- Windows 11
- Felhő alapú adattárolás (Dropbox, stb.)
- Tombol az AI-láz: az NVIDIA már értékesebb, mint az Apple
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Mozilla Firefox
- Proxmox VE
- SkyShowtime
- Tarr Kft. kábeltv, internet, telefon
- Linux - haladóknak
- Perelnek a vallásos kripto-piramisjáték miatt
Új hozzászólás Aktív témák
-
Stilinski
aktív tag
star-citizen.hu
-
Goblin12
őstag
Inside the Troubled Development of Star Citizen Ha volt sorry.
-
veterán
válasz Goblin12 #42902 üzenetére
Nem olvastam bele (túl hosszú így hajnali 1 körül ), de láttam redditen hogy a clickbait név ellenére egész korrekt kis cikk. Meg hogy mostanában egyre inkább átmentek a cikkek a doom cikkek a normális, "meglátjuk mi lesz, de nem is rossz" jellegűekbe.
"First off I would like to express some irritation with Kotaku’s continued insistence on clickbait titles. A much better, more accurate title would have been “Star Citizen: Inside the Development of the World’s Most Ambitious Game” or simply “A View Inside the Development of Star Citizen”.
Regardless, I am much more interested in discussing the content of the article."
[ Szerkesztve ]
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
pgabor26
tag
Hangár gyártók - Huncut07 fordítása.
-
pgabor26
tag
-
PhilBrick
őstag
válasz Goblin12 #42902 üzenetére
Végigolvastam bár tényleg rettenetesen hosszú:
- hatásvadász a cím, de valóban a problémákra koncentrált a cikk
- a történeti részt elég érthetően írja le, számomra volt benne új infó is. Ilfonic események pl.
- a felmerült akadályok érthetőek, CR magyarázataiban viszont néha kételkedtem.
- a vége is jó, a kulcsszó a túlvállalás. A játékipar szinte mindig többet tervez, mint amit sikerül megvalósítania. (Fable, Watch Dogs, stb)Lényegében azt már mindenki elismeri, hogy valami egyszer lesz a Star Citizenből. Egy különleges koncepció, art és techdemo biztosan. A szórakoztató játék még kétséges.
-
Goblin12
őstag
válasz PhilBrick #42906 üzenetére
Hasonlóakat szűrtem le én is, bár én bevallom 2 nap alatt olvastam végig.
Vajon ha most egyből a világ leállna a projekt támogatásával, akkor hamarabb lenne kész a játék? Látván, hogy nem jön több pénz akkor leállnak az 5letek és befejezik azt amit már elkezdtek, VAGY, tovább jönnek az 5letek és annak ellenére, hogy nem jön támogatás csinálnák mint eddig tovább?
-
GypsFulvus2
őstag
válasz Goblin12 #42907 üzenetére
Jó kérdés. Nem látunk bele CR fejébe, márpedig a cikk megerősítette azt amit eddig is tudtunk: mindent ő dönt el, minden rajta múlik. Ez egyszerre átok és áldás. Ha nem ilyen lenne a vezetési stílusa, akkor sosem jutottak volna idáig a "can't do it , it is impossible" hozzáállás miatt, amire a cikk is sok példát idéz. Viszont sokszor meg hónapokat veszítenek azzal, hogy nem lehet meggyőzni arról, hogy amit elképzelt, az nem működik, vagy ténylegesen megvalósíthatatlan, és ilyenkor félremegy az egész fejlesztés. Vagy a túlzott központosítás miatti félreértések és elbaltázott kommunikáció miatt, mint az Illfonic esetében is történt.
Rengeteg dolog ment félre és rengeteg muka, idő, pénz ment veszendőbe a fejlesztés során; ugyanakkor forradalamian új dolgokat másként végrehajatni nem lehetséges; próbálkozni, kísérletezni kell, nincs kitaposott út, nincsenek sablonok, nincs jól bevált, rutinból használható engine, és a munkaerőt is lehetőségeinek és képességeinek határáig kell hajszolni, hogy kilpéjenek a komfortzónából. Megértem mindezt, de ezzel együtt nem lehetett túl kellemes ott dolgozni. Bár a cikk azt sugallja, hogy az utóbbi idóben már viszonylag egyenesbe kerültek, kezdenek a dolgok bejáratódni, kialakultak a szerepek és munkamenetek és nem egy "vadlovat" ülnek meg. CR vezetési stílusa viszont megkerülhetetlen állandó a képletben.Mindenesere jó és alapos cikk, kritikai nézőponttal. Nem egy gyűlölködő hater zagyvaléka, végre. Amit talán hiányoltam, az a közösségek kialakulásának kérdése, egyrészt az elvakult hívők oldala, másrészt az elvakult gyűlölködők oldala. Sosem értettem, miért pont ez a project vált ki ilyen érzelmeket, és miért van annyi cinikus troll, vagy zsigerből gyűlölő, racionális érvekre érzéketlen acsargógép körülötte. Erre ez a cikk sem tér ki, nem ad magyarázatot.
[ Szerkesztve ]
"Only the paranoid survive" - Andrew Grove, (1999)
-
veterán
válasz GypsFulvus2 #42908 üzenetére
szerintem a közösségről külön pszichológiai tanulmányt lehetne írni. Az egy dolog hogy vannak elvakult hívők és elvakult támadók, ilyen van minden játék esetén, de én még nem láttam olyan játékközösséget, ahol ennyire támogatók lennének egymással is az emberek, hogy összedobjanak idegeneknek kezdő csomagokra, kölcsönadjanak több ezer dollárt érő accountokat, hogy ilyen elképesztő mennyiségű energiát fektessenek be emberek a játék világához illeszkedő saját művek elkészítésébe a cosplay-től a zeneszerzésen át a töménytelen mennyiségű kép és történeti leírásról nem is beszélve. Sokszor szoktam mondani egy-egy játék közösségére hogy a legrosszabb amit láttam (hahó, 4-5 éve LoL-ozok ), de a Star Citizennek a közösségéről az ellenkezőjét tudom elmondani. Sokszor egészen hihetetlen mértékű támogatást vagy összefogást tudnak egymás felé is nyújtani.
[ Szerkesztve ]
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
pgabor26
tag
Chris Roberts on CitizenCon, Procedural Planets V2, Alpha 3
2.6 csak CitizenCon után.
-
veterán
-
pgabor26
tag
válasz Menthirist #42911 üzenetére
Most már engem sem lepett meg, de azért így kimondva fáj.
Talán egy avokádós teszt még elindul okt. 9-ig. -
TESCO-Zsömle
félisten
válasz PhilBrick #42906 üzenetére
WD-hoz csak annyit, hogy ott -mint sok más játéknál mostanság- nem túlvállalás történt, hanem túlhypeolás. A játék maga ha megfeszülnek se lehetett volna sokkal több annál, ami, mert az alapok amikre építkeztek és ahogyan építkeztek, az bekorlátozta az egészet. Csak épp mindenki felült a hypetrain-re és utazott kisiklásik. Mint legutóbb a No Man's Sky.
Sub-Dungeoneer lvl -57
-
pgabor26
tag
-
veterán
válasz TESCO-Zsömle #42913 üzenetére
+10
Amikor az SC-ről beszélek, ezért is igyekszek csak az ismert tényekre korlátozódni, persze ha kérdik, felvázolom a célokat és hogy mit hogy szeretnének megoldani, de olyankor is kihangsúlyozom hogy a szeretnének még nem egyenlő az elkészülttel. Biztos hogy az SC maga sem fogja tudni megugrani sokaknál azt a lécet amit már fejben emeltek neki, egyesek egészen elképesztő dolgokat vizionáltak bele (még azon túl is amit a készítők álmodtak), de szerintem az ilyen játékoknak az élményfaktora részben azon is múlik hogy mit visznek maguk az emberek bele. Tehát ha az EVE-hez hasonlóan itt is kialakulnak egymással vetélkedő politikai erők az emberek között, az nem azért lesz mert belekódolták a játékba, hanem mert az emberek maguk alakították ezt ki egymás között. Ez a sandbox egyik lényege, az alapeszközöket és a lehetőséget biztosítják, de hogy mit kezd vele a közösség, majd kiderül.
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
huncut07
csendes tag
válasz GypsFulvus2 #42908 üzenetére
Pont ezek a meglátásaim voltak nekem is a cikk elolvasása után. CR nélkül nem lenne SC az ami, hanem csak egy középszerű x-dik űrhajós játék, amivel csak néhány év múlva csak néhány ezer fan játszana. Azt viszont meg kell jegyezni, hogy ez a kezdetek óta egy határok feszegető, határokat eltüntető projektnek indult.
Az, hogy maga CR az áldása és átka is ennek az is teljesen így igaz, ahogy az is hogy bárhol, az élet bármilyen téren, az emberek fele (sokszor a téma szakértői) mondták azt egy nagyot váltóztatni akaró emberre, hogy bolond, azt nem lehet megcsinálni.Nagyon jó példa erre a mai világban Elon Musk ( de a Wright fivérek repülése előtt 2-3 évvel a tudósok zöme azt nyilatkozta, hogy a levegőnél sűrűbb anyagból készült szerkezet sosem lesz képes repülni).
Nem gondolom, hogy Chris-t ezen történelmi emberek magasságába emelném, de a maga közegében -a játékiparban - úttörő.Ettől függetlenül lehet nem sikerül neki, vagy még 4-5 év kell, hogy minden megálmodott funkció belekerüljön.Remélem sikerül neki, és már az is évekkel lekörözné a többi játékot, ha csak 70%-a kerülne bele amiről eddig szó volt.
Az sok szélsőséges fanokról/támadókról talán annyit, hogy maga az SC Chris gyerekkori álmának megvalósítása, és akiket ez a játék megfogott azok álmaival ez nagyon összecseng.Aki hajlamos a valóságtól elrugaszkodni, az ebbe sokkal többet fog beleképzelni, mint ami valaha lenni akart, és a SC megvalósítása, saját -lehet hogy szörnyű, vagy unalmas- valóságából való menekülésének a lehetősége.Legtöbben határt tudunk szabni, hogy mennyire menekülünk el a valóságból, mennyire kapcsolunk ki, de vannak olyanok akik kevésbé.Nekik az SC, a maga eddig nem látott "imerzsön" ígéretével olyan mint a kábítószer.
És vannak azok az emberek akik saját megvalósulatlan álmaik, nem sikerült terveik keserűsége miatt, az internetet járva mindenkinek el akarják cseszni a napját. Nem viselik el más sikerét, mert maguk sajátjuk érdekében sosem tettek igazán, sosem vállaltak rizikót, hogy álmaikhoz közelebb kerüljenek, de másoktól irigylik a merszet, hogy belevágnak sajátjukba.
De erről tényleg külön pszichológia előadást lehetne tartani.Valaki írhatna ebből egy doktorit! -
veterán
válasz huncut07 #42916 üzenetére
ehhez csak annyit tennék hozzá, hogy amennyire tudom, Steve Jobs is ilyen megalkuvást nem tűrő ember volt ami a termékeit illeti, nagyon erős és határozott elképzelésekkel hogy mit és hogy akar, és nem fogadta el ha máshogy volt, sőt rugdosott ki embereket emiatt. Emellett pedig baromi sokat dolgozott az terméken ő maga is, minden kis törésnek vagy ívnek úgy kellett lennie ahogy ő azt megtervezte, az ergonómiának meg aztán pláne. Sokaknak nem volt kellemes mellette dolgozni, sőt rendkívül fájdalmas olykor, sokan fel is mondtak vagy lettek kirúgva, emellett minden téren az ő szava és elfogadása volt a döntő. De a termék elkészült és a sikere magáért beszélt. Nem mondom hogy jó ez így, vagy hogy szeretnék ilyen főnököt magamnak, de be kell látni, néha ez a megalkuvást nem tűrés és baromi sok befektetett munka az, ami sikerre visz egy terméket.
Ez amúgy rohadt jó
"Minden alkalommal amikor egy 20+ perces Chris Roberts interjút hallgatok"xD
[ Szerkesztve ]
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
TESCO-Zsömle
félisten
válasz Menthirist #42915 üzenetére
A hype kétélű fegyver, mert azzal a lendülettel, amivel a népet be lehet kaszálni, el is vágják a projektet hosszú távra (DLC). Vagy nem... (CoD)
Mindenesetre érdekes látni a piac befolyásolhatóságát. A játékot gyakran nem is maga a minősége határozza meg ,hanem az általa nyújtott élmény, még ha ezen élménynek néha a 80+%-át maguk az emberek teszik is bele, ami annyit jelent, hogy jobban jönnének ki, ha elmennének együtt valahova sörözni...
Sub-Dungeoneer lvl -57
-
huncut07
csendes tag
válasz Menthirist #42917 üzenetére
K. jó ez a kép!A nagy "vezetők" mind ilyenek voltak, megalkuvást nem tűrő, céltudatos, munka mániások. Pozitív és negatív példa van bőven.
Elon Musk-ról olvastam nemrég, illetve egy életrajzi videót/interjút néztem róla.Ő is csúcsra hajtott mindenkit, és ki is szanálta a középszerű tervezőit.Még a Tesla-t tervező cég vezérigazgatóját is elbocsájtotta, mert egy idő után az "ezt nem lehet megcsinálni" mondattal jött, majd ő vette kézbe az egészet miközben a SpaceX-nél is ő volt az igazgató és belerakta az összes félretett pénzét.
Hogy miként lesz Cr megítélve?Ha sikerül a SC-t reális időn belül összehozni, akkor a legtöbb ember azt fogja mondani: mekkora fasza csávó Ha nem, akkor meg, hogy kész átverés volt az egész.Pedig már az is elismerést érdemelne amit próbál megvalósítani.
Amikor pénzt adtam bele ebbe a játékba, nem azért tettem mert biztos voltam, hogy ez elkészül, és ez lesz a legfaszább játék, meg, hogy biztos nem lesz semmi olyan akadály, amit majd nem tudnának leküzdeni.Hanem vállaltam egy rizikót, és adtam egy embernek pénzt, hogy próbálja megvalósítani azt a játékot, amivel én is a legszívesebben játszanék, mert ő legalább megpróbálja.Aztán majd meglátjuk...el is ihattam volna, akkor legalább másnap fájt volna a fejem
Amíg nem a Bahamákon issza el a pénzem, hanem teljes gőzzel megpróbálja megvalósítani amit ígért, nem tartom kidobott pénznek.
Ahhoz, hogy ez megvalósuljon, viszont nem lehet csak úgy dolgozgatni rajta, hanem a legjobbaknak is képességük határait feszegetve kell dolgozni, de ha ebben sikeresek lesznek, valami olyat hoznak majd létre amit senki más, sőt amire azt mondták nem lehet megcsinálni.Ez nem mindenkinek való, sőt sokunknak nem való. Lehet, hogy CR többet követel tőlük mint bárki eddig, lehet, hogy a látszólag lehetetlent követeli, de ezek mégis szépen lassan megvalósítják.És, soha semminek a dicsőségét nem vállalta magára, mindig csapatmunkáról beszélt, mindig elismerően beszél róluk.
Szóval, a lényeg, egyetértek veled! -
veterán
válasz TESCO-Zsömle #42918 üzenetére
ugyanakkor az emberek jelentős része inkább csak egy filmszerű, vezetett élményt akar, adják elé tálcán, ne kelljen neki semmit sem csinálnia érte. Az ilyen embereknek szvsz nem lesz való az SC (az sq42 inkább). Az elite dangerous-ban is lehet úgy játszani hogy szigorúan csak annyit lát és érez bele amennyit a játék mond, de sokan egy rakat körítést képzelnek maguknak még bele, ami klánostól már más szintre emeli az élményt. Az EVE esetében ez hatványozottan igaz a klánháborúkkal.
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
Stilinski
aktív tag
-
pgabor26
tag
Birodalmi Jelentés #01
Új, rendszerközeli műsor. -
PhilBrick
őstag
Októberben kapunk új buyback tokent szóval aki tervezget valamit, az még most költse el! Én már megtettem, amíg nem jön a Cat, jó lesz nekem egy StarG is!
[ Szerkesztve ]
-
Malibutomi
nagyúr
Felkerult a Gamersnexusre a CR interju masodik resze Chris Roberts on Character Tech, Weather System, & Engine Arch
[ Szerkesztve ]
-
veterán
-
PhilBrick
őstag
válasz Menthirist #42926 üzenetére
A hozzászólásokban elmagyarázzák, de megpróbálom én is:
Egy ideje már lehetséges a korábban beolvasztott pledgeket újra megvenni. (My Hangar - Buy back pledges) Erre csak új befizetést használhatsz, illetve időnként kapsz egy lehetőséget, hogy store creditből is visszavásárolhass 1 darabot. Ez nem adódik össze, aki elhasználta a jelenlegit az kap egy újat októberben, aki nem használta fel annak is csak egy marad.
Tegyük fel vettél valamit régen egy koncepciós vásáron LTI-vel, aztán beolvasztottad hogy valamilyen már használható hajóba tedd a credited. Ezzel vissza tudod szerezni az LTI-s hajót ha akarod.
Vagy csak visszaveszel egy olcsó LTI alapot készülve az októberi vásárra. (P-72)
Vagy visszaveszel egy korábban beolvasztott, de most már repülhető limitált hajót, mert az októberben frissen kapott tokennel ismét tudod majd váltani a jelenlegire. Én ezt tettem: Beolvasztottam a nyáron vásárolt Caterpillar csomagot és visszavettem egy régen vásárolt Starfarer Gemini upgradet. Most használom ezt, aztán a következő tokennel visszaveszem majd a Cat-et ha már használható lesz. -
veterán
-
vaakuum
addikt
Akik jobban értenek itt a programozáshoz, és látják nagyjából, hogy milyen irányban halad az fps rész fejlesztése (de akár a repülés témában is beszélhetnénk róla) nyugtasson már meg, hogy olyan rendszert/technológiát használnak, ami azért nem fogja lehetővé tenni a dömpingszerű cheat-et.
Ismerősöknél rengetegszer hallom (mostanában a Division témában főleg), hogy a cheaterekkel nem tudnak mit kezdeni, csak report után bannolgatni lehet őket. Ez viszont szerintem nem megoldás, erősen remélem, hogy az sc-ben a cheat lehetősége/jelensége sem lesz jellemző.
Mert ha létezik immersion gyilkos dolog, akkor a cheat az!"Asszony kell a házba!" - Kőműves Kelemen - Szerintem is, csak nem pont úgy, waze! -----------------------------------------Az ideális nő függvénye: x=3ylog(y)-{(1/36)exp[-(36y-36/e)^4]}
-
vaakuum
addikt
válasz Drenadar #42930 üzenetére
Ne vegyük, csak annak kapcsán merült fel bennem. Bár erős a gyanúm, hogy a tegnap 2 év kihagyás után (gusztustalan cheater miatt hagytam abba, mert nem tetszett, hogy ilyennel összefuthatok a játékban) a Planetside 2-ben szintén azonnal belefutottam egy "jóképességű" játékosba, akit többszörös túlerővel nem tudtunk agyonlőni.
De nyilván nem újdonság, hogy fps játékokban ez rendszeresen előfordul, és sajnos az mmo-k sem mentesek tőle.Mindössze arra lennék némiképpen kíváncsi, hogy mire lehet majd számítani az előjelek alapján az SC játékban. Szerintem a hajók sérülési számításából és a játék mechanikájából és egyéb paramétereiknek a tárolásából már kb. most látni lehet avatottaknak nagyjából, hogy lesz-e olyan hajó az űrben, aminek nem fogy el az energiája lövöldözés közben, nem melegszik az ágyúja, nem fogy el a lőszere, a turbója, esetleg a pajzsa végtelen lesz vagy csak simán azonnal visszatölt, a sebessége és mozgása is szabványos tartományban tartható-e, vagy úgy fog fordulni hatalmas g értékekkel, hogy a pilóta nem ájul be, stb...
Azt feltételezem, hogy aki érti ezt a részét a játékoknak, az már most látja, ha a CIG valahol némi rést hagyott a pajzson...
"Asszony kell a házba!" - Kőműves Kelemen - Szerintem is, csak nem pont úgy, waze! -----------------------------------------Az ideális nő függvénye: x=3ylog(y)-{(1/36)exp[-(36y-36/e)^4]}
-
veterán
Tekintetbevéve hogy pontosan nem lát bele senki mindenbe, így csak többé-kevésbé megalapozott tippeket lehet mondani.
Első körben itt van egy cikk, szerintem ezt érdemes elolvasni a témában:
http://gafferongames.com/2016/04/25/never-trust-the-client/Az SC ahogy az összes magára valamit is adó multis játék, szerver központú, tehát minden szimuláció a szerveren zajlik, amibe a kliensek csak ajánlásokat tehetnek hogy ők mit változtatnak (pl ide megyek, erre fordulok, lövök, stb), de mindenről a szerver dönt és jelez vissza a kliensnek hogy mi történt. Itt a latency-kben van a különbség, mert amire te látod az ellenfelet (a szerver szólt hogy ott van az ellenfél) és reagálsz, addigra a túloldali kliens már változtathatott annyit, hogy a szerver részéről pl ne legyen találat. Emiatt ebben a megközelítésben sokkal nagyobb szerepe van mindenféle predikciós eljárásoknak, ami során nem azt látod hogy a szerver szerint hol van az ellenfél, hanem azt, hogy a szerver szerint hol lesz akkor, amikor te megkapod a frissítést az ellenfélről. Ha minden jól megy és jó a predikció, semmit sem veszel észre, ha rossz, vagy valami hálózati probléma is felmerül még, akkor jön a rubberbanding és társai.
Az SC viszonylag védettnek számít majd a cheat-ek ellen, de persze ez nem jelenti azt hogy totális a védelem. Viszont a Division-ben is kevesebb már a csaló amennyire tudom, egész jól összeszigszalagozni a banhammert hogy utólag szűrjék a csalókat
[ Szerkesztve ]
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
PodMAN
senior tag
válasz Menthirist #42932 üzenetére
Lehet, hogy a bannhammer működik, de tegnap 10 percenként kidobott a Division. Hosszú idő után próbáltam volna egy kicsit játszani, de úgy fel*a*ott, hogy inkább befejeztem a Trónok Harca 6.évadot.
-
#45997568
törölt tag
válasz PodMAN #42933 üzenetére
Nekunk jol ment tegnap Tolltunk Lexingtont, DZ-t meg UG-t is Duvi mester vezenyletevel es Korrbak vegre ujra erositi a csapatot
DZ-ben nem tudom mennyi most a csalo (valoszinuleg sok meg) mert en eldoltem egybol, Korrbak kiiszkolt a cuccal, majd valahogy megprobaljuk kimenteni talan
szerk: DZ-bol jo lenne egy PvE verzio is, mert ami most megy az nevetseges h 2x4 fos csapatok jarnak egyutt
[ Szerkesztve ]
-
glovasi
tag
válasz vaakuum #42929 üzenetére
A szerver oldali számításnál az a jó, hogy ahogy írták, minden a szerveren van tárolva. Szóval nem lesz GOD mode, lelőhetetlen pajzs, örök HP, meg cargo bay-be injektált cuccok.
Persze számítani lehet rá, hogy majd elözönlik a netet a "FREE 100.000 Credit with dis cheat", meg Free hajó meg Free anyámkínja is, csak add meg a bankkártya adataidat, a pin kódoddal, utalj át némi zsetont h megtudjuk valósak-e az adatok, és töltsd ki ezt a 2 kérdőívet
-
GypsFulvus2
őstag
válasz glovasi #42935 üzenetére
Az Issue Council-ba kb fél éve bekerült egyszer egy lelőhetetlen hajó, videofelvétel is volt az esetről. Gondolom - remélem - az bug volt.
Menthirist: Remélem a régi predikciós számításokon javítottak / javítanak, mert ezek anno elég érdekes esetek voltak Szokott még valaki versenyezni amúgy?
[ Szerkesztve ]
"Only the paranoid survive" - Andrew Grove, (1999)
-
glovasi
tag
válasz GypsFulvus2 #42937 üzenetére
Feltételezem, ha azóta nem fordult elő
-
pgabor26
tag
Kongresszus élőben #12
Na végre elértünk Kíle Polo javaslatához is. -
Wanderer89
tag
válasz #45997568 #42934 üzenetére
Elég nagy változások jönnek majd 1.4-ben, a PVE zónában is lehet majd rendesen gearelni. Érdermes utána olvasni, én speciel ezután a hír után mertem megvenni, és nem bántam meg, mert a játékmenet tetszik . Nekem volt speciel egy remek élményem a DZ-ben, mondjuk én alacsony szinten vagyok még.
Kicsit bánom, hogy lecsúsztam a gyűjtői kiadásról, az óra marhára tetszik . Ebay-en pedig drágán adják.RSI AutumnalWanderer89, Steam: Autumnal Wanderer
-
PhilBrick
őstag
válasz Wanderer89 #42940 üzenetére
Ez itt nem az offtopik
-
pgabor26
tag
Klaus & Werner by huncut07.
-
pgabor26
tag
-
vaakuum
addikt
válasz pgabor26 #42942 üzenetére
Ez tök jó, végre valami, ami alapján az összevissza nevű fegyvereket lehet értékelni"Asszony kell a házba!" - Kőműves Kelemen - Szerintem is, csak nem pont úgy, waze! -----------------------------------------Az ideális nő függvénye: x=3ylog(y)-{(1/36)exp[-(36y-36/e)^4]}
-
Bibgr0
aktív tag
Disco Lando kér segítséget a CitizenCon-ra. Fél perces videóban mondjuk el, hogy mi jelent nekünk az SC és mi teszi a SC közösséget különlegessé. Hajrá-hajrá! Ha valaki jelentkezik náluk, ide is betehetné a linket :-)
"Greetings Citizens.
We have an idea. We think it's a fun idea, but it can only happen with your help. We need videos. Lots and lots of videos in a short amount of time.
We'd like as many of you that are interested in participating to upload a 30-45 second video of yourself giving the following information on camera.
1) Your In-Game Name.
2) Where You Are From.
3) What does Star Citizen mean to you?
4) What makes the Star Citizen Community so special?
5) End with "I'm a Star Citizen."If you'd like to participate, upload that video to YouTube (Public or Unlisted) and place the link here in a post on this thread. Only links included here can be considered (legal stuff.)
To be considered, your video should have the best picture and sound you can manage. Mobile phone video is okay, just go to a nice quiet place with decent lighting to record it. We have to start picking those that will be included by October 3rd, so get your entries in as soon as you can, and maybe you'll find yourself part of the CitizenCon 2946 broadcast on Sunday, October 9th!
EDIT #1: Videos should be in English, but we'd love for you to submit a second version in your native language. If there's time to source our own translation, we might just use it instead!"
-
pgabor26
tag
-
Stilinski
aktív tag
star-citizen.hu
-
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen