Új hozzászólás Aktív témák
-
Diopapa
addikt
Hümm, ide tévedt egy mod?
Citizen Diopapa / Commander Diopapa "SC csomag olyan, mint a barackfa, unokáidnak veszed - .tnm / De pálinkát nemlehet főzni belűle - *SkyS1gn"
-
veterán
-
radi8tor
MODERÁTOR
Lapozzunk!
Aki nem tud túllépni a témán (legyen az akármelyik oldal) "jutalomban" részesülhet!
⭐ Stella
-
Volfram42
senior tag
válasz Menthirist #23744 üzenetére
Nagyon jó ez a kis videó. Durva, hogy hol tart a technika napjainkban.
Edit: Megtöröm a jeget.
[ Szerkesztve ]
Say NO to Vertical Videos: https://www.youtube.com/watch?v=Bt9zSfinwFA&index=8&list=FLEm9KqcrDBe77hxufpcW_EA
-
veterán
válasz Volfram42 #23756 üzenetére
bámulatos hol tart már a tudomány
Amúgy nagyon szeretem az ilyeneket nézni A Gyűrűk Ura werkfilmjeit (3 résznek összesen 6 dvd-nyi) is imádtam és rongyosra néztem őket
[ Szerkesztve ]
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
mrfire
őstag
Tényleg komoly dolgok készülnek itt a single player oldalra. Nem tudtam mennyire higgyek benne, hogy tényleg önálló AAA játék színvonalát fogják hozni, de látni, hogy így dolgoznak elég biztató.
És hogy off is legyek:
Na lehet mégis lesz pénz arra az SSD-re kicsit korábban. Most írt az Amazon, hogy ha nem kell az Order, nyugodtan tagadjam meg az átvételt a postástól, és visszafizetnek mindent, még a szállítást is. Iszonyat rendes tőlük. Már korábban is volt, hogy kaptam tőlük egy cuccot sérülten, és szó nélkül küldtek egy cseredarabot, csak azt kérték, hogy küldjem vissza a hibásat, és utána visszafizetik a visszaküldés árát. -
TESCO-Zsömle
félisten
(#23758) mrfire: Megtehetik. Euro-milliárdos hasznuk van. Belefér. A vásárlók abszolút problémamentessége pedig felbecsülhetetlen.
[ Szerkesztve ]
Sub-Dungeoneer lvl -57
-
Eniral
tag
Srácok a ballistikus fegyvereket után lehet tölteni mecs alatt vagy ha ki fogyott akkor szopás van ?
[ Szerkesztve ]
-
TESCO-Zsömle
félisten
Na, eddig voltam. 1-2 órán belül jön a poszt, de azt már csak reggel.
Sub-Dungeoneer lvl -57
-
Volfram42
senior tag
Sandi legújabb képe: Menekülő kapszula.
Ben annyit mondott nemrég a chat-en, hogy az Orion 158 méter.
Eddig még nem jött több infó.
Még kicsit fent leszek, ha addig kijön amire várunk. Akkor előre is elnézést kérek a dupla miatt, de linkelni fogok.[ Szerkesztve ]
Say NO to Vertical Videos: https://www.youtube.com/watch?v=Bt9zSfinwFA&index=8&list=FLEm9KqcrDBe77hxufpcW_EA
-
Volfram42
senior tag
válasz Eniral #23765 üzenetére
Semmi különös nem történt. Ben Lesnick Twitteren üzenget. Elvileg bármelyik percben jöhet az infó, mert kicsit több, mint egy órája írta, hogy egy órán belül. Azóta jelezte, hogy a minijátékot elhalasztották, mert valami közbejött. Várok még egy kicsit, de utána lefekszek aludni én is.
Az biztos, hogy rengeteg türelmetlen ember frissíti folyamatosan az RSI oldalát, mert elég lassan tölt be akár hányszor frissítem és sajnos kopik az az F5.
[ Szerkesztve ]
Say NO to Vertical Videos: https://www.youtube.com/watch?v=Bt9zSfinwFA&index=8&list=FLEm9KqcrDBe77hxufpcW_EA
-
TESCO-Zsömle
félisten
válasz Volfram42 #23767 üzenetére
Brutál. Látom, a fickó megtartotta az aszimmetrikus dizájnt, bár ez a hajó még a Reclaimer-hez kékest s annyira ipari, hogy nehéz ezt észrevenni. Semmi finomkodás vagy a gyártóra jellemző vonalvezetés. 100% funkcionalitás. Nagyon tetszik.
Size 6 Mining Laser
Szóval szemből nemigen fogják támadni...
Itt valami turpisság van! Ez a cucc majdhogynem kisebb, mint a Reclaimer, mégis azt írják, hogy 5.400 tonna. WTF?Unladen. The Orion’s mass will significantly increase when carrying ore. Additionally, please note that mass data for large ships are currently inaccurate in comparison to smaller craft. The Orion’s mass represents our first attempt at a more scientific method for determining mass which will be applied to all large spacecrafts upon review by the design team.
Ha ez igaz, akkor a Reclaimer-nek legalább a 10x-ére fog nőni a súlya, és a többi sem ússza meg...
(#23768) mrfire: Akkor vizsgáltasd meg a szemed, mert valamit rosszul látsz...
[ Szerkesztve ]
Sub-Dungeoneer lvl -57
-
mrfire
őstag
válasz TESCO-Zsömle #23769 üzenetére
Látszik, hogy átgondoltabban adták meg az adatait, nemcsak a súlyban, de ez a 16288-as érckapacitás sem hasraütés-szerű számnak tűnik.
[ Szerkesztve ]
-
TESCO-Zsömle
félisten
válasz mrfire #23770 üzenetére
Azt mondták már a Reclaimer-nél is, hogy a valós kapacitások akkor lesznek elérhetőek, ha elkészülnek a végleges 3D modellek. Addig még a nagyobb/újabb hajóknál is maradnak a közelítő értékek. A Reclaimer-é is közelítő, csak az már egy másfajta számítási rendszer alapján van. Itt elvileg már a súly is "tudományosabb" megközelítéssel lett megállapítva, és nyilván az érctartályokkal relatíve könnyebb dolguk volt a kialakítás miatt. Ugye itt nem egy hajótesten belüli szabad térről van szó, amit megbecsülnek, de nem tudják még mennyi is fog maradni, ha az összes szükséges rendszert elhelyezték a hajóban. Ezek külső cuccok, melyek méretét nem befolyásolja a hajón belüli berendezések elhelyezkedése.
Most kezdem olvasni a bányász posztot.
Sub-Dungeoneer lvl -57
-
Nabar
csendes tag
Nagyon jonak hangzik ez a banyaszat igy leiras alapjan, csak kicsit draga a vas ami kell hozza.
-
77.PX_Drebil
aktív tag
Nem igazán értem miért nem tudják felmérni a hajók tömegét. A modern 3D tervező szoftverekben van olyan funkció, hogy ha megadod az alkatrész anyagát akkor a térfogat alapján kidobja a cucc súlyát a Creo több száz alkatrészes assemblyk tömegét is kiköpi pikk-pakk.
Egyébként nekem is tetszik ez a funkcionális ipari design. És ne feledkezzünk meg a drónokról sem.
"A természet míndíg a rejtett hibák pártján áll!" folyomány: Természet ősanyánk egy ócska KxxxA! (Murphy)
-
mrfire
őstag
válasz 77.PX_Drebil #23773 üzenetére
De épp ez-az, hogy nincs kész a teljes 3D modell, a belső terek, rendszerek hiányoznak.
-
Drenadar
Topikgazda
Nagyon hangulatosak ezek az ipari cuccok is Jó lesz ez a játék, ha elkészül bármikor is...
De azt kicsit sérelmezem, hogy minden új hajónak kész a holo képe, de bezzeg a retaliatornak nem...
-
TESCO-Zsömle
félisten
válasz 77.PX_Drebil #23773 üzenetére
Egyrészt, ahogy Tűz úr is mondja, nincsenek készen a modellek. Másrészt hogy adsz meg egy 21. századi 3D tervező programban 30. századi anyagokat?
(#23775) Drenadar: Szerintem eddig messze ez a legrondább hajó, amit csináltak. Nagyon zord a kinézete azokkal a forgó tárolókkal.
A Retaliator-t többször újratervezték, nyilván ezért nincs róla modell.
[ Szerkesztve ]
Sub-Dungeoneer lvl -57
-
Diopapa
addikt
válasz TESCO-Zsömle #23776 üzenetére
Nekem nagyon bejön ez a bányász-hajó. Mondjuk nyomokban erre is emlékeztet, de lehet csak beképzelem
Citizen Diopapa / Commander Diopapa "SC csomag olyan, mint a barackfa, unokáidnak veszed - .tnm / De pálinkát nemlehet főzni belűle - *SkyS1gn"
-
mrfire
őstag
válasz TESCO-Zsömle #23778 üzenetére
Azért látszik, hogy hiányzik egy teljes méretosztály. A Hull sorozat lesz talán az első, aminek lesz olyan hajója, ami kitölti a helyet, most így hirtelen nem jut eszembe más.
-
Drenadar
Topikgazda
válasz TESCO-Zsömle #23776 üzenetére
Nem azt mondtam hogy szép, hanem hogy hangulatos :-P
De amúgy szerintem nem ronda ez se csak más féle...
A "levél" szerint nemsokára kész a retaliator...
-
TESCO-Zsömle
félisten
válasz mrfire #23779 üzenetére
Igen, hát eredeti elképzelés szerint ezek lennének AZ a méretosztály, csak kicsit megszaladt a ceruza a rajztáblán. Persze érthető is, elvégre a méret nem minden, a kis hajókra is felmennek a S5-ös fegyverek meg az 5-6-os reaktorok, amik ezeket a monstrumokat hajtják, és túl nagy az űr a Connie és a Bengal közt, hogy 10m-enként új méretosztályt hozzanak létre. A hajók akkorák lesznek, amekkorának lenniük kell. Nyilván ezek az ipari hajók már a landolás képességének határait feszegetik, illetve az Orion-tól el is várnám felépítéséből adódóan, hogy ne tudjon leszállni bolygóra. Bár e téren a Merchantman megint kakukktojás, de majd kiigazítják valahogy.
Sub-Dungeoneer lvl -57
-
Drenadar
Topikgazda
válasz TESCO-Zsömle #23781 üzenetére
Szerintem is jó lenne valami közéjük...
-
mrfire
őstag
válasz TESCO-Zsömle #23781 üzenetére
MM-nél dumálják ki valahogy a landolást, Banu technológia vagy akármi címén, mert egy olyan kereskedőhajónak jól állna, ha le tudna szállni, és nem kompokkal hordanák fel rá az árut.
(#23783) TESCO-Zsömle
Ha jól emlékszem arról beszéltünk a Reclaimer concept sale idején, hogy a Starfarer-t is megnövelik majd Reclaimer méretűre, így elvileg az sem lesz köztes, ahogy az MM-el is hasonló a helyzet. -
Szőrös
veterán
325 dodóért vesztegetik ezt a ladikot ? Nem rossz , 73 millát egyből el is értük így.
Nekem tetszik , semmi csicsa nincs rajta .
Bányász leírást még nem nyálaztam át de remélem vmi jó kis okosság találtak ki erre.
https://starcitizen.hu ha tudni akarod mi újság az univerzumban
-
veterán
válasz 77.PX_Drebil #23773 üzenetére
a modern CAD tervezőszoftverekben van ilyen funkció. De a Maya, 3D Studio MAX, Cinema4D... ezek nem tervezőszoftverek. Ezeket szórakoztatóiparban (játék, film, stb) használják főként. Poligonális/subdivision modellezés, textúrázás, animációk, effektek, stb. Ide ez kell, nem nyírónyomaték-számítás meg húzószilárdság.
A hajó pedig nagyon tetszik Nekem is elsőre az Omega osztályú rombolók jutottak az eszembe róla Szuperül megcsinálták ezt a funkcionális design-t is, szinte ránézésre érti az ember hogy mi miért van ott a hajón, ami. De ezzel biztos nem győzöl űrcsatában
Tuti vétel lesz majd a játékban
[ Szerkesztve ]
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
TESCO-Zsömle
félisten
válasz mrfire #23784 üzenetére
Jó felépítéssel meg lehetne oldani, de az Orion-on látszik, hogy képtelen a landolásra, és sajnos egyelőre a Reclaimer-en is. De elvileg oda akartak landoló talpakat, csak a művész felejtette el...
A rakterét. Azt növelik meg Reclaimer méretűre. Elvileg...
(#23785) torz on borz: Igen, vagyis nekünk 412,75$.
A doksi tetszeni fog, jól megcsinálják, hogy senki se unatkozzon a hajón.
Nekem is tetszenek ezek az ipari hajók, de attól még, mint hajó, nem sok szépség van szegénybe. Külön pont ide is az aszimmetrikus kialakításért.
Sub-Dungeoneer lvl -57
-
veterán
George Hull tud
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
Drenadar
Topikgazda
Fps modulrol tudni valamit? Planetside? Mikor jönnek?
Más :mi volt a tegnap esti téma ami miatt moderálni kellett itt? Kimaradtam...
-
77.PX_Drebil
aktív tag
válasz TESCO-Zsömle #23776 üzenetére
Ha máshogy nem Kg/m3 ben kreálsz egyet(lehet bevinni új elemeket) egyébként a balsa fától az üvegen és a karbonszálas műgyantán át a cor acélig mindent ismernek ezek a cuccok. Úgyhogy van választék.
De ha még azt sem találták ki, hogy milyen anyagokat képzelnek el akkor nagyon le vannak maradva.
Én mint műszaki szakember azzal kezdeném a tervezést! Megjegyzem legalább egy jó hírű gépészmérnököt (konstruktőrt), ha másként nem, de szakértőként alkalmaznék, hogy az ilyen bakikat kikerüljem. Végül is ezek gépek járművek még ha képzeletbeliek akkor is.
ui: Ha van ilyen emberük akkor viszont nem használják eléggé.
"A természet míndíg a rejtett hibák pártján áll!" folyomány: Természet ősanyánk egy ócska KxxxA! (Murphy)
-
TESCO-Zsömle
félisten
válasz 77.PX_Drebil #23790 üzenetére
A játék még csak nem is alfa, szóval ez nem baki, hanem a fejlesztés folyamata.
Sub-Dungeoneer lvl -57
-
mrfire
őstag
válasz Drenadar #23789 üzenetére
Küldtem inkább PM-et, ne itt legyen téma megint.
(#23790) 77.PX_Drebil
Amilyen tervezési hibákat követtek el a connie esetében és az Avengernél nem csodálkoznék rajta, ha ez is háttérbe szorult volna. De jó látni, hogy menet közben tanulnak a hibáikból, látszik is az új hajókon a fejlődés, pl. Aurora - Mustang.A startnál nyilván még nem volt annyi pénz, és nem engedhették meg maguknak, hogy mindenre szakembert vegyenek föl (vagy a legjobb szakembert), most meg hogy már úszkálnak a támogatásban ezt is megtehetik, szerintem így történt a dolog.
[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz TESCO-Zsömle #23791 üzenetére
de mint írtam, nem is erről van szó. Ezeket a hajókat nem akarják legyártani. Egy ilyen hajó CAD-es megtervezéséhez kb 100 ember 10 éves munkájára lenne szükség Anyahajókat sem hónapok alatt terveznek meg, nem is csoda hogy elkészül egy terv, aztán 20 évig abból építkeznek.
Amiket ezek a srácok használnak, azokat filmekben, játékokban használják. Tapasztalt hard surface modellerek készítik a hajókat, és organic modellerek az idegeneket és az embereket. Ez teljesen más munka, mint egy mérnöké, és semmi szükség nincs mérnöki szakértőre, csak megfelelően gondolkodó concept artistokra és modellerekre (ezért van az, hogy vannak akik nagyon pengék hard surface-ben, de nem tudnak karaktereket gyártani, és fordítva).
[ Szerkesztve ]
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
77.PX_Drebil
aktív tag
válasz Menthirist #23793 üzenetére
Természetesen ezeket nem CAD/CAM rendszerekben tervezik ez evidens azok nem is erre valók. Nem is ezt hiányoltam hanem egy olyan emberkét aki kicsit visszahúzza a talajra a " hard surface modellereket" meg a "Concept Artosokat" amikor nagyon ellebegnek a talajról. Az anyag hozzá kapcsolást egyébként a 3D Studió Max is ismeri.( Mondjuk azokat a modellező cuccokat amiket ők használnak az SC hez nem ismerem)
Az én szemszögemből ezek kicsit érthetetlen (furcsa ) problémák. Én kifejezetten belülről kezdeném el tervezni ezeket a hajókat
1 Mi a fő funkció 2. Ehhez milyen felszerelések, helységek szükségesek. 3. Funkcionálisan milyen elrendezés lenne a leghatékonyabb (ergonómia) 4. milyen kiszolgáló egységek kellenek az optimális üzemeltetéshez energia cellák stb megfelelő ráhagyással. 5. meghatároznám így mekkora a hajó térfogata, tömege stb. ehhez választanám ki a hajtóműveket, pajzsot fegyverzetet. 6. Elkészíteném a hajó szerkezetét külső kinézetét, ha légköri repülés is szóba jön akkor figyelembe venném az aerodinamikát is.Persze ezek az én szempontjaim, én nem a külcsínből indulnék és aztán abba próbálnám belesuszterolni ami kell. Nekem ez abszolút logikátlan, pláne egy űrjárműnél. Természetesen tudom ez egy játék de nekik is egyszerűbb lenne logikusan tervezni.
"A természet míndíg a rejtett hibák pártján áll!" folyomány: Természet ősanyánk egy ócska KxxxA! (Murphy)
-
Szőrös
veterán
válasz 77.PX_Drebil #23794 üzenetére
A tervezést illetően igazad van de azt azért ne felejtsd el hogy a pénz az eladásokból jön. A vevők meg első körben a külső alapján döntenek így kénytelenek először azt megcsinálni és ahhoz igazítani a belsőt.
https://starcitizen.hu ha tudni akarod mi újság az univerzumban
-
Nabar
csendes tag
válasz 77.PX_Drebil #23794 üzenetére
Miert kene tulsagosan figyelembevenni a legkort. Igyis ugyis van pajzs ami a ki/be lepest a legkorbe kompenzalja akarmilyen alaknal, a sebesseg/aerodinamika meg ugysem relevans mert akkor nem tudnank vezetni es a jatekelmeny karara menne (ezert is ennyire limitalt a sebesseg).
-
PhilBrick
őstag
válasz 77.PX_Drebil #23794 üzenetére
Értjük, te így terveznéd. Szerencsére ők nem. Néhány kulcsszó: sci-fi, játék, látvány, hangulat, immersion.
A célközönség többsége nem szeretné ha a "concept artosokat" és "hard surface modellereket" bárki is visszahúzná a talajra. Lebegni akarunk velük együtt.
Értem én, hogy neked a szakszerűen megtervezett és felépített belső tér az immersion, de kisebbségben vagy!
-
veterán
válasz 77.PX_Drebil #23794 üzenetére
A concept artistok dolga az, hogy kellően elszabadulhasson a fantáziájuk. Nem valószerűtlen concepteket álmodtak meg, ami egy sokszáz évvel a jövőben játszódó világra vonatkoznak. A hard surface modellerek már csak akkor jönnek a képbe, amikor készen van a concept.
"Az anyag hozzá kapcsolást egyébként a 3D Studió Max is ismeri"
Itt nem értem mire gondolsz. Természetesen lehet olyan shadereket adni a modellekhez, amitől vasnak, alumíniumnak vagy agyagnak, bőrnek tűnnek. De ez a látvány. Mivel poligonális modellezésben nincsenek szigorúan nézve anyagok, csak "festés". Nem tudom egyéb módon elmagyarázni Szóval nem képes azt mondani a maya (legalábbis alapból, pluginekkel lehet hogy meg lehetne oldani, de nincs rá szükség) hogy milyen térfogatú ez az elem és milyen súlyú lenne, ha mondjuk acélból lenne. Nem tudja, mert szükségtelen hogy tudja.Az SC-hez modellezésre biztosan használnak Maya-t, de 3DS Max-ot is gondolom, akinek inkább az esik kézre. Emellett várhatóan zbrush-t is vagy mudboxot is az apró részletek normal mapjaihoz (bár elég erősen ki van nagyon sok dolog modellezve).
Te nem artistként gondolkozol, hanem mérnökként. Te csinálnál egy funkcionálisan ugyan működő hajót (NAGYON sok idő alatt, mivel mindent úgy terveznél hogy az működjön), míg ezt egy artist csak olyan szinten kell hogy figyelembe vegye hogy logikus legyen, de nem KELL hogy tökéletesen a helyén legyen minden. Robosztusnak és látványosnak kell egyszerre lennie pl a leszállótalpnak, míg egy mérnök lehet hogy csak egy sima, egyenes, behúzható lapra tenné a hajót, mert az a legbiztonságosabb, erősebb, és legkevesebb problémával üzemeltethető megoldás. Ráadásul számtalan formai variációval próbálkoznak, hogy kívülről is megfelelő legyen. Félreértés ne essék, nem az van náluk sem, hogy megtervezik a külsőt, aztán elkezdik berendezni. Az van ott is, hogy egyszerre rajzolgatják a belsőt és a külsőt, hogy mit hova tennének, stb.
Szóval nekik egyszerre kell a külcsínnyel és a belbeccsel is foglalkozni, kitalálni, mégpedig hetek alatt. Ők egyszerre találják ki mindkettőt. Meg arra van a white boxing fázis is, hogy elnagyolva megnézzék, minden elfér-e ahol kell, az emberek elférnek-e ott ahol kell, stb. És itt azért fontosabb hogy valami jól is nézzen ki, mint az, hogy karbantartás során az xy modul biztosítékdobozát meg lehet-e bontani az adott helyről vagy sem. Ezek azok a dolgok, amiknek NEM kell hogy valósak legyenek, mert nem gyártásra szánt hajókat terveznek, és nem is annyi idő alatt.
Szóval én nem találkoztam még olyan hű de elcseszett koncepciókkal. Az hogy a nagyon nagy hajók problémásan vagy nem képesek leszállni, nekem nem fura. Egy Birodalmi Csillagromboló sem tudom hogy hogy lenne képes leszállni vagy egy Icarus 2. vagy egy Mimbari Sharlin osztályú csatahajó. Ha nem tud közvetlen leszállni, kitalálják hogy tudna (pl Mass Effect-szerű energiakapcsokkal és terekkel helyben tartott módon, vagy ahogy a Star Trek trailerben is a "szárazdokkban" van a hajó). Vagy csak simán kompokkal hozzák-viszik az embereket. Mert ugye ha már logika, akkor nem feltétlen logikus üzemanyag, gravitáció és egyéb szempontjából sokszázezer tonnás hajókkal fel-leszálldogálni még a jövőben sem. Sokkal nagyobb és erősebb hajtóműre van akkor szükség ha el is kell szakadni a földtől és fel kell szállni, mint csak az űrben mozogni.
Te lehet ilyet csinálnál mert ebben minden elfér, megvan a helye, megvan a talp helye, stb. Egy artist meg ilyet csinálna, mert lehet hogy nincs meg mindennek a helye, nincs az utolsó csavarig kitalálva, de játékban én is inkább utóbbit favorizálnám. Mert ugya nem kell hogy egy katedrálishoz hasonlítson az orra, de piszok jól néz ki
[ Szerkesztve ]
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
mrfire
őstag
Ez nem így van, nem véletlenül lett olyan szép áramvonalas az M50.
10FTC 38/5:
"5. kérdés Shalnantól: A pajzsok a légkörben is működni fognak? Ha igen, növelik a légellenállást?
Működni fog a légkörben, de nem hiszem, hogy növelné a légellenállást. A pajzsok alapvetően energiát nyelnek el, és nem az anyagot fékezik meg. Ezért van az, hogy a pajzsokon a ballisztikus lőszer energiát veszít, de azért áthatol, míg az energiafegyverek lövedékeit teljesen elnyeli, mindeddig, amíg kitart. A lőszerek ellen a páncélzat véd. A pajzs lassan mozgó tárgyakat nem igazán állítja meg, így a levegőt is teljesen átengedi."(#23797) nowan
Én értem, miért gondolkodik így, hisz benne van ebben a szakmában. Mondjuk én személy szerint így is nagyon elégedett vagyok azzal, mennyire fontosnak tartják a realitást, és látszik, hogy szép részletesen dolgoznak, mindennek meg van a helye. Bakiznak itt-ott, lehet mondani, hogy látszik a munkájukon, hogy nem vérprofi szakmabeli tervezők alkottak mindent, de simán elnézhető, hisz csak egy játékról van szó, és így is sok idő, míg elkészülnek egy hajóval. Sokan egyáltalán nem veszik szerintem a fáradtságot az ilyen szintű tervezésre, még a nagy címek esetében sem.[ Szerkesztve ]
-
77.PX_Drebil
aktív tag
válasz Szőrös #23795 üzenetére
Ezzel sem értek egyet igazán, mert lehet olyan egyedi és szerethető designok kerekednének ki ezekből a belülről épített hajókból, amik sokkal jobban megfognák a vevők fantáziáját. Lássuk be ezek a gépek amik nagyrészt meglelhetőek az SC ben sajnos külsejükben nagyon közel állnak a mai légköri vadászokhoz ami számomra uncsi. A 300 asok az M50 meg az Avangerek ezért sem jönnek be nálam egyáltalán, inkább a randácska Aurora meg az elvetemült Cutlass.
"A természet míndíg a rejtett hibák pártján áll!" folyomány: Természet ősanyánk egy ócska KxxxA! (Murphy)
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen