-
IT café
A topik a PayPal használatához kapcsolódó kérdésekkel foglalkozik.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Topikgazda
válasz Flexy90 #19420 üzenetére
Ha fizetésnél a Change-el kártyára váltasz, akkor megjelenik a kártya kiválasztás, ha ott a kártyánál a Conversion résznél állítod át a váltás a Paypalről, az a második rádiógomb és Submit-el jóváhagyod, a következő képernyőn is láthatóan a kártyádról, a bankod váltásával vonja le.
Ha jól állítottad át
És nem változott semmi ha erre gondoltál: Jött vmi policy módosítás, hogy ezentúl a PP csakis a saját árfolyamán fog váltani?.
Már írtam, nekem két kártyámra van beállítva a bankom konvertálása, az egyikre 2 év 3 hónap óta a másik idén januártól és nem állítódott át a Paypal váltásra egyik sem magától.[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz Flexy90 #19476 üzenetére
Az összeg dollárban érkezett az egyenlegedre? Vagy dollárban volt a kártyádon?
Én amikor a fontban lévő egyenlegről fontban kért árat fizettem, akkor nem volt semmi konvertálás, egyébként meg a kártyát használom, ha nem font a vételár. Ötletem nincs hogy miért, de nekem nem állítódott, állítódik át a konverzió a bankiról Paypalra.
Ez is lehet:
A giztop paypal felülete csak egy kártyás fizetési lehetőség, ennél úgy néz ki a paypal belső része nem használódik, illetve ha nem betéti a kártya akkor valamiért nem érvényes a konverziós beállítás.[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
-
Topikgazda
válasz Flexy90 #36044 üzenetére
Általában kell 3-5 munkanap hogy az érintett eladótól a reakció megtörténjen, addig nem tudnak döntést hozni amíg mindkét fél nincs "meghallgatva." Időben van a dolog és nem március 22 lesz a döntés ideje. 99%.
Kifizetted a szállítási biztosítást a GB-n? Mert akkor nem szokott eddig eljutni az ügy. Adják vissza a pénzt. -
Topikgazda
válasz Flexy90 #36046 üzenetére
Nekem volt velük szintén problémás vásárlásom, úgy 5. nap történt reakció részükről. Esélyeket nem latolgatnám, de azoknál a webshop-oknál ahol van szállítási biztosítás a szerződési feltételeik szerint elvesztés esetére akkor jár az ingyenes újraküldés vagy teljes refund ha az fizetve van.
A PayPal a döntésnél nem mindig veszi ezt figyelembe és a vevő javára dönt. -
Flexy90
senior tag
válasz Flexy90 #36044 üzenetére
Gondoltam megosztom a tapasztalatomat:
Ahogy az előzményben írtam Február 17-én eszkaláltam PP felé egy vitát amire Március 22-ig kellett volna döntésnek születnie. Sajnos még mindig semmi, úgyhogy felhívtam őket pénteken, és telefonon elmondták 28-ig döntés születik. A háttérben mellesleg megy a PP és bolt között a levelezés, csak én ebből semmit nem láttam. Nem túl gyorsak, de remélem megéri várni és visszakapom végre a pénzem 4,5 hónap után.
Xiaomi Fan
-
Flexy90
senior tag
válasz Flexy90 #36359 üzenetére
Sziasztok!
Segítsetek légyszíves. Most kaptam az alábbi levelet PP-tól.
"Megkaptuk a következő tranzakcióra vonatkozó reklamációját:#Adatok a tranzakcióról#
További információra van szükségünk
Kérjük, hogy 3 napon belül küldje el a reklamációt alátámasztó dokumentumokat és az egyéb releváns információkat. Ha nem kapjuk meg ezeket az adatokat, előfordulhat, hogy a vitarendezés során nem tudunk az Ön javára dönteni.Erősítse meg, hogy a probléma megoldásra került."
Ha belépek a vitaközpontba, csak egy válasz gomb van, ahol tudok csatolmányokat is hozzáadni, de sehol nem írják, hogy pontosan mit is kellene feltöltenem.
Xiaomi Fan
-
Topikgazda
válasz Flexy90 #36365 üzenetére
reklamációt alátámasztó dokumentumokat
Nem az érdekli őket hogy hol tűnt el a csomag, hanem az hogy te kifizetted és nem került számodra kézbesítésre.
Bizonyítani kell hogy te megvásároltad, a GB szerződési feltételei szerint még a szállítási biztosítást is kifizetted, ami előfeltétele a teljes refundnak, ennek ellenére nem hajlandók a pénzt visszaadni, semmiféle kártérítésre nem hajlandóak.[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz Flexy90 #36367 üzenetére
Ne a számod írd le, kép a nyomkövetésről, ahol ugye az látszik hogy nem lett delivered állapot. Nem várjuk el hogy külön nézegessék a nyomkövetési számot, még olyat láthatnak hogy megkaptad.
A GB válasza az ott indított reklamációra. A fizetési igazolás.
Elméletben a GB szerződési feltétek szerint nem jár pénz, de a PayPal dönthet a te javadra, ezért érdemes beküldeni ezeket, még akkor is ha már egy részét beküldted.
Utalhatsz arra hogy az a kikötés hogy csak szállítási biztosítás fizetés esetén térítik az elvesztéskor a vételárat az nem egészen tisztességes.[ Szerkesztve ]
-
Flexy90
senior tag
válasz Flexy90 #36359 üzenetére
Update: Ma megjött a levél PayPal-től, visszakaptam a teljes vételárat! (Biztosítást nem kötöttem GearBesten, viszont másnak azt javaslom, ha onnan rendelne nagyobb összegben, akkor kössön rá - én többet biztos nem rendelek tőlük nagy értékű dolgot)
Köszönöm még egyszer az itt kapott segítséget!
Xiaomi Fan
-
őstag
Új hozzászólás Aktív témák
● Tekintsd át a téma Összefoglalót!
● Használd a gyorskeresőt (Jobb felső sarokban van) a kérdés feltevése előtt, előfordulhat, hogy van már rá válasz.
● Ha mégsem találtad meg a választ, kérdezz!
● A topikban hirdetni nem engedélyezett.
Vám- vagy adócsalással, a PayPal szabályainak kijátszásával kapcsolatban tilos tanácsot adni vagy kérni a fórumon!
- Ukrajnai háború
- Musk átirányította a Teslának szánt AI-chipeket
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- Revolut
- ASUS routerek
- Windows Insider Program
- Ghost of Tsushima technikai teszt
- Samsung Galaxy Watch (Tizen és Wear OS) ingyenes számlapok, kupon kódok
- További aktív témák...
- HP Pavilion 27-ca2006nb - ÚJ - 27" All-IN-ONE PC - i5-13400T, 16GB, 1TB SSD, QHD 2k, 350nit
- Dell Optiplex 7070 SFF:Kis tervező/gamer PC:i7 9700, 32GB RAM, 512GB SSD,Quadro P1000,4xmDP+HDMI,Win
- Dell Latitude 7400 - i5 8365u/8GB/256GB Nvme SSD/Windows 11
- Sigma 23mm f/1.4 DC DN (C) Sony E objektív
- Delta 3400RPM 113CFM Ventilátor 12cm / 500+ Raktáron
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs