Erről csak nagyon röviden. Egyrészt mert a szavunk elállt, amikor ma megkaptuk a levelet – ilyesmi olyan ritkán történik Magyarországon. Másrészt örülünk nagyon az események alakulásának, s annak is, hogy részt vállalhattunk benne.
Nemrég jártunk utána egy olvasónk panaszának a Tele2 internetes szolgáltatásával kapcsolatban, s mint az esetről írott riportból kiderül, a tények azt mutatták, hogy a fogyasztó kifogásai megalapozottnak tekinthetőek.
És láss csodát: az érintett ma megküldte nekünk a Tele2 bocsánatkérő levelét, amelyben elismerik a jogsértést, helyet adnak panaszának, biztosítják számára a szerződésében szereplő feltételeket, és még kártalanítást is fizetnek neki.
Óh, ha ez mindennapos gyakorlat lenne, akkor szívesen megtöltenénk a lapot a fogyasztók panaszaival…
Tündérmese: az egyszeri ügyfél esete
- Írta: Dajkó Pál
- Forrás: IT.news
- Kapcsolódó cégek:
- Tele2
Azóta történt
-
Korrekt hűségszerződéseket ígérnek a szolgáltatók
Az önszabályozó ajánlás átláthatóbbá és fogyasztóbaráttá teszi a hűség feltételeit.
Távközlés 2
Előzmények
-
Két százalékkal többen vagyunk széles sávon
Júniusban és a júliusban azonos volt a bővülés mértéke.
Távközlés 1
-
A széles sávú előfizetések száma 15 százalékkal nőtt
Az NHH adatai szerint a nyár végén több mint 1,15 millió broadband hozzáférés volt hazánkban.
Távközlés 1
-
Több mint 1,1 millió széles sávú előfizetés Magyarországon
Az NHH gyorsjelentése szerint májusban 22 ezerrel nőtt a broadband hozzáférések száma.
Távközlés 0
Percről percre
Aktív témák
- Kamionok, fuvarozás, logisztika topik
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- Nyíregyháza és környéke adok-veszek-beszélgetek
- A régi node-okra koncentrál a szankciók miatt Kína
- Magga: PLEX: multimédia az egész lakásban
- Azonnali VGA-s kérdések órája
- Windows 11
- Székesfehérvár és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Facebook és Messenger
- Autós topik
- További aktív témák...