Új hozzászólás Aktív témák
-
veterán
Ezért írtuk hogy még ez oké. Nekünk (legalábbis nekem) leginkább azzal van a bajom, ha ugrálhatok a hajómon lévő npc-k között. Mert onnantól kezdve én már nem egy karakter vagyok, akinek élete, története van, családja, stb, hanem egy ugyanolyan npc mint a többi, akinek a testébe csak irányítgatni ugrálgatok be. Onnantól számomra "én" már nem különbözök igazán a többi npc-től.
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
Drenadar
Topikgazda
válasz Menthirist #23251 üzenetére
Én remélem ilyen nem lesz végül...
-
KO2
aktív tag
válasz mrfire #23250 üzenetére
Ahhh, értem. Azt én se szeretem. Ezért is utáltam meg rögtön pl a Dragon Age-t is. Megcsináltam a karakterem azt puff irányíthatok mást is. Teljesen elvette a kedvem az ujrajátszástól is, mert már az első pálya végén tudtam milyen játszani az összes karakterfajtával. Én lemaradtam arról a részről ahol ezt megemlítették, legalábbis nekem nem rémlik hogy mondták volna hogy ez lesz.
-
mrfire
őstag
-
KO2
aktív tag
válasz mrfire #23254 üzenetére
Ez még lehet nyelvbotlás is, lehet hogy csak arra akart utalni hogy egy 5 fős csapatból bármelyik npc helyett bejöhet egy haver is. Legalábbis remélem hogy az "I can play any one of those" helyett "I can play one of those"-t akart mondani
De ki is találtam egy köztes megoldást. Ha valaki tényleg ennyire cserélgetni akarja a kartaktert amit irányít, akkor azt megteheti de csak úgy ha egymás mellett vannak. Pl tudom irányítani "Pirit" a pici pilótát is a Laza "László" a lövész, helyett, de akkor oda kell sétáljak mellé elöbb
[ Szerkesztve ]
-
Szőrös
veterán
Szintén zenész , még csak most játszom ki a Withcer 2-öt de ott is vannak olyan részek amikor másik karakterrel kell vmit csinálni , totál zavaró.
Remélem itt is átgondolják ezt a részt. Az oké hogy NPC-nek parancsot osztogatok , esetleg vmi megosztott képernyőn látom mit csinál de ne tudjak már ugrálni beléje.
https://starcitizen.hu ha tudni akarod mi újság az univerzumban
-
KO2
aktív tag
válasz mrfire #23257 üzenetére
De akkor meg minek csinálnak belső teret a hajóknak? Ha nem kell majd benne rohangálni ?
Ez ugysem lesz ilyen, az emberek többségének ez nem tetszene, beírkálnának a fórumra a Cig meg mint ahogy eddig is, változtatna a dolgon a játékosok vágyainak alapján.
[ Szerkesztve ]
-
mrfire
őstag
Ne butáskodj, a valóságban sem rohangálnak az emberek folyton a munkaállomások között. Ha megvan valakinek a posztja, akkor ott dolgozik és kész. Nyilván kell mozogni ide-oda, de nem ilyen okból, és főleg nem a kapitány fog személyesen futkorászni mindenhova.
Próbáld ki az EVE-t akkor, ott nincs belső terük a hajóknak.Azon vagyok, hogy be kéne írni a fórumra, de valamennyire elismerem a dolog létjogosultságát, mint játékelemet, ezért gondolkozom máson.
[ Szerkesztve ]
-
Volfram42
senior tag
Én tényleg remélem, hogy nem lesz ilyen, hogy egyedül irányítunk x npc-t. Viszont ha bekerül a telepátia vagy bármilyen mágia. Akkor számomra B kategória lesz ez a játék és sanszos, hogy lesz egy eladó account. Végre van egy azon kevés játékok közül amiből kihagyták ezeket a dolgokat. Remélem így is marad
mrfire: Az EVE-ben egyedül irányítod a hajót. Ülsz egy zselés löttyel feltöltött burokban ami veszi az idegi irányításaidat. Vagy valami ilyesmi. Ez volt az egyik fő ok amiért hagytam azt a játékot a fenébe.
[ Szerkesztve ]
Say NO to Vertical Videos: https://www.youtube.com/watch?v=Bt9zSfinwFA&index=8&list=FLEm9KqcrDBe77hxufpcW_EA
-
veterán
-
KO2
aktív tag
válasz TESCO-Zsömle #23259 üzenetére
Ezzel arra akartam utalni hogy a túlzott realizmus tönkreteszi a játékot. Nem azért ülök le a gép elé hogy ne élvezzem az ott töltött időt. Ha egy játékot túl realisztikusra csinálnak, akkor pont a szórakozás lehetőségét veszik ki belőle. Simán belerakhatnák pl azt is a játékba hogy vásárolnod kell kaját (megcsinálni azt), menned kellene WC re, 8 órát aludnod. Kb a második nap kérném vissza a pénzem és törölném le a játékot.
(#23260) mrfire: "Ne butáskodj, a valóságban sem rohangálnak az emberek folyton a munkaállomások között."
Én arra akartam utalni hogy ha valaki személyesen át akar menni A pontból B-be a hajóján, akkor a saját lábain keljen már átmennie, nem karakterirányítás váltással.
[ Szerkesztve ]
-
mrfire
őstag
Van aki a teljes realizmust tekinti igazi szórakozásnak (kérdés milyen téren), nem vagyunk egyformák. Egy pontig fejet hajtok, de van egy határ, ami után már inkább vállalnék némi rizikót, csak hogy tényleg a hajó kapitányának érezzem magam, és ne egy játékosnak az NPC-k között. A cél az lenne, hogy beleélhessük magunkat egy kapitány szerepébe mondjuk, ezt nem lehet elérni, ha szabadon válthatok a karakterek között. Egy úgy lehet elérni, ha segítem a munkájukat, ilyen-olyan módon.
-
Szőrös
veterán
"nem teszik majd kötelezővé a használatát "
Tök mindegy hogy nem kötelező , ha ezzel előnyt élvez a használója és Te nem akarsz hátrányban lenni akkor használod különben adott esetben csak füstölgő roncs marad a ladikodból.
Mondjuk ennek a tesztelése még elég messze van , addig még változhat meg a teszt alatt is ha nem tetszik nekünk.
https://starcitizen.hu ha tudni akarod mi újság az univerzumban
-
mrfire
őstag
Kérdezték, és azt mondta nem fogjuk kényszernek érezni a használatukat, de azért használni kell őket. tehát nem napi 5x használod a WC-t és háromszor eszel, hanem pl. két-három naponta kell ezeket egyszer megtenned a mi időnk szerint.
(#23267) torz on borz
Igen, akkor ha nem akarsz hátrányba kerülni.[ Szerkesztve ]
-
Volfram42
senior tag
Sokan elégedetlenkednek a REC rendszer miatt, mert szerintük p2w így a játék. Odáig nem jutottak, hogy az AC az igazából nem is a játék maga.
CR reagált is rá.: [link][ Szerkesztve ]
Say NO to Vertical Videos: https://www.youtube.com/watch?v=Bt9zSfinwFA&index=8&list=FLEm9KqcrDBe77hxufpcW_EA
-
GypsFulvus2
őstag
válasz mrfire #23260 üzenetére
De akkor hogyan kezeled azt a problémát, amit az NPC-k fejletlensége okoz? Ha pl. 3 haverod kezeli a pajzsokat/tornyokat harc közben, és közülük egy vagy több elveszti a net kapcsolatot, így a helyükbe valami pancser alapszintű NPC ugrik be (mivel nem volt pénzed jobbakra, és nem is tartottad fontosnak, mivel úgyis a haverokra számítottál éles szituban)? Nagyon bosszantó lenne egy komolyabb hajót elveszíteni azért, mert az NPC AI inkompetens. Ezt a problémát valahogy kezelni kellene. Nyilván a "beleteleportálok a helyére" egy durva módszer, de tekinthetsz rá úgy is, hogy egyszerűen helyet cseréltél Józsi NPC-vel, csak nem kellett elrohannod hozzá. Józsi NPC meg közben beül a te kapitányi székedbe.
KO2: A Fallout New Vegas hardcore módjában pont ilyeneket kellett csinálni: aludni, inni, enni, főzöcskézni és italt készíteni magadnak stb. Nagyon jól működött, szervesen beépült a játékba, és értelmet adott az inventoryban addig gyakorlatilag fölöslegesen kallódó cuccoknak is. Ott nagyban hozzájárul a sivatagos-posztapokaliptikus túlélő immersion-höz. Nekem nem lenne kifogásom ellene a SC-ben sem, ha értelmesen be tudják építeni a játékmenetbe.
[ Szerkesztve ]
"Only the paranoid survive" - Andrew Grove, (1999)
-
Volfram42
senior tag
válasz mrfire #23271 üzenetére
Ha az ha nem kit érdekel? Nincs tétje és nem ez lesz a játék. Ez csak egy lehetőség, hogy kipróbáljunk bármit. Most egy héten át napi egy óra és van egy Hornetem, egy hétig. Ha csak annyit csinálok, hogy játszogatok akkor simán megvan mindenem, ha meg nem játszogatok akkor meg nem mindegy?
Mondjuk én sosem értettem azokat akik szeretnek ingyen grindelni az AC-hez hasonló aréna játékokban.
Vegyük példának a Warthundert. Majd két éve van MIG15-öm és Saber-em. még se repülök velük, mert leragadtam tier2-ben. Egyszerűen a Csendes-óceáni környezetet élvezem. Akár mennyire szörnyű a kilátás az F4F-ből. No, de elkanyarodtam. Vannak akik heteket játszanak olyan járművel vagy módban amit nem szeretnek azért, hogy meglegyen az amit kinéztek maguknak. Ilyenkor én inkább mentem egy napot túlórázni és megvettem, mert az még mindig csak 8 óra és még jó pont is a melóhelyen. Aztán utána élvezhettem a játékot a kiszemelt szépséggel. Ha meg nem volt kedvem túlórázni akkor játszottam azzal ami tetszik aztán majd meglesz idővel. Más meg két hétig farmol és szitkozódik inkább. Nekem valahogy jobb üzletnek tűnik, hogy kicsit befektetek és legalább a fejlesztők se ingyen dolgoznak. Ugyanakkor legalább joggal szidhatom őket, ha valami nem sikerült nekik. Persze semmi haszna, de még mindig jobb, mint amikor cimbora szidja a BKV-t, hogy milyen retek, de 10 éve bliccel. Legfeljebb ha csalódok akkor többet nem fizetek bele, mint ahogy most is teszem a WT-el.Say NO to Vertical Videos: https://www.youtube.com/watch?v=Bt9zSfinwFA&index=8&list=FLEm9KqcrDBe77hxufpcW_EA
-
KO2
aktív tag
válasz Volfram42 #23269 üzenetére
Még elképzelni se tudom hogy miért elégedetlenkednek mások a REC miatt. Lehet én látom rosszul, de ez pont a pay2win ellen van. Ráadásul csak AC ben tudod majd használni ezt a
pénztkreditet, és csak limitált ideig kapsz érte cuccokat, szóval még azt se lehet mondani rá hogy pórul járnak azok akik eddig igazi pénzt költöttek egy hajóra.[ Szerkesztve ]
-
mrfire
őstag
válasz GypsFulvus2 #23272 üzenetére
De ez az elgondolás nem azért született, hogy hibák esetén javítsanak az emberek esélyein. Előfordulnak szerencsétlen esetek, hogy a játékon kívüli okok miatt történik valami, de sok játék egyáltalán nem ad semmi segítséget ilyenkor, azt meg nem lehet hagyni, hogy egy játék annak megfelelően készüljön el, hogy néha vannak DC-k.
-
GypsFulvus2
őstag
válasz mrfire #23275 üzenetére
Én ettől az egész NPC rendszertől azért fázom, mert sztem a játékipar története során még soha senki nem készített olyan AI-t, amely akár a legminimálisabb mértékben is használható lenne bármilyen összetett feladat ellátására. Ha csak tized annyi pénzt fektettek volna ebbe, mint amennyit a grafikai fejlesztésekbe, alapvetően más lenne a helyzet.
[ Szerkesztve ]
"Only the paranoid survive" - Andrew Grove, (1999)
-
mrfire
őstag
válasz GypsFulvus2 #23276 üzenetére
Hát, kíváncsi leszek, mert sok játékban tényleg eszméletlen buta az NPC, de itt meg el tudom képzelni, hogy olyanok lesznek, ahogy mondták, hogy 5km-ről a szemed közé lő, ha akar (mármint a nem butított).
Bár ez nem igazán intelligencia kérdése, de egy lövésznek nem kell több... A posztokra kiosztottak pedig csak dísznek lesznek ott, ott sem az AI tudásától fog függeni a hatékonyság, mert mind olyan feladat lesz, melyhez csak körítés a poszt, azokat a dolgokat magától is elvégezhetné a hajó tökéletesen, ha olyan lenne a játék.[ Szerkesztve ]
-
GypsFulvus2
őstag
válasz mrfire #23277 üzenetére
Azt eddig is megtehették, bármelyik játékban, az egyszerű cheat. A szerver megadja neki, hol tartózkodsz és milyen vektoron haladsz, milyen sebességgel, oszt' csókolom. Egy Javelin pajzsrendszereit hatékonyan kezelni, na az már "kicsit" összetettebb feladat.
"Only the paranoid survive" - Andrew Grove, (1999)
-
mrfire
őstag
válasz GypsFulvus2 #23278 üzenetére
Még abban is tud cheatelni, ha megnézni mely hajóknak van targetben a mi hajónk, aztán az elhelyezkedésüknek (és hogy lőnek-e) megfelelően rángatja a pajzsot, ebben is lehetne hatékonyabb, mint egy játékos.
-
KO2
aktív tag
válasz GypsFulvus2 #23276 üzenetére
Na az AI az tényleg egy olyan dolog amit nehéz jóra csinálni. Fogadok hogy bármelyikőtök tudna oldalakat írni a buta AI ról De ettől függetlenül az NPC-k jól jönnek majd a hajón, még akkor is ha másra nem nagyon lesznek jók, csak arra hogy a haverod átvehesse rajtuk az irányítást távolról. Ugyanis enélkül a lehetőségek:
1. veledjön a haverod, mert máshogy nem tud a hajódra kerülni, és amíg nem történik semmi, halálra unja magát, meg mellesleg ő is inkább a saját hajóján lenne addig.
2. Odateleportál a haverod és egyszercsak megjelenik a hajódon a semmiből. Remélem azzal mindenki egyetért hogy ez eléggé gáz lenne.
3. Nem jön veled a haverod(lásd 1. pont) és nem is tud majd odakerülni sehogy sem. Ez meg a csapatjátékot rombolná nagyon.
Szóval jó ha vannak NPC-k és a tudásukat illetően meg annyit hogy szerintem nem lesz közelező őket posztra tenni, ha úgy gondolod hogy többet árt mint használ. Mármint remélem fekhet ő egy ágyban is, és csak akkor kel fel ha egy haver "rácsatlakozik".
[ Szerkesztve ]
-
GypsFulvus2
őstag
Ja, ez ok. Csak azt nem értem, hogy az az opció, amelyben Menthirist lekapcsolja a hajója rendszereit, és belemátrixozik mrfire Taurusába, Józsi NPC helyébe 100 fényév távolságból, miért rontja kevésbé az immersion-t, mint az, hogy mrfire belemátrixozik Józsi NPC helyébe a Taurus szomszéd helyiségéből. Mindkettő odab@ac az immersion-nek, ám mindkettő gyakorlatias és a játszhatóságot javító megoldás.
[ Szerkesztve ]
"Only the paranoid survive" - Andrew Grove, (1999)
-
KO2
aktív tag
válasz GypsFulvus2 #23281 üzenetére
Hát ez jó kérdés, én az elsőt szükségmegoldásnak tartom. Ezis egy olyan dolog ami nem túl relisztikus, de ha azt akarják hogy egy hajót több ember irányítson összedolgozva, akkor bele kell ezt tenni a játékba, mert máshogy nem lesz 5 ember egy hajóban. ( mert ugye unalamas amig nem történik semmi stb)
A második dolog hogy a szomszéd szobából miért ne teleportálhasson oda, azt meg én azért tartom rosz dolognak mert nincs igazából rá szükség. Én tökre élvezném ha oda kellene rohannom a hajó hátsó részébe eloltani egy tüzet, aztán vissza a lövésztoronyba, ahelyett hogy "ide oda teleportálgatnék npc-k között.
( nembeszélve arról hogy kiugrok a felrobbani akaró hajóból az utolsó másodpercben, majd rájövök hogy épp egy npc bőrében voltam, a karakterem meg épp most robban fel a hajóban )
[ Szerkesztve ]
-
mrfire
őstag
válasz GypsFulvus2 #23281 üzenetére
Mert Menthirist az előbbit úgy teszi, hogy ő nincs belogolva a karakterével. Mármint nem muszáj belogolva lennie, így az ő főkaraktere nem kerül be a képbe. Azért van erre szükség, amit KO2 írt, nyomós érvek.
Az, hogy én a saját hajómon teszem ezt meg a főkarakterem kötelezően játékban kell, hogy maradjon, AI irányítja. De nem azért van erre szükség, mert hogy én nem voltam ott a hajón stb. csak kényelmes így irányítani, de csak a kényelemért nekem már sok az áldozat az immersion-ből. Találják ki inkább okosabban, mert lenne rá lehetőség egész biztos. Ezen felül kiesem a szerepemből, ha a legénységem tagjai között ugrálok egy-egy feladat miatt. Az megint más, ha más hajójára csatlakozom, mert ideiglenesen bekerülök egy másik szerepbe, de nem azért mert ez a hajóirányítás része, hanem mert oda egy olyan ember kellett, aki azt tudja, mint én, és én végig azon a poszton fogok dolgozni. Bár semmi sem zárja ki, hogy átugorjak egy másik karakterre, de ez az egésznek nem az ugrálás lenne a lényege, hanem, hogy távolról segíthessünk a barátainknak, de ezzel, hogy még én is ugrálhatok a karaktereim között megváltozik az irányítás lényege.[ Szerkesztve ]
-
GypsFulvus2
őstag
-
Yllgrim
őstag
Szerintem alapvetoen a megkozelites rossz. Ez egy MMO, ahol te az avataroddal tevekenykedsz, van egy elotortenete amit te a jatekbeli tetteiddel alakitasz tovabb.
Ha en egy bolygon ulok a kocsmaban, es szol valaki, hogy gyere mar a hajomra, elnezunk egy kis felfedezosdire a Carrackal, akkor ha van kedvem es raerek akkor szolok hogy persze, felkapom a motyom, elsetalok (buggy-zok, akarmi) a hajodra, bepattanok a helyemre es hadd szoljon.
Ha ez most ugy fog kinezni, hogy te mar aktiven felderitettel par helyet es eppen kell egy ember loni a toronyba, mert bajban vagy akkor ket dolog jut az eszembe:
1. miert nem hivtal elso korben amikor tudtad hogy razos is lehet es kell az "ember" mert jol johet.
2. ha nekem bele kell teleportalnom emiatt a masik jatekaba es mar ott is vagyok, addig meg hajtom a csajokat.... hat ez nem immersion rombolo hanem agy darab sz@r, egy tragya... nem sorolom.Azert vannak az org-ok hogy EGYUTT jatszunk, ha nem erek ra, vigyel mast, nem problema, nagyjabol egy idozonaban leszunk, ossze lehet egyeztetni, raadasul ott van az hogy fel tudok venni mas jatekosokat is a hajora, tudjuk ertekelni oket, lehet talalni megbizhato embereket.
Remelem azert ezt meg atragjak parszor, meg ugysincs minden lefikszalva, alakulni fog.
Ez a be matrix-olok dolog egy fos, felejtsek el.
szerk: elviszem az idiotajat is, nincs azzal problema, kell akin peldat lehet statualni, hm, remelem lehet csonkolni, csontot torni, akkor megoldodnak az ilyen irany problemak is...
[ Szerkesztve ]
Peace is a lie, there is only passion. Through passion, I gain strength. Through strength, I gain power. Through power, I gain victory. Through victory, my chains are broken. The Force shall free me.
-
KO2
aktív tag
válasz GypsFulvus2 #23284 üzenetére
Egy ügyesebb játékos össze vissza ugrálna a hajójában ha lehetne npc-k között ugrálni. Gondold el.
Vezeti a hajót. nyom egy "X"-et, máris a lövész helyében van aki hátrafele néz nincs mögötte senki "Y" visszament a pilótához. Jön egy ellenég "X" nincs mögötte "Z" (az alső lövész pl, lefelé néz) ok alatta van "Y" fordul a hajóval, iránybaál majd megközelíti kilő egy rakátát mielött elmegy mellette "Y" máris az alsó lövésszel lövi "X" most kicsit utána lő a hátsó lövésszel "Y" utánafordul a pilótával, de közben kap egy találatot, kilő egy rakétát majd "U" most a hajtóműnél oldta a tözet, "X" lő kicsit, "Y" megint irányba áll mégegy rakéta" "U" olt még egy kicsit"....
és mindezt tök gyorsan ide oda ugrálva. Ennél mennyivel jobb ha ezt nem tudod megtenni és inkább haverokat kell hívnod.
És hidd el vannak ilyen emberek, nézz meg pl egy SCraft videót, ahol gyakorlatilag gyorsgépírva játszanak már, a monitoron meg nem látsz semmit, csak villogást, de az már más tészta.
(#23285) Yllgrim : az utazás nem csak csupa izgalom egyik percről a másikra, nem fonak minden 10. mp ben megtámadni. Én biztos nem mennék veled hogy ott üljek a lövegtoronyban 35 percig unatkozva és várva hogy történjen már valami. és ha emiatt senki nem megy veled, te nem fogsz egy drága többszemélyes hajóval sehova se menni mert félted,
[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz Yllgrim #23285 üzenetére
Jah... Ez olyan, mintha egy MMO-ban mennénk az avatar-unkkal egy 5 fős npc grouppal. Megyünk, gyakunk. Haver jön, beugrik egy npc helyére, azaz hát ő irányítja az AI helyett az egyik npc-t. Onnantól meg ugrálok én is a fő mage-em és egy random npc között, meg a társam is? Ha én beköltözök egy random npc-be, akkor társam beköltözhet az npc-vé avanzsált testembe?
Érdekes kérdések ezek, amiknek a válaszára inkább nem vagyok kíváncsi. Részemről maradnék abban hogy a megközelítés nem szerencsés.
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
KO2
aktív tag
válasz Menthirist #23287 üzenetére
Az npc-k közötti ugrálás a hajódon, és a távolról beleugrás egy npc be más hajójába két különböző dolog.
Az távolról npc be ugrás nem vonja maga után az npc-k közötti ugrálást egy hajón belül. -
Szőrös
veterán
Nézőpont kérdése , egyrészt nem feltétlenül kell végig lövegtoronyban csücsülni , mászkálhatsz a hajón , nézelődhetsz stbstb így azért jobban telik az idő.
Másrészt - és ez a fontosabb - ha közösen csináltok valamit aminek a végeredménye egy szép kis summa akkor azt el is lehet osztani ugyebár. No kérem így már azért egyből megéri "35 percig unatkozni".https://starcitizen.hu ha tudni akarod mi újság az univerzumban
-
veterán
Miért nem? egy 8 fős hajón vagyok én és egy társam, a többi npc (a társam is npc-ként lépett be). Most csak én, mint tulaj ugrálhatok posztok között, és nekem kell 7 posztot vinni, míg a társam csak egyet visz és csak egyet is vihet? Akkor már miért? Akkor már ugrálni kellene hogy a 8 poszt mindegyikét el tudja látni az aki épp jobban ráér. Szóval ha ezt az analógiát követjük, akkor nem csak a fő játékosnak, hanem bármelyik játékosnak logikus lenne tudnia irányítani bármelyik npc-t. De akkor ezekszerint akár az én testemet is, ha már én is npc-vé váltam mert másik testben vagyok.
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
KO2
aktív tag
válasz mrfire #23289 üzenetére
De arról sem volt szó hogy ez egy azonnali 1mp es folyamat lesz.
Az időkorlát nem nem rossz ötlet. 2 különböző npc között várnod kellene 1 percet. És ez boardingnál is kizárná azt hogy egy játékost kell kilőnöd egymás után 5x mert halála után csak beugrik egy másik npc be a hátsó szobában.(#23291) Menthirist : Senki se ugrálhat az npc-k között, legalábbis nekem ez a vágyam. NPC-t nem azért veszel a hajódra hogy beleteleportálj a saját hajódon belül. Hanem hogy segitsen neked, vagy a haverod tudjon távolról (és csakis távolról ) "beleteleportálni"
[ Szerkesztve ]
-
Drenadar
Topikgazda
válasz Menthirist #23291 üzenetére
Remélem ha már kint lesz az AC 2, akkor már látni fogjuk ez hogyan is lesz...
-
Unteroff
aktív tag
Üdv!
Sokan írják (írták), nem muszáj előre megvenni a Star Citizen-t, mert még nem végleges/nincs befejezve/ lehet, a végeredmény nem ugyanaz, stb. Mindegy, kész lesz valamikor. Most még csak úgy lehet hozzájutni (korai hozzáféréssel), hogy veszek csomagot. Vannak most olyan termékek a kínálatukban, amit majd a végeleges játék során nem lehet majd megvenni? (In-game dolgok, nem póló, bögre, stb...) (meg gondolom, bár nem tudom hol van leírva, onnantól csak in-game pénzzel lehet megvenni, bérelni, üzletelni, amit a játékon belül keresek meg, és csak nagyon korlátozottan lehet valódi pénzért valamit venni majd)
Csak a nagyobb hajók miatt kérdem (a több mint 100-150 Eurós), mert azokat is jó lenne kipróbálni, de azért nincs kolbászból a kerítés. Majd teljes játéknál, ha van türelmem, megvehetem, ugye?
A másik, hogy írták, hajókat lehet beolvasztani (kivéve az AMD-s Omegát, és abból fejlesztett változatait, csak a ráfizetést kapom vissza), de csomaggal vett hajót nem ajánlott. A hiányzó SQ42 miatt kérdem, mert a legolcsóbbal meglenne a hiányom, meg akkor már körbejárnám a hajót, de lehet később beolvasztanám, és veszek egy komolyabbat ráfizetéssel.
Steam: BlasiusUnteroffizier SC: Felcser Origin: Felcser_HUN Uplay:FelcserBlasius
-
Unteroff
aktív tag
válasz Unteroff #23294 üzenetére
Ja, igen, itt írja az egyik kérdésemre:
"Tudok-e a játék megjelenése után is hajót venni?
-Elméletben amint megjelenik a játék utána már nem lesz lehetőség valódi pénzért hajót venni csak és kizárólag játék pénzért!
Viszont: a megjelenés után lehet venni majd erősen korlátozottan játék pénzt. A fejlesztők nem szeretnék, ha a játék pay to win lenne."Steam: BlasiusUnteroffizier SC: Felcser Origin: Felcser_HUN Uplay:FelcserBlasius
-
mrfire
őstag
válasz Unteroff #23294 üzenetére
Azt írjuk, hogy LTI csomagot nem ajánlott, csomagban lévő hajót nem is lehet. Egy vásárlásod tétele vagy a csomag, vagy a hajó külön, de olvasztani csak az egész vásárlást lehet.
Persze megteheted, hogy veszel egy csomagot beolvasztod és veszel egy másik csomagot, meg azt is hogy upgradeled a csomagon lévő hajót.(Szerkesztés gombot tessék használgatni, ha meg szeretnéd toldani a mondandódat. Ne legyen átláthatatlan a fórum. Köszi.)
[ Szerkesztve ]
-
Yllgrim
őstag
Egy pelda:
Kiguritom Reti-t, a legenyseg a kovetkezo:
Kapitany: en
Kormany, Navigacio: 1-es Jatekos
Hajomernok: 2-es jatekos, hajtomu, energia...
Elektronika, felderites, jammer: 3-as jatekos
Lovegek, rakomany, kaja, kezifegyverek ellenorzese, 8-10 jatekos12-14-en megyunk egy kuldetest megcsinalni, ha raszanunk 2-3 orat az eleg kell hogy legyen arra az idore, ha menet kozben valaki kicsatlakozik mert mennie kell akkor az o helyere "beugrik" az NPC, de csak az adott jatekos tud visszajonni a hajora, mas nem. (arrol nem is beszelek hogy a mag 4 ember, a tobbi zsoldos es jo paran johetnek a sajat hajojukkal is, mindjart mindenki tudja azt csinalni amit szeret).
Elarulom, ugyanaz fog tortenni ami itt is, vagy az eletben, dumaltok, kartyaztok, targyakra lovoldoztok, szivatjatok a masikat, az uj hireket vitatjatok meg, kozben kaveztok, cigiztek, leitatjatok a karaktereteket, oromlanyokat csempesztek fel dobozban, klikkesedtek. Az akciot beszelitek meg, a reszesedest, terveket faragtok... El fog telni az ido, foleg ha csak par orat logunk egyutt.
Ha uj emberek is bekerulnek a brancsba akkor meg mar mindjart tobb a lehetoseg, uj temak, ismerkedes, buli, harc az eletetekert.
Nem aggodok en hogy unalmunkban ott fogunk malmozni. Lehet cserelgetni egymast a rendszerek elott, mindenki megtanulja vezetni a hajot, allitgatni a rendszereket, navigaciot, elektronikus hadviseles, radart, fegyverrendszer, pajzsok, hajtomuvek. Atlatni a raktarakat hogy menetkozben tudjuk javitani a hajot, bevalt dolgokat egymas kozott megosztani ezalta meg sokoldalubba tenni magunkat.
En nem nagyon latom hogy lehet unatkozni "sima" legenysegi tagkent, a kormanyos sem fogja 3 oran keresztul a kormany,t, belovod az iranyt, a sebesseget es elfordulsz a konzoloktol ha nyugis, ismert helyen vagy, a radar is megy magatol.
Amikor meg harc van, akkor merj nekem unatkozni!...
Nem fogunk hetekig elveszni valahol az ur feneketlen melysegeben, ami lehetne egy opcio akar, de az mas teszta. Ha a Retivel akarok jatszani, akkor arra igyekszem torekedni hogy egy mag legenyseget verbuvaljak, 2-3 megbizhato jatekost, a tobbi meg lehet tolem zsoldos is. Azert vettem a Reti-t mert masokkal akarok egyutt jatszani, ha szolozni akarok, akkor arra ott van mas hajo, akar az SH, Voice Attack, egy draga, jo NPC a torony agyura es ennyi.
Ez nem az a jatek lesz ahol egymagunkban fogunk Carrackokkal hasitani mindenfele, megtalalni mindent, tulelni mindent...
Ergo veszel egy draga hajot, akkor ne azert bukd el mert sporolsz a legenysegen, vagy mert egyedul szeretnel jatszani de nem akarod magad akadalyoztatva erezni (azt lehet maganszerveren is egymagadban vagy haverokkal akkor emg nncs mirol beszelni)
Ez egy MMO, Persistent Universe, nem egy offline vagy LAN game. Ha fejben sikerult szetvalasztani akkor azt hiszem menni fog megerteni is hogy a "vita" nem vita.
Peace is a lie, there is only passion. Through passion, I gain strength. Through strength, I gain power. Through power, I gain victory. Through victory, my chains are broken. The Force shall free me.
-
PoeDameron
aktív tag
válasz Malibutomi #23245 üzenetére
A halálról én mintha azt olvastam volna, hogy ha tűzharcban például lelőnek és a társad nem ment meg, akkor indul be a halál protokoll, vagyis hogy néhány esetben kórházhajó, végül pedig teljes halál. Tehát mintha lenne lehetőség a mentésre. Mittudomén bizonyos idő áll rendelkezésre hogy odaérjen valaki és gyógyítson, vagy felkapjon és visszavigyen a hajó egészségügyi részlegébe. Amíg egyszemélyes hajód van, addig nem jelent nagy kérdést, hogy haláleset után mi történik a hajóval vagy veled, de mihelyst belépnek az npc-k meg kell oldani a kérdést, hogy mitől függ hogy mi történik a hajóval azután, hogy téged lelőttek mondjuk egy légiharcban, amit a constellation vadászgépében vívtál. A csata folyik tovább, kérdés lesz hogy mi történik például a hajóval. Nyilván nem mindegy ha egy kórházhajón ébredsz, akkor az npc megmentett-e a hajót, vagy az is elveszett. És akkor ez mitől fog függeni? Sorsol a gép? Kidobja statisztikai alapon hogy az npc megmentette-e a hajót? Ez a jó ötlet, vagy az, hogy válthatsz npc-re, megvívhatod a harcodat és megmentheted a főkaraktert? Minél nagyobb számú a legénység, annál nagyobb kérdőjel lesz hogy mi történik velük és a hajóval, ha meghal a főkarakter. Gondolj bele milyen fapados lenne, ha a gép dobná ki random, hogy mi történt velük. Kaszinó. :-D
Jut eszembe légiharcban a mentőkapszula is mintha azt a célt szolgálná, hogy be lehessen gyűjteni ha életben maradtak az npc-k.
[ Szerkesztve ]
-
_Gugu_
tag
Ezt a legkönnyebb kivédeni, alapból feltételezek egy töltési időt amíg váltok a két poszt között.
Két másik opció
Mondjuk percenként csak 1x válthatsz, vagy oké válthatsz 6x is de minden váltás 10mp ig tart(ilyenkor azért szerintem megfontolja az ember hogy otthagyja e a kormányt, lövésztornyot konyhát stb.
(most csak dobálóztam persze a számokkal, majd az AC2 ben kiderül)
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen