- Tombol az AI-láz: az NVIDIA már értékesebb, mint az Apple
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Mozilla Firefox
- Felhő alapú adattárolás (Dropbox, stb.)
- Windows 11
- Proxmox VE
- SkyShowtime
- Tarr Kft. kábeltv, internet, telefon
- Linux - haladóknak
- Perelnek a vallásos kripto-piramisjáték miatt
Új hozzászólás Aktív témák
-
Wanderer89
tag
Végre meg tudtam nézni a prezentációt, hát nem találok szavakat . Azt kell mondanom, hogy a hangulattal felülmúlták minden elképzelésem. Ez bizony többször újranézős lesz .
RSI AutumnalWanderer89, Steam: Autumnal Wanderer
-
SkyS1gn
félisten
Nekem most a 2.4 is igen crashel... mondom tolok egy kicsit, 2 crash 2 próbára, csak kijelentkezéssel tudom a gépet visszahozni.
Tech addict, $TSLA and Tesla owner, geek.
-
GypsFulvus2
őstag
válasz SkyS1gn #42202 üzenetére
Jah, ez itt a gond jelenleg. Amit tud a 3.0, az besza-behu, de ha nem tudunk mondjuk legrosszabb esetben 3-4 próbálkozásból páran sikeresen összeállni, és végigjátszani egy-két ilyen küldetést anélkül hogy crashelne, akkor az megöli a játékélményt. Szóval a netkód most a kritkus korlátozó tényező.
"Only the paranoid survive" - Andrew Grove, (1999)
-
SkyS1gn
félisten
Tutorial miért nem érhető el?
Egyik ismerősöm kipróbálná...
Most hogy is lehet együtt játszani? Vagy inviteolni stb? Működik ez talán 1x próbáltam régebben.
[ Szerkesztve ]
Tech addict, $TSLA and Tesla owner, geek.
-
veterán
-
hangszoro
tag
válasz Menthirist #42200 üzenetére
Na látod nekem egy Radeon 6950-es kártyám van, és az is 20 fps-t tud, de nekem 10-15e Ft-ér.
Amúgy ott a StarNetwork 1.0, gondolom az megváltoztatja a dolgokat.Nekem ami nagyon bejött, az a légkörbe való belépés. Az ütött rendesen.
A légkörben viszont még nem tud viselkedni a hajó, szóval azon lesz még mit dolgozni. (nekem még az űrben is problémás, de ez már ízlés dolga)
A bolygó leszállás is nagyon fain, várom már rendesen, de a textúra részletessége nem dobott földhöz, bár lehet csak a videón nem jött át (na nem minta a No man's Sky-ban jobb lenne).Ugyanakkor kicsit defektesek az emberek. A Freelancer első ajtajának működésén őrjöngenek, a Levski-t meg csöndben ülték végig. Az első egy kimaradt fícsör, ami pár nap alatt orvosolható, a másik meg több havi meló.
Szóval király volt a bemutató tényleg, már csak az a kérdés, hogy mennyi fps lesz mindez (főleg akkor ha mások is lesznek a versumban). Menthirist majd mesél.
És hogy jövőre megjelenik? Szerintem kizárt dolog. -
Stilinski
aktív tag
star-citizen.hu
-
Wanderer89
tag
RSI AutumnalWanderer89, Steam: Autumnal Wanderer
-
SkyS1gn
félisten
válasz Menthirist #42205 üzenetére
Pont erre gondoltam Volt értelme megcsinálni bakker..
Tech addict, $TSLA and Tesla owner, geek.
-
veterán
-
Turist
tag
Sziasztok, lenne 2 kérdésem ami nem világos.
Bemutatták ugye a bolygóra történő landolást. Hogyan lesz megoldva az hogy ne lehessen bárhol landolni? Mert gondolom nem lehet majd bejárni az egész bolygót Nyilván valami település mellett ez nem lesz gond, de le lehet szállni lakatlan részen is a semmiért? (Vagy ha előre tekintünk jópár évet oda lehet majd gyárat építeni? )
Remélem érthetően kérdeztem.A másik pedig az, hogy olvasom lesznek szakmák 3.0-val. A fejvadász rész annyi lesz hogy lelövök egy hajót és hurrá? Vagy lesznek NPC-k is addigra akiket el lehet kapni a bolygón/űrben? Lehet erről tudni valamit?
[ Szerkesztve ]
-
Stilinski
aktív tag
válasz Turist #42212 üzenetére
A jelenlegi tervek szerint az egész bolygót be lehet majd járni, szóval szerintem bárhol landolhatsz, viszont az érdekes helyek felett valószínűleg lesz olyan űrállomás, amin a videón is átrepült.
A stream nézés közben felvetődött, hogy a karikán át KELL repülni a leszálláshoz, de én nem figyeltem annál a résznél a szöveget, mert valami mással voltam elfoglalva, szóval ebben nem vagyok biztos.A fejvadász szakma biztos, hogy ennél többől fog állni, valószínűleg összetettebb küldetések lesznek ennél, de a mission 1.0 még nem nagyon került képbe, így a küldetésekről nagyjából annyit tudunk, mint amit a videóban láthattunk
star-citizen.hu
-
GypsFulvus2
őstag
válasz Turist #42212 üzenetére
De, a ProGen bolygókon bárhol le tudsz majd szállni, már ahol persze a terepviszonyok megengedik, és a teljes felszínt be tudod járni. Ahol állomás/település/roncs stb található, az custom terület, és össze van merge-elve a progen területtel. (elnézést, ez így nagyon ocsmány és a magyartalan, de a magyar megfelelők eléggé hiányosak). Korábban volt videó, ahol még jól ki lehetett venni a progen és a custom területek határát, nem volt tökéletes a merge technika. Az más kérdés, hogy egy sziklás törpebolygót érdemes lesz-e bejárni? Ha nincs rajta ásványkincs, vagy egyéb érdekes objektum, akkor ízléstől függően pár perc / pár óra után nyilván megunja az ember.
A szakmákról még keveset tudunk, hogyan fog működni a gyakorlatban. Jelenleg, a most játszható 2.4-ben a másokat vegzáló játékosok a bűneiktől függően kapnak a fejükre bounty-t, rájuk lehet vadászni. Az elhangzottak alapján a 3.0-ban valószínűleg lesznek NPC-k, akik konkrét küldetést adnak majd más NPC-kre, és ha kiirtottad / elfogtad a delikvenst, akkor ingame pénzt kapsz érte. Hasonlóan, valószínűleg lesznek majd különböző mértékben veszélyes fuvarozási megbízások, transzport escort feladatok stb. De ezt még nem tudjuk 100% biztonsággal.
Stilinski: Én nem hallottam erre utaló megjegyzést a CR szövegében, de a több éve UK-ban élő kollégák majd elmondják, ha visszanézték, és mégis volt. Sztem ott repülsz be az atmoszférába, ahol akarsz.[ Szerkesztve ]
"Only the paranoid survive" - Andrew Grove, (1999)
-
veterán
-
Stilinski
aktív tag
star-citizen.hu
-
Coyote05
tag
Azért adott egy kis lökést a támogatottságon ez a prezentáció: 241671 dollár a napi bevétel az elmúlt napok szerény 60000-res bevételéhez képest.
Nem irigylem tőlük, most, hogy 300-an dolgoznak rajta remélhetőleg látványosabb és gyorsabb fejlődés lesz a kiadott patch-ekben is.Star Citizen: CoyoteHUN
-
Stilinski
aktív tag
star-citizen.hu
-
EFRM
tag
válasz GypsFulvus2 #42191 üzenetére
hova tuntem? neztem a prezit es persze mas forumokon voltam...
nekem is tetszett a bemutato - eleg impressziv volt, es orulok hogy a 42110ben leirtak szerint nagyjabol megvolt a cucc a sq42s dolgokat leszamitva, hat ezek szerint az lesz a citcon fo attrakcioja.
erdeklodessel figyelem a kov par honapot. -
Bibgr0
aktív tag
válasz hangszoro #42206 üzenetére
Szintén gondom van a hajók mozgásával. Az űrben nagyon furcsa nekem, hogy azonnal el lehet indulni velük bármilyen irányba és szinte "ugrálnak". Főleg alacsony sebességű manővereknél néz ki - nekem - valótlannak. A bolygón azért van egy gravitáció, amivel illene folyamatosan küzdenie egy ilyen kocka aerodinamikájú testnek. Azt gondolnám, hogy azok a kis thrusterek izzadjanak, de nagyon és elemelkedésnél/irányváltásnál is legyen egy kis tehetetlenség.
Tervben van, hogy ezen változtatnak? -
veterán
-
hangszoro
tag
válasz Bibgr0 #42224 üzenetére
Ugyanez, bár fura hogy mikor ezt megemlítem, sokan azt mondják, hogy semmi baj vele, meg hogy nagyon jól szimulálja a feltételezett valóságot. Én csak annyit mondok, ha lenne egy G méter, biztos érdekes dolgokat mutatna...
#42214: A bolygó felszíne és a rajta lévő sziklák, ojjektumok sosem lesznek vektor szinte "összemergelve", hogy én is magyarul beszéljek.
A kettő leképzése teljesen máshogy történik. A landscape a GPU segítségével számolt halom strukturált vektor, tömörítésekkel, meg minden. Az ojjektum meg csak egy statikusan rápakolt akármilyen modell.
Ha a terrain nem Voxel, akkor csak egy háló az egész, azaz normális sziklákat, lyukakat sem lehet csinálni velük. Jelen demó alapján nem annak tűnik (az jobban zabálja az erőforrásokat).
Szóval ha nem lesz tele mindenféle finomsággal a bolygó felszíne, akkor elég unalmas lesz rajta rohangálni.
Ha meg lesz, akkor azt valakinek meg kell tervezni, mivel itt a ProGen szerintem nem azt jelenti mint a No man's Sky-ban, mert ott minden dinamikus.
Itt remélem a városok, állomások szépen ki lesznek dolgozva, és azt nem hiszem, hogy procedurálisan fogják generálni, de lehet tévedek.
Volt már téma, hogy moduláris elemekből fognak összeállni a különböző területek, de azért azt "dinamikusan" legenerálni elég szép munka lenne. Én inkább úgy értem ezt, hogy CIG-nek lesz technológiája ezeket a modulokat összeilleszteni, és ők gyorsabban tudnak tervezni vele.
Ha kézi munka, akkor egy-egy bolygón nem hiszem, hogy óriási területek lennének kidolgozva (legalább is első körben).
Uff[ Szerkesztve ]
-
#45997568
törölt tag
Tudom nem sokan gondolkodnak ebben a keretben, am aki megis annak egy erdekes adalek:
All, if you noticed the price on the UEE Exploration Pack, it is currently selling at $495 USD. However, the contents inside are worth well over that.
Carrack - $350
Terrapin - $195
Dragonfly - $35
Total = $580Not to mention that it comes with LTI and a full Star Citizen and SQ 42 game package, along with 20,000 credits.
[ Szerkesztve ]
-
#45997568
törölt tag
Gio megmondja, Gamescom
-
ttamashu
aktív tag
-
ttamashu
aktív tag
válasz Wanderer89 #42231 üzenetére
Ha olyat lehetne akkor én is vennék.
Carrack downgradeelne vissza a Banumra, Terrapin maradna. Dragonflyból meg csinálnék Argot.
Tea az élet!
-
ThePoweR
senior tag
válasz hangszoro #42226 üzenetére
CR mondta hogy a PG-t arra használják inkább hogy eszközöket biztosítsanak az artistoknak. Szóval minden handcrafted lesz, de nem kell sokat szívni egy heggyel vagy egy erdővel, folyóval. Ha megtalálom belinkelem.
"Key for Chris, and there’s lots of talk from NMS and Elite, SC is more focused on =building a Universe and a World. They have lore and a history, so it’s a different approach. Won’t have billions of planets or systems, but they’ll craft them. In the planetary tech they use some procedural, but it’s all artist driven. It helps artists create planets at scale quickly, but the artists determine where to put rivers, forests, etc…"
Így egyszerűbb volt mint a vidiben keresni.
Hajók mozgása valóban érdekes. Már ha csak azt nézzük hogy SCM-ből milye ngyorsan eléri a Cruse sebességet. Ha jól tudom m/s-ben mérjük a dolgokat szóval ~5 sec alatt ~300m/s-et gyorsulni nem rossz.
[ Szerkesztve ]
-
veterán
-
hangszoro
tag
válasz Menthirist #42234 üzenetére
Aham, akkor így van, de hogy mennyi lesz a "lakott" terület egy bolygón, az gondolom még kérdéses.
-
veterán
válasz hangszoro #42236 üzenetére
gyanítom nem sok. Ha kézben akarják tartani a tartalmat, akkor nem lesznek tucatnyi városok a bolygó felszínén. Én azt tudom elképzelni hogy küldetések és random felfedeznivalók lesznek a legtöbb bolygón a max 3-4 városon túl. Nem gondolnám túl a generált bolygókat, max kellemesen csalódok
must...control...the...hype
Szóval csak ésszel és megfontoltan[ Szerkesztve ]
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
GypsFulvus2
őstag
Az elmúlt hónapokban csak negatív és helyenként kifejezetten rosszindulatú(nak érződő) megjegyzéseid, hozzászólásaid voltak. Ezért úgy gondoltam, hogy az egészséges szkepticizmus táborából te is átsoroltál a feltétel nélküli haterek táborába. Ha tévedtem, annak örülök.
hangszoro: Nem csak a landscape-ről és a distant LOD-okról van szó. Az első videón, ahol megmutatták a progen technikát, látszott, hogy a sziklás részen hol húzódik a határ a custom és a progen sziklák között. Én nem értek hozzá, de azt hiszem nem arról van szó, hogy egy progen hálóra rakosgatnak objektumokat, hanem hogy a custom területeken a terrain is custom egy bizonyos határon belül, azon kívül viszont progen. A mostani bemutatóban mindenesetre már semmiféle határ nem látszott a közeledés során, szóval gondolom azt az első , kísérleti technikát gyorsan meghaladták.
Ami a városokat illeti, elvileg a Földön 3 vagy 4 leszálló területet és az azt körülvevő bejárható várost terveztek (New York, London, Moszkva, Peking, ha jól emlékszem), a többi sűrűn lakott bolygón, (pl. Terra) csak egyet, esetleg kettőt. De ezek régi infók, még a progen technika alkalmazása előtt volt ez az álláspont. Azt mondjuk kizártnak tartom, hogy a Földet, vagy egy városbolygót progen-nel le tudnának modellezni, és szabadon bejárható lenne. Ez már azért tényleg a lehetetlen kategória. A szabadon bejárható bolygók inkább ezek a sziklás, csak pár bázist / egy nagyobb települést tartalmazó bolygók lehetnek, szerintem. Az viszont elhangzott, hogy progen technikával lehet pl. dzsungelt is készíteni. A gond inkább a sűrűn benépesült és a városbolygókkal van. Az is jó kérdés, hogy egy pro gen bolygó csak egyféle lehet-e (pl. ritka légkörű sziklás, sivatagbolyhó, jéghold, vízbolygó pár szigettel, dzsungelbolygó stb.), vagy esetleg lehetséges ezeket kombinálni, és igazi éghajlati-földrajzi öveket kialakítani? Ez utóbbi valószínűleg már szintén túl nagy falat lenne most még."Only the paranoid survive" - Andrew Grove, (1999)
-
#45997568
törölt tag
válasz Raulblanco07 #42244 üzenetére
Ha volt legkore akkor nem kellett volna bezsilipelni Ami erdekesebb, hogy nincs karanten eljaras, azert itt mar siman lehet behurcolni oda nem illo/valo dolgokat, betegsegeket, parazita fajokat, ezt fel lehetne vetni hogy erre figyeljenek oda. Ha mar eletszerut szeretnenk.
-
hangszoro
tag
válasz GypsFulvus2 #42240 üzenetére
Csak annyit akartam írni fentebb, hogy két külön dolog a bolygó felszíne, és a rajta lévő egyéb dolgok (technikailag).
[link]
Lehet dinamikusan számolni a bolygót és a rajta lévő dolgokat, de minden esetben el fognak különülni egymástól. Pl egy szép sziklát nem tudsz a bolygó felszínéből kialakítani, azt le kell külön modellezni. De ugyan ez igaz pl. egy kanyonra, vagy ha nem Voxel a generálás, még pl barlangot, alagutat sem tudsz csinálni. Ez mind külön ojjektum, amit valaki létrehozott, és elhelyezett x,y,z koordinátára.
Ez az amit az első Pupil videón látni lehetett, és biztos még most is jelen van, csak max a modellezők ügyeskednek eltüntetni az érintkezési pontoknál.
De úgy általában, amit dinamikusan hoznak létre, sosem olyan precíz kidolgozott, mint amit kézzel, ezért nem lesz nagyon érdekes szerintem a felszínen rohangálni.A voxel viszont jópofa dolog: [link]
Az infót köszi, nem vagyok még sok mindenben képben.
#42238: Én is abban alszom.
[ Szerkesztve ]
-
veterán
-
SkyS1gn
félisten
Mivel fogadok el haver inviteot? aztirja [ to accept ] to decline de ezmiez nemmegy...
Tech addict, $TSLA and Tesla owner, geek.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen