- Megtévesztő AI-kampányok ellen küzd az OpenAI
- Gmail
- Évente ontja majd magából az új AI-chipeket az NVIDIA
- Nehezebb lesz a dolga a Temunak Európában
- Ubiquiti hálózati eszközök
- Milyen program, ami...?
- Ha Trump győz, Elon Musk politikai tanácsadó lehet
- A választási tévinformációk ellen küzd a Meta
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Vírusirtó topic
Új hozzászólás Aktív témák
-
DigitXT
félisten
válasz pècsimunkás #6981 üzenetére
Hogyan mondana többet? Egy Bosch PowerTube 625 akku van benne: ez
elvileg 36V és 16.7Ah... De lehetne akár 48V-os rendszer, ami ugyanannyi
segítséget nyújtva, ugyanannyi távot tud elmenni, miközben "csak" 13 Ah.
Pont ezért jó a Wh: össze lehet hasonlítani az akkuk tárolt energiáját. -
lacos001
senior tag
válasz pècsimunkás #6981 üzenetére
Én ezt rendeltem tőlük egy éve, azóta belement 4K km. Irtó nagy különbség nincsen...geo, pár cucc, stb
Problémája nincs, eddig csak fékpofát cseréltem, mert akkor úgy volt kedvem.
1 2[ Szerkesztve ]
-
lacos001
senior tag
válasz pècsimunkás #6985 üzenetére
-
nagyúr
válasz pècsimunkás #6983 üzenetére
A Cube jellemzően rendben van műszakilag, ill. nagyon szép bringákat csinálnak
A linkelt gépben alap, de normális minőségű cuccok vannak, 3. generációs Bosch motorral, ami kicsit fura annak tükrében, hogy 2023-as modellévre írják a bringát - ez sem feltétlen baj, csak érdemes tudni.
Esetleg próbálj meg a 4A-es töltő helyett 6A-est hozzáalkudni.Pedro... amigo mio... ma is konzervvért iszunk! Kár lenne ezért a tehetséges gyerekért...
-
lacos001
senior tag
válasz pècsimunkás #6987 üzenetére
Kb mennyi kilométerre elèg az aksi?
Legtöbbször Tour módban nyomom, úgy heti egy töltés van, 5x20km max/nap használat mellett.
Mikor beugrik a Turbo, akkor csütörtökön felpattintom, hogy biztosan elég legyen a hét további részére. Fullos turbo használatnál csütörtökön alig marad benne.
80-90km kijön az 500ból teljesen sikon, hibátlan bringaúton, nem mindíg tekerve. ECOban több, de azt nem is értem minek...
Ez csak 500, amit néztél nagyobb/több.Fékeket én is használom egyszerre, megszokás..., na meg azért 25-30km/h-ról, hogy pikkpakk megálljál, csak a hátsó nem elég és durván elkopna hamar, bringa súlya+te...
gbors igazat ír, 4. Gen. 65Nm vs 85Nm. Nyíilván az is hajt, de van különbség, még ha nem is tapasztaltam.
[ Szerkesztve ]
-
Vesa
veterán
válasz pècsimunkás #6990 üzenetére
3500 EUR-ból én ezt vettem (plusz azóta még lett rá egy új Rock Shox első villa). Nem csúcs kat. természetesen, de bátran megyek vele durvább terepen is. Hegyen lakom, úgy jön fel ide mint a kisangyal. Persze azért kell tekerni, de kb. mintha sík terepen mennék.
A tudomány a valóság költészete!
-
addikt
válasz pècsimunkás #7019 üzenetére
Én vettem bele egy Powunity Biketrax GPS-t meg egy Trelock 8mm-es láncot is kapott (váz/hátsókerék zár van rajta gyárilag és ez egy ilyen hurok kiegészítő amibe a lánc belecsatlakoztatható). De még így sem hagynám ott bárhol, éjszakára meg semmiképpen.
"After successfully ignoring Google, FAQ's, the board search and leaving a undecipherable post in the wrong sub-forum don't expect an intelligent reply."
-
Vesa
veterán
válasz pècsimunkás #7021 üzenetére
Meg kell kérdezni a hazai forgalmazót, de esélyesen nem fogják bevenni gariba ha Németországban vetted.
[ Szerkesztve ]
A tudomány a valóság költészete!
-
Vesa
veterán
válasz pècsimunkás #7024 üzenetére
Normális szerviz van, de éppen az autók miatt mondom, hogy rá kell kérdezni, mert a gari nem egyértelmű. Autóknál is az van, hogy számos márka nem vállal garanciális javítást, ha az autót nem Magyarországon helyezték először forgalomba (értsd: behozott autó). Szamélyesen voltam tanúja ennek, amikor a saját autómat javították garanciában (az enyém Magyarországi). Ott balhézott egy srác az ugyanolyan autójával, mert nem volt hajlandó a márkaszerviz gariban javítani, mondván, Holland importból jött, tehát oda kell vinni ahol eredetileg vették és ott jár a garis javítás.
Nem feltételenül van ez mindennel így, ezért írtam, hogy kérdezz rá a hazai Cube forgalmazónál (ha ven ilyen, ezt sajnos nem tudom, nem ilyen bringám van).
A tudomány a valóság költészete!
-
Vesa
veterán
válasz pècsimunkás #7026 üzenetére
Ezért mondom, hogy kérdezni kell, mert ahány gyártó, annyi megoldás van a garira.
Azt azért vedd figyelembe, hogy ha külföldön veszed és forintot váltasz be EUR-ba, akkor most pont nem a legjobb a helyzet, egyelőre eléggé összef*sta magát a forint. Ráadásul nagyon úgy tűnik, hogy ez csak egyre rosszabb lesz. Persze ha eleve EUR a fizetésed, akkor nem téma.[ Szerkesztve ]
A tudomány a valóság költészete!
-
dugo_
veterán
válasz pècsimunkás #7026 üzenetére
Már nem követtem egy ideje a piacot, de tavasszal folyamatos készlethiány szokott lenni, mert mindenki akkor találja ki, hogy biciklit akar venni. Az idei modelleket még most ősszel akciósan ki tudod fogni.
-
addikt
válasz pècsimunkás #7026 üzenetére
Most van akciós készlet, most érdemes venni (én is nézegettem az újakat egy hónapja kb. bár aztán használtan vettem mégis, de az árakat elnézve augusztus közepén elkezdték az akciózást már).
"After successfully ignoring Google, FAQ's, the board search and leaving a undecipherable post in the wrong sub-forum don't expect an intelligent reply."
-
Runner_fxr
Ármester
válasz pècsimunkás #7024 üzenetére
A Bosch-ra világ garancia van. Akárcsak a Shimano-ra. Teljesen mindegy hol veszed. Garanciát tudsz érvényesíteni más országban is, ehhez annyi kell, hogy meglegyen a bringáról a számla. Illetve olyan szervizt kell keresni, aki Bosch szerviz partner, ilyen ma már elég sok van, a legtöbben Bosch szerviz partnerek. Természetesen ez a pedelec rendszerre vonatkozik. Az előfordulhat, hogy ha máshol érvényesíted a garit mint ahol vetted, némi költséget felszámolnak, pl egy motorcsere esetében, de ez sem biztos, mert a Bosch téríteni szokta a szerviz költséget a boltnak. Ami viszont problémásabb, az a többi alkatrész esetleges meghibásodása. 1 év garancia jár minden alkatrészre, kivéve természetes kopásra. Például ha egy éven belül meghibásodik a fékrendszer, elkezdi ereszteni az olajat, az garanciális probléma, ha valami miatt nem lehet pontosra beállítani a váltót, az is garanciális probléma. A villa meghibásodása is garis lehet. Csapágyakkal kapcsolatos problémák is garanciális ügyek 1 éven belül. Viszont ezeket csak ott fogod tudni érvényesíteni ahol vetted a kerékpárt. Pont múltkor volt nálam egy zsír új Cube, igaz, nem elektromos, valami miatt nem lehetett beállítani az első váltót. Ledobálta a láncot. A bolt állította, hogy jó, de a gyakorlatban nem lehetett beállítani. Így kénytelen volt a tulaj 300km-t oda, 300-at vissza autózni, hogy érvényesíteni tudja a garanciát. Szóval a legszerencsésebb mindenképpen az, ha viszonylag közeli boltból veszed a bringát, de ritka, hogy amúgy ilyen problémába belefuss, persze láttam már furcsa dolgokat új bringákon.
[ Szerkesztve ]
-
pècsimunkás
addikt
válasz pècsimunkás #7031 üzenetére
Èrtem, ès köszönöm!
Felhívom majd a boltot, ahol olcsóbb, ès megèrdeklődöm az ilyen esetekben mi a teendő, amiket mondtál.
4,95 csillagos, rendkívül jó èrtèkelèsű bolt.
Rákèrdezek a dolgokra, aztán döntök.Köszi mèg egyszer, a segítséget !
Egyszer már hadat üzentünk az USA- nak, úgy látszik nem tanultak belőle!
-
Vesa
veterán
válasz pècsimunkás #7033 üzenetére
"4,95 csillagos, rendkívül jó èrtèkelèsű bolt. "
De gari szempontból nem őket kell megkérdezni, mert ők bizonyosan vállalják, hiszen törvény írja elő nekik. A kérdés az, hogy a közeledben lévő szervizek mit szólnak ehhez, mert oda lenne célszerű vinni gariztatni. Szóval őket kellene megkérdezni erről, hogy egy esetleges garis javításra bevesznek-e bringát akkor, ha máshol lett vásárolva.
[ Szerkesztve ]
A tudomány a valóság költészete!
-
pècsimunkás
addikt
válasz pècsimunkás #7105 üzenetére
Ilyen lett...
Az ülèst lehet kicserélem, töri a sejhajom .
15-20 ève nem bicikliztem, az is lehet, hogy hozzá szokom majd.
Egyszer már hadat üzentünk az USA- nak, úgy látszik nem tanultak belőle!
-
Ijk
nagyúr
válasz pècsimunkás #7118 üzenetére
Az igazából 25, csak rendszerint többet mutat az óra. Telefonos GPS-el rá tudsz csekkolni.
/人◕ ‿‿ ◕人\
-
sebgutkopf
őstag
válasz pècsimunkás #7122 üzenetére
Védőhuzattól csak vastagabb lesz a nyerged, ami rövid távon kényelmesebbnek tűnhet. Hosszabb távon ugyanúgy nyomni fog, ha nem vagy hozzászokva, vagy ha rossz helyen érintkezel vele. Plusz a vastagság növelés miatt akár a lágyéki ereket is elnyomhatja, amitől jól döglöttre el tud zsibbadni a férfiasság.
Kis időt még érdemes lenne szokni a hátsódnak a nyerget, hogy időt tölt rajta. Érdemes próbálkozni a nyereg dölésszögével is, majd ha továbbra is ez van, akkor egy más formájú, szélességű stb... nyerget próbálni, ami megfelel az ülőcsontjaid távolságának.
-
sebgutkopf
őstag
válasz pècsimunkás #7120 üzenetére
A lánc és a fogsor készül ki elsősorban az alacsony pedálfordulatos csak nyomatékból menéstől és akkor lehet hamar sokat költeni az új hajtásra, a motornak magának nem tudom, hogy annyira fájdalmas-e.
-
Friczy
senior tag
válasz pècsimunkás #7118 üzenetére
És az a 26,7 valóban annyi? A feleségem bringája is elmegy 27-ig, amikor leáll a rásegítés, de volt olyan, hogy én stabil 20-as tempót tartottam - általam beállított óra, nem ebike -, nála 22-t mutatott a kijelző.
-
pècsimunkás
addikt
válasz pècsimunkás #7130 üzenetére
Pontos a gyári órája a bicónak.
20- nál 20- at mutat, 25- nèl 25- öt, 26,6- nál vagy 26,7- nèl vált át 27km/h- ra, a telefon Google GPS- e szerint.Egyszer már hadat üzentünk az USA- nak, úgy látszik nem tanultak belőle!
-
Runner_fxr
Ármester
válasz pècsimunkás #7284 üzenetére
6 ezer euro-s bringát 900-ért eladni, kicsit fura. Konkrétan milyen bringáról van szó?
-
hdman
őstag
válasz pècsimunkás #7289 üzenetére
Ilyesmi ebikeok ahogy nézem 5 600 körül mennek max
Sopron city :)
-
Đusty
addikt
válasz pècsimunkás #7301 üzenetére
Detto, bár én előtte vettem egy montit 10ezerért. hogy biztosan akarom-e, akartam jött az e-bike
-
kovacs65
senior tag
válasz pècsimunkás #7303 üzenetére
Én kb 10 évvel ezelőtt kezdtem el montizni, tavaly lecseréltem e-bike-ra. Így egy-egy alkalommal 80-100 km-t tekerek. Az első 40 azonban mindig rásegítés nélkül. Egyébként 58 éves vagyok.
Ryzen 9 3900-as noti, RTX-2070, 32 GB, 250 GB+ 1 TB SSD, Gyártó Schenker Technologies, Németo.-ból rendelt. Érdekel valakit?
-
yle_greg
tag
válasz pècsimunkás #7305 üzenetére
Hehe, akkor én vagyok itt a legzöldfülűbb a maga 45 évével? :-)
A nyelvtannaciknak uzenem, hogy en trafok, te trafsz, o pedig trafik. Erted? Igen? Akkor ez kiallta a gyakorlat probajat, karoghatsz amit csak akarsz. :-)
-
kovacs65
senior tag
válasz pècsimunkás #7319 üzenetére
Szerintem a hideg is befolyásolja.
Ryzen 9 3900-as noti, RTX-2070, 32 GB, 250 GB+ 1 TB SSD, Gyártó Schenker Technologies, Németo.-ból rendelt. Érdekel valakit?
-
nagyúr
válasz pècsimunkás #7321 üzenetére
A 15 fok kapásból 10-20% hatótávvesztést jelent pl. 25 fokhoz képest. Meg turbó fokozatban 50 km egy 650-es akksitól eleve nem olyan rossz.
Pedro... amigo mio... ma is konzervvért iszunk! Kár lenne ezért a tehetséges gyerekért...
-
Hopkins_001
tag
válasz pècsimunkás #7321 üzenetére
az baj ha teljesen feltöltve tárolta. névleges feszen kell a li akksikat tárolni.
-
lacos001
senior tag
-
senior tag
válasz pècsimunkás #7319 üzenetére
Én sem tudok többet elmenni , igaz én 115 kg vagyok és sokat használom max. rásegítésen mert a pulzusomra figyelmem kell.
Mini Gaggia (Aplimont) pid box-szal vagy nélküle eladó
-
nagyúr
válasz pècsimunkás #7325 üzenetére
Megmondom őszintén, èn 90-100 km- re számítottam.
Tour fokozatban fog is annyit tudni.
Pedro... amigo mio... ma is konzervvért iszunk! Kár lenne ezért a tehetséges gyerekért...
-
sebgutkopf
őstag
válasz pècsimunkás #7319 üzenetére
Nagyon dobálóztok a km-ekkel. Viszont a nagyobb kérdés, hogy ebben a távban mennyi volt az emelkedő, tehát a szint?
0 szinttel teljesen más lesz a hatótáv mintha 1000+ m mászás is benne van.
Mondjuk én terepen használom, ezért a hatótávot én szintemelkedésben mérem nem távban, a 630-as akksival -2 fokban is hozok 1200m szintet, 20 fokban pedig 1500-1600m-t (trail mód, a turbó tú sokat segít az eco meg keveset). Azt meg halkan jegyzem meg, hogy ehhez a szinthez mindössze 25-30km táv tartozik, néha 40, ha van benne sík.
De hogy ne lógjak ki a korfából én is 45 vagyok[ Szerkesztve ]
-
lacos001
senior tag
válasz pècsimunkás #7393 üzenetére
422kmre vagy tőlem, elgurulhatsz, a kv vagy/és egyéb biztositott.
További 88km a tenger, megéri.... -
lacos001
senior tag
válasz pècsimunkás #7400 üzenetére
3 éve Emsland.
Előtte 1 év rögtön Basel mellett ezen az oldalon, de az első 6 év Freiburgtól pár kmre Titisee volt a lakhelyünk.
Már (egy ideig ) nem ficánkolunk, 10 éves elmúlt a jány, sulik miatt nem bohóckodunk. -
motown5l
senior tag
válasz pècsimunkás #7476 üzenetére
Én is L méretűt vennék .175 vagyok.az enyém is L (29") méretű.nalam 178 tol kezdődik az L ..Orbea Kerem
[ Szerkesztve ]
-
yle_greg
tag
válasz pècsimunkás #7634 üzenetére
Én nem használok spéci alsót, de most körbenézve a lakatbiztonság terén egy kicsit becsináltam. :-)
Közönséges tömblakat nyitás pár másodperc, minőségi és kínai detto
https://www.youtube.com/watch?v=eOJc9OiRN5ABelső vájatos "biztonsági" kulcsos lakat nyitása
https://www.youtube.com/watch?v=MYS-45bbu_IMaster lock szevasz
https://www.youtube.com/watch?v=uHxEIukrBusNagy U lakat szevasz
https://www.youtube.com/watch?v=1M0cu5fqGMgA "spéci" kulcs típus sem gond
https://www.youtube.com/watch?v=WWvyx6d27yw50 ezer forintos Abus Granite nyitása
https://www.youtube.com/watch?v=HrV86GqlY8oSzámzáras Abus nyitása
https://www.youtube.com/watch?v=LqOzb0fdNQYEgy közvetlenül nem törhető zár típus
https://www.youtube.com/watch?v=D6vioIPVzM4De a brute force pár másodperc alatt bármivel végez
https://www.youtube.com/watch?v=Wimo09WV-rYDurva, hogy ezek szerint milyen "biztonságtalan" az összes lakat. Ami már egy kicsit is komolyabb, az horribilis áron van.
A nyelvtannaciknak uzenem, hogy en trafok, te trafsz, o pedig trafik. Erted? Igen? Akkor ez kiallta a gyakorlat probajat, karoghatsz amit csak akarsz. :-)
-
nagylaci32
tag
válasz pècsimunkás #7670 üzenetére
Pedig a hátsó agy pozíciója kihatással van a váltásra is. Biztos, hogy ugyanabban a pozícióba lett visszaszorítva a kerék? Nem lehet, hogy valami elgörbült? (pl. a tengely vagy a váltótartó fül)
Egyébként hogy lazult ki az a gyorszár? valami beleakadt és kinyitotta? -
Friczy
senior tag
válasz pècsimunkás #7704 üzenetére
Ambringa kinálatában van néhány Pinionos típus, túlnyomó többségben csak előrendelésre. Ígéretesnek látszik, azonban azt olvastam róla, hogy a fogyasztása kicsit magasabb, mint a Bosch rendszereké, valamint hangosabb is.
-
LanyUs
senior tag
válasz pècsimunkás #7759 üzenetére
A futás végett elég sok fejlámpám van ( 150lm->1000lm). Bringára annyiban jók, hogy látom a kanyart ahová beveretek + látom a vadak csillogó szempárjait ( ööö attól azért be tudok hirtelen kullantani ) Első körben a szélesebb volt csak fent ( a papír szerint 6000lm, de a felét tuti tudja ), de valami hiányzott. Lehet már gyengül a szemem is, de a kátyúk miatt mindenképpen tesztelni akartam a kisebbik lámpával együtt. A kicsi ad még egy fehérebb kontrasztot, amivel tűélesen látszik a keresztbe álló faág, kő stb.
Általában a hajnali szobabringát váltotta az e-bike menet.
-7-ben is még voltam olyan elvetemült, hogy kimentem Legalább nem volt sár, cserébe sz.rrá fagytam
Most azért jön a barátibb hajnal! Fény és meleg Végre
Ja és rendeltem egy 2032-es elemmel működő kürtöt is. Bal oldalra szerelem fel, mert sokszor csak az utolsó pillanatban ugrottak el a vadak hiába kiabáltam nekik. -
LanyUs
senior tag
válasz pècsimunkás #7762 üzenetére
Ez a lámpa is beválhat! Az amit én használok azért előnyös még, mert szélesen szórja a fényt. Jó dolog ha az oldalról közeledő élőlények és dolgok mielőbb látszanak. A fejlámpám Sofirn hs20 [link] Bringa esetén csak a távolsági ledet kapcsolom be magas üzemmódba, de extra biztonságot ad, hogy azonnal észlelem a dolgokat a fejem forgatásával is. Futásnál mindkettő ledet kapcsolom magas módban, úgy 60 percet üzemel 18650-el, van nálam csere.
Közel 1000km után már megszoktam a fékeket és a gumik tapadási pontját és elég sokszor "bólint" a bringa 25-nél. Sokkal praktikusabb lenne ( ha jól tudom ) az Amerikában használt 20mph.
Sárban eddig csak kétszer akadtam el, amikor feltelt a váz és a kerék között, akkor a hátamon vittem ki a tisztább részre. Erőnléti edzésnek kiváló
Biztos ismered a Dobogó, Cigányhegyi-kilátó, Zengő kilátó, Püspökszentlászló arrafelé szoktam tekeregni.
A tubeless jól teszi a dolgát, vadrózsa tüskéket, drót darabokat, szegeket húzok ki a gumiból, de általában néhány másodperc alatt "foltoz". -
sebgutkopf
őstag
válasz pècsimunkás #7781 üzenetére
Egy nagyon belépő kategóriás XC felhasználásra szánt 80/100mm rugóutas villa, talán már nem is gyártják.
Ha nincs vele kontrét bajod, vagy nem érzed valamilyen tudásbeli hiányát, akkor használd, csak akkor cseréld, ha tényleg többet, vagy mást (más minőségű rugózást, csillapítást, merevséget) szeretnél a felfüggesztéstől. -
sebgutkopf
őstag
válasz pècsimunkás #7793 üzenetére
Lehet venni láncnyúlásmérőt. Nem egy drága szerszám. Ha 12-es a váltás és a láncba beleesik a 0,5, akkor az a lánc cserés. Ha már 0,75 is beleesik, akkor a sor is kuka és azt is cserélni kell. A túl sokáig használt lánc pont ezért drága játék, mert a sor jóval többe kerül mint a lánc cseréje.
Régebbi 10 vagy 11s rendszereknél azt szokták mondatni, hogy lehet 0,75-ig használni, elbírja a sor.A túlhasznált lánc elkoptatja a sort és elől a lánctányért is, szép cápa fogak lesznek belőle, illetve elől a lánctányér halálát az is jelzni, amikor a láncot picit el lehet emelni a tányér tövéről, vagy az új lánc nem megy be teljesen a fogak tövéig.
-
sebgutkopf
őstag
válasz pècsimunkás #7811 üzenetére
Ha síkon használod, vagy csak simán van egy kedvenc fokozatod, amiben észrevehetően többet mész mint a többivel, akkor az benne van, hogy az a fog jobban el fog kopni mint a többi és utána ott ugrani fog a lánc. Sajnos ez is sorcsere.
Az alivio a shimano-nál egy budget megoldás, tehát nem az anyag tartóssága a fő szempont, így az ebike ezt hamarabb meg tudja enni. Kérdés mennyit mész a bringával, és milyen gyakran kell cserélni. Egy ebike kompatibilis cues-re át lehet állni, amikor épp elkopik az alivio szett, a cues legalább 3x annyit bír (vastagabb anyag és felületkezelés) és az se vészes árban, de akkor sor, lánc, váltó, váltókar minden csere. Ezért kell ezt neked tudnod, hogy mennyit mész, megéri-e neked ez a fejlesztés. -
pècsimunkás
addikt
válasz pècsimunkás #7819 üzenetére
Mèg annyi, hogy használom hegyekben is azèrt a bicót- Eisenach környékén van bőven-, de figyelek a váltásokra, meg arra is, hogy szèpen vissza kapcsolgatok hegynek felfelé, mint ahogy normál biciklivel is.
Szóval igyekszem vèdeni a láncot.Egyszer már hadat üzentünk az USA- nak, úgy látszik nem tanultak belőle!
-
Muton
addikt
válasz pècsimunkás #7829 üzenetére
igen, az szebb, de valószínűleg az is egy nagy batár, nehéz, mint valószínűleg az összes AM bicikli. idővel majd valami xc vagy fitness verzióra kell cserélni, de addig is fogom tudni szeretni, nem vagyok hópihe
egy kulcskérdés van, a nyereg, de az minden bicajnál az, meg a kormányból is vágatni kell, mert így szélesebb, mint egy busz nagyon furaMuton#2316 - $z@r a drop >_<
Új hozzászólás Aktív témák
- Yettel topik
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- Politika
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Megtévesztő AI-kampányok ellen küzd az OpenAI
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Két projektorral bővül az Acer Vero család
- Megérkezett Magyarországra az LG 480 Hz-es OLED monitora
- MIUI / HyperOS topik
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- További aktív témák...
- Apple watch Series 9 45mm Apple garancia + 2028-ig biztosítás!!!
- Dell Precision 5570 ( XPS 9520 ) 15.6" FHD+/i7-12700H 14mag/16-32G/512G/Quadro A1000/IR/FPR
- Dell Precision 3571 15.6" FHD IPS i7-12800H T600 32GB DDR5 1TB NVMe SSD gar
- Latitude 5540 15.6" FHD IPS i7-1370P MX550 32GB DDR5 512GB NVMe SSD gar
- Eladó iPhone 13 Mini 128 GB Blue 100% aksi szép állapotú - 12 HÓ GARANCIA - S1324
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen