Új hozzászólás Aktív témák
-
ngabor2
nagyúr
miért nem lehet a hírt úgy olvasni, hogy ne keressük benne a kiskaput, meg a kibúvót. a szolg szerződést szegett, rászóltak, hogy ejnye-bejnye (sajnos már túl magasról), ő meg elismerte a hibáját, és kártalanította az ügyfelet. való igaz, hogy valszeg sokkal jobban jött volna ki, ha az ügyfél első megkeresése után azt a választ kapta volna, hogy ''valóban, elnézést kérünk a tévedésért, megtesszük amit tudunk, és tartjuk magunkat a szerződéshez''. idehaza ez miért nem bír nagyobb cégeknél elterjedni? kisebb, ügyfél-orientált cégeknél megy, jövő héten, ha lezárul egy ügyem, lehet, hogy írok is egy logout-blogot erről. mivelhogy van, hogy a szolgáltató (jelen esetben webáruház) elfogadja egyből a vevői panaszt, nem kezd vizsgálódni, és saját költségén(!) kártalanítja.
Új hozzászólás Aktív témák
- BMW topik
- Témázgatunk, témázgatunk!? ... avagy mutasd az Android homescreened!
- Kertészet, mezőgazdaság topik
- Milyen notebookot vegyek?
- Bocsánatot kért az Apple, mert nagyon mellélőtt a legutóbbi reklámjával
- Reklámblokkolók topikja
- Redmi Note 13 Pro+ - a fejlődés íve
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Lightyear - befektetési app
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest