-
IT café
Samsung LCD és LED TV-k
Új hozzászólás Aktív témák
-
Bandeee82
tag
Kinek milyen tapasztalata van a Samsung garanciális ügyintézéssel?
Tavaly nyáron vettem egy 65Q95T tv-t, majd idén szeptember elején nem indult el, felvillant a háttérvilágítás és egy örök kikapcsolás-bekapcsolás ciklusba kezdett. Jelentettem a tv-t, csak két hétre rá vitték el a szervizbe, majd semmi infót nem kaptam. 30 nap után felhívtam az ügyfélszolgálatot, hogy megkérdezzem mi a helyzet, akkor azt mondták, hogy a szerviz szerint LCD törés van és fizessek 330+ ezer Ft-ot, és megjavítják. Egyrészt miért nem hívtak fel, másrészt nem is ezzel a hibával küldtük be, hanem mert folyton újraindult. Ha az LCD törve lenne, akkor még bekapcsolna, de nem ez volt a helyzet, és semmi csík, törés nem volt a képernyőn. Ha bármi történt a tv-vel, akkor a szerviz okozhatta csak, csak rám akarják kenni. (Ráadásul internetes keresések alapján ez a kikapcsolás, bekapcsolás dolog elég gyakori hiba, szó nélkül javítaniuk kéne.) Azt ígérték, hogy beszélnek a szervizzel és visszahívnak. Azóta persze senki nem hív, már emailt is írtam a központi iroda címére, majd utána hívtak, hogy megkapták az emailt és kivizsgálják, majd szólnak. Ennek is két hete... Több, mint 1,5 hónap telt el a semmivel. A törvény szerint, ha 30 napig nem kommunikálnak, akkor 8 napon belül kellene csere tv, vagy a vételárat vissza kellene fizetni. Gyakorlatilag minden határidőből kicsúsztak, egyáltalán nem kommunikálnak. Felháborító az egész... Most nem tudok mit tenni, mehetek a békéltető testülethez.
-
Bandeee82
tag
válasz Celtis #158316 üzenetére
Rengetegszer hívtam az ügyfélszolgálatot, semmi haszna. Az emailem előtt azt mondták, hogy várnak a szerviz válaszára, az email óta meg azt, hogy majd a központi iroda válaszol, várjak... Egyszer kértem, hogy küldjék el a fényképet, amit távolról készítettek a tv-ről telefonon keresztül, de azt sem küldték el.
A munkalapon csak a bejelentett hiba szerepel, hogy felvillan a háttérvilágítás és kikapcsol a tv. Akik elvitték a tv-t ők is látták, hogy semmi ilyen baja nincs.
Az biztos, hogy soha többet nem lesz Samsung tv-m, de gondolkodom a telefon cseréjén is. Volt már Samsung hűtőm meg porszívóm is, de ezek után messze elkerülöm majd a márkát. Nem azzal van bajom, hogy elromlik valami, ez benne van, de ahogy kezelik az ügyet és ahelyett, hogy szó nélkül megjavítanák, még velem akarja a szerviz kifizettetni, az nagy szemétség. Az se érdekelne, ha szétszerelés közben a szerviz eltöri a panelt és kicseréli, de akkor vállalják a felelősséget érte. 1,5 hónap eltelt a semmivel és ki tudja hol lesz a vége. Ez az egész sztori egy felesleges stressz csak az embernek. Plusz a sok kényelmetlenség, hogy a gyerekek nem tudják nézni, a játékkonzollal sem lehet játszani, stb... Ha netán visszakapnám a pénzt, abból meg nem tudok venni egy hasonló képességű tv-t, tehát mindenképpen bukok rajta.
Érdekes, hogy egy ekkora cég ezt megengedheti magának, főleg olvasva a google értékeléseket a szervizről. -
Bandeee82
tag
válasz Celtis #158318 üzenetére
sehsupport@samsung.com címre írtam kerek két hete. Pár nap múlva felhívtak (egyetlen alkalom a 1,5 hónap alatt), hogy majd írásban válaszolnak. Ha most felhívom őket megint, csak annyit mondanak, hogy majd válaszol a központi iroda, várjak. Írok is egy új levelet, egy hasonlót, amit Te is írtál, egyelőre nem tehetek mást. Ha az első levéltől számított 30 napig nem írnak semmit, vagy számomra kedvezőtlen választ kapok, akkor megyek a Békéltető testülethez, de simán be is perelem őket, most már nem érdekel.
[ Szerkesztve ]
-
Bandeee82
tag
válasz Roland861010 #158338 üzenetére
Amíg nem szedik szét, addig biztonságban vagy.
-
Bandeee82
tag
válasz Piftuka #158348 üzenetére
Megvárom, hogy az első írásos panaszomtól is elteljen 30 nap, ez jövő hét vége, és akkor indítom el a Békéltető és egyéb dolgokat. Akkora már az első bejelentés óta 2 hónap fog eltelni mellesleg. Van olyan internetes oldal vajon, akit érdekelhet a sztori? Jó lenne több nyilvánosságot adni az ilyen ügyeknek.
-
Bandeee82
tag
Fejlemény van az ügyemben, most hívtak az Oktogon szerviztől, hogy a Samsung jelezte nekik 27-én, hogy kezeljék garanciában a tv-met. Megrendelik az alkatrészt és jelentkeznek... Mondtam a hölgynek, hogy szuper, de már rég egy új tv-t, vagy a vételárat kellene visszakapnom, nem pedig a régit javítva. Azt mondta ezt a Samsunggal kell lerendeznem. Szerintetek megéri tovább szarakodni velük? Így is két hónap kellett, fenyegető email, stb hogy, idáig eljussunk. Az ügyfélszolgálatnál nem mennék semmire, az biztos. Viszont a márkától jó lenne megszabadulni örökre.
-
Bandeee82
tag
válasz Bandeee82 #158366 üzenetére
Fel órát beszéltem velük, csak annyit tud kinyögni az ügyfélszolgálat, hogy írjak egy emailt megint a központi irodának, hogy nem akarjuk a javítást, hanem amit eredetileg kertünk, új tv, vagy pénz vissza. Nem kapcsolnak senkihez, főnökhöz se, központi irodához sem, nem segít senki, hanem írjak emailt és majd 30 napjuk van elbírálni a kérésemet. (Egy robot kb az ügyfélszolgálatos, két mondatot ismétel végig, csak azért, hogy lerázzon). Dehát már az első emailben is ezt kértem, és ehhez képest most meg akarják javítani a tv-t... Ki....ott cég ez.
[ Szerkesztve ]
-
Bandeee82
tag
válasz Bandeee82 #158368 üzenetére
Pozitív történet viszont, hogy írtam a Media Marktnak ma, megkérdeztem, hogy tudnak-e segíteni, két óra múlva jött email, hogy továbbították a budaörsi MM-nak a levelem és majd keresni fognak. Újabb 2 óra és hívtak is. Megpróbálnak segíteni, hogy ők is felveszik a kapcsolatot a Samsunggal... Le a kalappal előttük, pedig mondhatnák azt is, hogy nincs hozza közük...
[ Szerkesztve ]
-
Bandeee82
tag
válasz Celtis #158380 üzenetére
Megírtam nekik, hogy nem kérem a javítást, csereutalványt kérek. A fogyasztóvédelm mondta telefonon, hogy a békéltetőhöz kell fordulni. Amúgy amióta átkerült a fogyasztóvédelem a kormányhivatalok alá, kész káosz az egész. Hívtunk egy számot, aztán kapcsolgattak össze-vissza, mire jó helyen közöttünk ki. Tudsz egy weboldalt, ahol naprakész infók vannak telefonszám és email címekkel?
-
Bandeee82
tag
válasz sarkady #158389 üzenetére
2020-tol mennie kellene. Menj be az alkalmazás áruházba és nézd meg ott van-e. Ha nincs, akkor frissítsd a firmware-t, 1300-as verzió kell hozzá minimum.
Mondanám, hogy megnézem neked, de alig több, mint egy év után elromlott az enyém és remélem megszabadulok ettől a márkától... -
Bandeee82
tag
Ez a Samsung kész cirkusz és pokol egyben. Múltkor felhívott a szerviz ugye, hogy a központi iroda szerint mégis garanciában kezeljék a tv-met. Már akkor mondtam, hogy én csereutalványt kérek nem tv-t, azt mondták ezt beszéljem meg a Samsunggal. Persze hívtam őket, írtam őket, bevontam a Mediamarktot is, de egyelőre nem jutottam közelebb a csereutalványhoz.
Most hívott a szerviz, hogy kész a tv, hétfőn hoznák. Mondtam, hogy nem jutottam előre az ügyben, de azt mondta a hölgy, hogy attól még kihozzák, ha megkapom a csereutalványt, akkor majd elhozzák megint....Közben kifaggattam a hölgyet, azt mondta kijelzőt cseréltek, kérdésemre, hogy volt-e LCD törés, azt mondta nem. Tehát hazudtak ebben (is). Azt mondta ők végig garanciális ügyként kezelték, erre kérdeztem, hogy akkor miért nem keresett senki és miért nem javították meg a tv-t? Erre nem tudott válaszolni... Kérdeztem, hogy tényleg küldtek-e nekem sms-t, hogy a javítás nem garanciális, ahogy az ügyfélszolgálat állítja? Azt mondta nem.
Megy a kamu ezerrel itt...
-
Bandeee82
tag
válasz ρσгτσ #158423 üzenetére
+Celtis
Azt mondja ez bevett gyakorlat, addig is legyen nálam a tv 🙂 beszéltem a Mediamarktos hölggyel is, azt javasolja ne vegyem át a tv-t, mert akkor elfogadom a Samsung által leírtakat. Éreztem én, hogy valami ilyesmi indok miatt akartak meggyőzni. Hívtam a szervizt, nem veszik fel, írok sms-t. Meg ha hívnak hétfőn, akkor is mondom majd nekik, hogy nem veszem át. Ettől függetlenül vajon mikor kapom meg végre a csereutalványt? Örökkévalóságnak tűnik már ez a két hónap...
-
Bandeee82
tag
Szemét mocsok cég. Jött egy email a határidő jelarta előtt, pentek délután, hogy mivel egyeztettem a szervizzel a kiszállításról, ezért ők lezártnak tekintik az ügyet, vegyem át a tv-t. Mekkora átverés, azt mondják vegyem csak át, utána lehet még belőle utalvány, ezek meg megírják, hogy akkor ennyi volt. Pedig a hívás után lemondtam írásban és telefonon is a hétfői kiszállítást, még mielőtt megjött volna az emailjük...
-
Bandeee82
tag
válasz Celtis #158431 üzenetére
Megírtam nekik, hogy nem fogadom el a válszukat, az egyeztetés amúgy sem jelent semmit, azzal érne véget a folyamat, ha átvenném a tv-t, de nem fogom. leírtam miben különböznek a szerviz és az ügyfélszolgálat megállapításai (hazugságok), illetve milyen törvényeket szegtek meg az esetemben, majd ezzel zártam:
Ezennel kijelentem, hogy élek a fogyasztói szerződéstől való elállás jogával. A televízió 15 napon belül történő javítási törekvése sem valósult meg. Sem a 30 napon belüli tényleges javítás. Utoljára felszólítom önöket, hogy a csereutalványt részemre 5 napon belül, legkésőbb 2023.11.08-ig küldjék el
-
Bandeee82
tag
válasz Celtis #158433 üzenetére
Na, ott tartunk, hogy a Samsung letolta a felelősséget az Oktogon Szervizre, nekik kellene kártalanítaniuk, amit nem nagyon akarnak. Próbáltak valami többszöri javítás utáni csere mutyi TV ügyletbe belevinni, de kijelentettem, hogy nem, kérem a pénzt! A vezetőségnek meg kell beszélni, ezt mondták erre. Mondtam, hogy nincs mit beszélni, fizessenek, a törvény rájuk is vonatkozik. Plusz mondtam, ha nem fizetnek, sokkal többet buknak majd, mint a TV ára. Erre megemlítette, hogy sokan szoktak fenyegetőzni, hogy felgyújtják a készüléket az épület előtt, stb Én nem teszek ilyet... Ja meg a legjobb, érzelmi zsarolás, hogy ha fizetniük kell, akkor kollégát kell kirúgni, stb... Persze egy TV miatt.
Rákérdeztem, hogy akkor mondják el mi történt a TV-vel, ki tette tönkre, miért akarták rám kenni, de persze ezt nem tudja.
Na most itt tartok, remélem a héten megkapom a pénzem és vehetek egy másik márkát, Samsungot meg ezt a szervizt meg örökre el kell kerülni.
-
Bandeee82
tag
válasz Piftuka #158477 üzenetére
Már az sokat elmond a két cégről, hogy sehol senki nem vállalja a nevét. Ha hivod a Samsung ügyfélszolgálatot, akkor az ügyintéző keresztnevet mond. Emailben kivárják a 30 napot a válasszal, az aláírás név nélkül van persze. Ha a szervizből hívnak, nem mutatkoznak be, ha a központi számukat hivod, ott sem. Ja és a szerviz egy mobilról hív, nek pedig a központi számról, nehogy maradjon nyoma a hívásnak, mert ugye azt rögzíteni kéne...
A MediaMarkt ennek az ellenkezője, mindenki rövid időn belül hív, ír, válaszol és névvel![ Szerkesztve ]
-
Bandeee82
tag
válasz ρσгτσ #158415 üzenetére
Neked hogy áll az ügyed?
Én ígéretet kaptam, hogy a szerviz kárpótol a héten. Ha mégsem teszik meg, akkor a MM fog és majd bevasalják rajtuk... Durva történet, az ember nem is hiszi, hogy ilyenek megtörténhetnek. Több, mint két hónap, tele hazugságokkal, törvénytelenségekkel és átverésekkel. Magyarország 2023, egy következmények nélküli ország. Na, de vesztettek minimum egy vásárlót, de szerintem többet is, ezt legalább elérték. -
Bandeee82
tag
válasz ρσгτσ #158509 üzenetére
Biztos tisztában vagy vele, de az esetem miatt is jobb felkészülni és jobb, ha már mondod is nekik, hogy törvény szerint törekedni kell a 15 napon belüli (naptári) javításra, de ha a bejelentéstől számított 30 napon belül nem történik meg, akkor 8 napjuk van kicserélni, vagy visszaadni az árát! Mondjuk ez nem fogja meghatni őket, de ne menj bele semmibe, ragaszkodj a cseréhez, vagy a pénzhez.
Nekem is megvolt a doboz, én abban küldtem vissza. Szerintük anélkül is el tudják szállítani amúgy. Én benéztem a furgonba, gyakorlatban valami szivacs darabot raknának a képernyő két oldalára, de nem fedi az egészet, csak egy részét. Nem láttam semmi fiókos megoldást, ahová le lehetne kötözni, szóval a talpán utazna? Érdekes... Az a legjobb, ha a dobozban küldöd. De látod nekem ez sem számított - Jobb, ha megkérdezed milyen módon tudják szállításkor megvédeni doboz nélkül, lehet van tényleg rá valami megoldás, amit nem láttam.
-
Bandeee82
tag
"Benny Hill zene a háttérben" - Mégsem a szerviz akar kárpótolni engem, hanem a Samsung küld csereutalványt a szerviz által. Először postán akarták küldeni, de később hívtak, hogy erre jár egy autójuk holnap és beadnák úgy. Hogy néz ki egy ilyen csereutalvány? Nem akarom, hogy átverjenek...
Ja meg elvinnék a múltkori átvételi nyilatkozatot, amit itt hagytak, amikor elvitték a tv-t. Nem tudom minek nekik az, egyáltalán odaadjam nekik?
-
Bandeee82
tag
válasz SeatZola #158537 üzenetére
Megérdemelnék, ha minél többen elfordulnának tőlük! Gyakorlatilag minden téren nagy fejlődést kellene felmutatniuk, kezdve azzal, hogy az ügyfél az első, na meg a törvényeket is be kéne tartani. Manapság még mindig sok cég, hivatal hiszi azt, hogy mi vagyunk értük...
[ Szerkesztve ]
-
Bandeee82
tag
válasz Piftuka #158569 üzenetére
Tegnap hoztam el Budaörsről az utolsó 65-os LG C3-at, szóval már megvan. Joy kuponnal sikerült, bár tuti jövő hét pénteken még olcsóbb lesz valamennyire, már ahol lehet majd kapni.
Még nem tettem, de hétfőn ennek akarok utánanézni, hogy mivel már nincs ügy, hogyan tudnék bejelentést tenni, hogy nézzenek már rájuk, másokkal már ne csinálják ezt meg. Ahogy hallani, eléggé problémás a cég és a szerviz is. Illetve a Samsungnak is írok még egy utolsót, hogy miként kellett volna kezelni az ügyet és hogy rohadtul kezdjenek el változni pozitív irányba. Addig is minél többen kerüljék el őket!
-
Bandeee82
tag
válasz Roland861010 #158757 üzenetére
A csere tv-t a Samsungnak kell adni, nem a Telekomnak. Ha nincs, vagy nem adnak, akkor csereutalványt kapsz, amin szerepel az összeg is. Azzal vissza kell menni a Telekomhoz és elsősorban "le kell vásárolni", de nem kötelezhetnek, hogy ugyanazt vegyél. Tudsz egy olyan kiskaput kihasználni, hogy azt mondod olyan tv-t akarsz venni, ami nem kapható náluk. Ekkor vissza kell adni a pénzt.
[ Szerkesztve ]
-
Bandeee82
tag
válasz Roland861010 #158861 üzenetére
Történt már valami az ügyedben?
-
Bandeee82
tag
válasz Roland861010 #158946 üzenetére
Szokásos Samsung-Oktogon történet sajnos, bár itt most az Oktogon a hunyó. Nem értem hogy működhetnek így. Ha nekem ilyen vállalkozásom/cégem lenne, kínosan érezném magam. Múltkor a Samsung ügyfélszolgálatosnak mondtam, hogy menjen át az LG-hez inkább dolgozni, neki is jobb lesz 😀
Na, de akkor elfogadod a javítást? Ha igen, nem fognak új tv-t adni. Az Oktogon engem megpróbált betrükközni ezzel, aztán a Samsung el is utasította a csere igényemet, de szerencsére sikerült mégis megoldani, de sok fenyegetés kellett, és hogy a MM-t is bevontam.
Amúgy nem értem az Oktogon miért a Samsung válaszára vár, mivel ők okozták a kárt, nekik kéne megtéríteni. Nyugodtan mondd nekik! Meg hogy hetekig, hónapokig nincs tv-d az egy külön történet. Nekem több, mint két hónapig húzták.
A Samsung amúgy ki fogja várni a 30 napot ténylegesen, előtte ne is várd, hogy válaszoljanak. Ügyfélszolgálat meg csak annyit mondd, hogy várd a választ 30 napon belül. Sakk matt. -
Bandeee82
tag
válasz Roland861010 #158951 üzenetére
Egy nő hív, aki sosem mutatkozik be? Barbarának hívják amúgy, de azt se hidd el, amit kérdez. Megesküdött a fia életére is nekem, de hazudozik össze-vissza. Mondd nekik, hogy akkor kárpótoljon az Oktogon, utalják át neked a pénzt! Leejtették a tv-t, ki tudja belül még milyen kárt okozott és mikor jön elő, nem kötelezhetnek arra, hogy elfogadd szerintem.
-
-
Bandeee82
tag
válasz spleenszuru #159102 üzenetére
Áramtalanítást próbáltad? Fél percre kb...
Új hozzászólás Aktív témák
- Eladó Új Sony WH-1000XM4 Fejhallgató!
- Samsung QE75QN90B Titan Black mèg 2-èv garanciával!!! Hétvégén olcsóbb!!
- ÚJ, 30 HÓNAP GARANCIA - 2023 LG OLED 77" C3 4K HDR OLED77C31LA
- CAMPFIRE AUDIO ORBIT TWS In-ear fülhallgató wireless töltéssel (Qi) Bluetooth 5.2 AptX Adaptive
- Ibiza club 15 hangfalak eladók (4 drab)
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs