- Aliexpress tapasztalatok
- Tarr Kft. kábeltv, internet, telefon
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- VMware
- Facebook és Messenger
- DIGI internet
- DIGI kábel TV
- Nem szavazza meg Musk 56 milliárd dolláros csomagját a norvég állami vagyonalap
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- A call centerekbe viszi az AI-t a Microsoft
-
IT café
Samsung LCD és LED TV-k
Új hozzászólás Aktív témák
-
vak_bottyan
tag
Sziasztok. Szervízt tudtok ajánlani ami nem a Samsung Budapesti márkaszervíze? Budapesten kellene és ha lehet olyan akik kimennek és helyben javítanak! Elvileg a HDMI vezérlő ment tönkre. Le is jelentettem tavaly a márkaszervíznek, a Samsung technikus által megadott hibakóddal! Megkérdeztem novemberben, hogy lehet e karácsony előtre ütemezni a javítást. Mondták igen. Majd karácsony előtt az időpont egyeztetéssel keresni fognak. Nem kerestek. Mikor én kerestem először azt mondták, ma jön ki a szerelő, aztán az sem érkezett meg. Másnap személyesen bementem, ígértek délután hív a szerelő. Hívott. Közölte, hogy a hibakód alapján meg kell rendelni a kártyát és pár hét alatt megérkezik és azután majd beszerelik. Nem volt idejük november óta ezt akár e-mailban is lebeszélni velem. Ha kértek volna előleget a kártyára még azt is kifizettük volna, csak legyen kész a tv karácsony előtt! Megköszöntem a semmit nekik és elálltam attól, hogy a Samsung márkaszervíz készpénzes javítást végezzen a tv-n. Ezért kellene egy szerviz aki korrekt jó munkát végez és az adott szavukra lehet adni. A cél az lenne, hogy legyen hang a rádugott Bluray lejátszóknak a tv-n! Kép van, csak hang nincsen sajnos. Ebben kérnék tőletek segítséget. Köszönöm, ha tudtok szerviz vagy szerelő címét adni.
[ Szerkesztve ]
-
Csabi1984
addikt
Sziasztok! Apukám Samsung F5000-es TV-je meghalt és nagy dilemmába vagyok.
Neki nincs szüksége 4K-ra szerintem még FHD-re se mert amikor bekapcsolja a TV adásra azt se nézi van-e HD verziója. Ami biztos csak 80 cm-es TV jöhet szóba.Volt egy merész gondolatom, hogy anyumnál levő Samsung 40H6400-as TV-t leviszem a telekre és onnan hazahozom a kb fél évig használt Samsung 32M5502-es TV-t apumnak. viszont anyuhoz se fér oda a 43"-os mert 94-95 cm a felhasználható szabad hely.
Netán vidékre vegyek egy 43-as Tv-t ami korszerűbb csak internet nincs lent így a smart funkciónak se van sok értelme
Gondoltam arra is, hogy anyuhoz egy újabb 40"-os TV na de ezek közül a Hisensét nem ismerem, Gaba meg Dyras felvenné-e a H6400 TV minőségét? Nem hinném!
Anyum TV opció csak azért jött volna szóba mert sajnos a Youtube alkalmazás elavult és nagyon lassan tölt be. Jobb lenne egy külön TV okosító inkább ami USB-s és korszerűbb a youtube rajta?
Vagy egyszerűen vegyek apumnak egy 80cm-es TV-t ?
Mai viszonylatban H6400.hoz hasonló minőségű Tv?[ Szerkesztve ]
-
stilo18
addikt
válasz Csabi1984 #148756 üzenetére
A H64-es széria egy kifejezetten népszerű és korrekt model volt, 120Hz-es VA panellal.
Ezek, amiket linkeltél köszönőviszonyban sem lesznek vele sajnos...A Gabi, Dóri tv-k ellenében a Hisense jó választás. Pl 43A7100 egy ár/értékben jó tv a maga 100k-s cédulájával.
Vagy a fent linkelt Samsung tv is jó választás, ha idegenkedsz a Hisense márkától.
[ Szerkesztve ]
#PS5#C9/QN95#Xiaomi13TPro#SSArctisPro+DAC#Aonic50
-
rainman72
nagyúr
Csom.sérült Samsung 55Q70A 250e [link]
TCL TS-8132 Philips 65PUS8518 Samsung 85CU8002 Fire tv 4K MAX
-
bl4ze
veterán
Urak, segítsetek... Adott egy 55" MU6122 TV, be van kapcsolva benne a BT:
egy Blitzwolf és egy régebbi Redmi fülest gond nélkül kezel.
Kaptam ma egy Redmi Airdots 3 PRO-t és nem sikerül használni a tv-vel
Jelenség:
BT hangszórók menüben ha felhozza akkor kapcsolódik, majd onnan eltűnik és a fő menüben látszik külön, nem a BT alatt. (TV Hangszóró, Optika mellett)
De a fő baj: nem jó a hang, ilyen szakadozás van csak, élvezhetetlen
Eleve nem értem, hogy miért ennyire nehéz párosítani, utána miért nem a BT eszközök között van hanem külön, a "főmenü" alatt és miért nem szól rendesen csak szakadozik, akadozik?
Reset volt a fülesen.....:. bl4ze .:.
-
SunMount3r
nagyúr
Hello!
A digi-s Topic-ban már kérdeztem, de nem biztos, hogy szolgáltatói probléma, úghogy ide is felrakom:
Digi kábeles előfizunk van (ONT-al) és Samsung H6400-as TV-nk. 2 hétig távol voltunk, most kapcsoltam be itthon a TV-t előszőr és a legtöbb csatornát nem hozza be, azt írja gyenge a jel, vagy nincs, ellenőrizzem a kábel csatlakozását (a kábel rendesen be van dugva)... A Gudie-re (műsorfüzet) sem hoz be semmit, arra meg azt írja állítsam be az időt és a dátumot..? A Menüben az idő/dátum beállításai Auto-n vannak és eddig így működött is (nem emlékszem, hogy valaha is hozzá nyúltam volna anno). Az ONT-on világít a CATV Led. Mi lehet itt a gond?
-
Sonex79
aktív tag
Sziasztok! Nagyszülőknek 250 alatt (inkább 200 felé) milyen 55-ös tv-t javasoltok? Köszi
-
-
SuperGí
csendes újonc
válasz SunMount3r #148766 üzenetére
Szia,
Válaszd az automatikus hangolást, vagy az alaphelyzetbe állítást. A digi megváltoztatott szinte mindent.
-
Abel-0101
aktív tag
válasz SunMount3r #148766 üzenetére
Frissíts rá egyet a Tv re/Ontra.
Ha nem jó akkor állítsd vissza alaphelyzetre, reseteld.
Ha utána sem jó, akkor hívd fel a digit, ők biztos adnak további tanácsokat. (telekommal ellentétben) -
SunMount3r
nagyúr
Kösz a tippeket, tegnap már újra hangoltam, most minden OK. De mondjuk utána kb. 10 percig néztem egy csatornát (Alföld TV HD) és ez alatt bizony volt egy gliccselés. Nem tudom ennek köze lehet e ahhoz, amiket itt napok óta irkáltok... (Amúgy szinte sose nézek TV-t, családtag miatt van csak, nomeg zavart, hogy akkor már ez is legyen rendben).
-
mpo
veterán
-
bl4ze
veterán
válasz bl4ze #148761 üzenetére
Sajnos bármit csinálok nem akar működni a Redmi Airdots 3 PRO
a Samsung 55" MU6122-vel. Nehezen, de sikerül párosítani, csatlakozni - de nem jön korrekt hang, csak szakadozás, halk vacak zörejek
Közben pedig laptop, tablet, telefonok azonnal felismerik és szuper minőségben megy, a TV-vel meg nem barátok.
Van bárkinek ötlete mi lehet ez ?Product Name: Redmi Airdots 3 Pro
Wireless connection: bluetooth 5.2
Communication Distance: 10m
Earphones Battery Life: 6h(Active noise cancellation off state), 28h(with charging box)
Single Earphone Battery Capacity: 35mAh
Charging Box Battery Capacity: 470mAh
Speaker impedance: 32Ω
Charging interface: Type-C
Charging Box Input Parameters: 5V=0.5A MAX (wired)
Earphone Input Parameters: 5V=120mA MAX (single headphone).:. bl4ze .:.
-
-
Bagan
aktív tag
Sziasztok!
Kinéztem 2 tv-t a Samsung kínálatából. Egy belépő tavalyi QLED modellt, és ha jól veszem ki a cikkszámokból egy idei zászlóshajó Crystal UHD tv-t.
[SAMSUNG QE 50 Q60TAUXXH]
[SAMSUNG UE50AU9002KXXH]
Melyik a jobb és miért?
Amerikai konyhás nappaliban lenne, tehát előny amelyiknek oldalról jobb a betekintési szöge.
Leginkább HBO GO és Netflix futna rajta. MacBook air 2017 lenne rá tükrözve airplayel, bár nem tudom mennyire bírná a 4K-t? Erről valakinek van tapasztalata?
Mindkettőhöz már az új dizájnos távirányító jár?
Köszönöm a segítségeteket! -
Kickass
őstag
Sziasztok!
Bedobom ide is, bár nem samsung de hátha.
Nem találtam jobb topikot rá így itt megkérdezem, adott egy ilyen 200x200 VESA konzol:
[link]Viszont olyan tv-t szeretnék beszerezni aminek a VES felfogatása 300x300 vagy 300x200.
Egy ilyen adapterrel működhet a dolog?
[link]A tv 55", igaz a konzol specben max 46" van de ha a súly határt nem lépem túl úgy gondolom nem lehet gond.
-
Kickass
őstag
válasz rainman72 #148783 üzenetére
&Celtis
Másik falitartóval az a gondom hogy tippre ezeknek a felfogatása nem teljesen szabvány (de ha mégis akkor homályosítsatok fel ) és a jelenlegi furatokkal nem biztos hogy jó lenne, a falat meg nem akarom még1x szétfurkálni.55”-ig jellemzően van azért Vesa 200x200, Samsungnál jellemzőbb.
[ Szerkesztve ]
-
Celtis
veterán
válasz Kickass #148785 üzenetére
Mi baja lenne a falnak a "szétfurkálástól"? Jobb egy imbolygó TV?
BTW a tv-k hátulján a felfogatás sem szabványos helyzetű, tehát a meglévő tartó áthelyezése is szükséges lehet, még akkor is ha a mérete amúgy jó lenne.
Nekem is minden TV cserénél át kell helyezni a tartót. -
So5ika
csendes tag
Sziasztok!
Ahogy ígértem, itt vagyok az újabb fejleményekkel. Visszamentem az Eurinicsba, felvettük a minőségi kifogásról szóló jegyzőkönyvet, amelyből kaptam egy példányt. Ők továbbították azt központ felé. Pár nappal később felhívott a központ, hogy kaptam-e már választ a Samsung szerviztől vagy ügyfélszolgálattól? Mondom nem. Erre ők, akarom-e hogy személyes adataimat továbbítva jelen minőségi kifogással rákérdezzenek-e Samsungéknál, hogy mi helyzet? Mondom igen.
Aztán jött a válasz Euronicstól, hogy a kérése el lett utasítva GDPR miatt.
"2021. július 23-án felvettük Önnel a kapcsolatot, hogy szíves hozzájárulását kérjük személyes adatainak harmadik fél részére való továbbításához, az eset kivizsgálása érdekében. Visszajelzései alapján hozzájárult az adatszolgáltatáshoz.
Ügyfélszolgálatunk felvette a kapcsolatot a Samsung magyarországi képviseletével, panaszának teljeskörű kivizsgálásának érdekében. Ügyfélszolgálatunk szeretett volna a segítségére lenni a hiba bejelentésében, valamint az Ön igénye teljesítésében, viszont a jelenlegi adatvédelmi szabályozásokra hivatkozva a gyártó ügyfélszolgálata cégünknek, mint harmadik félnek nem ad semmilyen tájékoztatást."
Felhívtam Samsungot, hogy kérésemre Euronics megkereste őket, megkapták-e a minőségi kifogásról szóló jkv-t? Válasz, nem.
Itt tartunk jelenleg. Újra visszamegyek az Euronicsba, kikérem a véleményüket és írok egy összefoglaló e-mailt a Samsungnak, becsatolok minden ügyiratszámot, jegyzőkönyvet, képeket, dátumokat és felveszem a kapcsolatot a járási hivatallal, illetve békéltető testülettel.. -
wallace 234
őstag
válasz So5ika #148789 üzenetére
Szerintem itt az euronics a hunyó! Többször volt dolgom a Samsunggal közvetlen fordultam mindig hozzájuk! És meg oldották a problémát. Minden szó nélkül, cseréltek panelt. Samsung se egyszerű ha második alkalommal fordulsz hozzájuk, akkor már szerviz szakvéleménye alapján döntenek. Akkor már sok múlik a szerviz hozzá állásán.
-
Celtis
veterán
válasz wallace 234 #148791 üzenetére
Megfogadtam, hogy nem reagálok a hozzászólásaidra, de most elszakadt a cérna. Jó lenne ha abbahagynád a samsung fényezését. Ha fogadtalan prókátorként teszed akkor azért, ha meg pénzért, akkor főleg.
Legalább olvasd el, hogy mire válaszolsz. So5ika leírta, hogy hogy hajtotta el az ügyfélszolgálat. Az Euronics csak segíteni akart neki, de a samsung ahol tud keresztbe tesz. Jó eséllyel a Békéltető testületnél végzi, ahogy Peace meg én is. Hónapokig harcolhat, hogy bebizonyítsa a nyilvánvaló tényt, hogy ipari hulladékot sóztak rá.
Komolyan mondom egy mocskos használtautó nepper is korrektebben jár el mint ezek. -
So5ika
csendes tag
válasz wallace 234 #148791 üzenetére
55" felett be sem viheted szervizbe a TV-t, ők jönnek ki, ha kijönnek, ugye. A baj ott kezdődik, hogy a készüléket be sem akarja vizsgálni a Samsung. Euronics mindenben korrekt volt, nem tudom mit fogsz fel abból, amit olvasol..
-
wallace 234
őstag
válasz Celtis #148792 üzenetére
Jah értem, lehet én néztem el. Kinek nem adnak ki információt. Miért téged pénzel valaki, hogy ekézd a Samsungot? Vegyél vastagabb cérnát, ha nem bírod a dolgokat! Egy biztos mindenkinek lehet, problémája bármelyik, gyártóval. Samsung olyan amilyen, sose írtam, hogy ők a minta. De tudni kell velük, beszélni. Jelezni a problémát. Nem szeretik, ha megkerülik őket. Pl ha szerviznek szólsz.
So5ika #148791
Igen tudom, hogy működik ki jönnek ki cserélik a panelt, nem kell be menni. Ezért is érdekes, mert ha hibát jelentesz. Kérnek képeket. Utána lépnek, olyat ami vagy tetszik vagy nem. Ha nem tetszik, újra jelnted ki jönnek a szerviztől, írnak egy szakvéleményt. Amit a Samsung elfogad,ezért is írtam korábban is sok múlik a szerelő hozzá állásán. Hát nem tudom, nálam ha nem akarták ki vizsgálni, újra hívtam őket, ill jeleztem nekik. Nem a boltba rohangásztam. Bár a bolt is meg tehetné, hogy ők küldik szervizbe ha már olyan rendesek. Egy panasz levél kíséretébe.[ Szerkesztve ]
-
mfranky
őstag
Sziasztok,
Lenne egy Samsung UE49KS7000-es SUHD TV-m. Szerintetek mennyit ér manapság? Szeretném eladni. Esetleg tudtok valami helyet ahol nem nevetséges áron megvennék?
Köszi és üdv!
PSN ID: Franky_Hun_33 -- S20+
-
Abel-0101
aktív tag
-
chubby2o6
senior tag
Sziasztok. Samsung UE32T5302AKXXH tévét egy ilyennel [link] összekötöttem egy Philips hifivel (FX10). Van hang, de nagyon halk. Előző tévét ( azon még volt jack kimenet ) összekötve normális hangerő volt, kb. 11-13-as "fokozaton" hallgattam, most fel kell tekerni 35-re ugyanolyan hangerőhöz. Ez normális, vagy én rontottam el valamit? A tévén nem nagyon van erre vonatkozó beállítás, a hifin meg pláne nincs. Nem mondom, hogy kibírhatatlan így, de azért jobb lenne, ha nem kellene majd' maxra tekerni a hangerőt ahhoz, normál hangerőn szóljon.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen