Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • citkar

    addikt

    válasz Tapsi #81 üzenetére

    Én ennél kissé árnyaltabbnak látom a kérdést és a rá való választ. De szeretném, ha mindig így történne a jövőben :)

    A biztosítókkal szerencsére kevés tapasztalatom volt, de voltak kellemetlenségek, amik elkerülhetőek lettek volna pl: utasbiztosítás, premium kategória, kiterjesztve jogi/hivatalos ügyintézésre, poggyászbiztosítással, jármű szerelésére, hazafuvarozással stb. Majd kis koccanás, apró sérülések. Nappal biztosítót 4-5 óra elérni, illetékes nincs benn, majd holnap. Másnap kiderül a jármű szerelése alatt szó szerint és kizárólag csak a szerelést értik, azaz ha cserélni kell valamit a cserélendő alkatrészt szerezd be te saját költségen, külföldön. Poggyászod károsodik utazás során, de gyakorlatilag az elektronikai termékekre nem vonatkozik, egy eldugott apró betűs részben valahol megtalálható. Persze én voltam naiv, szerelés alatt javítást értettem, poggyászbiztosítás alatt az ember ruháin túl a mindennapos használati tárgyait is beleértettem és a biztosító ezekre akkor nemhogy nem hívja fel a figyelmed, de személyesen rákérdeztem megkötés előtt egy laptop esetére, csak annyit mondott, hogy szerinte igen, fizetik, ah kár éri. Végül kiderült, hogy nem.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák