Legfrissebb anyagok
IT café témák
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- DIGI kábel TV
- Az AI miatt vehetnek sokan új iPhone-t
- Windows 11
- Kék halál (BSOD)
- Milyen routert?
- Max
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Csinált valamit a Nokia: megváltoznak a telefonhívások
- Otthoni hálózat és internet megosztás
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
GAMEPOD.hu témák
Új hozzászólás Aktív témák
-
őstag
Újabb esetem Vandával.
Meghalt a beltérin belül a vinyó (szinte biztos, mert nem működnek a felvétel opciók, és a korábban felvett felvételeket is törli az újabb felvételek miatt, amiket viszont nem vesz fel). Ezért 5+ percet kérdezősködött, de a vége az lett, hogy hívjam vissza, ha újraindítottam mindent. Újrahívás - újra azonosítás - és itt már végre kapcsolt a telefonos kezelőhöz, aki felvette a hibabejelentést. Vagyis ha egyből egy 'élő' emberhez kerülök, és elmondom, hogy már mindent megpróbáltam, és a hibajelenség miatt mi lehet a probléma, akkor nem kell hosszú perceket Vandával 'beszélgetnem', nem kell hozzá két hívás, és nem kell hozzá kétszer azonosítás sem.
Új hozzászólás Aktív témák
Témaindító írás
Aktív témák
Új prémium hirdetések
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen