- Perelnek a vallásos kripto-piramisjáték miatt
- ASUS routerek
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- PHP programozás
- Kanada feltalálta a Netflix-adót
- Open Broadcaster Software OBS
- Hálózati / IP kamera
- Milyen switch-et vegyek?
- QNAP hálózati adattárolók (NAS)
- Tarr Kft. kábeltv, internet, telefon
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
Yllgrim
őstag
válasz Drenadar #19099 üzenetére
Mire olvasztottad? Retaliator?
Tobb szemelyes hajo nagy letszamu, aktiv corp-okban jo igazan, ahol van sok FPS orientalt jatekos is, meg ahol nem gond az ha heteken at csak felfedeztek peldaul. Akkor nem szalad senki sehova, hogy most kalozkodok, aztn masnap elszalad egy fuvarral valahova, harmadik nap meg racer-ezik...
Oda jo ha van 2-3 elhivatott jatekos akik beallnak az ugy moge es azt tolljak hosszu tavon
[ Szerkesztve ]
Peace is a lie, there is only passion. Through passion, I gain strength. Through strength, I gain power. Through power, I gain victory. Through victory, my chains are broken. The Force shall free me.
-
mrfire
őstag
válasz tkondor #19102 üzenetére
Nézd meg most, hogy teljesítenek egy 290 ellen és nézd meg generációnként kb hány %-ot emelkednek a teljesítmények. Mondjuk ha egy 290-nél ez a két 270 10-20%-al erősebb lenne és két generáció között általában van egy 30%-os ugrás, akkor kicsit lesz rosszabb a 390-nél. De nem nagyon bújtam mostanában a benchmarkokat.
[ Szerkesztve ]
-
SkyS1gn
félisten
Mi a csuda van most szórják ki a hajókat, bármint egy csomót bemutattak mostanában... Jöhetne sok reklám is
Tech addict, $TSLA and Tesla owner, geek.
-
mrfire
őstag
válasz tkondor #19108 üzenetére
Nem lehet, és igazából variálni sem érdemes a számokat egy szérián belül, mert a leggyengébb kártyához fog lelassulni a többi is. csak ugyanolyanokat érdemes egymás mellé tenni.
Én még aggódom egy kicsit az ilyen dupla kártyás rendszereknél az olyan hibák miatt, ami a két kártya rossz szinkronizációja okoz, nem jut eszembe, hogy hívják ezt, de egy azt olvastam egy harmadik kártya megoldja a dolgot. Bár lehet annyira nem kell félni ettől, mert sok kétkártyás rendszerről látni videót, és nem azt hallom, hogy állandóan panaszkodnának. Azt hiszem ezt magamnak kell majd megtapasztalnom, ha oda jutok.
[ Szerkesztve ]
-
mrfire
őstag
válasz tkondor #19110 üzenetére
Hát nem vagyok benne annyira a témában, úgyhogy nem árt ha mások véleményét is kikérdezed, de az én 670-em egy fokkal erősebb és már letettem róla, hogy vegyek mellé egy másikat. Inkább vennék egy erős kártyát 4-6 giga memóriával, de nem is a mostani 300-as sorozatból, inkább az utána jövőből.
-
Drenadar
Topikgazda
válasz Yllgrim #19103 üzenetére
Igen retaliator lett belőle kiegészítve kicsit pénzzel...
Én még nem találgatok hogy lesz ez a multi ship, majd kiderül AC 2.0-ban
De valahogy meg kell oldaniuk hogy élvezetes és hasznos legyen más hajóján szolgálni, mert ha mindenki csak AI-kat használ akkor az alap koncepciónak sincs semmi értelme...
Az oké, hogy ha mondjuk én a 8 fős retaliatorhoz nem találok 7 főt, csak mondjuk 4et akkor a maradékot aival egészítem ki, de nagyon nem lesz feelinges, ha mindig mondjuk 7AI-val repked az ember egy ekkora hajóval... (ami amúgy nem is olyan nagy )
-
mrfire
őstag
válasz Drenadar #19112 üzenetére
Nagyon eltértek az eredeti gondolattól. Úgy volt hogy az AI csak pótlék lesz és sokkal rosszabbul fognak teljesíteni, mint egy játékos. Most meg már saját legénységet lehet venni majd... nyilván nem azért, hogy alig használható NPC-kkel tudjuk feltölteni a hajót ezáltal.
-
Yllgrim
őstag
válasz mrfire #19113 üzenetére
Gondolom felismertek, h az emberek tobbsege szeretne a sajat hajojat vezetni es nem masok hajojan szorakozni.
Pedig ha kidolgoztak volna a rendszert rendesen, akkor sokan kiprobaltak volna, itt lenne jo valamilyen support skill rendszernek, ami lenyegeb azt csinalta volna h ha radarkezelokent szolgalsz par hetet plusz fegyverekkel foglalkozol, akkor az adna egy kis pluszt kesobb a hasonloa rendszereknel, hamarabb veszel eszre valakit mert ki tudod szurni a zajbol a a lenyeget, fegyverek kicsit gyorsabban, pontosabban reagalnak... Nem kell oriasi plusszokra gondolni, de sok kicsi sokra megy, es ha kesobb kapitany leszel akkor jobban ki tudod szurni a jo legenyseget, jobban ossze tudod fogni a legenyseget...
[ Szerkesztve ]
Peace is a lie, there is only passion. Through passion, I gain strength. Through strength, I gain power. Through power, I gain victory. Through victory, my chains are broken. The Force shall free me.
-
PhilBrick
őstag
válasz Yllgrim #19114 üzenetére
Ha még szórakozhatna a másik hajóján!
De mennyire lehet szórakoztató napi pár óráig radarkezelőnek lenni?
Vagy a lövész a hosszú, eseménytelen úton alttabol egy kicsit aztán pont az akcióról marad le...#19115
Azért egy raidben folyamatos akció van, ezek viszont készenléti beosztások.[ Szerkesztve ]
-
addikt
főleg azoknak írok, akik már most több száz dollárnyi hajót vettek. és tudom, hogy esetleg falme-et indítok, de nem ez a célom, csupán emlékeztetni akarok mindenkit arra, hogy amit eddig az RSI letett az asztalra játékmechanika/játszhatóság terén az kb 80-90%-ban a CryEngine tudása (Crytek-nél szerintem fogják is a fejüket, hogy nem tudták, hogy ekkora kincs volt a kezükben). Ami jelenleg csak és kizárólag az RSI érdeme és a végleges játéknak is tulajdonsága (a brutális árak mellett) az az, hogy rohadt jó űrhajó koncepciókat dolgoznak ki, amelyekből hasonlóan szuper 3D-s modelleket készítenek, de ennyi.
Természetesen nem azt akarom elsütni, hogy átverés az egész, hanem azt a kérdést tenném fel, hogy mindenki tisztában van vele, hogy lehet, hogy a most 40-80 ezer forintért, vagy még többért vásárolt hajójában az lesz a legnagyobb öröme, hogy járkálhat benne és nyomkodhatja rajta a gombokat. És semmi garancia nincsen arra, hogy ha később a játék maga nem tetszik, akkor a hajókat normális áron (vásárlási ár közelében) el lehet még adni, mert lehet, hogy tömeges lesz a csalódás.
Gyönyörűek ezek a hajók, mindet megvenném mindegyikben járkálnék, repkednék stb. De még most is aggódom, hogy a szaros 30000 Ft-nyi befektetésem (támogatásom) 5-6 órányi szórakozással se fog kecsegtetni a PU-ban. (És most is azért kényszerültem ennyit benne hagyni a játékban, mert Hornet nélkül jelenleg semmi értelme a DFM-nek.)
It's a rare occurrence, like a double rainbow, or someone on the Internet saying, "You know what? You've convinced me I was wrong."
-
tkondor
tag
válasz Drenadar #19117 üzenetére
az is lehet, hogy ennek techniakai akadálya van....ám ahogy mondod még messze van az...
MÁS:
én nem tudom elképzelni, hogy más hajóján tartósan legyek, én most nem fogok azért belépni a játékba hogy más valaki Reclaimerjén kezeljem a karokat...mármint mi jó lesz nekem ebből, mint karakternek? a pénz szerintem nem oly jó érv, mert pl. ha úgyis fuvarozgatni fogok egy Freelancerrel vagy egy Caterpilarral, akkor azzal szerintem több pénzt lehet keresni...kipróbálásra igen, de az max 1-2 alkalom, a Carrackban való felfedezést még értem is, hogy ott nagyon jó lehet a több játékos egy hajón való dolog, de a felfedezésnek szerintem procedurált generálás ad jó alapot és tudtommal az nem lesz ebben a játékban...tehát mi a garancia arra, hogy kb. a játék megjelenését követően 1-2 évben még tudna valaki találni új bolygót, vagy jump pointot mert szerintem gyorsabban lehet felfedezni, mint szép alaposan megalkotni egy rendszert a fejlesztőknek, nem?
Star Citizen nick: Horus
-
Drenadar
Topikgazda
Én megértem, hogy aggódsz, van hogy nekem is eszembe jut ez a lehetőség, de ha már belefogtunk szerintem már csak a bizalom van hátra, vagy még a teljes accountom el lehet adni...
Én már rég vágyom valami hasonló játékra és nagyon jó lenne ha összejönne... de mindenesetre többet én már nem fogok a játékra költeni!
Ha meg megjelenik a játék, úgy ahogy elképzeltük, akkor meg "mindegy" lesz a hajó, mert a közös kalandozásokon lesz a hangsúly!
-
Szőrös
veterán
Szerintem már az több mint 5-6 óra mire végig jársz minden rendszert és lenézel minden bolygóra.
Aki meg a lehető legtöbb ladikot meg akarja szerezni fullos felszereléssel...több száz órát bele fog ölni.
De a "végjáték" itt is a pvp lesz , akit az nem vonz az lehet hamar megunja.https://starcitizen.hu ha tudni akarod mi újság az univerzumban
-
veterán
válasz tkondor #19105 üzenetére
Minden DX11-et támogató vga támogat dx12-őt is. A tier egyedül a kérdés, van 3 tier. Az intel integrált vga-i tier 1-esek, meg az nvidiák jelenlegi zöme, a gtx9xx-es sorozat már talán tier 2... az amd-nél (legalábbis a GCN alapúaknál, tehát HD77xx felett) mind tier 3 (ez feature listában más, pl nincs limitálva az UAV-ok, leíróhalmazok, táblák mérete, száma, stb). De igazából mindegy is, mivel úgyis tier 1-2-re fognak elsősorban fejleszteni, pár effekt lehet az, amit tier 3-mal lehet majd aktiválni.
Szóval nem kell félni, akinek dx11-es kártyája van, annak menni fog a dx12 is, amennyiben windows 8 vagy 10 lesz fenn (win 7-re nem lesz dx12 jelenlegi állás szerint)A mantle is hasonlókra képes, csak kevésbé általánosan mint a dx12, kissé mélyebb szintre lehet benne lemenni, ezáltal megfelelően megírva bizonyos esetekben gyorsabb is lehet. A mantle nyílt amúgy, azaz hát hamarosan bárkinek elérhető lesz, de eddig is leginkább csak kérniük kellett az amd-től a hozzáférést a csapatoknak. Az nv és az intel is csinálhatna mantle kompatibilitást a driverükbe, nincs semmiféle hardveres korlát, ami akadályozná őket.
De teljesen mindegy is, mindkét (tehát dx12 és mantle) api-nak is az az egyik legnagyobb előnye, hogy erősen mérsékli a gpu cpu függőségét. Ma, a dx11 sok helyen csak egyszálú, és meglehetősen fekete doboz (beteszed az adatot, és nem tudni egészen biztosra, mikor jut el a vga-ig). Ebből fakadt az is, hogy a dx11-es játékoknak inkább kevesebb, de erősebb mag jobb volt, mint több, de lassabb. No meg persze hogy a fejlesztők sem feltétlen erőltették meg magukat, hogy sokszálúra írják a dolgokat. Viszont amennyiben az embernek nem volt olyan erős a vga-ja, vagy kellően erős volt a procija, ez nem volt igazából hátrány, nem volt cpu limitálva a vga. Tehát azok nem láttak a mantle-ből előnyt, akinek mondjuk egy i7 4770k mellett volt egy 290X. Viszont azok, akiknél gyengébb egymagos teljesítmény volt (akár 7850-es APU vagy az én FX8320-am), és ott volt egy erős vga mellette, azok szép teljesítménynövekedést láthattak belőle. Nálam kb 15-20%-ot hozott átlagban, de ami a lényegesebb, hogy iszonyat sokat dobott a minimum fps-en.
Egy másik előnye amúgy az, hogy végre lehet szuperpárhuzamosítani, tehát pl a star swarm demóban is meg lehetett azt csinálni, hogy minden hajó egy-egy saját AI (mint a sokezer), mindegyik önállóan lő, mozog, stb, és mindegyiket egyesével lehet kirajzolni. Tehát hajó1, lövéseid? 2 darab, kirajzolni... hajó 2... lövéseid? 3, kirajzolni...
Mantle alatt 40-60-80 ezer batch (ebbe tartoznak a draw callok is, de mások is) lefuttatható, míg dx alatt ha nagyon profi vagy, akkor talán pár ezer, esetleg 10 ezer max. Viszont a konzolokon megintcsak lehet annyit mint mantle alatt.
Szóval megcsinálták konzolra, aztán pedig a pc-s verzióban megpróbálták masszívan kötegelni a draw call-okat, hogy kevésszer, de akkor sok dolgot rajzoljon ki (mert ha van egy halom rajzolnivaló, azt a gpu gyorsan megoldja, csak a dx11 nem szerette, ha 30 ezerszer adnak át 1-1 rajzolnivalót, ő inkább azt szerette ha 2-3 ezerszer adnak át 10-et. Remélhetően ez majd csökkenti az optimalizálás időigényétMindegy, lényeg a lényeg, minden mai modernebb vga dx12 képes, a legtöbb radeon még mantle képes is.
Viszont az SLI és a Crossfire mindig problémaforrás, ezzel szembe kell nézni. És ebbe beleérthető a dual gpu-s vga-k világa is. Mivel mindkét gpu-nak ugyanazokból az adatokból kell dolgoznia, így persze a 2 darab 2 gigás vga az 2 giga videomemória, és a motornak is támogatnia kell valami megfelelő leképezést pl AFR-t, tehát egyik képkockát az egyik, másikat a másik rendereli, vagy SFR, ahol a képkocka egyik részét az egyik, másikat a másik vga. Előbbit manapság nem igazán szeretik támogatni, mivel sok effekt nem szereti (bár ezen dobhat majd az OR), míg az SFR-nél szakadások és szinkronizációs problémák adódhatnak. Szóval egy GPU mindig jobb, mint két fele olyan erősségű. Arról nem is beszélve hogy sok játék nem is igazán skálázódik már mondjuk 2 gpu felett.
Szóval amondó vagyok, hogy egy darab, erős vga a legjobb, a procit pedig nem bántom amíg ki nem jön pár dx12-es játék, és meg nem látjuk hogy tényleg kell-e erősebb, vagy a cpu limit feloldása mellett ki tud bontakozni a vga oldal is Nekem is Crossfire és SLI képes az alaplapom, bár nekem nem ez volt a döntő tényező mögötte.
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
veterán
válasz mrfire #19104 üzenetére
2 darab 270X felülmúl egy 290X-et, ugyanakkor nagyobb hibalehetőség, és tényleg játéka válogatja hogy mennyire skálázódik. Hiába jó 2-3 benchmarkban, és mondjuk battlefield 4-ben, ha mondjuk másban pont nem.
egy 270X-ben 1280 gcn mag van, egy 290X-ben 2816, a 390X-ben várhatóan 4096 lesz. Az igazi nagy kérdés hogy a 390X-ben meg tudják-e lépni a 96 ROP-ot, vagy marad 64-en mint a 290X (270X-ben 32 van). Ha marad 64-en, akkor várhatóan egy 390X olyan 25-30%-al lesz gyorsabb mint most a 290X. Ha 96, akkor akár 50-nel is. Na az lenne beteg. egy 290X-nél 1,5x erősebb kártya, egyetlen generációval később.
De persze ezek még csak találgatások és pletykák.
[ Szerkesztve ]
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
mrfire
őstag
OFF: [link]
-
tkondor
tag
válasz Menthirist #19127 üzenetére
nagyon részeltes, köszönöm...ennyire nem értek a hardwarehez, úgyhogy ez most jól jött
amúgy lenne még egy-két kérdésem, ha szabad:
1. ugye az SC még jobban lesz optimalizálva a mai állapotánál, elvéve alpha, nem?
2. ha a Cryengine úgymond örökké csak fejlődik és nem lesz Cryengine 4.0 stb....akkor az lehetséges, hogy akkor a SC is fogja követni ezt a mintát, mondjuk megjelenéskor fog futni 1080p 60fpsel, a folytonos update miatt lehet, hogy mondjuk egy év múlva a már csak 40-50fpst fog bírni a motor update miatt?Star Citizen nick: Horus
-
77.PX_Drebil
aktív tag
válasz Menthirist #19127 üzenetére
Szerintem megint előjöhetek a kedvenc vesszőparipámmal. Itt is mint minden játéknál amivel játszottam (2004 januárjátol játszok online játékokat azóta 4 azaz négy játékkal játszottam összesen:IL2 Sturmovik 70%, Men Of War 5%, EvE20%, War Thunder 5%)kétféle játékos volt. Az egyik olyan mint én akinek a számítógép egy eszköz, amivel dolgozik és aminek a segitségével ojasmivel töltheti a szabadidejét amit szeret. Én pl.repülhetek virtuálisan, illetve stratégiázhatok. A másik típus akinek a számítógépezés a célja, hosszútávon nem köti le egy játék sem, mindíg a legujjabb kell a legmenőbb, mindegy hogy fps, mmo, rpg vagy simulátor a lényeg, hogy fusson a gépen.(Ezzel sincs semmi baj de nem az én világom ) Nekem a SC egy hosszútávu terv addig amig el nem indul csak a WW2 repszimeket fogom repülni meg az AC-t természetesen. De ugyan úgy fogom élvezni egy 30 ezer forintos kártyával, ha nem jobban mint te egy 300 ezer forintossal. Mert nem hiszem, hogy egy emberi szem külömbséget tud tenni egy 4k- s kép és egy 8K-s kép között. Úgyhogy szerintem költs inkább a barátnődre/feleségedre/gyerekedre többet mert az a való élet, A számítógép nem ápol ha beteg vagy..stb.
Üdv Drebil
"A természet míndíg a rejtett hibák pártján áll!" folyomány: Természet ősanyánk egy ócska KxxxA! (Murphy)
-
Drenadar
Topikgazda
válasz 77.PX_Drebil #19130 üzenetére
nekem ha már akadás nélkül vinné a játékot 1080p-be én már attól boldog volnék... de nem, a hd7770 nem képes ilyesmikre...
szerencsére különbözők vagyunk, különböző igényekkel!
ilyesmin szerintem nem kell fennakadni...
(én pl most szívesebben költenék egy újabb kocsira...)[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz tkondor #19129 üzenetére
Azt hogy mennyire lesz optimalizálva még, nem lehet pontosan tudni, mivel egyrészt ez nem a szokásos fejlesztői menet, hogy xy a határidő, megcsináljuk a bétát, aztán elkezdünk optimalizálni. Másrészt pedig a cryengine eleve tartalmaz egy rakat optimalizációt, meg egy rakat dolgot ami ugyan relatíve optimalizált, de lehet hogy nekik pont nem felelt meg, és ki kellett találni egy másik megoldást, ami meg még nincs optimalizálva. Szóval nem lehet szerintem belőni, hogy mennyit fognak még tudni rajta, és mennyit nem. Az biztos, hogy ez nem az a játék lesz, ami egy sima 650Ti-n meg ultrán fullhd-ban Ez a látvány igencsak kéri a vasat, ha magas sebességgel, felbontásban és minőségben akarod tolni. Ráadásul minél nagyobb a teljesítmény, annál inkább növelhetik meg mondjuk a városok részletességét, tehát hiába 20%-ot javul a motor teljesítménye, ha 30%-al gépigényesebb maga az, amit meg kell jeleníteni.
Szóval a jó pc játék mindig úgy működött, hogy megtalálta benne a legtöbb ember azt, ami az igényeinek és a gépének megfelelt. Lehet hogy csak low-on vagy médiumon, lehet hogy csak 1680x1050-ben vagy 720p-ben, de futott játszható teljesítménnyel, míg mások lehet hogy 4k-t akarnak ultrában, és ezért hajlandóak is kifizetni a sokszoros pénzmennyiséget.
Összességében optimalizálni bármikor lehet, meg fogják is, lehet hogy jön egy patch, ami gyorsít valamennyit (mert már a fejlesztőknek is szüksége volt rá hogy jobban fusson), viszont lehet hogy egy jó ideig nem ölnek extra energiát bele. A motor is fejlődik alatt, ők pedig folyamatosan veszegetik át az újabb verziókat, de ahogy a minőség is nő, illetve a saját kiegészítéseik (amikből ugye van bőven) lehet hogy nem olyan hiper-optimálisak, így lehet hogy javulni fog a teljesítmény, lehet hogy romlani Mindenesetre gyanítom megtesznek mindent, amit csak lehet, hogy a lehető legdurvább kinézet a lehető legjobban fusson a lehető legtöbb embernek
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
77.PX_Drebil
aktív tag
válasz Drenadar #19131 üzenetére
Nem akadtam ki egyáltalán csak véleményt nyilvánítottam hátha hasznos lessz valakinek. Egyébként ha nem lett volna 2,5m os komplett lakás felujítás augusztus-szeptember magasságában, simán költhetnék 500K- t egy gépre, ha várnék márciusig akkor megint csak megtehetném. De minek?
"A természet míndíg a rejtett hibák pártján áll!" folyomány: Természet ősanyánk egy ócska KxxxA! (Murphy)
-
veterán
válasz 77.PX_Drebil #19130 üzenetére
Persze, mindenkinek más az igénye, én pl azért fejlesztgetem újra és újra a gépem, mert én nem az autómat fejlesztgetem napról napra, vagy épp nem utazom körbe a világot. Mindenkinek megvan a maga pénztemetője, nekem ez Én szeretem ha egy játékba el tudok mélyedni, ÉS még jól is néz ki. A csak jól kinéző játékok nem szoktak megfogni, a kevéssé jól kinézőek azért meg tudnak (lásd Faster Than Light, Wasteland 2, Gratious Space Battles), de legikább azt szeretem, ha a grafika és a remek játékmenet is találkozik (Mass Effect-ek, Dragon Age Inquisition). Plusz szerintem az Oculus Rift nagyon durván meg fogja változtatni az élményt, de ehhez az első 1-2 generációt használóknak mélyebben kell a zsebébe nyúlnia. De én pl nem utazok (nem is igénylem), nincs kocsim (rühellek vezetni, ha nagyon kell, inkább bérelek), de még csak saját lakásom sem, mert ki tudja, mikor fogadok el egy külföldi állást, amivel amúgyis bombáznak. Van megtakarításom, és igyekszem nem elkövetni azokat a hibákat, amiket a szüleim elkövettek, hogy nem tudtak kikapcsolódni a munka mellett...
Amúgy meg arra költök, ami számomra fontos. Ebben benne van a család, a barátok és a hobbim is
A való életben sétálva pedig egyre inkább jövök rá, hogy bizony ez nekem kevésbé kell. Az üres, sekélyes emberek, akik ráadásul bármilyen neten megjelent hírt elhisznek, de egy normális vitát nem tudnak lefolytatni, mert nincs mögöttük semmi. Akkor inkább csak a szűk baráti kör, akikkel órákat el tudunk vitázni vagy beszélgetni laza vagy komoly dolgokról is. Ápolnia meg úgyis magát kell az embernek. Komolyan mondom, nekem az a legnagyobb pihenés, ha hétvégén nincs semmi dolgom, a kutya sem szól hozzám, és azt csinálok amit akarok Gyerekként is ez voltés amúgy látni a különbséget nagyobb felbontás esetén is, pláne azoknál, akiknek a szeme hozzá van szokva. Ez van a sebességgel is, mások azt mondják a 30 fps folyamatos, én ezt igazán 60-tól mondom, de meg tudom érteni, ha valakinek 120/144 Hz-es monitoron már kiütközik, ha egy játék "csak" 60-nal megy. Nem ez rontja el a játékot számára, de mindenképp egy dolog, ami zavarja
[ Szerkesztve ]
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
tkondor
tag
válasz Menthirist #19132 üzenetére
nagyszerű...nekem nincs bajom azzal ha csak 720pben fog majd menni, csak menjen rendesen...csak attól félek, hogy ahogy a cryengine is fog fejlődni úgy az SC is alkalmazkodni fog hozzá...vagyis egy idő után nem fog ugyanúgy futni a játék, mert updatelték az enginet, vagy mittomén, egy sima cryengines játéknál ez nyilván nem kérdés, de egy ekkora mmonál aminek a fejlesztése nem áll le a megjelenés után lehet, hogy az
épp találtam egy e hónapi cikket ami témába vág
Cloud Imperium On Star Citizen Mods, PC Exclusivity, Graphical Features, DirectX12 & Multi-core CPUs
egy pillanat Menthirist, az avatarod nem véletlenül Jayne a Fireflyból?
[ Szerkesztve ]
Star Citizen nick: Horus
-
veterán
válasz tkondor #19135 üzenetére
de
Amúgy Ő Sean Tracy, az engine technical director. Csak egy hangyányi tapasztalata van a cryengine-ben
[ Szerkesztve ]
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
veterán
válasz Menthirist #19136 üzenetére
Amúgy érdeles interjú. Mondjuk a teljes 32 bites z-buffer ellenére vicces, mennyit szenved a jelenlegi hangár hogy eldöntse, a textúra volt-e előbb, vagy a fal De majd javítják
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
tkondor
tag
válasz Menthirist #19137 üzenetére
jah, benne van a cikkben, hogy a CryTeknél volt
Star Citizen nick: Horus
-
tkondor
tag
egy kis renderelt méretarányos bemutató egyes hajókról, remélem még nem volt
Star Citizen nick: Horus
-
mrfire
őstag
válasz 77.PX_Drebil #19130 üzenetére
"Úgyhogy szerintem költs inkább a barátnődre/feleségedre/gyerekedre többet mert az a való élet, A számítógép nem ápol ha beteg vagy..stb."
De nem is viszi el a fele vagyont, ha lecserélem.
Na hadd lássam azt a Carrack minijátékot, had fedezzem fel vele a mindenséget. Remélem találok az egyik bolygón 10k UEC-t.
[ Szerkesztve ]
-
veterán
-
Drenadar
Topikgazda
válasz TESCO-Zsömle #19144 üzenetére
jó lenne ha ők is kiadnának valami hasonló hivatalosszemléltetőt
-
addikt
nyelv szerinti legnagyobb org-ok látszám szerinti sorrendje:
english 9522
german 1231
french 731
chinese 537
russian 386
spanish 244
italian 235
dutch 234
czech 175
finnish 160
esperanto 142
swedish 128
norwegian 123
portuguese 116
korean 116
hungarian 106
greek 96
luba-katanga 83
turkish 79
danish 73
church slavic 46
somali 40
afrikaans 39
slovenian 35
georgian 31
ewe 31
japanese 30
catalan 28
xhosa 21
croatian 20a 20 alattiakat már nem néztem végig.
It's a rare occurrence, like a double rainbow, or someone on the Internet saying, "You know what? You've convinced me I was wrong."
-
77.PX_Drebil
aktív tag
válasz Menthirist #19134 üzenetére
Sokmindenben egyetértek veled és a különböző vélemenyünk/értékrendünk valószínüleg abból ered, hogy másképp szocializálódtunk. Én szeretek utazgatni, én ebbe ölöm a pénzem, ha tehetem. A hobbi a kikapcsolódás nagyon fontos, de egy jó kaja és egy jó szeretkezés kedvéért bármikor főkapcsolóval lövöm le a gépem. A szocializmusban nőttem föl 17 éves koromban jöttek be a Commodor64 esek, 24 évesen volt először mobilom. Neked valószínüleg ezek természetesek, nekünk 10 éves koromban lett vonalas telefonunk. Én már felneveltem két gyereket megtettem a társadalomért ami elvárható, rohadtul nem tetszik a rendszer nem csak ez, az egész rendszerváltás utáni időszakot nem így képzeltem..Mindegy nem ide való téma. A lényeg, ha minden értelmes ember elhúz innen ez az ország közép afrika szintjére süjjed. Én ezért maradtam és ezért vegyesek az érzéseim az emigrálókkal kapcsolatban. De nem elég maradni, ha jobbat akarunk, akkor tenni is kell valamit, még akkor is, ha tudjuk nincs sok esélyünk. Én eljárogatok amikor tudok, a HAHÁ sokkal szinte mindíg ott voltam a lányaimmal itt Tatán is szerveztünk tüntetést. A lényeg a butákat nem lenézni kell, hanem meg kell tanítani őket gondolkodni. Nem egyszerü mert gondolkodni nehéz időt és tárgyi tudást igénylő folyamat de tanulható.
"A természet míndíg a rejtett hibák pártján áll!" folyomány: Természet ősanyánk egy ócska KxxxA! (Murphy)
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen