Új hozzászólás Aktív témák
-
Feketelaszlo
senior tag
válasz AXisBOLD #2799 üzenetére
Megcsináltatni szerintem mindenképp érdemes, mert ez azért még nem gtk.-s probléma. Viszont azt nem érdemes elfogadni, hogy csak úgy a bokorból kiugrott egy tömítési hiba, mindenképp jó lenne mélyebben elmerülni abban, hogy volt-e valami rendellenes kiváltó ok. Az is lehet, hogy a síkolás és gépi munka tök felesleges volna. Ezek kellő merevségűek ahhoz, hogy ne kelljen minden levételnél deformációt javítani - a gyártók sem írnak elő ilyen követelményt. Senki nem ad látatlanban árajánlatot - amíg a hengerfej le nem kerül szerintem a szerviz sem fog, de amit te írtál mint lehetséges forgatókönyv a síkolással együtt olyan 100 ezer forint körül van, mire újra járóképes a motor. Ennél lehet jóval kevesebb meg több is attól függően, hogy mit találnak és mi rá a megoldás. Ha a síkolás kikerül a képletből és más egyéb probléma sincs, akkor fele ennyi a reális.
Egyébként kifejezetten 1.4 motorspecifikus hibáról nem tudok, bár a gyári tömítés sokszor elég gagyi még a TU széria esetében. -
atosan
addikt
válasz AXisBOLD #2898 üzenetére
P 106-nál találkoztam ilyennel. Régebben lehetett nyers gumit venni kis tekercsben. Úgy nézett ki mint a vászonos szigetelő szalag. Kívülről 2-3 réteget rátekertem az antenna és a kasztni találkozásánál. Még hét évig használtam aut az autót, de a hiba többé nem jött elő.
Maine coon
-
Zolás
addikt
válasz AXisBOLD #2898 üzenetére
Igen, ha kiugrasztod a lámpát, felette van az antenna csavarja. Nyomd ki szilóval, ha tudsz garázsba állni.
Csere érdekel komoly cucokra?Mik azok a Cucok??"A cucoknak két alfaja van.Van a komolytalan mindenhol megtalálható.A másik a komoly(cucokusz komolyikusz)na ez van neki ez sokkal ritkább"By:5teve
-
AXisBOLD
addikt
válasz AXisBOLD #2905 üzenetére
Sziasztok,
kis végkifejlet...
az eddig fent lévő antenna is már ragasztva volt (második tulaj vagyok), nem volt egyszerű sérülésokozás nélkül leműteni a ragasztót, de polírozóval szépen lejött.
Mivel már mókerolva volt, hogy minden le legyen fedve egy után-gyártott antenna ment rá, ez nagyobb felülettel ül a tetőn, mint a gyári.done
[ Szerkesztve ]
Aurea mediocritas
-
AXisBOLD
addikt
válasz AXisBOLD #3179 üzenetére
Sziasztok,
köszi a hozzászólásokat.
Visszamentem a szerelőhöz.
Hengerfej javítás óta 4000km-t mentem vele, kb 1 liter olaj hiányzik:
Megnézte a motorteret, alánézett, azt mondta nem lát folyást sehol.
Illetve a motorblokk váltómű találkozásánál, "elenyésző szintű". Erről mondjuk tudok, vagy 3 éve megvan, minimális olajfolt van az alján, de a kocsi alatt sose volt korábban olajfolyásra utaló nyom.Utánatöltötte 1 literrel, azt mondta nincs baj, talán a következő olajcserénél egyel sűrűbb olajat tegyünk bele...
A digitális mérő visszaugrott 6 egységre, tehát azzal nem lehet baj.De most nézegetem pár kanyar után és minden parkolás után kisebb nagyobb foltot hagyok.
Ha szembe állok a kocsival a motor jobb széle alatt olajnyomok:
Aurea mediocritas
-
molnarpeter
nagyúr
válasz AXisBOLD #3185 üzenetére
Hf-nél szelepszár mellett tud távozni az olaj, de ha most volt felújítás, csak nem Nekünk 1.9 SDI volt ftg szimering cserés nemrég, előtte stabilan 1 litert kb rá kellett tölteni 10k km alatt (aztán mondjuk félig lement, mire eljött a csere), de új szimering óta már nem is kellett tölteni egyáltalán. Sajnos váltó le történet...
-
Rick4
félisten
válasz AXisBOLD #3198 üzenetére
Ha már leveszitek a váltót, gondolkodj el azon, most vajpuha-e a kuplung, és 0 km-es e a kuplungszett, vagy ha nem az, nulla forint plusz szerelésért nem-e akarsz bele vadiújat.
Samsung 49" monitorok eladók: https://hardverapro.hu/apro/samsung_49_32_9-es_monitor_elado_meg_2_honap_papir/friss.html
-
MC Pite
veterán
válasz AXisBOLD #3281 üzenetére
Az a gyárilag megengedett legszarabb, hogy pontosak legyün;, úgy, hogy a TU motoroknak az egyik legjobb A5/B5 a gyári ajánlása (15 évnél újabb források szerint): [link] Több kategóriányi különbség van köztük, érdemes a normálisabbat beletölteni.
Akkor a főtengelyé az most nem is csöpög? Kuplungozás volt/van kilátásban? ha igen, várd össze (hajtóműolajcserét is hozzácsapnám). Ha nincs, akkor magában csere (és hajtóműolaj ha az elmúlt 5év/60.000km alatt nem volt).
<ELADÓ:új Bryton Gardia radar 32k> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
MC Pite
veterán
válasz AXisBOLD #3283 üzenetére
Igen, gondolom nem akarsz így járni vele. De ezekszerint a váltóolajcserét is beikszelheted ha régóta nincs nyoma (hűtővíz és fékolaj dettó, 2-3 évente írja elő a gyár a cseréjét).
Sőt, ha picit akadozik, legtöbbször érezhetően javít pl a wynns váltóolaj adalék. Ne kérdezd hogy hogyan, de javít - már az olajcsere is. Ha finoman mozog, akkor nem kell bele.
Igen, mehet bel az A5-ös is, de ha sok éve ... olaj után nem a leghígabbat próbánád egyből, akkor C2-es 0/5W30 menjen bele.<ELADÓ:új Bryton Gardia radar 32k> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
erik365
aktív tag
válasz AXisBOLD #3283 üzenetére
Bocs, hogy beleszólok, de egy 5w40 Total Quartz 9000 tökéletes bele.
Bár ha sokat ment 10w-s olajjal, nem elképzelhetetlen, hogy enni fogja.
Helyileg hol vagy? Nem vagyok autószerelő, de magamnak csinálok mindent, ha gondolod Debrecenben szívesen alánézek.[ Szerkesztve ]
1.4 T-jet M32
-
Vigneau
félisten
válasz AXisBOLD #3351 üzenetére
Szia!
Peugeot 208-nál a gyűrűm kezdte ki a kormány karimáját. Én ezt az utat választottam:
Ha tetszik az összkép, akkor AliExpress vagy eBay segítségével 20-22 $-ért megcsíphető. Nekem egy ügyes kezű Kollégám rakta fel.
Vigi
Te mondd azt, hogy rablótámadás, a te hangod mééélyebb... Blaaah...
-
-
Feketelaszlo
senior tag
válasz AXisBOLD #3466 üzenetére
Ha nem teher a tetőre pakolás, akkor a tetőcsomagtartó a legjobb módszer. Amennyiben gyorszáras az első kerék a bringán, akkor az első villát a keresztrúdra ráfogatós megoldás a legelegánsabb s legstabilabb, a kerék pedig megy a csomagtérbe. Ha ez nem kivitelezhető, akkor kicsit keresgélni kell, hogy melyik kerékpártartó melyik váztípushoz illik, több féle rögzítési módot láttam már, de a 206-osra is ugyanolyan tetőcsomagtartó szerelhető fel, mint minden más autóra - szóval azt nem a járműhöz kell hozzánézni.
Csomagtérajtóra felszerelést itthon a szürke rendszámos kínlódás miatt kerülendő - meg amúgy is azzal karcolható legjobban össze a fényezés, nem látsz ki hátra, nem férsz hozzá a csomagtérajtóhoz amíg fent van meg az is vitatható, hogy mennyire hordozható autók között. -
MC Pite
veterán
válasz AXisBOLD #3466 üzenetére
Milyen bringa, mik gyorszárasak rajta (kerék, nyeregcső)? Treking/mtb/országúti/egyéb?
Elsősorban montizok, de ourszágutit is szoktunk vinni(kisebbek). Egyik kolléga 206ossal jár, két nagykerekű monti befér hátra fektetve (kivett első, esetleg mindkét kerék, beljebb tolt nyeregcső). Én rühellem tetőre rakni amíg nem muszáj (ahogy a kollégák is) mert instabilabb az autó, nem hagyhatjuk ott hosszabb úton amíg bemegyünk enni, stb; csomó helyre nem lehet behajtani, tiszta bogaras lesz az autó, nehéz felrakni (egyterűekre meg egyenesen horror, kislétrát kellett hordanom a Picassoba ilyenkor). Amibe van rá mód, így rakom, akár a villát spanival összehúzva.
Tetőre való csomagtartónál az alábbiakat vedd figyelembe:
-Megengedett súlyba a lemért bringa, tetőcsomagtartó és bringatartó is férjen bele (2nél nem gond, de pl 4 nem mehet átlag személyautóra átlag bringából, még ha 2 gyerekbringa sokszor az is bukó)-Ha gyorszáras rögzítéses, akkor nézd meg milyen adapterek vannak hozzá, plusz a bringádon is hogy melyik rendszer van. QR (9mm), QR15 (15mm) és többféle 20mm-es tengely.
Én inkább a keréknél rögzítős tartókat preferálom kompatibilitás szempontjából, figyelni kell tengelytávra, és hogy pedálra vagy vázra lehet felhajtani a megfogatást (előbbi mindennel kompatibilis).
Csomagtérajtós ahogy írták nem a legpraktikusabb (rendszám, ajtónyitás, fényezést összeb*ssza). Legjobb kinti szállításra a vonóhorgos, de gondolom írtad volna ha lenne, és rohadt drágák a jó tartók hozzá.<ELADÓ:új Bryton Gardia radar 32k> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
MC Pite
veterán
válasz AXisBOLD #3471 üzenetére
Nem nyitható fel/vehető ki az ülőlap? [link]
Hátsó tartót ha felrakod, egy kis szilikont rakj a tappancs alá, összebaxxa. Volt nekem is, tökig húztam, mégis.
Szerintem sokkal gyorsabb kikapni a hátsó kereket is és/vagy a nyeregcsövet is mint felinstallálni ezt, és rá a bringákat, plusz a nőihez kell venni adaptert is.<ELADÓ:új Bryton Gardia radar 32k> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
MC Pite
veterán
válasz AXisBOLD #3473 üzenetére
Van boxom is, és én sokkal jobban szeretem azt feltenni a tetőre, mint a bringákat.
Zárható az is, és kevésbé csábító (csúnya embereknek), személyautóval mindenhova beférek, másra is jó a box, és ötöd idő feldobni a boxot a táskákkal, mint a két bringát (és tartóit) stabilan rögzíteni a tetőn. Időjárás is kevésbé érdekel, bogarak is, és sokkal stabilabb vele az autó mint bringával.<ELADÓ:új Bryton Gardia radar 32k> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
nagyúr
válasz AXisBOLD #3978 üzenetére
Szia
Én ilyet vennék. Nekem is ilyen márka van (focus kombi) és tökéletes. A lököst sem kell kivágni, ha nem kell, leveszed a gömböt és csók. Szerintem tökéletes ide.
A bicajszállítód nem tudom milyen dugós (7 vagy 11) de elméletbe kapniod kellett hozzá átalakítót. Én kaptam a bicaj szállítómhoz.Bocsánat, ez 205-höz van.
Milyen 206? CC, kombi, 3+5 ajtó?
[link] Ez 206 3+5 ajtóshoz van.
[ Szerkesztve ]
"Ha egyedülállóval találkozunk, mindegy, mit mond, de biztos, hogy nem azért van egyedül, mert élvezi a magányt, hanem mert már megpróbált beilleszkedni a világba, de az emberek újra meg újra kiábrándítják."
-
nagyúr
válasz AXisBOLD #3982 üzenetére
Nincs mit.
Elméletben kapnod kell hozzá egy átalakítót én kaptam, de nem kell, mert nekem is 7 tűs a horog melletti csatlakozó.Nekem is ilyen 60K-ban állt meg. A szerelési költséget nem tudom, mert nekem annó mást is csináltak a kocsin és akkor rádobattam a horgot is.
Esetleg úgy tudod még költség hatékonnyá tenni, hogy egy ilyet veszel csak a horog mellé. [link]
Én ilyet is vettem hozzá és így oldotta meg a szerelő. Így mondjuk kell egy autóvillamossági szerelő és neked a hátsó lámpából meg tudja oldani a bekötést.
Tudom, nem teljesen szabályos, de nekem is így van megoldva.Szóval ez könnyedén le is szerelhető, ha épp nincs szükség a vonóhorogra?
Igen. 2 csavar fogja .Ahogy látom, bármilyen 206-ra csak 50 kg-os függőleges terhelésű van az oldalon.
Nekem 75/1400 de nekem kombi van. Gondolom ez kocsihoz ki van számolva. Amúgy meg el kell hogy bírja a tartót meg a cangákat. A tartó amit rendeltél, az maximum 45 kg-ot bír el. Egy az 50-es horog pont elég neki. Ha ezt a tóltulod, akkor nem a horog miatt aggodnék, hanem a tartótól.
Jah nekem ez is van csak nincs bekötve. [link]
[ Szerkesztve ]
"Ha egyedülállóval találkozunk, mindegy, mit mond, de biztos, hogy nem azért van egyedül, mert élvezi a magányt, hanem mert már megpróbált beilleszkedni a világba, de az emberek újra meg újra kiábrándítják."
-
MC Pite
veterán
válasz AXisBOLD #4502 üzenetére
Ez a Prince már nem az a Prince, nem kell tőle tartani, több lépcsőben javította a PSA, és úgy tudom 2014től számít jónak.
Az ősöreg 1.8 EW motorost én kihagynám. Volt 2000-es gyártású Picassomban, nem mai csirke (hanem kb 23 éves, XU tupírozás) - már a TU5JP4 is ügyesebb, modernebb jóval kevesebbet fogyasztó motor volt, ami alig 20 éves.
1.2 Puretech-el venném, ott valahol 2015-16 körül javították a szíj mállást ha jól rémlik, rá kell keresni. Ha korábbi, akkor egyből vezérléscsere, és olajteknőt le hogy el lehessen mosni.
Volt egyébként még 1.6 VTi(120 lovas), de elég ritka, és nem túl magas felszereltségűekből.<ELADÓ:új Bryton Gardia radar 32k> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
MC Pite
veterán
válasz AXisBOLD #4524 üzenetére
Nem prince, hanem ezer éves alapokon nyugszik az 1.8. Az 1.6 VTI is inkább 1.6 VTi mint prince, mert utóbbi egy direkt befecskendezős turbós motor, előbbi pedig szívó közvetett befecskendezéses.
Cukik a szerelők ezzel a motor kérdéssel. Van két olyan csapat a környéken, akik láttak mér ilyenek közelről, és értekeztem velük motor terén is. Röviden: Egyik motort sem ajánlották, szódával az 1.6HDi-t. Pl a 208ba is. Na ne szórakozzunk... A HMR kódos feljavított 1.2 VTi (ami mpi) egyébként pont fasza, korábban (2015 előtt) a szíj málott, és egy korrekt motor, de mindenre csak húzták a szájukat (TU5JP4 kivételével, ami ezekben már nincs).
Ha nem bízol ezekben, vegyél mást Mondanám, hogy oszd meg velünk is mi az ami az updatelt 1.6 VTi-től jobb, de nem akarok úgy tűnni mint aki kötözködik.<ELADÓ:új Bryton Gardia radar 32k> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
MC Pite
veterán
válasz AXisBOLD #5090 üzenetére
A Samsungnál vagy a Peugeotnál? Rengeteg samuval van ilyen baj, vagy dobálja el az AA-ot, nem tudom az okát, de rengetegszer előfordul.
Frissíteni tudtok egy pendriveal, azt érdemes rátolni az autóra.<ELADÓ:új Bryton Gardia radar 32k> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
Új hozzászólás Aktív témák
- Fotók, videók mobillal
- Kupon kunyeráló
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- iPhone topik
- Projektor topic
- ThinkPad (NEM IdeaPad)
- Milyen monitort vegyek?
- kraftxld: Diáklaptop - Dell Inspiron 3140 - Királyunk ajándéka
- Debrecen és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Milyen autót vegyek?
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen