- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- SUSE Linux
- JavaScript topic
- Csinált valamit a Nokia: megváltoznak a telefonhívások
- Microsoft Excel topic
- Synology NAS
- Ubiquiti hálózati eszközök
- macOS PC-re
- Hálózati / IP kamera
- Újabb államok perelik az Apple-t, mert sok pénzt szed ki a vevőkből
Új hozzászólás Aktív témák
-
lapa
veterán
én ezzel odáig mentem, hogy az elektromos kacsa (citroen) adatait felskálázva csináltam egy 5 millás költségvetést a saját kisteherre a hibridüzemhez.
amiknál lehet kapni közvetlen kardán helyére illeszthető dc motorokat ford f150-be meg ilyenekbe, szóval egy elnagyolt vázlatot is csiholtam a dolog mérnöki oldalára.
nagyjából az volt a terv, hogy 500 kg, a kocsi hasára függesztett ólomakksival (ill később lifepoval vagy ami lesz) rá lehetne segíteni a dízelnél (károsanyag)problémás gyorsításokra, cserébe a részterhelés időszakokban töltene.
az akksik cseréjére is kidolgoztam pár konkrétumot, gyak békával lehetett volna cserélni a két akksiblokkot egymás közt. nyilván a nem használt akksiblokk tölthető napelemről, vagy télen a kocsi részterheléses menetideje alatt a másik irányba.
nem kell nekemfutni emiatt, mert csupán a gondolattal játszottam el. de ha lesz olcsó és komoly teljesítményű akksi (mondjuk lifepo a mostani ólomakksik összélettartam-wh-ra vetített feléért), akkor nem tartom kizártnak a dolgot.
ha meg annyira elszaladna az akksik kapacitása, hogy nem kell a dízelmotor, akkor lecsavarozom a hengerfejet meg megcsinálom plexisre a motorháztetőt. olyan lenne, mint a jobbféle lego technic kocsik, ahol látja az ember mozogni a dugattyúkat.
Új hozzászólás Aktív témák
- be quiet! PURE POWER 11 tápegység I 600W I Félmoduláris I 80 PLUS Gold
- HP EliteBook 850 G7 Intel Core i7-10610U, 32GB RAM, 512GB NVMe SSD
- iPhone 14 Pro Max 256GB, garanciális, független, 100% akku (karcmentes, ütésmentes) eladó
- Cooler Master MasterBox NR400 Számítógépház (ODD-nélkül)
- GIGABYTE P850GM 850w 80 Plus Gold (GP-P850GM)