Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • 3L1T3

    addikt

    válasz Lincoln76 #141673 üzenetére

    "A nyomatékot én max-ra toltam, és ezt a GT7-ben nagyon jól megcsinálták, azt a Meki kormányt rendesen kell fogni (KAPASZKODNI már) és szinte mindnt érezni, ahogy elveszti a jobb hátsó a tapadást, vagy betapad kanyarban, győződ tekerni a kormányt, hogy el is forduljon az autó."

    Ajánlom beszélj egy autóversenyzővel, mert sajnos ezek a DD kormányok sok esetben túlságosan erősek, és a valóságtól nagyon messze van ez a fajta erő. :) Az a cockpit rendszer amit rendeltél pedig már inkább igényelne egy szinttel feljebbi szimulátort mint a GT7. Nyílván ez szubjektív, ha élvezed akkor hajrá és csak ez számit.

    [ Szerkesztve ]

    ASUS ROG STRIX Z790-E GAMING WIFI ֎ Intel® Core™ i9-14900K ֎ G.SKILL Trident Z5 RGB 64GB (2x32GB) DDR5 6400MHz CL32 ֎ Arctic Liquid Freezer III 420 A-RGB Black ֎ ASUS TUF Gaming GeForce RTX 4090 OC Edition 24GB GDDR6X ֎ SAMSUNG 1TB 980 PRO M.2 PCIe ֎ Lian Li O11 Dynamic EVO XL

  • Moby

    addikt

    válasz Lincoln76 #141673 üzenetére

    Az egész szinte már túl valósághű, ha visszakapcsolok a monitorra, inkább tűnik a grafika óvódás játéknak, pedig úgy is nagyon szép, de VR-ben egy autóban csak ülni, szinte minden, mint ha ott ülnél és semmi nem látszik abból, hogy ez egy játék.

    Hát én nem tudom, nekem tökre nem ez jön át. Én nem tudom milyen retek felbontáson renderel, de bent is, kint is (social screen) rettenetesen homályos az egész, és az egész vizualitás nagyon komoly kihívásokkal küszködik, hogy valahogy kicsepegjen ebből a low budget konzolból. A szándék jó, az élmény ezzel együtt sem rossz, az immerzió összehasonlíthatatlan, de ez a GT7 2D-ben is eléggé ergya a vizualitást tekintve. Ezzel arányosan izzadtságszagú kínlódás lett ezt PSVR2-re kiadni. Nekem rohadt nagy csalódás volt az egész még úgy is, hogy a PSVR1+GTS után eleve moderáltak voltak az elvárásaim.

Új hozzászólás Aktív témák