Új hozzászólás Aktív témák

  • biga

    senior tag

    válasz FTeR #43 üzenetére

    Hmm. Kicsit hiányosan olvasod a hozzászólásaimat. Én a supportot nem kértem számon (sőt, lényegében szinte csak az az egyetlen, ami legalább patchek formájában létezik a legtöbb szoftver esetében), ellenben pl a garanciát (ami egy terméknél mellesleg Mo-n 10e Ft felett kötelezően 1 év! És bár közvetve fogyasztóvédelemmel is foglalkozom, sehol nem olvasom, hogy ez a szoftverre, mint termékre ne vonatkozna. Ezért írtam korábban, hogy ez Mo-n lehet, hogy megérne egy próbapert. De ez nem ennek a topicnak a témája. ) igen is számonkérem. Vedd már elő légy szíves pl a legális MS termékedet (mindegy, hogy OEM, vagy dobozos vagy VLK vagy akármi) és olvasd el légy szíves a garanciára vonatkozó kitételeket. És utána értelmezd újra a korábbi hsz-aimat is.

    ''Fiatalok! Tiétek a jövő! Régebben úgy volt, hogy a miénk lesz. (Sándor György)'

Új hozzászólás Aktív témák