- Windows 11
- Felhő alapú adattárolás (Dropbox, stb.)
- Tombol az AI-láz: az NVIDIA már értékesebb, mint az Apple
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Mozilla Firefox
- Proxmox VE
- SkyShowtime
- Tarr Kft. kábeltv, internet, telefon
- Linux - haladóknak
- Perelnek a vallásos kripto-piramisjáték miatt
Új hozzászólás Aktív témák
-
Emirates777
tag
Egyébként így magkunközt szólva szeretnék be*****ni a sq42 sztoriján szóval nem is feltétlen szeretnék mindenről tudni. Lepjenek meg úgy vagyok vele. Még azt se tudjuk egyáltalán hogy a Retribution az a legnagyobb e az ilyen szerkentyűkből. Feltételezem hogy nem. Bár ha ettől is tudnak még nagyobbat durvábat alkotni akkor ne fogják vissza magukat.
-
Emirates777
tag
válasz Emirates777 #31052 üzenetére
Merlin repeszt a szaharában
[link] -
Volfram42
senior tag
Lehet szavazni a Gamescom legjobbjára. Ott az SC is. Sajnos eléggé lemaradva.
[link]Say NO to Vertical Videos: https://www.youtube.com/watch?v=Bt9zSfinwFA&index=8&list=FLEm9KqcrDBe77hxufpcW_EA
-
-
PoeDameron
aktív tag
válasz Emirates777 #31047 üzenetére
Aurorával már én sem akarom elfoglalni. Hanem azzal a golfautóval, amivel a hangárban közlekedtek. Golfautóval bengalra. Cutlass hátuljából kihajtunk a bengal fölött, rácsattanunk a fedélzetre, a nagy ágyúk nem látnak ránk, illetve nem mernek lőni ha mégis, és akkor elautózunk az első nyíláshoz, felbontjuk/lerobbantjuk, bemászunk, és kiirtunk mindenkit. Sima ügy.
-
PoeDameron
aktív tag
válasz GypsFulvus2 #31027 üzenetére
Ii. világháborús dogfightokkal összehasonlítva szerintem az a három fő különbség, hogy légköri harcban a repülés maga is kihívás, emellett nincsenek forgatható ágyúk, és nincsenek pajzsok.
Ebből mit lehet átemelni? 1 személyes gyors vadászokra nem raknék forgatható ágyút. Emellett az űrhajók vezethetőségét valahogy kihívássá kell tenni, hogy küzdeni kelljen vele, legyenek határértékei, amiket ki kell tapasztalni. Persze nincs légkör, ezért másfajta kihívásokat kell találni, de a lényeg hogy a pilótának oda kelljen figyelni magára a repülésre is.
-
ttamashu
aktív tag
válasz PoeDameron #31057 üzenetére
Látszik nem harcoltál aszteroidamezőben gladiussal/hornettel, vagy valamelyik hasonló csúszkálós hajóval
Az kihívás így is!
(ja és persze mindezt 160as pinggel, mert a szerver valahol a nevadai sivatag legmélyén van elásva )[ Szerkesztve ]
Tea az élet!
-
Diopapa
addikt
válasz PoeDameron #31057 üzenetére
Az elején úgy rángatott az Aurora mint a fene, nehéz volt irányban tartani, akkor amiatt sírtak a népek.
Citizen Diopapa / Commander Diopapa "SC csomag olyan, mint a barackfa, unokáidnak veszed - .tnm / De pálinkát nemlehet főzni belűle - *SkyS1gn"
-
Emirates777
tag
válasz PoeDameron #31056 üzenetére
Fú cseszd meg Poe Nálad csúszik az ékszíj vagy valami van !
[ Szerkesztve ]
-
ttamashu
aktív tag
válasz PoeDameron #31060 üzenetére
A többi "nyomorék" nevében is kérdezem, hogy ezt a PU-ban hogy oldanád meg?
Tea az élet!
-
PoeDameron
aktív tag
válasz ttamashu #31062 üzenetére
Úgy, hogy csak olyanokkal dobna össze, akik szimu módban játszanak. Ugye véges számú játékos lehet egy téren belül és valamilyen rendszer alapján válogatja össze, hogy épp kiket kapunk, akár lehetne ez egy ilyen szűrő. Persze nem jó így kettéosztani a közösséget, valszeg nem csinálják meg.
Emirates, lesz aki megcsinálja, figyeld meg! Már ha be lehet tolatni az autóval valamelyik tehergépjárműbe.
Nowan, az összes kacsa arcade módban bohóckodna, szóval kalózzal játszanék arcade módban, kereskedelmivel meg egyébbel meg szimulátor módban.
[ Szerkesztve ]
-
PhilBrick
őstag
válasz PoeDameron #31063 üzenetére
És mond, te melyik felében lennél?!
-
Nathan Boggs
senior tag
válasz PoeDameron #31063 üzenetére
Ha már az autóval mész át, akkor fegyver se kell, csak jól el kell csapni mindenkit...
1._Magyar_Kereskedelmi_és_Iparos_Szövetség robertsspaceindustries.com/orgs/HUNS Hel_Taktikai_Támogató_Flotta_CTF robertsspaceindustries.com/orgs/CTF
-
Emirates777
tag
Az az érzésem hogy egyre többen figyelnek fel erre a játékra ami nagyon jó!
Nagyon sok videós csatornán is lehet látni új rajongói munkákat ahol eddig pl szerintem nem.
Nem nagy cucc de gondoltam kirakom Constellation animáció.
[link][ Szerkesztve ]
-
ttamashu
aktív tag
válasz PoeDameron #31063 üzenetére
"Persze nem jó így kettéosztani a közösséget, valszeg nem csinálják meg."
Tehát akkor egyetértesz hogy amit mondasz nettó ökörség.
OK
Egyébként mint említettem, nem olyan egyszerű irányítani a hajót meg közbe még lövöldözni mint ahogy te azt videókból elképzeled.Tea az élet!
-
veterán
Szerintem itt még mindig sokan túlkombinálják hogy mi mindent lehet majd csinálni a játékban Persze lehet megint én vagyok a vészmadár, és az idő majd titeket fog igazolni, de máshol is olyan dolgokat kérdeznek tőlem, hogy ha rabszolgákat szállítunk, kell-e majd etetni őket, meg hogy be lehet-e tépni a szállított drogtól... Van egy olyan érzésem hogy egyesek egy kissé már elszálltak annak tekintetében hogy ez egy játék, és mint ilyen mindent azért nem lehet beletenni
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
TESCO-Zsömle
félisten
válasz PoeDameron #31060 üzenetére
Sub-Dungeoneer lvl -57
-
PhilBrick
őstag
válasz TESCO-Zsömle #31069 üzenetére
-
veterán
-
dimre70
tag
A tali vásárt meghosszabbították ?
Majdnem 19-e van, és még lehet buy-ni.Lesz sör, diszkó, lámpa, meg csaj !
-
veterán
Érdekesség hogy elment Marc Toscano (senior lighting and look development) és David Jennison (lead character artist), de jött Sean Noonan (senior designer), aki a ubisoft montrealtól jött át a far cry 4 és a watchdogs után, Ali Seiffouri (technical artist) az EA és a Blizzard után, és Suleman Hussain (audio qa/sound designer)
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
ttamashu
aktív tag
-
bladex73
aktív tag
válasz Emirates777 #31075 üzenetére
Ez nagyon király oldal köszi.
-
mrfire
őstag
válasz Emirates777 #31075 üzenetére
Érdekes. Erre gondoltam, hogy az ilyeneket akár megoszthatnád a starcitizen.hu-n is.
-
PoeDameron
aktív tag
válasz ttamashu #31067 üzenetére
A "nettó ökörség" kifejezést egészen más dolgokra használjuk, ez már csak annyiban sem ökörség, hogy valamelyik repülőgépes lövöldében (World of Warplanes talán) hasonló módon csinálták meg, külön játszottak a szimusok és az árkádosok. Ha játszana a Star Citizennel több százezer ember egyidőben, akkor azért feltételezhetően bőven lenne játszótárs mindkét szekcióban. De z csak egy elképzelt vésgső alternatíva arra, ha nagyon suta lenne végül a légiharc, és ki kellene találni valamit. Alapvetően azt támogatom, hogy egy térben legyünk, és oldják meg az arany középutat, hogy bárki tudjon vele játszani alapból is, ugyanakkor kihívás is legyen.
Ilyen játék például a póker, ez a vonzereje. Bárki meg tudja tanulni fél óra alatt az alapokat, és azt hiszi tud vele játszani. De a mélységeit, az esélyszámolgatást a különböző utcákon az ellenfél feltételezett laptartományához viszonyítva, a profitábilis moveokat a millionyi szituációban azt egy életen át gyakorolhatja az ember. Egy kezdő játékos a pókerben kevés információból hoz meg döntéseket, és így is tud nyereséges lenni gyenge játékosok ellen, míg egy profi játékos sokkal több információból hozza meg ugyanazt az egyszerű döntést, hogy emel, dob, passzol.
Ugyanez megy a World of Tanks-ben. Kezdő játékos is elirányítja a tankot, nem ismeri a térképet, nem tudja hol vannak a másik tankon a gyenge pontok amiket célozni érdemes, nem tud semmit, mégis ki tud lőni néhány tankot és kap jutalompontot. A profi játékos viszont ismeri a térképet, tudja hova kell lőni, tudja milyen szögekben érdemes lőni, tudja forgatni a tankját hogy lepattanjon róla a lövedék. World of tanks egy végtelen egyszerű játék, viszont a tankok paramétereinek ismereteivel, a térképek tüzetes ismeretével, illetve az ügyességi résszel együtt megvan az a mélysége, ami miatt a profik belevetik magukat.
Star Citizent ilyenre kell megcsinálni szerintem, minden szegmensében alapvetően könnyen játszhatónak, könnyen megtanulhatónak kell lennie, ugyanakkor minden szegmensében kell lennie olyan mélységeinek, amikbe belemerülve az ember élvezni tudja hogy profibb, hatékonyabb, jobb döntéseket hoz, satöbbi.
-
mrfire
őstag
válasz PoeDameron #31078 üzenetére
Azért nincs értelme különvenni a játékosokat, mert ha valaki könnyebb módban játszik, hiába nem találkozik ebben a módban a többiekkel, akik szimulátoros módban tolják, előnyre tesz szert, mert a gazdasági rendszer közös.
-
TESCO-Zsömle
félisten
válasz PoeDameron #31078 üzenetére
Amit nem veszel számításba, hogy a Warplanes-be a szim és az árkád irányítás alapjai közösek. Star Citizen-be az összes hajó úgy lett kitalálva, felépítve, hogy a könnyebb, élvezhetőbb irányítás érdekében kidobták a Newtoni fizikát az ablakon.
Hogy akarsz te repülni, harcolni ezzel a fizikával?
Sub-Dungeoneer lvl -57
-
SkyS1gn
félisten
Tök jó hogy a Merlint se tudom kipróbálni mert nem indul el.
Tech addict, $TSLA and Tesla owner, geek.
-
PhilBrick
őstag
válasz PoeDameron #31078 üzenetére
Nagyon szép, hosszú levezetést írtál de teljesen feleslegesen: az általad felhozott játékok zárt pályás, rövid menetes lövöldék. Ez kb. az Arena Commander SC-ben és köze sincs a PU-hoz.
Biztosan lesznek majd bajnokságok AC-ben, ha nem a CIG szervezi, privát szervereken akkor is. Ezek pont jók lesznek arra, amire szeretnéd.Egyébként hiába próbálsz okoskodni már, a Bengálos ötleteid után már nem nagyon fognak komolyan venni.
-
Nathan Boggs
senior tag
válasz PhilBrick #31084 üzenetére
Te tényleg komolyan vetted azt az ötletet a Bengal foglalásról? Miért nem esik le az embereknek, hogy az egy vicces felvetés volt? Vagy ez csak nekem tűnik egyértelműnek??
(#31085) mrfire: na ez meg a másik. Ötlet szinten nem volt hülyeség, amit Poe mondott (2 külön PU), megvalósítás szempontjából már nem túl szerencsés, gazdaságos.
[ Szerkesztve ]
1._Magyar_Kereskedelmi_és_Iparos_Szövetség robertsspaceindustries.com/orgs/HUNS Hel_Taktikai_Támogató_Flotta_CTF robertsspaceindustries.com/orgs/CTF
-
TESCO-Zsömle
félisten
válasz Nathan Boggs #31086 üzenetére
Miért nem esik le az embereknek, hogy az egy vicces felvetés volt?
Egyszer vicces felvetés lett volna, de ötször? És volt, hogy oldalakon, napokon át tartó vita folyamán? Az már bőven nem vicc kategória...
Ötlet szintjén sem működik a dolog, ha kicsit is ért a fizikához. Linkeltem a videót, ami látszólag senkit sem érdekelt, az elmagyarázza, hogy mi a baj ezekkel a mozi-szerű űrcsatákkal, melyeknek egytől egyig a világháborús dogfight az alapja. Nemrég azt is kitárgyaltuk, hogy néhány évtized és ez a fajta lövölde már itt a földön is kihal a légi-hadviselésből. A legújabb fejlesztések mind ebbe az irányba mennek. Olyan messziről kicsapni az ellenfelet, amilyen messziről csak lehet, közelharcba embert nem küldeni.
[ Szerkesztve ]
Sub-Dungeoneer lvl -57
-
mrfire
őstag
válasz TESCO-Zsömle #31087 üzenetére
Ja, de az olyan játékokat felvállaltan nem érdekli a fizika. Az más kérdés, hogy az SC-ben ezt már hogy lehetne megvalósítani, ha ennyire erre építettek mindent. Én nekem épp, hogy arra van időm, hogy a fórumot olvassam, meg néha írjak, ezért nem nézem végig a videókat.
-
Szőrös
veterán
válasz PoeDameron #31078 üzenetére
Az a War Thunderben van, ami meg egy szimpla lövölde elkülönített mapeken amik között nincs összefüggés.
A Star Citizenben perzistens univerzum lesz, mi értelme lenne akkor annak ?
Amúgy a pókeres hasonlatod nagyon jó volt mert pont azért nincs a játékban semmilyen szint meg skill meg egyéb ilyesmi. Azt akarják, hogy maga a játékos fejlődjön ne a karaktere. De ehhez nem kell könnyített szint, legalább is SC-be nem, az lesz SQ42-ben.
Amit te akarsz azt úgy hívják match making, ez tesz össze egy instanszolt rendszerbe hasonló képességű játékosokat ( pvp-ben és nem mindenhol ).
https://starcitizen.hu ha tudni akarod mi újság az univerzumban
-
Nathan Boggs
senior tag
válasz TESCO-Zsömle #31087 üzenetére
A Bengalos felvetéssel nem volt gond, az oldalakon tartó vita viszont arról szólt, hogy megcsinálható-e, mivel páran nem értették meg, hogy a "bizonyos körülmények között végrehajtható" nem egyenlő a "Bengalt minden körülmények között lenyomja az Aurora2 különbséget. Nem rád gondolok, nem tudom kik nem értették, mert nevekre nem emlékszem.
Sőt, amióta itt vagyok, sokszor nem is ő hozta fel a témát, hanem valaki más...
Na, a lényeg, hogy mindenki nyugodjon le, ha a másik ötletét hülyeségnek tartjuk, akkor is inkább magyarázzuk meg, hogy miért az szerintünk, ne azzal kezdjük, hogy téged már nem veszünk komolyan, mert régebben ezt meg azt mondtad. Itt Menthiristnek van igaza, hogy olyan dolgokon "vitatkozunk", amiket még nem is tudunk, hogy hogy lesznek (ehhez hozzátartozik, hogy te pont megmagyaráztad, szóval ez se neked szól, Tesco)
[ Szerkesztve ]
1._Magyar_Kereskedelmi_és_Iparos_Szövetség robertsspaceindustries.com/orgs/HUNS Hel_Taktikai_Támogató_Flotta_CTF robertsspaceindustries.com/orgs/CTF
-
Yllgrim
őstag
válasz Szőrös #31089 üzenetére
Na jo, de akkor hogy fogom le kung-fu-zni az ellenfelem, vagy lopakodasi kepessegeim fejleszteni, vagy futas kozben tudjak egyre pontosabban loni... Ezek hogy lesznek megoldva? A valosagban gyakorlassal sok minden fejlesztheto, akkir a PU-ban kell lennie ennek megfelelo dolognak.
Peace is a lie, there is only passion. Through passion, I gain strength. Through strength, I gain power. Through power, I gain victory. Through victory, my chains are broken. The Force shall free me.
-
Szőrös
veterán
válasz Yllgrim #31091 üzenetére
Miért a valóságban hogy gyakorlatoznak a katonák ?
Itt volt lőtér és lesz is.
Most is van AC-ban multi freeflight ahol lehet egymáson gyakorolni, fps-ben is lesz már mondták.Problem solved.
szerk : amúgy meg nehézségi szint leginkább pve-re jellemző de ahhoz is felesleges. Az AI szintet és a hajókat kell kombinálni és skálázni.
[ Szerkesztve ]
https://starcitizen.hu ha tudni akarod mi újság az univerzumban
-
Yllgrim
őstag
válasz mrfire #31092 üzenetére
Egy harmozdulat... haha Egyenes elore utes vagy horog is lesz? Felutes? labtechnikak, lelegzetvisszatartas viz alatt, kesharc, ilyenek, idovel johetnek majd, sokat tud dobi a feelingen meg hat hatekonyabb korcsmai verekedesben, sorosuveg, szeklab, hamus
Tessek szepen kidolgozni
(#31093) torz on borz: A valosagban addig gyakorolsz valamit amig az osztonos mozdulatta nem valik, a jatek ha figyeli mit mennyi ideig gyakorolsz akkor idovel peldaul kevesebe remeg a kezed, futas kozben jobban tudsz ratartani, ergo a jateknak kell ezt figyelni es alkalmazkodnia hozza. Ellenkezo esetben mindig ugyanugy fogsz melle loni, mert a jatek nem adaptalodik hozzad.
[ Szerkesztve ]
Peace is a lie, there is only passion. Through passion, I gain strength. Through strength, I gain power. Through power, I gain victory. Through victory, my chains are broken. The Force shall free me.
-
PhilBrick
őstag
válasz Nathan Boggs #31086 üzenetére
Ok, akkor vegyük komolyan és ne foglalkozzunk a gazdaságosságával, tisztán kivitelezési szempontból:
Mennyivel legyen bonyolultabb a pro repülés? Én pl. a coupled módot azonnal törölném. De hogyan tovább?
A WT-ben reálisabb a pro irányítás, komolyabb a fizikai modell. Ha reálisan akarjuk nézni az űrharcot, akkor egyszerűen nincs dogfight és kész.
De az izgalmasabb kérdés, mi alapján válasszuk szét a játékosokat? Statisztika alapján? Ha túl jól repülök, átkerülök a proPU-ba, akkor mi lesz a vagyonkámmal? Ottmarad vagy átviszem magammal, ahol valószínűleg úgyis elszedik a régebb óta profik.
Vagy legyen szabadom választható realm? Akkor miért választanám én a mehezebbet és mi tartaná vissza a profikat, hogy a kisebb ellenállást válasszák?
Mitől lesz nekem jobb proPU? Több pénzt kapok ugyanazért az eredményért akár? Előbb lehetne 890-em?Amit ő szeretne csak AC-ben kivitelezhető. Moddoltható privát szerveren akár maga is csinálhat egy reális fizikai modellt ha szeretne. Saját ranglistával!
PU-ban ez nem megoldható. Szóval ez számomra egy újabb Bengal szintű ötlet.
#31090 Mondjuk a héten a GreyCat a menő, nem az Aurora
-
Nathan Boggs
senior tag
válasz PhilBrick #31095 üzenetére
Na, máris egy csomó érdekes kérdést tettél fel, és az pl. tök jó ötlet, hogy ilyet az AC-ba tenni, szerintem se kellene kettéosztani a PU-t. Alapvetően nem értettem egyet az ötletével, mivel szerintem teljesen jó most a hajók irányítása, szerintem még a coupled mód is jó. Csak az nem tetszett, hogy indoklás nélkül hülyeségnek tituláljunk egy ötletet, csak azért, mert régen mondott valamit
De tényleg jók a kérdések, amikre nem is nagyon tudnék válaszolni. No!(#31094) Yllgrim: Én ilyen rendszert a wowban is nagyon szerettem volna, pl. hogy ha valaki egymillió spellt eltol éles helyzetben, akkor az a spell 0.1%-kal erősebb lesz, vagy hasonló. Így egy helaer, aki folyamatosan ott van, max szinten is jobb lenne, egy olyannál, aki csak néha néz be, de mégsem lenne legyőzhetetlen, mert nem kapna hatalmas előnyt. Itt is lehetne, hogy aki sokat fps-ezik, az jobban céloz az adott fegyverosztállyal, minimálisan, de jobban, gyorsabban cserél tárat, ha sokat verekszik, akkor erősebb lesz.
Hajónál pl. gyorsabban elindítaná a hajót, mivel gyorsabban nyomkodja a gombokat, meg ilyenek. Nekem egy ilyen passzív rendszer nagyon bejönne.
1._Magyar_Kereskedelmi_és_Iparos_Szövetség robertsspaceindustries.com/orgs/HUNS Hel_Taktikai_Támogató_Flotta_CTF robertsspaceindustries.com/orgs/CTF
-
_Gugu_
tag
Az igazán hardvore szimulátor szerintem nem lenne nyerő, persze érdekes egy darabig, viszont nem véletlen hogy a szimulátor nagyon rétegjáték.
Anno szerettem a dcs-t pld, de bevallom öszintén hogy már nincs ingerenciám hogy egy felszállassal 15 percig szórakozzak (igazság szerint már a joyt is lusta vagyok előszedni ) a warthunder egyébként jó példa ha ott a középső nehézségi szint egész jól be van lőve, nem túl arcade, de nem kell félévig tanulni repülni -
Yllgrim
őstag
válasz Szőrös #31096 üzenetére
Nem gyakorlasrol beszelek csak, hanem arrol, hogy ha en olyan profin akarom fejvadaszni a galaxis sopredeket, hogy futas kozben le tudjam loni a kalapodrol a kakastollat, akkor kello gyakorlassal el tudjam ezt erni a jatekban.
Ha megnezted az elozetest Star Marinebol, futas kozben nagy a szoras hova talalsz be, de en szeretnem azt, hogy futas kozben kello gyakorlassal el tudjam erni ezt a szintet.
Ehhez ket dolog kell, rengeteg gyakorlas tolem, masreszt a jatek figyelje milyen kepesseget szeretnek elsajatitani es megfelelo ido befektetesevel ezt el is erjem, futas kozben a lovedekem ne 50cm-es sugaru koron belul csapodjon be hanem mondjuk 5. Fejlesztheto legyen a gyorsasag, ugyesseg, mozgekonysag, a fegyverek hasznalata...
Peace is a lie, there is only passion. Through passion, I gain strength. Through strength, I gain power. Through power, I gain victory. Through victory, my chains are broken. The Force shall free me.
-
Szőrös
veterán
válasz Yllgrim #31099 üzenetére
"milyen kepesseget szeretnek elsajatitan"
Ezt hívják úgy, hogy skill rendszer. Ez nem lesz a játékban. Én értem, hogy Te ezt szeretnéd de CR nem .
Innentől erről szerintem teljesen felesleges beszélni.Poe felvetése egy könnyebb játékmód volt, az se lesz.
Gyakorlásra ott lesz PU-ban is a szimulátor kabin, lehet majd jó sokat használni. Sőt kell is.https://starcitizen.hu ha tudni akarod mi újság az univerzumban
Új hozzászólás Aktív témák
- XGS24 - Bemutatkozott a DOOM - The Dark Ages
- Politika
- XGS24 - Október elején jön a Diablo IV - Vessel of Hatred
- Call of Duty: Black Ops 6
- Windows 11
- eMAG vélemények - tapasztalatok
- Felhő alapú adattárolás (Dropbox, stb.)
- Milyen cserélhető objektíves gépet?
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Kerékpárosok, bringások ide!
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen