- Max
- Mikrotik routerek
- Letartóztatták, mert AI segítségével csalt az egyetemi vizsgán
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Aliexpress tapasztalatok
- Újabb államok perelik az Apple-t, mert sok pénzt szed ki a vevőkből
- Linux kezdőknek
- Musk meggondolta magát, mégsem pereli az OpenAI-t
- Csinált valamit a Nokia: megváltoznak a telefonhívások
- Vírusirtó topic
Új hozzászólás Aktív témák
-
Latza
aktív tag
Átjutottam Vandán, aztán az első ügyintézőn (recepciós...?), a második ügyintéző pedig (elvileg) megoldotta a problémámat (cím helyesbítés, mert a rendszerben lévőn nem látszik szolgáltatás, valamint hűségidő hosszabbítás). Ez volt 2 hete. Egyik sem változott 2 hét alatt. Akkor nem mindegy, hogy ki veszi fel a ügyfélnek a telefont?
Mindenütt jó, de mindig elzavarnak.
-
Latza
aktív tag
Bár ez nem konkrétan Vandás dolog, hanem Telekomos furcsaság, de ha egyszer az ügyintéző elvégzi a beállításokat, átpötyögi a címet és azt mondja, hogy készen vagyunk, viszont 3 hét után sem látszik semmi eredménye egyik tevékenységének a rendszerben, akkor mi történt? Ilyen hosszú az átfutási idő? Elakadt a folyamat? Nem engedélyezi a vezérigazgató? De akkor miért nem értesítenek?
Szóval egyelőre szkeptikus vagyok a gépi problémamegoldással kapcsolatban, ha még az ember sem tud megoldást találni elsőre. Persze másnál attól még működhet.[ Szerkesztve ]
Mindenütt jó, de mindig elzavarnak.
Új hozzászólás Aktív témák
- Óra topik
- BestBuy topik
- Autós topik
- ubyegon2: Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- Redmi Note 9S néven érkezett meg a Redmi Note 9 Pro
- iPhone topik
- TheLázs: ADHS
- Debrecen és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Spórolós topik
- Az Apple is mesterséges intelligenciával turbózza fel a teljes kínálatot
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen