- Starlink
- PHP programozás
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- Proxmox VE
- Megpróbálják a spanyolok: megvédenék a gyerekeket a közösségi médiától
- Ubiquiti hálózati eszközök
- Álláskeresés, interjú, önéletrajz
- Kaspersky Antivirus és Internet Security Fórum
- Otthoni hálózat és internet megosztás
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
őstag
Facebook Citroen C5 magyar klub.
Szerintem lehet találni jót belőle még, de idő igényes lesz.
Második 2.2 204et nyúzom, sokat kibír, de lesz benne kilométer.
Blue HDi főleg adblue hibák miatt kevésbé szokott kedvenc lenni.
Szerintem messze nem premium autó, egy kényelmes nagy bálna. Hidro isten (nekem), de azért van két ismerősöm akit elkap a hányinger benne 😅
Ha megtetszik lehet rajongani érte, párom is szerzett magának sajátot, miután az enyémet vezette.
Kérdezz nyugodtan privátban ha gondolod, laikusként szívesen leírom amit tudok, 6 éve használom őket.Jobb keveset érteni, mint sokat félreérteni.
-
őstag
2.0 benzin volt széria elején de nem túl dinamikus vele. V6 benzin is hamar kikopott. 1.6 THP és 2.7 V6 HDi a totálisan nem ajánlott.
2.2 204 300e km körül turbot meg tudja enni, és ebbe olyan 300-400ezer a csere. Tudom, mert mindkettőben kinyirtam már 😅Jobb keveset érteni, mint sokat félreérteni.
-
dik
őstag
Mannol Adblue 20l 5000ft körül van. Ha nem fut bele az ember a tartály cserébe és egyebekbe mert ugye benne van a paklinban akkor megéri... Ez a Berlingónk átlagra olyan nyáron 4,2-4,3l eszik így télen 4,7l körül. Ja és téli gumi van rajta mindíg. Nyárival nyáron sima ügy a 4l alatti. Ha én is óvatosabban hajtanám akkor simán lentebb lehetne vinni... De amúgy ja kalap sz.r ez az egész disel téma mert tönkre teszik teljesen. Most az isten az elektromos majd jön helyette más akkor az lesz mert már hallani mégsem lesz ez annyira jó elektromosal hasítani...
"A hülyékkel nem lehet mit kezdeni!"
-
őstag
Aisin tf80sc van bennük, abból is első és második generációs évjárat függvényében. Ha jól rémlik 2.2 204eshez csak második generációs van. Áttételek mások motor függvényében.
Asszonynak 2009-és 2.0 HDi van, az pl. jobban engedi a fordulatot neki, nekem 2012-és 2.2, ez hamarabb elvált.
Fogyasztásom vegyes, otthon simán 8 liter elég nehéz lábbal, most pl. kijöttünk Velencébe 6.4-gyel, mindenhol a megengedett maximumot tartva. De én a 2.0-ból is kitaposok ennyit, csak az cserébe nem megy. Viszont a 2.2-től se várj nagy tüzet, Aisin megfontolt váltó, így hogy 230-240 lóerőre van belőve élhetőbb, de nem sportkocsi.
(amúgy se érdemes tartósan 180 felett menni vele, mert az összesben elég kicsi az olajmennyiseg)
Aisin hiba még, hogy a váltó gyari hőcserélője átengedi a hűtővizet. Van hozza külön szerelhető hűtés, nálunk mindkét autón van, sokkal jobb vele a váltó. 100 fok környéki váltó olajjal szeret már csúnyán váltani.MCP6-om volt sima C4-ben, ott azért annyira nem volt béna de az egy kisebb autó.
Fordulatot megnézem majd mennyi, ami képet találtam ott 117-nél 1800-1900 körül 6. fokozatban.
[ Szerkesztve ]
Jobb keveset érteni, mint sokat félreérteni.
-
MC Pite
veterán
Rendes, picit sem csíkozó lapát kell . A lassú folyamatos a következő szint.
Hatalmas lapáthoz kell azért vízmennyiség, különben karcos lesz a szélvédő.
<ELADÓ:új Bryton Gardia radar 32k> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
janakbacsi
őstag
nekem is ez a bajom az első generációs picassoval. használhatatlan, idegesítő. én is mindig azt a választ kapom itt, vegyek normális lapátot, de már kipróbáltam vagy tucatnyit, az olcsótól kezdve a méreg drágáig bezárólag, de sajnos mindegyikkel ugyanaz a helyzet, magyarul használhatatlan. ki kellene valahogyan kapcsolni. majd megnézem a lexiában, ott biztos van rá lehetőség.
"You see, in this world there's two kinds of people, my friend: Those with loaded guns and those who dig. You dig."
-
Thocy a ZAGY
tag
Akkor lehet, hogy nekem azért nincs gondom a Xsara Picasso (2006-os) automata ablaktörlő funkciójával, mert évente átlag 1x mosom le, azt is csak otthon? Jó, ha csak maszatol az eső, akkor nem mindig találja el pontosan a ritmust, de egyébként az enyémen számomra jól működik a funkció.
Amúgy nekem is a Bosch ablaktörlők váltak be.A legtöbb ember nem jut el a ''Miért pont Én?''-től a ''Miért ne?''-ig.
-
őstag
Van rá esély, azt hiszem 1290 kilótól indul a fékezett futó, de megnézem majd enyémbe mi van beírva (2.2 hdi200). Viszont automata váltóra mehet is a plusz hűtés ha tonna felett vontatsz vele, mert elég hamar elmelegíti tempósabb vezetés mellett is a váltóolajat sajna.
Jobb keveset érteni, mint sokat félreérteni.
-
snipy
tag
Szia
Ha még aktuális , mekkora tömegű utánfutót…
A hahu-n található magyar rendszámos, vonóhorgos darabokat le tudod csekkolni a JSZP-n.
Többnyire az ott feltüntetett adatok valósak.
pl 2.2-es 204LE automata kombi 1600kg
2.0 136LE manuális 1500kg
Sajna nem túl nagy a merítés…Van “adatbázis” is, de igazából az autón található adattábla tekinthatő mérvadónak.
Az első két szám különbsége a vontatmány legnagyobb ösztömege, nekem ez 1600 kg.
-
snipy
tag
Lehet érdemes az eladótól kérni plusz fotót az adattábláról.
Kérdéses még a vonóhorog is, mert nem biztos, hogy mindegyikre megadják az esetleges1890-et. Futottam már bele ilyenbe.
A szimpla lószállítók is 1600kg körül vannak, a dupla 2000kg. Amikkel találkoztam.
Anno a CX jól bírta az utánfutózást. A mostaniakról passz. -
őstag
Jól bírja a terhelést, párom 2009-es sedanjában most kell az első cserét megejteni jobb elől (250e km). Enyémben csak azért cseréltünk elől munkahengereket mert a gumi porvédőket megette az idő és nem igazán javítható itthon (300e km).
Kombiknál hátsó hidro cső szokott elfáradni, érdemes alá nézni nem-e könnyezik. Plusz a hátsó leülés gátló gyakran hiányzik na akkor ciki ha elfolyik a hidraulika olaj.Jobb keveset érteni, mint sokat félreérteni.
Új hozzászólás Aktív témák
- Traktor és kamion matricák széles választékban! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Erős asztalláb (Steelcase)
- noblechairs Hero fekete/piros gamer szék eladó
- Prémium autómatricák kedvező áron! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Raktáron! Új EVSE EV 3 fázisú 11kW-os hálózati töltők elektromos autókhoz, 3 év garanciával!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs