Legfrissebb anyagok
IT café témák
- Total Commander
- Windows 10
- Felhő alapú adattárolás (Dropbox, stb.)
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Max
- Csinált valamit a Nokia: megváltoznak a telefonhívások
- Milyen routert?
- Milyen program, ami...?
- Nem szavazza meg Musk 56 milliárd dolláros csomagját a norvég állami vagyonalap
- Windows 11
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
GAMEPOD.hu témák
Új hozzászólás Aktív témák
-
Latza
aktív tag
Bár ez nem konkrétan Vandás dolog, hanem Telekomos furcsaság, de ha egyszer az ügyintéző elvégzi a beállításokat, átpötyögi a címet és azt mondja, hogy készen vagyunk, viszont 3 hét után sem látszik semmi eredménye egyik tevékenységének a rendszerben, akkor mi történt? Ilyen hosszú az átfutási idő? Elakadt a folyamat? Nem engedélyezi a vezérigazgató? De akkor miért nem értesítenek?
Szóval egyelőre szkeptikus vagyok a gépi problémamegoldással kapcsolatban, ha még az ember sem tud megoldást találni elsőre. Persze másnál attól még működhet.[ Szerkesztve ]
Mindenütt jó, de mindig elzavarnak.
Új hozzászólás Aktív témák
Témaindító írás
Aktív témák
Új prémium hirdetések
Új ingyenes hirdetések
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen