- Tombol az AI-láz: az NVIDIA már értékesebb, mint az Apple
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Mozilla Firefox
- Felhő alapú adattárolás (Dropbox, stb.)
- Windows 11
- Proxmox VE
- SkyShowtime
- Tarr Kft. kábeltv, internet, telefon
- Linux - haladóknak
- Perelnek a vallásos kripto-piramisjáték miatt
Új hozzászólás Aktív témák
-
SkyS1gn
félisten
válasz Eniral #48758 üzenetére
Offline pedig 1000x jobb... na de most online toltam, 20-30FPS aztán fél 1 óra után 5 de nem adtam fel... aztán 1.5óra is tuti volt felment 15-re megint.
Én meg leszálltam shubin mining-nál daymaron a vak sötétben és elkezdtem ursával menni a végtelenbe.... leautóztam 10KM-t jó sok időbe tellt, csak hogy láthassam a napfelkeltét... kicsit meg is pihentem, leültem a melengető napfénybe... ameddig el nem fogyott az oxigén... azért szerintem szép halál
Tech addict, $TSLA and Tesla owner, geek.
-
veterán
válasz SkyS1gn #48760 üzenetére
Jó képekVégül a napokban én is subscribe-oltam egy hónapra, hogy kipróbálhassam a ptu-t. Hát vannak bizonytalanságok, szokás szerint két mag dolgozik leginkább, abból az egyik mindig 100%-on van, emiatt csak 5-30 fps-em volt, időszakos jó 10 másodperces "fagyásokkal". Természetesen azonnal a holdak felé vettem az irányt, elsőnek a Cellin felé, mert azt hittem az a jeges, szépen be is csapódtam, igaz nem robbantam fel, csak pattogtam Kiszálltam a hajóból, de sötét volt hogy bármit is lássak
Aztán ma irány Daymar, megyek prospectorral, legalább megnézem azt is hogy hogy néz ki. Kijövök az quantum ugrásból, látom hogy azért még messze van a cél, nyomom a gázt meg az utánégetőt, közeledek közeledek. Lassan leszállhatok... Hopp, a benzint elcsapattuk, hajtómű leáll, becsapódok mint egy meteorit. Remek Megyünk akkor harmadszorra Aurora-val. Megint Daymar, kinéztem magamnak egy pontot, amire azt írta hogy még párszáz km, de nem jelezte hogy a hold túloldalán lenne. Úgyhogy végül egy közelebbi óvóhelyhez mentem, lerepülve jó 100 km-t a légkörben (a szél miatt nem volt túl előkelő látvány )
Leszálltam szép finoman, igaz a hajónak nem sikerült teljesen stabilan földön maradnia, "billegős" lett, de mindegy. Szétnéztem, szaladgáltam, megfulladtam Happy timesJah meg vásárolgattam
Jó lesz ez, csak nagyon foghúzós ez az fps. Gondolom ezernyi dolgot logolnak és küldenek a szervernek, ez is hozzáad a terheléshez, de valahogy megoldhatnák hogy végre minden mag jobban dolgozzon. Azt mondják a cryengine alapból is nagyon jól tud sok magot használni, és ők is 8-ig skálázódnak, de ennek nem sok jelét láttam még.Holnap majd szétnézek még több felé, meg megnézem a pakolászást, illetve a küldiket.
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
tom5598
senior tag
válasz Menthirist #48764 üzenetére
nekem egyenletesen kihasználja mind a 8 threadet. szerencsére a CPU spikeoknál nem szóval nem fagy ki a gép
-
aerosmith
őstag
válasz Malibutomi #48739 üzenetére
Csak kivancsi voltam hogy van-e valaki nálam korábban regelt.
UEE Citizen Record #21145 -
SkyS1gn
félisten
válasz Menthirist #48764 üzenetére
Persze, csak nem MMO-hoz készült meg nem ilyen méretekre... az object container , serialized variables sincs még benne... engem is ez aggasz hogy meddig kell még szenvedni? 3.1 3.2? már kezd kicsit gáz lenni... pedig a 3.0 igen megindítaná a pletykálódást hogy beindul a szekér... de így meg haveroknak se tudom bemutatni hogy szaggat mint a nokedli.
Tech addict, $TSLA and Tesla owner, geek.
-
veterán
válasz SkyS1gn #48767 üzenetére
Közelebb kell hogy álljon a netkód a multis fps-ekhez, mint egy mmo-hoz. Az mmo-knál játékosonként jóval kevesebb adatmozgásra és szinkronra van szükség mint egy multis fps-ben, viszont egy szervernek el kell bírnia többszáz, többezer karaktert. A prioritások viszont mások, egy mmo-nál nem kell max 2-3 frame szintű latency, ott ha a másik kicsit később veszi észre a mozdulatot, nincs belőle gond. A Star Citizennél sincs lehetőség többszáz főt ráereszteni egy szerverre, mert annyi, sőt több adatot termel minden egyes kliens mint egy multis fps. Ezért kell azt az utat követniük, hogy 50-60-70 fős szerverek (esetleg kicsit több), de mesh architektúrában egymásnak adogatják a játékosokat, egy-egy szerver pedig csak egy kisebb terület játékosaiért felelősek. Na ez az ami büdös nehéz (és számomra még mindig csoda számba menne, ha sikerülne megcsinálniuk)
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
Malibutomi
nagyúr
Tessenek szep videot nezni: [link]
-
SkyS1gn
félisten
Még egy freecam nem lenne rossz... az F4+nyilak eléggé bugyuta. a FOV állítás viszont tetszik!
Tech addict, $TSLA and Tesla owner, geek.
-
Vadászmenyét
aktív tag
Sziasztok. Elég ezt megvásárolnom és akkor hozzáférek a PTU-hoz?
[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz Vadászmenyét #48778 üzenetére
Ahhoz hogy instant hozzáférj
- kell egy game package (min. 52 euró)
- kell legalább egy centurion subscription (12 euró)Ha ez megvan, aktiválódik a PTU, átmásoltathatod a karakteredet abba a rendszerbe, letöltöd a 3.0 delta patcherét (link), feltelepíted és belépsz.
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
Vadászmenyét
aktív tag
válasz Menthirist #48779 üzenetére
Köszönöm, már töltődik is!
-
veterán
válasz Vadászmenyét #48780 üzenetére
Én anno nem figyeltem, és a rendes launcherrel töltöttem a ptu-t, de az meg még a 2.6.3-nak a ptu-ja volt Úgyhogy utána várnom kellett hogy lejöjjön a 3.0 is
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
tom5598
senior tag
válasz Vadászmenyét #48780 üzenetére
a kövi patchet várd meg a PTu ra mert az 3.0.0-677001 sokszor akad. előtte nem volt ilyen soha csak most elszúrtak valamit , hétfőn jön új patch azt várd meg.
-
tom5598
senior tag
válasz Vadászmenyét #48783 üzenetére
igen és csak pár száz MB lesz hála a delta patchernek
[ Szerkesztve ]
-
SkyS1gn
félisten
válasz Vadászmenyét #48785 üzenetére
A 3.0 elött majdnem 1 év telt el a 2.6 kiadása után...
Mióta a 3.0 PTU-n van már jó pár patch jött. 4-5 1.5 hét alatt.
Tech addict, $TSLA and Tesla owner, geek.
-
tom5598
senior tag
válasz Vadászmenyét #48785 üzenetére
tartalmi patchet 2018 al kezdve negyedévente terveznek de ebbe az kerül majd ami kész és működik semmi több, a hotfixek meg ilyenek pedig bármikor bármennyi mivel már mükszik a delta patcher. a 3.0 ra azért kellett sokat várni mert a játék alapja van benne kb. olyan renszerekkel amiket egyszerre kell kiadni.
a ptu-t elég gyorsan patchelik.
-
tom5598
senior tag
épp fordítva van de m1.
[ Szerkesztve ]
-
GypsFulvus2
őstag
Jól emlékszem, hogy idén terveztek valamit bemutatni a SQ42-ből? Ha jól emlékszem, akkor ez mikor lesz?
Amúgy csak a PU-t tesztelitek, vagy próbálta már valaki a régebbi modulokat is? Kíváncsi vagyok, változott-e valami a dogfight és a versenyzés környékén? A hajók irányítása és a repülésmodell változatlan? Mert nekem anno a 2.0 modellje sokkal jobban tetszett, mint a későbbiek, a 2.6-al nagyon nem vagyok kibékülve.
"Only the paranoid survive" - Andrew Grove, (1999)
-
Vadászmenyét
aktív tag
Nos kipróbáltam, kegyetlen mit össze akad. Ettől függetlenül nem lenne rossz. Remélem a holnapi patch segít rajta valamelyest.
-
SkyS1gn
félisten
válasz GypsFulvus2 #48792 üzenetére
Karácsony elött a holiday livestreamen az lesz a főszerep.
(#48793) Vadászmenyét
Nem fog, lásd feljebb. Ez ilyen, kitudja még meddig... object container amíg be nem kerül, serialized variables...stb. Lehet kenegetni foltozgatni de amig nem rakják rendbe a szerver oldalon addig ilyen siralmasan fog futni.
[ Szerkesztve ]
Tech addict, $TSLA and Tesla owner, geek.
-
Van itt valakinek Caterpillar-ja?
Hogy a fenébe lehet vele felszállni függőlegesen? (nincs 3.0-ám nem tudom hogy abba milyen)
Csak lebeg egy másodpercet és visszaesik, vagy ennyire gyengék lennének a manőverező hajtóművek hogy nem bírják el a függőlegest? Előre menetben kicsit majd felhúzva meg megy.
Habár úgy tudom nincs rajta VTOL mint jópár más hajón de akkor hogyan lehet majd szűkös helyen felszálni?
Az elején lévő szenzorok mire lesznek jók? (azon kívül hogy feltűzhetek rájuk majd más kisebb hajókat mint valami mutáns kardhal. )Vintage Story PH szervere újra fut!
-
Malibutomi
nagyúr
válasz MasterDeeJay #48795 üzenetére
Space-el felszall mint minden mas hajo nekem
-
válasz Malibutomi #48796 üzenetére
Nekem azt csinálja hogy felszáll fél méterre majd visszaesik és persze villog a piros szöveg hogy közel van valami, de most googléztam másnál is van ilyen. [link] [link] [link]
Vintage Story PH szervere újra fut!
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen