- Színészek hangjait lopta el egy AI-cég
- Linux kezdőknek
- Ubiquiti hálózati eszközök
- Linux - haladóknak
- Már nem hisz a nagy európai EV-forradalomban a Ford
- Android programozás, Android alkalmazások készítése
- Aliexpress tapasztalatok
- Xiaomi AX3600 WiFi 6 AIoT Router
- Sikeres volt a teszt, elpusztítja internetes műholdjait az Amazon
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
-
IT café
FIGYELEM
A topikban promó kódok, reflinkek és egyéb meghívók megosztása tilos!
Mielőtt kérdezel, olvasd el az összefoglalót, használd a keresőt
A Revolutról általánosságban
A Revolut fiókról, számlákról
Revolut kártyával kapcsolatos információk
A zárolásokról
A Revolut és a kiegészítő szolgáltatások
2020.08.24-től életbe lépő változások
A szolgáltatás állapota
Új hozzászólás Aktív témák
-
kovisoft
őstag
válasz axlfsi #38857 üzenetére
A Revolut szerződési feltételek között szerepel, hogy csak saját tulajdonú kártyáról töltheted fel:
"Moving money in and out
12. Adding money to my account
You can add money to your account using a debit card or credit card registered with us (we call this your stored card) or by bank transfer. Your stored card must be in your name."
-
veterán
-
UberMutant
őstag
válasz axlfsi #38867 üzenetére
a jelen állapotot tekintve teljesen mindegy miért és hogyan döntötték el.
az a helyzet, hogy ilyen horderejű döntést egyszerűen nem lehet visszacsinálni, mert a rendszer működését veszélyeztetné. szerintem nincs is lehetőség rá.
az üfsz csak fáraszt, előbb utóbb úgyis feladod.a többiek jól mondják, tanulj ebből, és még1x ne így csináld.
[ Szerkesztve ]
-
válasz axlfsi #38936 üzenetére
Bankkártya, de csak előlapról (gondolom a név meg szám miatt). Azzal meg sokra nem mennek, mert amúgyis meg kell adni.
„És akkor csodálkozunk a rendőr vicceken! Mi ez, szerencsepatkó? Az! Eddig jó kabala volt. Nem gondolod, hogy egy kicsit hülyén néz ki egy magyar rendőr 1980-ban egy lópatkóval a kocsijában? A materialista világnézet nevében lefoglalom!”
-
axlfsi
veterán
válasz axlfsi #38935 üzenetére
Na, közben tegnap a nap végén (2.5 nap, 5-6 ügyintéző, supervisor/manager és nem kevés chatelés után) elengedtem a dolgot és elfogadtam, hogy tarthatatlanok és törölni akarják a fiókom.
Az mondjuk azóta sem tetszik, hogy még azt sem árulhatják el, mi a pontos oka (azon felül, hogy szerintük nem én regisztráltam a fiókot, mely egyszerűen nem igaz és ezt számtalan módon bizonyítani is tudtam). Csak feltételezni tudom és azok alapján, amik történtek, az a kép állt bennem össze, hogy elindult náluk egy triggerelt algoritmus alapján valamilyen ellenőrzési folyamat, majd hús-vér ügyintéző is bekapcsolódott, de képtelenek voltak elfogadni a tényt, hogy a 3+ éve használt fiókom, mindig is az enyém volt és én kezdeményeztem a regisztrációját, feleségemnek - akivel kevernek valamilyen módon, de képtelen vagyok kideríteni, hogy hol történik a félreértés - saját fiókja van; saját telefonszámmal, saját telefonon, saját okmányokkal, validáltan). A triggert az adhatta, hogy Ő csak most jutott el oda, hogy a korábban regisztrált fiókját végérvényesen validálja (szelfi és ID fotókkal) és ez is úgy derült ki, hogy szerettünk volna neki is Revolut fiókot, majd láttam, hogy van 2 nap még a promó végéig, hát hajrá! alapon - reflinkemről elkezdte a regisztrációt, de félúton jött egy automata levél, hogy már van regisztrált fiókja. Megszakította azonnal a regisztrációt (kvázi nem is ment végig; app bezár, újra nyit és ott immáron login), majd a telefonszámát beírva, már jött is a beléptető SMS. Minden fasza, minden frankó!
Mea culpa, ebben talán hibáztunk, hogy seki nem emlékezett arra, hogy annak idején 2019 elején a nejem is regelt a telefonjára fiókot (csak soha nem használta, már az app sem volt fent, teljesen kiment mindkettőnk fejéből. Ha tudom, nyilván nem vagyok akkora retard, hogy regeltetek vele a linkemről, miközben tudom, hogy se e-mail címe, se telefonszáma nem változott, ... sem egyebek (személyi okmányai, stb)). .. de innen indult a trigger, már biztos vagyok...A másik dolog, ami felmerült bennem / bennünk, hogy a szerződési feltételeket megszegtem, méghozzá azon részét, ahol az van leírva, hogy csak saját névre szóló bankkártyával mehet a topup (megjegyzem a rengeteg topup mindig is csak kettővel ment; a régi kártyával, mely lejárt már azóta és az újjal, mely most aktuálisan van érvényben. Mindkettő persze a nejem nevére szól, ez utóbbi van az appba is bekötve). Nos, konkrétan már ezt is megfogalmaztam a supervisornak tegnap, hogy annak mi az oka (azaz, hogy miért van közös bankszámlánk és ahhoz csak egy igényelt bankkártya, valamint, hogy minden további nélkül kiveszem az apból vagy akár ezt a kártyát nyilván fotóval is igazoljuk, ha szükséges ... és akkor itt ezen a ponton még annyi hozzátett, hogy nagyon sajnálja, de nem ez az account bezárásának oka, ... viszont több infót szintén nem adhat).
Csak érdekességképpen írtam le mindezeket (és ha már elkezdtem a sztorim pár napja, legyen kerek, aztán hátha még valaki hasznát veszi a tapasztalásnak).
... pénteken megyek intézni saját OTP-s káryát... end of story.
˜”*°•.˜”*°• 𝟚𝟘+ é𝕧𝕖 𝕒 𝕜ö𝕫ö𝕤𝕤é𝕘 𝕥𝕒𝕘𝕛𝕒 •°*”˜.•°*”˜
-
kavics
csendes tag
válasz axlfsi #38951 üzenetére
Szerintem az lehetett a probléma, hogy ugyanazzal a kártyával lett töltve a te és a nejed számlája is. Hogy ez miért csak most szúrt nekik szemet és eddig nem, az más kérdés.... (Tippem az, hogy az alacsonyabb ügyfélszámnál még nem volt akkora érdekük kiszűrni a problémás usereket....)
-
veterán
-
TrollBalint
addikt
válasz axlfsi #38961 üzenetére
Én el tudom képzelni, hogy az adatbázísban valami félrement. Gondolom ugyanaz a lakcímetek, egyszer valaki kiszúrta, hogy ugyanaz a lakcím, mint a feleségedé, ugyanaz a kártya is. Van egy nem használt accountja, biztos akkor elírás a név, szándékosan, vagy véletlenül. (Tudom, bizonyítottad, hogy nem, de úgy tűnt, ezt ők nem hitték el, vagy végül maguk se merik bevallani, hogy emberi mulasztás történt és ezért ragaszkodnak ahhoz az állíásukhoz)
Van önkéntes nyugdíjpénztárunk, ahova havonta utalok be - automatikusan - egy bizonyos összeget a sajátomra is, meg a feleségemére is. Az volt a mondás, hogy a közlemény rovatba elég az azonosító számot megadni. Mivel egyszerre nyitottuk, ez csak az utolsó számjegyben tér el. Évekig jól működött, aztán egyszercsak azt láttuk, hogy néhány havi utalás az én számlára íródott jóvá. Felhívtam, kérdeztem őket, azt mondták, hogy lehet a rendszer úgy értelmezte az is az enyém, csak elírtam. Aha, persze, 5 évig előtte jó volt, most meg nem, ez picit necces, ha nem 3 random hónapban történik, hanem egymás után, arra azt mondanám, lehet valami új fejlesztés, de nekem inkább tűnt úgy, mintha valaki kézzel hagyta volna jóvá/ könyvelte le és úgy gondolta, hogy elírtam.
https://www.pathofexile.com/account/view-profile/Haarkon/characters
-
-
axioma
veterán
válasz axlfsi #38985 üzenetére
revo utalas siman megy
de mi csaladon belul inkabb a kozos szef-eket hasznaljuk penzmozgatasra, azon latszik hogy szandekosan mindenki tehet be es vehet ki beallitast adtuk meg, kozos gyujtesu-hasznalatu penz, jobban celhoz kotottnek ereztem nagyobb osszegnel [nem milliok azert], mint az utalast [penzvaltasnal is kozosbol forras, atvalt, masik devizas kozosbe vissza - majd akinek kell az kivesz, utal/elkolt] -
emeritus
tag
válasz axlfsi #38986 üzenetére
Én még próbálkoznék panaszolva, hogy a Revolut hibázott, neki kell kijavítania és erre tegyen javaslatot. PL.: ha a számlát szerintük a feleséged "nyitotta" akkor az az övé, a Revo ne zárja be, hanem írja a nevére, mindkettőtökkel egyeztetve. Neked pedig nyisson újat.
Az a jó megoldás, amelyről ez a gyakorlatban bebizonyosodik.
-
TrollBalint
addikt
válasz axlfsi #38986 üzenetére
A háttérben ez az algoritmus, ami ezeket nézni úgy fut, hogy velünk nem osztják meg a részleteket, elég esélyes, hogy azt sem osztják meg, hogy ha valami frissítés, vagy hibajavítás történik a kódban. Könnyen lehet, hogy valamit frissítettek és most kiszűrt téged. Az is lehet, hogy látták, hogy ez nem úgy működik, ahogy kellene, de nem akarják bevallani, mert ez náluk a policy, hogy ilyeneket nem mondanak el az ügyfélnek, mert hogy esetleg a javításig lehet trükközni (a policy nyilván általános és nem szokott olyan lenni, hogy az ügyintézőre bízzák, hogy eldöntse, ezt elmondhatja, vagy sem, inkább nem nyilatkozhat és akkor tuti nincsen belőle később gond).
Szerintem is meg lehetne próbálni kötni az ebet a karóhoz, hogy márpedig ők hibáztak, vagy hogy mondják meg a pontos okot... de ha én lennék a helyedbe, nem biztos, hogy ténylegesen eljátszanám. Ez tőled függ, veszteni biztos nem vesztesz veleAhogy már írták is, az, hogy a feleséged Revolut-ját töltitek és Ő átutalja neked Revon, az teljesen valid és azonnali. A közös széf sem rossz megoldás, annyi, hogy abból külön ki kell venni a pénzt, ami plusz néhány "kattintás", de csak ennyivel "macerásabb".
A Curve müködhet, de az mögé is be kell tenni egy kártyát, ami - amíg meg nem jön a tiéd - gondolom a feleségedé lenne. Ez, Revolut szempontból teljesen jó, hiszen a topup-olos kártya a nevedre szól, nem szólhatnak érte. Curve szempontból viszont már necces, de gyakorlatban működhet, viszont egy ilyen Revos "élmény" után én nem kockáztatnék ezzel. A revolutról-revolutra utalás egyszerűbb. Szerintem.[ Szerkesztve ]
https://www.pathofexile.com/account/view-profile/Haarkon/characters
-
UberMutant
őstag
válasz axlfsi #39006 üzenetére
téged feketelistára tettek, a büdös életben nem fogsz új accountot kapni.
amikor azt mondtam, hogy lépj tovább, azt úgy értettem, hogy felejtsd el a revolutot.figyi ez az egész a pénzmosás elleni intézkedéscsomag része. a titkolózás stb.
gondolj bele, ha simán visszamehetne akit kititlottak , akkor mi értelme lenne kirakni?[ Szerkesztve ]
-
UberMutant
őstag
-
zerodot
aktív tag
válasz axlfsi #39014 üzenetére
Zen.com ra is ránézhetsz. Bár annak van 1 eurós havidíja. Hasonlóan jól vált mint a revo. Topikja is van.
-
Major Lion
senior tag
válasz axlfsi #39019 üzenetére
"... és, hogy ilyen történetek után emberek milliókat topupolnak /nap, elkézpelni sem tudom. Gondolom csak valami komolytalan, játékpénznyi jelentősége van ezeknél a felhasználóknál ezeknek az összegeknek."
A penzed meg van, nem?On a long enough timeline the survival rate for everyone drops to zero
-
Moleman
addikt
válasz axlfsi #39024 üzenetére
Egyik bank sem szavahihetőbb, az OTP-ben nekem számtalanszor hazudtak, teljesen fogalmatlan az összes ügyintéző, tisztelet annak az 1 kivételnek, akivel a 8 év alatt találkoztam. Mégis emberek milliói tartanak magyar bankokban hosszú távon milliókat (szerintem értelmetlenül, de ez már az ő bajuk).
Én sem bízom különösebben a Revolutban, de pár percre beutalni pár(tíz) milliót, hogy átváltsd és már utald is tovább, nem olyan őrült nagy kockázat. Neked sem nyúlták le a pénzed, ugyanígy másét sem fogják, legfeljebb egyoldalúan szerződést bontanak - amit mellesleg a magyar bankok/biztosítók is szoktak.
-
Új hozzászólás Aktív témák
FIGYELEM! A topikban promó kódok, reflinkek és egyéb meghívók megosztása tilos!
- Hír Drágul a Revolut
- Kerékpárosok, bringások ide!
- ThinkPad (NEM IdeaPad)
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Milyen TV-t vegyek?
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Vicces képek
- LCD, plazma és projektoros TV-k hibái
- Milyen légkondit a lakásba?
- bambano: Bambanő háza tája
- További aktív témák...
- MSI MAG274QRF-QD QLED Gamer Monitor!27"/2k/165hz/1ms/Freesync-Gsync/Type C/Konzolhoz is/Beszámítás!
- Sennheiser Epos H3 White Gamer Fejhallgató Eladó!
- Hisense 50A6BG 4k Smart TV!50"/4k/DOLBY VISION/10bit/Game Mode/ALLM/Beszámítás!
- Dell S2421HN Full HD Led Monitor! 24"/1920x1080/IPS/75hz/Freesync/Fehér
- Dell S2721DS 2k Monitor!27"/IPS/2560x1440/75hz/Freesync-Gsync/Fehér/Beszámítás
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen