- Adobe Photoshop
- Aliexpress tapasztalatok
- MinDig TV
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- Linux kezdőknek
- Musk átirányította a Teslának szánt AI-chipeket
- Információbiztonság, kiberbiztonság, adatvédelem
- Crypto Trade
- WordPress tartalom kezelő rendszer (CMS)
- Ömlenek a fiatalok a Facebookra
Új hozzászólás Aktív témák
-
AXisBOLD
addikt
válasz Sub-ZeRo #3979 üzenetére
köszi a linket!
206 5 ajtós, a tartó pedig 7 tűs, de még nem láttam, holnap megyek érte.
viszont a horog + elektromos kiegészítő már elég fájdalmas 61k + majd a jó kis szerelési költség.
Tudom, hogy nagyjából ez az ára, de mi kerül egy ilyen faék technikán relatív ilyen sokba... na mindegy.
Szóval ez könnyedén le is szerelhető, ha épp nincs szükség a vonóhorogra?
Szerk: nem biztos, hogy jó lesz ez a típus. Csak 50kg a függőleges terhelhetőség. 3 bringával meg az önsúllyal simán lehetek fölötte....
[ Szerkesztve ]
Aurea mediocritas
-
félisten
válasz Sub-ZeRo #3981 üzenetére
Köszi, utánanézek.
(#3983) molnarpeter: Azt mondták, hogy szerintük ezek okozhatják, így ezeket nézték meg próba képpen:
- Alapjárati motor, és annak a környékén elvileg van valami, amit ki kell néha pucolni.
- gyújtótrafó
- gyertyák (ez maradt is, mert cserések voltak)
- valami hőmérséklet szenzor, ami az alapjárati fordulatszámot szabályozza
- hibakódot olvastak ki, de nem volt semmiLégyszi nézzétek el, most tanulom, hogy mi minden van egy "modern" autóban, és a Skoda 105s-nél vagyok lemaradva, ahol még kézi szivatóval lehetett az alapjárati fordulatszámot szabályozni.
Ja, meg ami nekem furcsa volt: Azt mondták, hogy kiolvasni sem tudják a hibakódot, mert mire előszedik a műszert, addigra (egy időre) megjavul a motor, és eltűnik a hibakód.
Létezik az, hogy eltűnik? Nem szokása ezeket megjegyezni?
Meg hogy miért nem hagyták úgy és vérték meg míg megint jön, hiszen marha egyszerű reprodukálni.[ Szerkesztve ]
Eladó régi hardverek: https://hardverapro.hu/apro/sok_regi_kutyu/friss.html
-
AXisBOLD
addikt
válasz Sub-ZeRo #3986 üzenetére
a tartót használtan vettem, nincs hozzá átalakító, de azt hiszem gyárilag se volt.
ha már egyszer nekiállok, megcsináltatom rendesen, de köszi a tippet!
a terheléssel kapcsolatban meg legyen igazad, de biztos ki van ez találva, nagy gond nem lehet vele.
köszi a segítséget!
Aurea mediocritas
-
félisten
válasz Sub-ZeRo #3995 üzenetére
Mondjuk a szerelő szerint normális hangja van a motornak, csak 21 évesen kopott. Magyarázott valamit, hogy ezeknék az 1.4 benzineseknél van valami, ami a főtengely körül kopik, és attól kerregő, kopogó, kicsit dízeles hangja van ennyi idősen. Azon kívül nem hallott három hengerezésre utaló hangot.
Én is elektromos gondra gyanakszom, de valami általánosabbra, mert az index relé néha elkezd kattogni marha gyorsan, amikor nincs index bekapcsolva, egyszer pici füstcsík is jöt onnan, de baja nem lett, és elmúlt. Illetve az autórádió néha elhallgat egy pillanatra.
Eladó régi hardverek: https://hardverapro.hu/apro/sok_regi_kutyu/friss.html
-
félisten
válasz Sub-ZeRo #3997 üzenetére
Sziasztok!
Köszi az eddigi tippeket!
A probléma egyik fele megoldódott.
Kiderült, hogy az előző szerelő rossz gyertyát rakott bele (nem zavarszűrőset). Ennek belevalóra cserélése és a légtömegmérő kipucolása megoldotta a bemelegedés utáni rángatást.Hátravan még az a gond, hogy az alapjárati fordulatszám hidegen nagyon magas és néha ingadozik.
Van, hogy 1500-2000 körül fix, de van, hogy olyan, mintha pumpálnám a gázpedált, és ilyenkor 3000-is is elpörög.
- Amikor beindítom hidegen a motort, akkor van az az állapot, amikor dúsított keverékkel megy a motor. Ekkor jó minden.
- elmúlik ez a szakasz, de a motor még nem meleg. Ekkor ingadozik az alapjárati forulatszám nagyon magasra felkúszva.
- bemelegszik, leesik a normális 800 körülre, itt is jó minden.
- megyek vele sokat, és ekkor a motor (látszólag) a gázpedál út első szakaszában akkorákat ránt, mintha kezdő lennék és leugranék a kuplungról. Először azt hittem, hogy gázbowden, de akkor is csinálja, ha a motorban nyomkodom a pöcköt, amit a gáwbowden mozgat.
Tehát nem a gázpedál út eleje a problémás, hanem a fordulatszám alsó, alapjárat feletti szakasza.Jól sejtem, hogy alapjárati motor pucolás kell neki?
Mi egyéb lehet?Köszi!
[ Szerkesztve ]
Eladó régi hardverek: https://hardverapro.hu/apro/sok_regi_kutyu/friss.html
-
félisten
válasz Sub-ZeRo #4023 üzenetére
Nincs hibakód.
Hidegen nem rángat. Csak nagyon melegen, de akkor is csak egyet ránt amikor alapjáratról nagyobb fordulatra vált, meg visszafelé is.
Mintha akadna a gázbowden eleje. De lehet, hogy ez más gond.Megpróbálom kipucolni az alapjárati motort.
Eladó régi hardverek: https://hardverapro.hu/apro/sok_regi_kutyu/friss.html
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen