- Musk átirányította a Teslának szánt AI-chipeket
- Spanyol botrány: ellophatták a járművezetők adatait
- Mindennél kisebb és gyorsabb chipeket hoznak az ASML új gépei
- Hódít az AI, közben a Microsoft emberek százait küldi el a felhős részlegétől
- Felfordul a windowsos piac: az Arm megszerezné a PC-s piac 50 százalékát
- Musk átirányította a Teslának szánt AI-chipeket
- Vírusirtó topic
- Spanyol botrány: ellophatták a járművezetők adatait
- Linux kezdőknek
- Synology NAS
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Aliexpress tapasztalatok
- VPN topic
- Computex 2024: Wi-Fi 7 mesh router az Acer receptje alapján
- Python programozás
Új hozzászólás Aktív témák
-
tresh
addikt
Meg kéne nézni első körben hogy bosch vagy lucas adagoló van e rajta. Ha utóbbi az bajos mert kevesen nyúlnak hozzá.. érdemes boschra cserélni. Attól hogy szivárog a gázolaj onnan még indulnia kéne mivel csak a tömítések adják meg magukat szép lassan. Normális jelenség. Autó indításkor mit csinál vagy mit nem ? teker az önindító?stb kicsit több infó kéne erről. Nem lepődnék meg ha a lucas adagoló lenne rajta és az szórakozna.
Igaz Gödöllő de lehet ők hozzányúlnak: [link]
Vagy pesten a Filep-ék[link] -
nesa
veterán
Ha kell tudok keresni élérhetőséget az Érdihez én jó arcnak ismertem meg egy ajtót vettem tőle kettő db ezresér, így megérte Pécsről Érdig menni.
Ezenkívül óracsoportra meg néhány bizbaszra is a legjobb árat kaptam tőle, nem bontó csak épp ugyanolyan vasat hajt mind az enyém és alkatrésznek hozta, úgy hiszem Citroënre szakosodott de ez mind1 is. -
Zolás
addikt
Na visszatértem.
Megnézte egy másik szaki, sajnos az adagolóval lesz valami, az üzemanyag nem megy át rajta. Minden mindenhol patent, szerinte az autónak indulnia kellene, csak nem jut el odáig a gázolaj. Próbáltam behúzni is, majdnem 10 kilométeren keresztül, semmi.
Holnap felhívok pár szervízt az itt ajánlottak közül, melyik mennyiért vállalja hogy átnézi, és mennyibe kerülne egy Lucasról Boschra átállás. Gondolom nem csak rászereli és már megy is.Csere érdekel komoly cucokra?Mik azok a Cucok??"A cucoknak két alfaja van.Van a komolytalan mindenhol megtalálható.A másik a komoly(cucokusz komolyikusz)na ez van neki ez sokkal ritkább"By:5teve
-
nesa
veterán
De csak rászereli és már megy is, aztán elviszed egy előtöltés állításra.
Ami reális adagoló jól működő autóról 15-20k de szerintem vedd meg a gyári bordás kereket is, az vagy benne van az árban vagy + 5k a szerelés hasonló 15-20k (nem tudom vezérlés csere mikor lesz aktuális de most ez jó alkalom) Előtöltés állíts kb 10k.
Így azt mondom legrosszabb esetben is 60k alatt meg kéne állni az egésznek, de fogsz kapni 2-300k ajánlatokat is.
Ha megmondják hogy add le bontóba 30k ér a kocsit, előtte írj nekem, inkább átveszem, nekem van hozzá mindenem.
Írd majd le milyen ajánlatokat kaptál.
-
Vigneau
félisten
Helyileg hol vagy? Cegléden a piacon van egy kulcsos. Nekem sima kulcs (16k) kellett a Pug 208-hoz, de bicskát (25-30k) is csinál tudtommal.
[ Szerkesztve ]
Te mondd azt, hogy rablótámadás, a te hangod mééélyebb... Blaaah...
-
molnarpeter
nagyúr
Ha nem 1-2 km-es utak, vagy DPF/FAP nélküli kivitel lenne (ha volt olyan az elején, nem tudom sajnos), egy 2.0 HDI szerintem vállalható. Csak meg kell nézni rendesen, jó állapotban legyen a részecskeszűrő és az injektorok, stb. Vagy valami konszern Sharan/Alhambra/Galaxy, ott volt többféle benzines.
[ Szerkesztve ]
-
MC Pite
veterán
A szívó prince motortól nem kell félni (a turbósnál meg vezérlést kell cserélni, hengerfejet takarítani; és onnantól a belevaló olajjal használni.)
<ELADÓ:új Bryton Gardia radar 32k> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
Fail3D!
addikt
Ez. Behalas mennyire jellemzo? Vagy ev km re vetitve lehet valami alltalanosagot mondani?. Megnezem egy 2000-t holnap, azert az erezhetoen nyomatekosabb az adatok alapjan. Az 1.6 dizelesobel lattam olyat aminek tavaly csereltek a vezermuszijat szamlaval igazoltan.. Az is erdekes lehet.. Cdak jo lenne gyari adatokat talalni kb ok mit mondanak mit,mikor kellene cserelni stb.
-
FeZ...
aktív tag
-
MC Pite
veterán
Szervizben is azt mondták a közvetlen befecskendezéses/turbós a bajisabb, de kap úk szíjat, innentől a belevaló 2313-es(2010 ha újabb) olajat, mi a gond?!
Média...egy műszaki analfabéta tollából kevés konkrétummal és ténnyel megírt cikkek. Mikor a tsi, mikor a vvti, mikor a tce, mikor a d4d (azbtényleg tré) mikor a puretech, mikor mi van soron amiről írhat.
A valódi okokat, tennivalókat nem ő írja le. Pl használjuk a belevaló olajat ezekbe a motorokba. PSA autóknál ez a karbantartási tervben van, serviceboxból letölthető. Meg a total lubadvisor is segít.Szerk: pár hsz-el fentebb a szerszám, aliról 2500Ft, csere előtt rárakhatod a szíjra mit mutat.
[ Szerkesztve ]
<ELADÓ:új Bryton Gardia radar 32k> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
angyalpc2
aktív tag
A PSA 1.2 olajban futó veréműszíjasa talán még a renault 1.2tce H5F-et is űbereli szerintem problémában. A renault legalább elismerte, hogy szar és lecserélte a típust, a PSA inkább revizálta a szíjakat, de a legújabb széria is ugyan úgy hibás, szétmállik idővel, használattal (forró olaj + gumi nem jó barátok akármit csinálnak) . és a törmelék miatt az olajszivattyú szűrője eltömődik. Olajnyomás megszűnik vagy szép lassan csökken mire megjelennek a tünetek, már az egész motor kuka. jelenség magas olajfogyasztás vagy kihagyó henger, fehér kék égett olaj szagú füst a kipufogóból. És ez az év motorja volt ...google teli van vele [link] A 82 lóerős az szívó, szóval kevesebb vele a baj, de ha ilyet akarsz sűrű olajcsere, 40-60ekm kb 3-4 évente szíj csere karter levétel, hogy az olajszűrőt tisztítani lehessen. Ezt leszámítva egészen jó lenne.
Furcsállom, hogy még senki nem csinált hozzá láncos átalakító szettet. Pedig az sokat segítene és még anyagilag is megérné a gyártóknak. tuti biznisz lenneDe ez csak magánvélemény.
https://en.wikipedia.org/wiki/List_of_PSA_engines#EB[ Szerkesztve ]
-
MC Pite
veterán
Megvétel után szíjcsere (minimum szíjmérés), a belevaló 201 vagy 2312-es olaj, és tök jó motor, direkt ezzel kerestem autót.
Lánc a nagyon újakban van.
Aki nem méreti meg a szíjatismeretlen autóban, bátor. Jellemzően ingyen megmérik, vagy megveszi az ember magának párezer Ft, és 1 perc megmérni hogy dagadt-e. PSA-s szerelőm szerint 80ezrenként szíjcsere (normális olajjal, mert szarabbal villámgyorsan tönkremegy).Azért nincs átlalkító, mert évente 1 perces mérés elég, felesleges túllihegni. Hugom nem mérette, és az EB0-ba bp-i márkakóklerek(!) C3-as olajat töltöttek bele, hónapokig ezzel járt, hiába jeleztem hogy ne tegye, mállot az olaj, kokszosodott, ette az olajat.
Itt még időben lettünk volna, mikor kartel lekerült, hogy legyen rendes tisztítás, esetleg új gyűrűk; ő nem kérte. A sok koksz a fos olajból ugye az olajlehúzót tömítette először, így gyűrű törése lett. Több lépcsőben jelezett az autó egy év alatt, de ő baszott minden jelre.
Akik ilyen hülyék, megérdemlik. De az más motorral is beszopja.Azok akik rossz olajat tesznek bele, szopnak. Ez amúgy mindenütt igaz, ezbsem kivétel.
Nem kokszosodik, remek karaktere van, jó a váltókisztás hozzá.
Peugeotbann eszesebb a motortartó, váltáskor olyan mint egy négyhengeres, de picit magasabb a rezgés (ha nem állítja le a start stop). A citroenekben lágyabb, áltában, vagy olyan krúzolásnál ahol 1600-1800 között érintőgázon gurulunk, kevésbé jön át rezgés, cserébe váltáskor jobban kell figyelni a finom kuplungolásra hogy ne billegtessük a motort.2016tól frissítették a szíjat és szervizperiódust, és tán 23-tól van lánc.
Unalmas hogy sokan minden moder motort fikáznak...
A szívó az jó. Persze fingjuk sincs hogy mpi, dpi, gdi vagy milyen, stb. Csomó hibától hemzsegőbszívómotor van, és vannak töknjó turbómocik is. Konkrét motorok konkrét dolgait habtárgyaljuk, ne telexes műszaki analfabéta féligaz cikkei alapján ha kérhetném, hanem akkor írjunk valamit, ha tudunk is konkrétumokat.
Az egész fórum, összes autós portál hozzászólásai tele vannak ezekkel a siralmakkal azoktól akik olvastak valaminkattintás vadász szart, vagy csak 20 évnél újabb a motor, kb minden motornál - járjanak kocka ladával ha aztól boldogabbak.Azt meg megint cseppnyi ésszel be kellene látni, hogy az év motorja azt díjazza, milyen használni, milyen a karaktere. Aki ezt nem érti, vezessen pár egyebet, fincsi 3 hengeres boosterjetet, mindenhol erőtlen (főként keleti, meg pár német) szívó négyhengereseket, stb. Utána ha vezetnek év motorját is, talán meglesz a miértje a díjaknak.
[ Szerkesztve ]
<ELADÓ:új Bryton Gardia radar 32k> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
MC Pite
veterán
Pontosan. Ez nyilván hátrány, de vételkor is lehet mérni (nemrég linkeltem az eszközt), cserébe ezért a figyelmet igénylő dologért tök korrekt a motor.
Aláírásban látod a szívó meg a turbós fogyasztásokat is, szerintem elég korrektek. A korábbi 1.4es C3unkat minden téren lekörözi az 1.2VTi 208, erősebb, nyomatékosabb sokkal, harapósabb, kevesebbet eszik.
Fentebbi hsz-t még szerkesztettem.<ELADÓ:új Bryton Gardia radar 32k> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
félisten
Nekem volt egy rozsdamentes 306-om, amire "sokat" kellett volna költeni.
Ehelyett vettem egy 308-at, 1.2 puretech motorral.Én anélkül is megbántam, hogy előjött volna a tipikus motorhiba.
(hibátlan állapotú nálam a szíj)Ha visszatekerhetném az időt, az újabb kocsi árának az ötödéből fullosra csináltam volna a régi kocsit, és most sokkal jobb autóm lenne.
[ Szerkesztve ]
Eladó régi hardverek: https://hardverapro.hu/apro/sok_regi_kutyu/friss.html
-
dkaro
őstag
Szia,
Nem válasz neked de én most adtam el egy 2008-amat, a puretech miatt. És nem azért mert előjött volna a hiba sőt nagyon nehéz döntés volt, mert imádtam a kocsit. 2 oka volt, az egyik, hogy úgy gondolom, hogy ezeknek a kocsiknak az ára drasztikusan fog csökkenni ahogy egyre több km van benne, emiatt a hiba miatt. Laikus vagyok de ahogy a magyar használtpiac megy sztem ez elég nagy rizikó. Most beszámításra adtam el és már volt olyan márkakereskedés ami kerek perec leírta, hogy a motor rossz híre miatt, nem tudja beszámítani, mert nehéz eladni és rizikós.
A másik ok maga a hiba volt. Én rendszeresen hordom a szakszervizbe és amikor kiderült ez a balhé rögtön kértem mérést olajszűrő ellenőrzést és olajcserét a megfelelő olajjal de ha már nem lesz garis az autó és beüt a szar akkor az nem 1 misis javítás lesz.
Tényleg imádtam de túl nagy kockázatnak tartottam megtartani. -
dik
őstag
Úgy biza. Nagyon egyet értünk látom. De azért van még 1-2 választás ami biztosan jobb mint ez az ág...
Következő vagy Vitara lesz valami 1.6 szívó vagy Duster 1.6 benzin. Azoknak is meglesz a maguk baja, de talán nem ennyi mint ezeknek...[ Szerkesztve ]
"A hülyékkel nem lehet mit kezdeni!"
-
dik
őstag
Mint írtam is megvan mindnek a hibája. De a rozsda az nem lényeg lehet kezelni elég jól. Nyilván nem egy szétrohadt mocskot kell venni és akkor pár évig még "boldog" lehet az ember vele. Többet meg ne várjon az ember manapság mert kb. ipari hulladék mind. Csak próbál az ember olyat venni amivel TALÁN kevesebb a szívás. A régi jó bevált gépeket el lehet felejteni örökre. Úgy sajnálom őket ne tudd meg...
Az ára meg hát na igen, de minden nagyon drága itt már... Tudod merre megyünk megmondták.. Ja már nem mondják..."A hülyékkel nem lehet mit kezdeni!"
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs