- Sweet.tv - internetes TV
- Hálózati / IP kamera
- Router gondok
- Csinált valamit a Nokia: megváltoznak a telefonhívások
- Synology NAS
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- Újabb államok perelik az Apple-t, mert sok pénzt szed ki a vevőkből
- ASUS routerek
- Aliexpress tapasztalatok
Új hozzászólás Aktív témák
-
veterán
válasz addamka #1696 üzenetére
Már gondolkodtam én is azon, hogy cserélek mindent. Termosztátot, vízhőmérséklet jeladót, illetve nem tudom, hogy a hűtő ventilátort a BSI vezérli, vagy annak is van egy hőmérséklet jeladója.
Más téma. Ablakmosó vízcsövet cserélt már valaki? Sok sok idő után tegnap rászántam magam, és kicseréltem. A gumicsövet az első autós boltba vettem, ami elég került.
Viszont most a víz nem igazán úgy jön ahogy kéne. Az üveg alsó 1/3-áig ha spriccel, és nincs az a vízpermet hatás sem. Lehetséges, hogy túl rugalmas a cső, és a nyomást "elnyeli" a tágulása? belső átmérőre tuti jó, mert szépen ráment mindenhová, és nem is ereszt sehol.[ Szerkesztve ]
-
Pete55555
addikt
válasz addamka #2224 üzenetére
Viszonyítási alap: Jelenlegi 1-es Punto 1.1 55Le. Most télen városban rövid távokon 9 litert eszik
307-esről tudnátok pár dolgot írni, amit feltétlen át kell nézni vásárlás előtt? Holnap megnézem ezt, amit fentebb linkeltem. Ha bejön, meg is veszem
...Szeretem leracsniztatni...
-
Pete55555
addikt
válasz addamka #2255 üzenetére
Na azt pontosan nem tudom, megnézem. De mondjuk 25-ért... nem szarral gurigáznak.
Ennyiért lehet kapni normális USB-s fejegységet is...
Az olcsóbbra meg azt írja, csak 2005-től jó 307-hez. Gondolom faceliftnél történt valami a rádióval.Köszi az infót.
Esetleg tud valaki egy jó FM transmittert?
...Szeretem leracsniztatni...
-
Pete55555
addikt
válasz addamka #2269 üzenetére
Persze, én sem akarom a gyárit lecserélni, csak na... drágák
Marad a roidmi szerintem, meg megpróbálok valami használható tartót beszerezni.
Ezt nézegetem most, pont jó lenne a kormány mellé a műszerfalra, csak nem tudom hogy "rögzül". Vagy úgy gondolták, hogy csak lerakom azt jóvan' ?
Más: Észrevettem, hogy ha hidegen beindítom, alapjáraton olyan 10 másodpercenként kattan valami a motortérben, kicsit felpörög a motor, majd vissza. Illetve ha elindulok, jó 10km kell neki, míg eléri a 90 fokot a vízhőmérséklet. Ez normális? Az első dolog nyilván nem...
El fogom vinni szerelőhöz egy hibakód kiolvasásra majd.
Ezekkel az ebay-es kódkiolvasókkal van valakinek tapasztalata? Ha működik lehet vennék egyet.
...Szeretem leracsniztatni...
-
Pete55555
addikt
válasz addamka #2313 üzenetére
Ezt nem csapni kell, hanem b*szni.
Facebook csoportban mondtak 2 dolgot, amire én is gyanakodtam.
1: Zárat elvileg lehet állítani, 2 csavar fogja, kijebb kell állítani kicsit
vagy
2: A kapcsoló előtti műanyag elfáradt, és nyomja a kapcsolót.
Én a 2. gondot tartom valószínűbbnek, meg is nézem, amint nem ilyen lesz az idő.
Remélem még ma...
...Szeretem leracsniztatni...
-
BK87
senior tag
válasz addamka #2413 üzenetére
Két autót néztem, az egyik egy 2008-as Peugeot 308 SW 1.6HDI 109 ló, a másik egy 2006-os Ford Focus 1.6 TDCI (ha jól tudom ez megegyezik a HDI-vel) 109 ló ez is, de ennek már új a turbója. Meg merjem venni bármelyiket is, vagy felejtős? Munkába járni venném az öcsémmel közösen, napi 150 km mennénk vele. Még képben van egy 2002-es Fabia 1.4 MPI is 68 lóval 166000 km-el.
-
Emu
őstag
válasz addamka #2522 üzenetére
4 féktárcsa, 4 fékbetét, komplett hátsó futómű felújítás lengéscsillapítókkal együtt, lendkerék+kuplung, klímahűtő+klímakompresszor, voltak a fő tételek de ezen kívül volt még sok apró dolog, hogy egyáltalán KPM vizsga képes legyen a jármű.
Egy olyan autón amin ha minden jó kb. 600-750e Ft-t ér, ez elég sok... -
molnarpeter
nagyúr
válasz addamka #2566 üzenetére
Igen. Kár, bár érthető, ZF a fő profil, nem Aisin Ez esetben ha nincs power flush lehetőség, vagy olyan szerelő, aki hajlandó levenni a váltót és kiengedni az összes olajat, legrosszabb esetben figyelni kell az olaj színét, és annak függvényében eggyel-kettővel több "kis" cserét csinálni x ezer km eltéréssel.
[ Szerkesztve ]
-
FrankMonzano
őstag
válasz addamka #2981 üzenetére
"Peugeot-Citroën
Benzinesek: A PSA-konszern motorjai közül az egyszerűbb, soros négyhengereseket ajánljuk. Közülük az 1,4-es sok 206-os és 207-es, illetve a Saxo-C3 modellekben megtalálhatók. Hetvenöt lóerő egy kisautóba optimális, ha az ember városon kívül is használná, ráadásul ezek a motorok mentesek a gyerekbetegségektől. Ez a motor nyolcszelepes változatban 73 lóerős, tizenhatszelepesként pedig 88, bár ez sokkal ritkább."Ajánlott motorok között van!
-
Zola007
veterán
válasz addamka #3332 üzenetére
407 kb 1400 kg
207-307 a mérete miatt kiesik. 2x törtek gazdasági totálkárra, maradnék a nagyobb és 5*-os autóknálMʏ ᴘʜɪʟᴏsᴏᴘʜʏ ɪs: Iᴛ’s ɴᴏɴᴇ ᴏғ ᴍʏ ʙᴜsɪɴᴇss ᴡʜᴀᴛ ᴘᴇᴏᴘʟᴇ sᴀʏ ᴏғ ᴍᴇ ᴀɴᴅ ᴛʜɪɴᴋ ᴏғ ᴍᴇ. I ᴀᴍ ᴡʜᴀᴛ I ᴀᴍ ᴀɴᴅ I ᴅᴏ ᴡʜᴀᴛ I ᴅᴏ. I ᴇxᴘᴇᴄᴛ ɴᴏᴛʜɪɴɢ ᴀɴᴅ ᴀᴄᴄᴇᴘᴛ ᴇᴠᴇʀʏᴛʜɪɴɢ. Aɴᴅ ɪᴛ ᴍᴀᴋᴇs ʟɪғᴇ sᴏ ᴍᴜᴄʜ ᴇᴀsɪᴇʀ. - Sɪʀ Aɴᴛʜᴏɴʏ Hᴏᴘᴋɪɴs
-
csabi94
őstag
válasz addamka #3485 üzenetére
Szia!
Megnéztük az autót. Múlt szombaton a próbakörön nem csinálta, most viszont érezhető volt, hogy 2-ből 3-ba váltva kissé ránt. Tud erről valaki valamit, hogy mekkora lehet a gond, vagy hogy szokott-e lenni ezekkel a 6 sebességes Aisin váltókkal valami? Állítólag 2-300 között már lehet bele kapni bontott váltót. Érdemes pofátlan alkuval próbálkozni, vagy inkább ott kell hagyni a fenébe?
A többi része az autónak jó, leszámítva azt, hogy a beltér több pontján durván látszik a használat (kapaszkodók, pakoló rekeszek karcosak, hátsó rolóknál hiányzó műanyag elemek, kézifék gombról lepattogzott a krómhatás, váltógomb kopott).
Motorikusan jó az autó, szépen húz, futómű tökéletes, gumik, felnik szép állapotúak, kormányzás, fék tökéletes.
Tényleg, nem tudok mást mondani, egyik szemem sír, a másik nevet.
Vélemény?
-
csabi94
őstag
válasz addamka #3746 üzenetére
Közben visszaolvastam, és anno beszéltük már, hogy 2.2 hdi. Hiába, amikor kerestem az enyémet, akkor annyi emberrel beszéltem, hogy már nem is emlékeztem rá. Sorry.
December elején én is hivatalos csoporttaggá avanzsáltam, be is dobok egy képet róla.
2011-es, 2.2 hdi (204 lovas), sok extrával. B. Gábor szervizelte február elején (gondolom Te is oda viszed ), volt egy vezérlés cserém, kapott új szilenteket (lengőkar szilentek, és csonkállvány szilent), be lett állítva a futómű. Olajat, szűrőket, magam cseréltem, illetve beépítettem egy ledet a regenerálás jelzésére (ez nem sikerült olyan jól, mert közben majdnem eltörtem a tükröt, és nem elég erős a led, ezért csak szürkületben vagy sötétben veszem észre ha regenerál, viszont ha leparkolok és ránézek, észre lehet venni nappal is). Szerencsére sokat mentem az utóbbi időben sötétben, ezért nagyjából tudom, hogy a 2 regenerálás között kb. 600 km telik el, már szinte előre tudom, hogy mikor fogja csinálni. Dec. 10 óta beleszaladt 10.000 km, nagyon szeretem, elfogadom a hülyeségeit (fejegység buta, a váltó sokszor elvesz az erőből, nem mindig oda kapcsol gyorsításnál, ahová én szeretném, illetve mentem mostanában 1-2 DSG-s autóval, ég és föld, cserébe ez talán olcsóbban fenntartható ). Úgyhogy nagyjából ennyi eddig a tapasztalat.
Fogyasztása átlagosnak mondható, ha nagyon óvatosan megyek, felülről szerintem meg lehet közelíteni hosszabb távon az 5 litert, de még én sem tudok nagyon óvatosan menni vele (előző autómmal első voltam (92-ből) a Spritmonitoron az adott típusból , ezzel most hatodik (61-ből)).
Az autó amúgy tele van karcokkal (valaki a vásárlást követően csinált egy szép hosszú csíkot a motorháztetőre is), illetve egy-két felni dobja le magáról a fényezést. A felnik javítását két év múlva tervezem (ekkorra kopik el a téli gumi szett, és kap majd 4 db 17-es felnit télre, hiszen nem állhat bakon addig az autó míg javítják a felniket ), és ez a 18-as valószínűleg megmarad nyárra. Vagy ha sikerül a Crosstourer felnijeit beszerezni (Fb csoportban van most, de még nem szántam rá magam a vásárlásra, főleg a jelen vírushelyzetben), akkor az lesz a nyári, ez a 18-as meg megmarad télinek. Polírt akkor fog kapni, ha már nem a csillaggarázsban alszik.
-
Viperator
őstag
válasz addamka #4317 üzenetére
Nem szokásom ottfelejteni. Csak hibakódolvasásra jó lesz. E*M*A*G oldalon láttam egyet, de ennek az ára kissé borsos (16ezer Ft). Tudsz olyan helyet, ahol kedvezőbb áron lehet szerezni?
Köszönöm!"Minél inkább eltávolodik egy társadalom az igazságtól, annál inkább utálni fogja azokat, akik kimondják azt." - George Orwell
-
Viperator
őstag
-
Land
veterán
válasz addamka #4512 üzenetére
Igen C5-m van.
molnarpeter: Úgy néz ki találtam szervizet. Pénteken kiolvassák a hibát, jövő héten remélem megoldják.
16. kerületben a Timur u. 67-ban van egy francia autó szaki. Korábban Golden Leanak hívták.Pixel 8 8/128 Gb | Sendiy M2 & KZ ED9 & QCY C13 és C17 | Citroen C5 Tourer 3.0 V6 HDI Exclusive
-
Land
veterán
válasz addamka #4516 üzenetére
Én írtam. Még azt meg is pucolnám, de hidrós alá nem szabad feküdni. Emelőm nincs, aknát nem tudok hirtelen Pesten, ahova csak odagurulok és megpucolom mind a 3 érzékelőt. Lehet csak egy emelőn múlik az egész...
Pixel 8 8/128 Gb | Sendiy M2 & KZ ED9 & QCY C13 és C17 | Citroen C5 Tourer 3.0 V6 HDI Exclusive
-
hito
nagyúr
válasz addamka #4580 üzenetére
Köszi! Közelít a 200-hoz (192), úgyhogy tavasszal megcsináltatom ezeket (évi 6-8 ezer km-t megyek max.), akkor lesz benne 196 kb. Balesetnél tört össze a kocsi, vagy az alkatrészre értetted? Ha utóbbi, akkor nem várok vele tavaszig
Arra nem emlékszem kuplung hézagot ennek kell-e tanítani néha mint a régebbi sensodrivenak.
VW féle tiptronic-nál kellett. Ennek az elmulasztása lett a veszte(m)
[ Szerkesztve ]
Privátban nincs szakmai kérdés, vélemény, arra a fórum való.
-
hito
nagyúr
válasz addamka #4582 üzenetére
Köszi, körülnézek én is, hogy kit érdekes keresni.
Egyelőre szépen teszi a dolgát, nem csattan, nem rángat, nem bizonytalan. Mondjuk egyik tünetet sem szabad megvárni ennél a váltónál, inkább érdemes megelőzni.
Privátban nincs szakmai kérdés, vélemény, arra a fórum való.
-
hito
nagyúr
válasz addamka #4587 üzenetére
Engem se különösebben érdekel. Nem olyan, mint egy jófajta automata, az dugóban történő araszolós kuplungolástól viszont fényévekkel jobb. Pályán pedig tempomattal kombinálva nem sok dolga van az embernek az útra figyelésen kívül
[ Szerkesztve ]
Privátban nincs szakmai kérdés, vélemény, arra a fórum való.
Új hozzászólás Aktív témák
- iPhone-t használók OFF topikja
- Asztalos klub
- Kávé kezdőknek - amatőr koffeinisták anonim klubja
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Milyen TV-t vegyek?
- Politika
- Debrecen és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Androidos fejegységek
- Sweet.tv - internetes TV
- Hálózati / IP kamera
- További aktív témák...