Új hozzászólás Aktív témák
-
TESCO-Zsömle
félisten
válasz Emirates777 #31950 üzenetére
Figyelj, a Bengal is csak egy nagy, üres cső az űrben, amibe repülőket pakolhatsz... Csak arra jó, amire csinálták. Repülőgép hordozó. Repülőgépeket hordoz... Plusz abban a méretben belegondolni se tudok, hogy hány kanyar kell hány Starfarer-rel, hogy feltöltsék a tartályokat naftával. Persze ez igaz minden hajóra abban a méretosztályban.
Beszélgetünk róla, hogy milyen nagyok ezek a "large multi-crew" hajók, de azokhoz képest ezek a kapitális dögök "off the scale". Meg lehet nézni...
Ahogy már mondtam, szép meg jó az álmodozás, de gazdasági oldalról is meg kell ám fogni a dolgokat.
Annyi előnye van a Panther-nek, hogy az a legnagyobb hajó, amit civil legálisan tarthat.
[ Szerkesztve ]
Sub-Dungeoneer lvl -57
-
PoeDameron
aktív tag
válasz TESCO-Zsömle #31951 üzenetére
Hát azért ez beindítja ám a fantáziát. Ha van egy bengálja az embernek, akkor nem kell feltétlenül hornetekkel teletömni. Harmadát leválasztod cargo modulokkal, egy részébe pakolsz olyan modulokat amikre fáj a fogad, a járműparkot meg ízlés szerint válogatod össze, lehet benne több taurusz például, amik ugye segítik a hajó üzemeltetését fenntartani folyamatos áruszállítással, aztán felderítő űrhajók, bányász űrhajó, vadászvédelem, szóval mi szem szájnak ingere, és akkor a bengal tulajdonképpen a te űrbázisod.
Ez persze fantázia, lehetséges hogy nem engedik hogy csillámfaszpónit csináljunk belőle, de amíg ennek nem látom akadályát, addig így gondolok rá.
[ Szerkesztve ]
-
Yllgrim
őstag
válasz PoeDameron #31952 üzenetére
PU-ben tuti nem, de a sajat jatekodban/szervereden azt csinalsz amit akarsz, OTT Te leszel az Isten!
Szoval leraksz egy Bengalt, aztan odamesz egy Auroraval es elfoglalod, az egeszet felveszed es felrakod a netre aztan meg majd elmondhatod hogy: "Ha, nekem sikerult! Megmondtam!" Nem kothet bele senki, ez nem volt a feltetelek kozott
Az MMO reszeben szerintem lesz annyi pupillazas hogy ihaj
[ Szerkesztve ]
Peace is a lie, there is only passion. Through passion, I gain strength. Through strength, I gain power. Through power, I gain victory. Through victory, my chains are broken. The Force shall free me.
-
TESCO-Zsömle
félisten
válasz PoeDameron #31952 üzenetére
Mint mondtam, a Pegazus a legnagyobb hajó, ami legálisan tartható/beszerezhető. Bengálnál probléma, hogy nem szerezhető be. Ha találsz is egyet, rengeteg pénz, nyersanyag és Crucible kell a beüzemeléséhez. Ha ez megtörtént, akkor is csak nullsec területen repkedhetsz, mert UEE területen illegális, és erre biztos nem tudsz hamis papírokat szerezni. Szóval több a baj vele, mint elképzelnéd. Minden kapitális hajó ORG cucc. Vagy kimeríted a havi $ -> UEC limitedet, hogy üzemben tudd tartani őket. Persze, aki kicsengeti az 1000+$-okat, azoknak nem lesz ez nagy tehertétel.
Sub-Dungeoneer lvl -57
-
PoeDameron
aktív tag
válasz Yllgrim #31953 üzenetére
Jah. Igazából annyi kérdés merül fel az ilyen idrisz-bengal kategóriában, hogy már csak rákérdezni is szürreális, bele se kezdek, jöjjenek ki vele, aztán meglátjuk a lehetőségeket.
Tesco - oké de még változhat a PU-ig (meg azután is) hogy mit engednek és mit nem, de egyébként tök logikus amit leírtál, hogy nehogy már mindenféle civil császkáljon az UEE szektorban egy repülőgéphordozóval.
[ Szerkesztve ]
-
TESCO-Zsömle
félisten
válasz PoeDameron #31955 üzenetére
Igazából akár még engedhetnék is. Mármint jogilag. Gazdaságilag úgyis annyira lehetetlen lesz ilyenekkel repkedni, hogy gyakorlati veszélyt nem nagyon hordoz.
De belegondolsz, már a Merchantman-nel is alaposan meg kell gondolnod milyen útvonalon miket veszel és adsz el, gondolj bele akkor hogy lesz ez a 340m-es HULL E-vel... Vagy hol fogsz harcolni a hasonló méretű Javelin-nel...
Sub-Dungeoneer lvl -57
-
Drenadar
Topikgazda
válasz TESCO-Zsömle #31956 üzenetére
Hogy hogy hol? Ahol elindul, kb egyből ott ahol már rá tudnak csapni a kalózok.
De ha lenne javelinem akkor én már csak azért is megpróbálnám...
-
Drenadar
Topikgazda
válasz TESCO-Zsömle #31958 üzenetére
Elindulni vele ide oda... nem hiszem, hogy olyan rideg és zord világ lesz ez mint amilyennek elképzeled...
-
TESCO-Zsömle
félisten
válasz Drenadar #31959 üzenetére
Én nem is azt mondtam, hogy állandóan le akarnak lőni, de egy több ezer tonnás dög mozgatása rengeteg energia, ami rengeteg üzemanyag, ami meg rengeteg pénz. Én ennyit mondtam. Fenntarthatóság. Minél nagyobb a hajó, annál többe kerül, annál több ember munkája kell hozzá. A kapitális hajókat egytől egyik org-oknak találták ki, de konkrétan nem tudni hol a határ. Hogy már a legnagyobb LMC hajókat is nehéz egyedül fenntartani, vagy még a kisebb capital-ok is mennek. De valahol van egy határ, amin túl a hajó egyszerűen nem képes fenntartani önmagát még ideális esetben sem. Azt tudom, hogy méret terén a HULL-ok kivételt képeznek, mivel azoknak az összecsukott mérete adja a hajó tipikus méretét, de egy telepakolt HULL E akkor se lesz gyerekjáték.
[ Szerkesztve ]
Sub-Dungeoneer lvl -57
-
Drenadar
Topikgazda
válasz TESCO-Zsömle #31960 üzenetére
Csak éppen meg sokan mondják hogy ezek a költségek nem lesznek olyan nagyok, hogy a játszhatóság rovására menjen. Nem kell majd hozzá nagy vagyon hogy repkedj vele. A javíttatás, ilyesmi már lehet hogy jobban meglátszik majd a számlánkon...
Majd meglátjuk!
-
PoeDameron
aktív tag
válasz TESCO-Zsömle #31960 üzenetére
Kapitális kereskedelmi hajóknak el kell tudni tartaniuk magukat. Olyan a világon nincs, hogy fenntartasz egy hajót azért hogy pénzt termeljen, ez egy óriási kereskedelmi hajó, ehelyett mínuszt termel, és még te fizetsz azért, hogy kereskedhess vele. Ki az a vadmarha, aki egy veszteséges kereskedelmi hajóval játszik?
-
PoeDameron
aktív tag
válasz PoeDameron #31962 üzenetére
Biztosítás nélkül valszeg mindegyik hajó veszteséges lesz, mert nem tudsz annyi kereskedelmi tevékenységet folytatni, hogy kitermelje azt a veszteséget, ami akkor keletkezik, amikor előbb-utóbb szétlövik alólad. Tehát az ilyen HULL-izékat biztosítás nélkül szerintem nem szabad üzemeltetni, mert gamblerkedés, mindent kockára teszel relatíve kevés nyereségért, ez közép-hosszútávon tuti bukó.
Drenadar
Hát igen, attól függ mekkora a biztosítás. Ha nagyon alacsony, akkor viszont nem sok értelme van annak hogy egyáltalán van.
[ Szerkesztve ]
-
Drenadar
Topikgazda
válasz PoeDameron #31963 üzenetére
valószínűleg egy hajót sem érdemes biztosítás nélkül üzemeltetni, mert többször elmondták hogy a biztosítás nem lesz drága... miért kockáztassak és miért hagyjam el a hangáram biztosítás nélkül? Hogy megspóroljak egy kézigránátnyi creditet? És kockáztassak több százezret? Ugyanmá!
-
TESCO-Zsömle
félisten
válasz PoeDameron #31962 üzenetére
Ki az a vadmarha, aki egy veszteséges kereskedelmi hajóval játszik?
Akinek etetnie kell a nagyon is jövedelmező gyárait / mozgatnia a bányáiból az ércet...
[ Szerkesztve ]
Sub-Dungeoneer lvl -57
-
PoeDameron
aktív tag
válasz TESCO-Zsömle #31965 üzenetére
Valamiféle piaci válság esetén el tudom képzelni, hogy üzemben tartani nagy kereskedelmi hajót nem éri meg, de ha meg tudod tömni áruval, akkor ne legyen veszteséges, vagy értelmetlen.
-
Drenadar
Topikgazda
válasz PoeDameron #31966 üzenetére
Én egy kis friccivel fogok szaladgálni, és szerintem az se lesz veszteséges
A retit meg vétek szállításra használni olyan kicsi a tároló kapacitása, de majd meglátjuk... -
ttamashu
aktív tag
válasz PoeDameron #31966 üzenetére
Kimondtad a lényeget:
"ha meg tudod tömni áruval"Persze 100%-on megéri, de nem lesz mindig 100%-on sőt átlagban ha 70%-on futsz az már nagyon is jó egy MM, Hull C/D/E-nél
Ellenben lesz olyan, hogy 20%-on is el kell menned, mert várják az árut, vagy egyszerűen nincs több amit vihetnél.
Tea az élet!
-
TESCO-Zsömle
félisten
válasz ttamashu #31968 üzenetére
Vagy nem éri meg többet vinni, mert afölött már beszerzési ár alatt veszik át. És akkor azt nem is említettük, hogy amíg telepakoltad X rendszerben a hajót motyúval és átmentél Y rendszerbe, addigra 10 másik kereskedő is lerakta ott a cuccát, úgyhogy te már csak az árú ötödét tudod haszonnal eladni, a többi a nyakadon marad.
(#31970) PoeDameron: Nem termelnek azok mínuszt, csak lődd meg velük a kötelező 3-4 ezret arany nélkül.
[ Szerkesztve ]
Sub-Dungeoneer lvl -57
-
PoeDameron
aktív tag
válasz ttamashu #31968 üzenetére
World of Tanks-en szocializálódtunk, ahol a Tier 10-es jármű 20 000 mínusz creditet termel, akármit csinálunk. Szerintem innen gondoljuk azt, hogy a Star Citizenben a nagy hajó az bukót is jelent egyben. De én pl. még csatahajónál is el tudom képzelni, hogy profitábilis a fenntartása, mondjuk úgy hogy az UEE ad neki megbízásokat, hogy kalóz térségben tevékenykedjen, vagy lokális háborúkban játsszon privateer (államilag támogatott kalóz) szerepkört, vagy részt vegyen csatában akár az UEE oldalán, és akkor állnák a javítás és egyéb költségeket, plusz némi profitot is adnának.
Drenadar, a kis kereskedelmi járművek kizárt hogy ne legyenek masszívan profitábilisak, mivel azokkal hordjuk össze a vagyont a nagyobb járművekre. Ha már egy fricivel is alig tudsz termelni, akkor valamit elcsesztek. Sebaj, akkor csapunk fel kalóznak.
[ Szerkesztve ]
-
ttamashu
aktív tag
válasz PoeDameron #31970 üzenetére
Ezt tudtommal már kommunikálták CR-ék, hogy nagy hajót drága lesz fenntartani.
Meg logikus is, mert 1 év után mindenki Bengalon sétahajókázna
Tea az élet!
-
PoeDameron
aktív tag
válasz TESCO-Zsömle #31969 üzenetére
De mínuszt termelnek. Nézz meg egy hosszútávú statisztikát, találni járművekre bontva. Több tízezres mintákon szépen kiadja, hogy 15-20 000 mínusz, de már kábé Tier 8-tól fölfelé majdnem minden mínusz, kivéve a bónusz tankok.
tomi alapvetően biztos így lesz, de meglátjuk milyen feladatokat találnak nekik, mert nagyobb hajó az nagyobb plusz is, viszont kapitális kereskedelmi hajók nem lehetnek mínuszosak, mivel senki nem fog játszani velük. Lesznek hosszútávú statisztikák, és ha az jön ki eredményül hogy a HULL-akármi egy több ezres tranzakciójú mintán mínuszt termelt, akkor senki nem fog vele játszani, kivéve persze aki pusztán anyagszállításra használja saját magának, de hát ez nem tudom mennyire fogja CR-éknek megérni. Ne felejtsük el hogy nekik is az az érdekük, hogy vegyük meg a cuccaikat.
[ Szerkesztve ]
-
TESCO-Zsömle
félisten
válasz ttamashu #31971 üzenetére
Ezt mondom én is, de itt mindenki a játszhatósággal jön... Annak is lesz egy határa... Szerintem katonai vonalon max a korvettig lehet majd úgy elmenni, hogy az a tied és nincs mögötte ipari háttér. Megjegyzem azt a hajót várom a 150-200m-es méretosztályba az Orion a Reclaimer meg a Carrack mellé.
(#31972) PoeDameron: Azokba a statisztikákba olyan játékosok adati is benne vannak, akiknek nagyon nem kéne semmilyen tankkal játszaniuk, nem hogy 10-essel...
Ha bónusz tankok alatt a prémium 10-esekre gonodolsz, azoknak csak a legénységi XP-re van szorzójuk, semmi másra. Meg prémium rendszerben van a legénység, vagyis azonos nemzet/osztályból bármit bele lehet vágni. Ha egy Károllyal nem tudod meglőni a 4k-t, akkor az is mínuszos lesz, ha meg arannyal lősz, akkor még inkább.
Nincsenek kapitális kereskedelmi hajók. A HULL se nem kapitális, se nem kereskedelmi hajó. Az tisztán csak szállító. Nincs számottevő saját raktere, konténereket tud hurcibálni. Jelenleg a legnagyobb kereskedőhajó a Merchantman, de az is csak LCM. És igen, már avval is igen komoly fejtörést fog okozni az optimális üzemeltetés. Miért? Mert ez a kereskedelem/gazdaság lényege. Ez annak a hajónak a lényege. Minél nagyobb hajód van, minél jobban szakosodsz valamire, annál nehezebb boldogulni. Nőnek a költségek, többet kell termelni, több feladatot kell minél hatékonyabban ellátni. Bányászatnál erre ott lesz az elemzés, vágás, szortírozás, kereskedelemben az útvonaltervezés, a gazdasági mutatók, az idő...
[ Szerkesztve ]
Sub-Dungeoneer lvl -57
-
Eniral
tag
nekem még most se tölti be a socialt....
-
ttamashu
aktív tag
válasz TESCO-Zsömle #31973 üzenetére
Sajnos nagy pofára esések lesznek sokaknál.
Azzal is, hogy elvárnak sok mindent, pillangó effekteket várnak a játék mechanikába, főleg felfedezés és gazdasági rendszer tekintetében sok dolog van amire csak forgatom a szemem, mikor álmodoznak egyesek.Nem azt mondom hogy nem lesz forradalmi a játék, meg nem lesz monumentális, de JÁTÉK lesz, nem pedig egy tündérmese.
Igen talán még az "személyes használattal" is önfenntartó lehet.
Mint a legtöbb MMO-ban a nagy projektek/járművek nem gazdaságosságukról ,hanem presztizs értékükről híresek.
Kell hogy legyen valami amire a farmolt kreditet égeted. Itt a capital ship méretosztály hajói lesznek. Nem a megvétel, hanem majd a fenntartás.[ Szerkesztve ]
Tea az élet!
-
veterán
válasz ttamashu #31976 üzenetére
Én is ezt mondogattam Mármint szép és jó hogy az ember fantáziál, de ez nem az élet, ez egy játék, ami csak annyit tud, amit belekódolnak. Végtelen komplexitást nem fog egy játék elérni. Emellett még a főbb dolgok is kitalálás és prototípus szinten vannak még, most még totálisan felesleges arról vitázni hogy melyik hajó lesz a legjobb egy adott feladatra. Azt sem tudjuk hogy mikből fog állni a feladat elvégzése egészen pontosan, a gazdaságról nem is beszélve. És ezt csak azért mondom, hogy egy kis önmérsékletre intsem a nagy fantáziálókat Majd ha valami biztos lesz, lehet vele kalkulálni
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
ttamashu
aktív tag
válasz Menthirist #31977 üzenetére
Már a szoc modul-->PU teszt átmenet is majd sok információt szolgáltat mit hogyan gondolnak gazdaságilag, valamint feladatokat tekintve. Én azt várom baromira, ha az megvan, akkor veszek gépet örömömben
Tea az élet!
-
Drenadar
Topikgazda
válasz ttamashu #31978 üzenetére
Az a baj hogy ezek nagy nagy része főleg a háttérben fut, és mi nem sokat látunk majd belőle, csak pár interface....
Én már sajnos nem bírom ki, veszek egy VGAt, hogy végre használható legyen a gépem és ne i5-4690 és egy HD7770 legyen benne... a vga nagyon visszafogja a gépet...
-
PoeDameron
aktív tag
válasz TESCO-Zsömle #31973 üzenetére
Oké hogy lesz profitábilis út, meg veszteséges út, de a végösszegnek egy kereskedelmi hajónál nagyobb mintán plusznak kell lenni, mégpedig masszív plusznak, vagy a játék alapjaival van probléma. Nem termelhetsz többet egy freelancerrel, mint egy merchantmannal, ez röhejes lenne. Szerintem az fog a gyakorlatban történni, hogy megnézik a játékosok, hogy melyik kereskedelmi hajóval lehet átlagban a legtöbbet keresni, és azzal fogják tolni. Ha kiderül hogy ez a taurusz, akkor csak a balekok mennek feljebb.
-
TESCO-Zsömle
félisten
válasz ttamashu #31976 üzenetére
Pontosan. Illetve a legnagyobb capital ship-ek meg konkrétan beszerezhetetlenek is lesznek legális úton, tehát még nagyobb presztízs.
(#31980) PoeDameron: Te hoztad a WoT-ot példának. Ott már a T7 is veszteséges, ha hülye vagy hozzá. Ha meg jó vagy, akkor a T10 se az, mert meglövöd, ami a nullához neked kell.
Ugyanez lesz itt is avval a csavarral, hogy a capital-t egyedül nem lehet fenntartani, csak org szinten. Miért? Mert ezek a hajók mind katonaiak, ekkora katonai erőnek pedig nagy ára van. A hadseregek nem termelik ki közvetlenül a saját fenntartásukat, az általuk védet területen az ipar feladata a fenntartási költségek kitermelése.
Sub-Dungeoneer lvl -57
-
Drenadar
Topikgazda
válasz TESCO-Zsömle #31981 üzenetére
Tehát az elképzeléseid szerint lehetetlen, hogy lesznek olyan "küldetések" üzletek amikre ha beviszel egy nagy hadihajót hogy akkor nyereségesre jöjj ki vele?
-
TESCO-Zsömle
félisten
válasz Drenadar #31982 üzenetére
Úgy lenne értelme. Eleve egy Idris vagy Javelin kaliberű hadihajónál már nincs olyan, hogy egyedül mész. Az ilyen/ekkora dögök már vagy saját kísérettel mennek, vagy maguk is valami nagyobbat kísérnek. Ezeknek szerintem nem lesz "egy személyes" küldetés. Itt már org szinten kell gondolkodni. Azt el tudom képzelni esetleg, hogy valahol egy mamutcég vagy az UEE valahol egy nagyobb katonai jelenétért fizetne valamennyit, ki kéne söpörni egy nagy kalózbandát, vagy megtisztítani egy szektort a vanduul-októl, de oda se egyetlen Idris/Javelin fog menni, hanem egy org elvállalja és összerak egy szükséges méretű flottát.
De ez csak egy optimista feltételezés, simán lehet, hogy az ilyen nagy hadihajók csak arra lesznek jók, hogy rivális orgok jól eltángálják egymást...
Sub-Dungeoneer lvl -57
-
Drenadar
Topikgazda
válasz TESCO-Zsömle #31983 üzenetére
és lesz orgunk aki összetart a közös balhékra?
-
veterán
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
warcat
veterán
válasz TESCO-Zsömle #31983 üzenetére
Szerintem túl sokat EVEztél,lehet,hogy így lesz de ez ugyanolyan találgatás mint a másé.
Kockáztatod a sokcsilliós hajót amit kilőhet 2-3 retaliátor és még pénzt se keresel közben - igen ez megy EVEben,de az grafikon és gazdaságszimulátor.
Star Citizen tudtommal továbbra is űrszimulátornak készül ahol a lényeg a szórakozás - sokkal célszerűbb ha egyszerűen nem lesz praktikus bizonyos események kivételével használni az überbrutál superdreadnaughtot - példa: sosem éred a célpont kalózt utól vele.
Az,hogy állnak ezek a hajók a garázsban, mert nincs pénz üzemanyagra, totál értelmetlen.EA: It's in the crate!
-
PoeDameron
aktív tag
válasz TESCO-Zsömle #31983 üzenetére
Nonono, ez még a fantázia világa, kategorikusan nem jelenthetjük ki hogy ez vagy az lesz biztosan. Őszintén szólva szerintem pillanatnyilag CR-ék se nagyon tudják, hogy hogyan lesz.
Wot témában pedig képes vagyok véreset vitatkozni azon, hogy létezik-e egyáltalán olyan játékos, aki a 10-es tankját prémium nélkül képes pluszban kihozni egy több száz csatás mintán. Egy-egy jó csatája sokaknak van, a jobbaknak több ilyen csatájuk van, viszont sokkal több a reménytelen csata, ahol a csapattársak miatt is képtelenség összelőni a szükséges mennyiséget, lerohan az ellenség és annyi.
-
TESCO-Zsömle
félisten
válasz warcat #31988 üzenetére
Első találkozásom az EVE-vel az volt, mikor kijött egy EVE FPS videó és a kapcsolatunk meg is állt ott, hogy azt a videót végignéztem.
Én csak azt mondom, amit eddig olvastam, amit a fejlesztők mondtak. A kapitális hajókat orgoknak szánták. De ahogy azt már mondtam is: Akik ezeket az 1000+$-os hajókat megveszik, azoknak nem fog nehézséget jelenteni havi szinten megváltani a fenntartásához szükséges UEC-t.
És igen, ez egy szimulátor, tehát vedd alapul, hogy a földön hány magánembernek van hadképes repülőgép-hordozója, csatacirkálója, rombolója, fregattja, korvettje, és hogy mit tud vele úgy nagy általánosságában csinálni...
(#31989) PoeDameron "Wot témában pedig képes vagyok véreset vitatkozni azon, hogy létezik-e egyáltalán olyan játékos, aki a 10-es tankját prémium nélkül képes pluszban kihozni egy több száz csatás mintán."
Hogy mindjárt egy magyar-t mondjak neked innen a fórumról: W00ha
[ Szerkesztve ]
Sub-Dungeoneer lvl -57
-
PoeDameron
aktív tag
válasz TESCO-Zsömle #31990 üzenetére
Én abból indulok ki, hogy ha valaki azt a pénzt összeszedte, amibe a kapitális került, akkor valószínű van olyan kereskedelmi hajója/flottája, amivel fenn is tudja tartani. Az hogy az orgoknak gyártják a kapitálist szerintem nem mondta ki CR, ezt mi gondoljuk hozzá, de ha mondott ilyet akkor persze elfogadom.
wot: szerintem prémiummal tolja
[ Szerkesztve ]
-
veterán
[ Szerkesztve ]
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
PodMAN
senior tag
válasz Menthirist #31992 üzenetére
Azt lehet tudni, hogy ez mi a búbánat lesz?
-
mrfire
őstag
válasz Menthirist #31995 üzenetére
2 szóban pedig: [link]
De Menthirist gamestaros írását is megtaláljátok a videó alatt, ahol szintén írt róla. Csak nem a kiemelt részben kell keresni, hanem a többi HSZ között.[ Szerkesztve ]
-
veterán
-
PodMAN
senior tag
válasz Menthirist #31995 üzenetére
Nesze semmi fogd meg jól. Szerintem ezt a felületet Disco Landonak csinálták, hogy tudjon rendesen szivárogtatni. Nehogymá redditre leakeljen legközelebb.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen