-
IT café
Samsung LCD és LED TV-k
Új hozzászólás Aktív témák
-
Celtis
veterán
válasz Bandeee82 #158315 üzenetére
Sajnos egyáltalán nem meglepő a sztorid. Sok elképesztő rémtörténet voltmár itt. Sajnos a samsung garanciális ügyintézés kritikán aluli. Jól s.ggbe kéne őket rúgni, de úgy tűnik bármit megtehetnek.
Szerintem már nincs 30 nap előírva csak valami gumiszabály. Ettől függetlenül az ügyfélszolgálatra és a szervizre borogatnám az asztalt. A békéltető testülethez eleve akkor mehetsz, ha kaptál választ, és azzal nem értesz egyet. Ráadásul az megint hosszú idő
Szóval hívogasd őket, kérd a főnöket, fenyegetőzz feljelentéssel, követeld a tv-d azonnali javítását vagy a vételár visszafizetését.A munkafelvételi lapon amúgy mi szerepel?
[ Szerkesztve ]
-
Celtis
veterán
válasz Bandeee82 #158317 üzenetére
Sokadszor is meg kell állapítanom, hogy egy sunyi görény társaság.
milyen email címen levelezel velük?
seh.contactus@partner.samsung.com
vagy
sehsupport@samsung.com
Utóbbi a központi cím. Nekem is oda került a problémás ügyem. Na nem mintha azok jobbak lennének.
Én ilyet írtam nekik anno
Tisztelt Ügyfélszolgálat!
Meglehetősen abszurdnak tartom, hogy egy magát ügyfélszolgálatnak nevező szervezet hallgatásba burkolózik és nem hajlandó az ügyfél semmilyen megkeresésére reagálni.
Ettől függetlenül nekem van mondanivalóm.
1. Mivel a javítás határideje egyértelműen letelt, felszólítom Önöket, hogy a készüléket legalább egy azonos vagy jobb paraméterekkel rendelkező, hibátlan típusra kicserélni szíveskedjenek.
2. Mivel a tulajdonomat képező készüléket három hete vitték el egy párnapos kivizsgálásra, és azóta gyakorlatilag eltűntek vele, így sajnos már a rosszhiszeműség sem kizárható az Önök részéről. Ha továbbra is a hallgatást választják, hatósági feljelentést fogok tenni.
Apadó tisztelettel,
Erre másnapra megkaptam a csereutalványt. -
Celtis
veterán
válasz Bandeee82 #158320 üzenetére
A békéltető az több hónap. A fogyasztóvédelmi hatóságnak bejelentheted, hogy nem válaszolnak. Ettől ugyan sokkal előbbre nem leszel, de talán megb.sszák őket.
Írjál megint és fenyegesd meg őket ezekkel. Minél konkrétabban írd meg, ne csak annyit, hogy a fogyvédhez fordulsz.
-
Bandeee82
tag
válasz Bandeee82 #158366 üzenetére
Fel órát beszéltem velük, csak annyit tud kinyögni az ügyfélszolgálat, hogy írjak egy emailt megint a központi irodának, hogy nem akarjuk a javítást, hanem amit eredetileg kertünk, új tv, vagy pénz vissza. Nem kapcsolnak senkihez, főnökhöz se, központi irodához sem, nem segít senki, hanem írjak emailt és majd 30 napjuk van elbírálni a kérésemet. (Egy robot kb az ügyfélszolgálatos, két mondatot ismétel végig, csak azért, hogy lerázzon). Dehát már az első emailben is ezt kértem, és ehhez képest most meg akarják javítani a tv-t... Ki....ott cég ez.
[ Szerkesztve ]
-
Bandeee82
tag
válasz Bandeee82 #158368 üzenetére
Pozitív történet viszont, hogy írtam a Media Marktnak ma, megkérdeztem, hogy tudnak-e segíteni, két óra múlva jött email, hogy továbbították a budaörsi MM-nak a levelem és majd keresni fognak. Újabb 2 óra és hívtak is. Megpróbálnak segíteni, hogy ők is felveszik a kapcsolatot a Samsunggal... Le a kalappal előttük, pedig mondhatnák azt is, hogy nincs hozza közük...
[ Szerkesztve ]
-
Celtis
veterán
válasz Bandeee82 #158368 üzenetére
A békéltetőtől mit akarsz? Az vita rendező fórum. Ráadásul mire elkezdenek foglalkozni az ügyeddel, már rég visszakaptad a tv-t.
A fogyasztóvédelemnél kell panaszt tenni a törvénysértés miatt.BTW, ha pénzt akarsz látni, akkor tagadd meg a javított készülék átvételét.
[ Szerkesztve ]
-
ρσгτσ
őstag
válasz Bandeee82 #158401 üzenetére
Telefonon keresztül nem sok minden fog belőle látszódni, csak ha közelebb megy az ember. Kb. 1 méterre. Még ha le is veszek minden javítást, akkor is simítani fogja a képet. Élőben azért 2-3 méterről is látszik.
Kíváncsi leszek én is.
Celtis:
Nem szoktuk mozgatni és talpon állt mindig is.Szerk.:
Egyszer volt mozgatva, de akkor is talpat fogva és nem sokat. Kb. 1 éve.[ Szerkesztve ]
ZX Spectrum - Commodore 64
-
ρσгτσ
őstag
válasz Bandeee82 #158413 üzenetére
Mondjuk szerintem ebbe nehéz lenne bármi mást belemagyarázni. Külső behatás vagy más egyéb dolog nem ilyen problémát okoz. De azért nyilván kíváncsi leszek én is.
Nem maradok TV nélkül akkor sem, ha ülnek rajta egy kicsit, de azért remélem nem húzódik el nagyon.
ZX Spectrum - Commodore 64
-
Celtis
veterán
válasz Bandeee82 #158422 üzenetére
Nem akarnak majd adni csereutalványt arra hivatkozva, hogy átvetted a megjavított tv-t.
Messze nem vagyok jogász, de az átvételi elismervényre írd rá, hogy fenntartod az igényedet a téged megillető csereutalványra.
A tisztább megoldás, ha megtagadod a készülék átvételét. -
Celtis
veterán
válasz Bandeee82 #158425 üzenetére
Ha ragaszkodsz a csereutalványhoz, az nyilván még el fog húzódni, ha ezeken a gyökereken múlik. Utána viszont egy sokkal jobb érzés lesz.
A helyedben küldenék egy újabb emailt még ma. Hivatkozva a fogyasztóvédelmi jogszabályokra és arra, hogy a hiba bejelentésétől már 60 nap is eltelt, felszólítod őket, hogy részedre a csereutalványt haladéktalanul küldjék meg. Amennyiben ez 5 munkanapon belül nem kapod meg, akkor a bejelentés teszel a fogyasztóvédelmi hatóságnál fogyasztóvédelmi jogszabálysértés miatt.
És ha nem válaszolnak érdemben, akkor ténylegesen meg is tenni a bejelentést. A békéltetést meg felejtsd el.
-
Piftuka
veterán
válasz Bandeee82 #158470 üzenetére
"Ja meg a legjobb, érzelmi zsarolás, hogy ha fizetniük kell, akkor kollégát kell kirúgni, stb... Persze egy TV miatt."
Komolyan mondom, hogy még olvasni is rossz ezt...
Elképesztő, felháborító és elkeserítő mindkét vállalkozás hozzáállása.
[ Szerkesztve ]
"Aquila non captat muscas."
-
boborján2
aktív tag
-
ρσгτσ
őstag
válasz Bandeee82 #158508 üzenetére
Hétfőn beszéltünk utoljára, akkor azt mondta a Samsung -os csajszi, hogy keresni fognak a szerviztől. Előtte kaptak fotókat távolabbról is, ahol szintén látszott a kijelző meghibásodása. Szóval szerintem eléggé egyértelmű a hiba, de eddig nem is kötekedtek.
Gondolom majd most lassul le a dolog, mert eddig a Samsung max. 24 órás határidőn belül válaszolt minden üzenetre. Szerviz meg időnként a világáról nem tud. Én úgy számolok, hogy kb. 1 hétbe kerül nekik, mire onnan megkeresnek.
Annyira egyébként ez nem zavar, amíg nem durvul el nagyon a csíkozódás. Mert amúgy összetett képnél kevésbé látszik. Max. a textúrán, hogy valami nem oké. De például egy Bogyó és Babócánál baromira kijön.
Valószínű valamikor következő héten jutok előre az ügyben.
Egyébként ha elszállítják a TV -t, akkor van valamilyen "master" dobozuk? Vagy ami kifejezetten ehhez a típushoz való? Megvan a doboza, csak bent a cégben a raktárban...kb. 5 méter magasban, és ki kellene bányászni a többi doboz közül. Nem szívesen szórakoznék ezzel.
Szerk.:
Tartok egyébként én is a Samsung szervizes ügyintézéstől. Annak ellenére is, hogy nekünk nincs velük negatív tapasztalatunk...de amiket itt olvasok, az nem túl szimpatikus.Nem sikerül nekik 1 hét alatt jelentkezni, akkor újra felhívjuk a Samsung -ot.
[ Szerkesztve ]
ZX Spectrum - Commodore 64
-
ρσгτσ
őstag
válasz Bandeee82 #158510 üzenetére
Igazából az lenne a logikus, ha tartanának állítható dobozokat, amit a szállító mindig visz magával. Vagy ugyanez, csak a furgonba beépített "fiókos" megoldással. De gondolom erről álmodni sem érdemes.
Valószínű jobban járnék, ha kicsúsznának a javítási határidőből, mert akkor rövidre tudom zárni az ügyet azzal, hogy inkább másik márkát választok a visszaadott pénzből. "Rövidre" hangsúlyos idézőjellel, mert az sem kevés idő. A normális javítás sokkal rövidebb (lehet/lenne).
[ Szerkesztve ]
ZX Spectrum - Commodore 64
-
Celtis
veterán
válasz Bandeee82 #158524 üzenetére
Volt bizony.
Ami egyedi vagy személyes adat, azt kitakartam.Ha kapsz egy ilyet, akkor nyugodtan odaadhatod nekik az átvételi igazolást, ert ez is igazolja, hogy náluk van a készülék.
Ha esetleg majd az egész után felhívnak, hogy kárpótlásul valami ajándékot szeretnének küldeni neked, akkor hajtsd el őket a k. nénikéjükbe. Még az is egy utolsó szemétség a részükről. Nekem egy szemtakarót küldtek ezek a parasztok. Még nekem volt költség, hogy visszaküldjem egy kedves levél kíséretében.
[ Szerkesztve ]
-
falabu88
aktív tag
válasz Bandeee82 #158570 üzenetére
Szerintem nyugodtan írd meg azt is, hogy a legnagyobb samsung tv-s fórumon jópáran nyomonkövet(het)ték a sztorit, és emiatt pártoltak/fognak elpártolni a cegtől. Én pl amúgyis gondolkodtam már rajta, hogy kipróbálok egy TCL-t következőnek, ez a történet is csak megerősített ebben. Főleg amennyire elszálltak a Samsung árai idén... Pedig 15+ éve csak Samsung tv-m van.
[ Szerkesztve ]
-
Piftuka
veterán
válasz Bandeee82 #158570 üzenetére
Használd jó egészséggel sokáig az új készüléket, ezt kívánom!
Az eseted nekem segített abban, hogy ne vegyek Samsung terméket. (Pedig Samsung monitort készültem vásárolni.)
A te készülékeddel kapcsolatos ügyintézés során több jogsértés is történt (a tájékoztatásra, a javítási határnapokra és feltételekre vonatkozó jogszabályok, előírások be nem tartása), ezügyben a fogyasztóvédelemmel foglalkozó Kormányhivatalnál tudsz bejelentést tenni.
A tájékoztatással kapcsolatos jogsértések miatt még a GVH felé is megérne szvsz egy közérdekű bejelentést ("fogyasztókkal szembeni tisztességtelen
kereskedelmi gyakorlat"), vagy panaszt."Aquila non captat muscas."
-
Maksifül
senior tag
válasz Bandeee82 #158758 üzenetére
Kijavítanálak. Jótállási időn belüli csere esetén kizárólag pontosan ugyanolyan készüléket adhatnak, ha a javítás nem oldotta meg a problémát vagy kicsúsztak a határidőből. Pontosan ugyanolyan készüléket. Még a színe sem lehet más. Ha nem tudnak olyat adni, akkor kötelesek a vételárat visszaadni.
Arra szokott példa lenni, hogy felajánlják, hogy egy újabb, jobb típust választhat a vevő, de erre nem kötelezhetik, ha ő nem akarja.Luxusparfümök kis kiszerelésben. 1 vagy 2ml-es minták és 5, 10, 20ml-es fújósok. Az aktuális listáért látogass el az alábbi oldalra: https://goo.gl/B09F5U
-
Roland861010
addikt
válasz Bandeee82 #158940 üzenetére
Szia!
Semmi! Az alkatrész lassan a szervizben de addig nem rakhatják össze a tv-t amíg a központ nem dönt mi fog történni. Csak alkatrész csere vagy teljes tv vagy utalvány... 30 napjuk van kivizsgálni az ügyet. 1 hét telt még el csak azt mondják és hogy legyek türelmes. Mondom egy 650k TV-t zúztak le a szervizbe és még én legyek a türelmes..hát persze hogyne. -
Roland861010
addikt
válasz Bandeee82 #158950 üzenetére
Ugyan ezt csinálták velem is ma.
Kértem hogy ne javítsák a TV-t többször is jeleztem nekik.
Szóltam hogy várom a Samsung válaszát. Erre küldik az emailt hogy kész a TV....
Azt mondja a szervizes ügyintéző, hogy ő tudja mire játszom. Amúgy meg örüljön hogy meg lett javítva a tvje és ne legyek ideges...
Mondom a K...a...ne legyen ideges -
bul07
nagyúr
válasz Bandeee82 #159009 üzenetére
Nem szokták
A visszavitt televízió esetén is gondja volt hogy hogy fogja megnézni a hibát mert látnia kell( ͡° ͜ʖ ͡°) Samsung Galaxy A52S / Samsung UE48H6400 / Touran 1.9PDTDI 90LE (2005)(BRU) ( ͡° ͜ʖ ͡°) ---->"A nők pedig olyanok, mint a parkolóhelyek. A jobbak mind foglaltak, a maradék meg vagy rokkant, vagy fizetős..." - By:elfelejtette
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen