- Vírusirtó topic
- Musk átirányította a Teslának szánt AI-chipeket
- Windows 11
- DIGI internet
- Pénzt akar a WhatsAppból a Meta, az AI majd segít
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Felhő alapú adattárolás (Dropbox, stb.)
- Tombol az AI-láz: az NVIDIA már értékesebb, mint az Apple
- Mozilla Firefox
- Proxmox VE
Új hozzászólás Aktív témák
-
dReFiX
senior tag
válasz Tibi09 #26197 üzenetére
Kereskedestol függ, 50-100 körül. Minél kisebb szalonba mész annál valószínűbb. Vagy Pesten kérsz ajánlatot valahol és át mész vele a másikba.
Más :Aki Vitarán gondolkodik hajrá, a gyár a komplett készletet ki szórta a kereskedeseknek, januártól már új motorok lesznek valószínűleg .
[ Szerkesztve ]
-
őstag
válasz dReFiX #26201 üzenetére
És nem tudod ráncfelvarrás is lesz januártól vagy csak motorcsere? A kérdésem motivációja hogy nagyon tetszik az s-cross gl+ felszereltséges, ha hasonlóvá válna a vitara gl+ (nekem a led lámpa és a +2 hangszóró ami igazából érdekes) akkor nem is kellene a vitarából sem a glx. Az 1.4 turboval kezdek megbékélni
-
Na, ma vettem észre, hogy szivárog a fékolaj a jobb hátsónál, munkahenger elf.sta magát... Holnap megy a szakihoz.
[ Szerkesztve ]
-
tboldi
nagyúr
válasz Kicsirics77 #26203 üzenetére
Gondolom, mint amik az új S-Cross-ban is vannak: 1.0 és 1.4 BoosterJet turbóbenzin és 1.6 turbódízel.
Csak az a kérdés, hogy mi lesz a Vitara S-sel, ha a normál GLX is az 1.4 turbóval jön.
-
dReFiX
senior tag
válasz Kicsirics77 #26203 üzenetére
Valószínűleg ami az SX4ben van.
-
BLINT_PC
csendes tag
Üdv!
Első autónak egy 1999-es 8 szelepes 1.3-as ferdehátú metálzöld Swift szerintetek jó?
Nincsenek nagy igényeim, heti kb 80km-t ki lehet még hozni belőle?
Előre is köszi -
BLINT_PC
csendes tag
Hát korának megfelelő Első szervízre mennyit kell számolni alkatrészárnak kb ? Tehát kopóalkatrész cserére....(vagy mire )
-
tm5
tag
Sziasztok,
jól látom, hogy az új sx4 s-cross is ugyanazt a CVT automata váltót kapta a benzinmotorokhoz, mint az előző széria? Csak, mert mintha valahol az olvastam volna, hogy a vitara 6 gangos automatáját fogja kapni...
-
Harkovz
aktív tag
Van teszt a Totalcaron is. Meglepően dicsérik az új motorokat!
-
tm5
tag
válasz Tom1939 #26216 üzenetére
nekem is ezért érdekes a dolog. jobban preferálnám a hagyományos automatát. Bár megvettem volna CVT-vel is az sx4 s-cross-t az 1.6-os motorral, csak mire összejött a pénzem rá, már nem árulták.
Már épp kezdtem rávenni magam, hogy jó lesz a vitara is, erre kijött az új sorozat s-cross-ból. Turbós motort nagyon nem akartam venni, 4wd-re meg nem igazán van szükségem, erre (1.4-es) automatával csak úgy van. Jobban tetszene az s-cross mérete, jobban passzolna a családhoz.
Már csak azt kéne jól megtippelni, hogy mennyire lesz tartós a turbós motor...[ Szerkesztve ]
-
Harkovz
aktív tag
Én is tartottam a Turbó motoroktól, de már megvenném. Eleve van rá 3 év, 100 ezer km. garancia. Szerintem rengeteg lesz belőle addigra mire a garancia letelik, lesz hozzá alkatrész. A Turbó is ha kimegy szerintem max 150-200 ezer Ft lehet. Én még nem is próbáltam, de vonz az 1.4 Turbó, mert most az 1.6 szívó van, jó ez takarékos meg semmi baja, de szerintem épp a minimum erőben ehhez a kocsihoz. Több személy plusz klímát már nagyon érezni. És hát az ujban a Led fényszóró, 6-os váltó is nagyon csábító. Ha nem is most, de egykét éven belül lesz egy. És hiába huhognak megint sokan az árán, a valós ára versenyképes főleg az összkerekesé!
-
tm5
tag
válasz tboy93 #26220 üzenetére
Az a baj, hogy 80%-ban (vidéki nagy-) városban mászkálok. Reggel 10 km fél óra alatt, délután ugyanez haza. Télen kicsit hosszabb a lelassult forgalom miatt. Ehhez szerintem ideálisabb a szívó benzines. Mondjuk 11 éve ugyanezt csinálom egy kis turbós dízellel és eddig nem volt baja. Csak parázósabb ember vagyok.
Az tényleg sokat segítene a döntésben, ha valaki be tudni azt az infót, hogy mennyibe fájna a javítása. Mert nincs azzal bajom, ha mondjuk egy x alkatrész mondjuk 150-200e km-t bír, ha tudom hogy mennyibe kerül a javítása és tudok vele tervezni.
-
őstag
Ezért kérdeztem meg hogy külön cserélhető-e a turbó.
De az aggodalmat megértem, az én rezsimem ennél jóval durvább. Reggel 2,5 km a suli, megállás 1,5 kilométer a metró melletti leparkolás. Hazafelé ugyanez meg a plusz délutáni foglalkozások szintén Zuglón belül...A "pozitivum" hogy az 1.6os suzuki motor kifutása után (főleg normális automatával amit én szeretnék) nem nagyon lesz más normális szívó motoros gép mint a mazda. Attól én meg rozsda miatt félek (és más árkategória is).
-
őstag
Egy awd nélküli 1.4t kb el is döntené az scross felé a kérdést. De félek hogy ez is csak hiba.
A mazdánál 600e az automata 400e helyett. De sajna tényleg nincs átfedés. 3-as alacsony, cx-3 kevésbé praktikus (csomagtér!) a cx-5 pedig már sokkal drágább. És a rozsda ugye....
-
meroly
veterán
Sziasztok!
'99-es normál ezres swift.
Történt még a nyáron hogy a az egyik henger gyertyájára menő kábel leesett, így két hengerrel tettem meg a Csopaki emelkedőt. Kábel vissza aztán ment mint a karikacsapás.Most viszont egy ideje búgó hangot ad (álló helyzetben is), hangosabb a motor, valamint jobban ráz mint szokott és a kipufogó is puffog össze vissza.
Nem vészes a dolog, megy a kocsi végülis rendesen ahogy szokott, csak zavaró és félek hogy nagyobb baja lesz.Mi lehet szerintetek?
Köszi[ Szerkesztve ]
Impossible is nothing
-
biker
nagyúr
vannak ilyenek. pl baleno 1.2 GL AT létezik a prosi szerint, csak épp nem árulják, csak az 1.2 GL CVT és az 1.0t GLX AT modelleket
Elektromos autó töltő berendezések | Mesterséges növényvilágítás | Mai ajánlatunk: www.gerisoft.hu | www.e-autotoltokabel.hu | www.agrar-vilagitas.hu |
-
Tamás008
tag
Sziasztok,
Kirohadt egy kicsit a jobb első sárvédőlemez meg a küszöb a mi autónkon('99-es ötajtós 1,3-as Swift GC, fehér). Egy akkora méretű rohadás lyuk keletkezett rajta mint a hüvelykujjam begye, az első sárvédőlemezen is meg az első küszöb lemezen is ahol összeért a két fém alul a sárfogóguminál. Plusz a sárfogó gumi hátuljából a küszöb elején két marék finom szemcséjű virág földet kapartam ki (gondolom ez az út porától alakult ki). Szerintetek mennyibe kerülne ennek a lyuknak a kijavítása egy hivatásos karosszéria lakatos műhelyben? Esetleg hogy lehetne olcsón javítani, ötletek javításra házilag?
Ha gondoljátok holnap tudok nektek képet is feltenni róla.
Előre is kösz a válaszokat.[ Szerkesztve ]
-
roberto211
őstag
válasz Tamás008 #26228 üzenetére
Veszel 1300 ért 40deka gittet, lecsiszolod begitteled lecsiszolod, kevertetsz rá azonos festéksprayt és befujod és megvan oldva. .
Én azt mondom h 99es autóra nem érdemes már sokat költeni. . Esztétikai állapotra, s muszakira figyelni nagyjából s nem karosszeriaztatni 40ezrekert 99es régi swifteket.
Gitt 1300, csiszolopapirok 500, festék spray 3000. .
sarfogo gumi mögött meg fél évente tisztitani mert nagy eséllyel ezért rohadt ott.
[ Szerkesztve ]
Range Rober Evoque///iPhone 12 Pro max
-
Tamás008
tag
válasz roberto211 #26229 üzenetére
"Én azt mondom h 99es autóra nem érdemes már sokat költeni." - Én is pontosan így gondolom, nem szeretnék sokat költeni rá, tízezreket meg már főleg nem szeretnék. Köszönöm a javítási tippet.
-
Miért nem érdemes rá költeni? Szerintem, ha hosszú távon számol vele az ember - pl. a következő 10 évben nem cseréli le - megéri rendesen kijavítani.
Freeware, és akciós programok egy helyen https://www.facebook.com/freewarenews
-
Kornel
veterán
-
roberto211
őstag
válasz meroly #26236 üzenetére
Gyertyafej? Mi az a Gyertyafej? Életembe nem hallottam róla. .
Nem megfelelo gyujtas ,egyenletlen járás,kimaradás sok mindentől lehet, kábel,elosztófedél, gyertyak,nem kap megfelelo mennyisegu uzemanyagot a motor(injektor,ac pumpa,benyaszuro) stb stb es amit mostanaban eszrevettem regebbi autokon a gyertyat ahoca tekered be (hengerfej) annak a menete szokott elrohadni,átszakadni a menet,stb pld mint most a golf 3 nal nalam... Ez lehet annak az eredmenye h anno rosszul/ferden tekerte be elozo tulaj stb stb .. Ha nem cserelted meg ki először cseréld ki a gyertyákat én ngk rá szavazok utána elosztofedel s indítsd be hátha jó lesz.. Ha nem akkor utána jöhetnek a többi hibalehetosegek de mindig a legegyszerubbel kell kezdeni
Range Rober Evoque///iPhone 12 Pro max
-
pjen
félisten
válasz roberto211 #26237 üzenetére
Gyertya pipa.
-
napey
csendes tag
Sziasztok
Ignisem van 50e km-t futott és most nyikorgó, ropogó hang jön a bal oldali első futóműből.
Sőt mostanában nagyokat koppan illetve szinte reccsen ha alászedem a kormányt
Ez mi lehet? Toronycsapágy? Vagy eltört a rugó?
Hétfőn viszem szervizbe de nem tudom előtte vasárnap még merjem-e használni rövid távolságra (kb 15 km) -
spyduck
nagyúr
Sziasztok!
2005-2010 kozotti Swift-hez keresek szép állapotú, fehér színű motorháztetőt. Van valakinek otlete?
[ Szerkesztve ]
-
Tothgera30
Ármester
EGR szelep kokszolódására van valami végeleges megoldás? Sajnos az autó 1700-2500rpm között van használva, szépen telerakja retekkel. Párszor hosszabb úton járok vele magasabb 3000-4000rpm között olyan 5-10km-nyit, akkor kitakarítja a rendszert, de ahogy visszaáll az üzemi használtra, megint előjön a hiba. Szervizben azt ajánlották hogy ne bontsuk meg, mert nem biztos hogy jobb lesz.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
Mike Farrel
tag
Nekem ugyan ez volt, 250K kilométer után jött elő, mind a két toronycsapágy kuka volt. Nyugodtan mehetsz vele így is, csak figyelj oda, hogy finoman vedd a kanyarokat, hogy minél kevesebb terhelést kapjon a torony.
Steam: MiKe // Origin: Mikeka20 // Uplay: Mikeka20 // SC: Mikeka20
-
dnelb
veterán
válasz Tothgera30 #26246 üzenetére
menj fel pályára havi 1x legalább, és küldd meg neki.. Én alapvetően 2.5-3km-től hosszabb távot alig megyek vele, néha elmegyek szórakozni összevissza amerre kedvem van(10-20km), meg pályán havi 1x 2x100km-en át 130-180 között megküldöm, es semmi baja nincs a motornak. Harap, szépen jár, rendesen megy. Meg pálya előtt telerakom 100as MOL-al, nem tudom ér e valamit de a lelkem megnyugtatja
[ Szerkesztve ]
-
tomi5244
őstag
Leleplezték az új ignist Párizsban, de az új swift sehol. Igaz, hogy 16.-ig tart a show, szerintetek várható még bejelentés?
-
Tothgera30
Ármester
Hát most járunk 98 ezer km-nél, lecserélem az olajat (ebbe már van 9 ezer), és majd utána, de azért nem vagyok az a gépgyilkolós típus. Az ezzel a gond hogy szintén főleg rövid távon van használva, bár nem károsítja, mert a motor bemelegszik, de heti 20-30km-eket fut, nem hiába van benne ennyi km, 2003-as létére.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
Új hozzászólás Aktív témák
- Politikai mémek
- Politika
- Elektromos rásegítésű kerékpárok
- A kánikula elviseléséhez hardverek is kellhetnek a napernyő mellé
- Nők, nőügyek (18+)
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- GTA V
- Suzuki topik
- Xbox Games Showcase 2024 - Az összes bejelentés egy helyen!
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- További aktív témák...
- Raktáron! Új EVSE EV 3 fázisú 11kW-os hálózati töltők elektromos autókhoz, 3 év garanciával!
- AKCIÓ! KONYHA - HÁZTARTÁSI TERMÉKEK - BOTI ÁR FELÉÉRT!
- Eladó-Kiadó ingatlan táblák , hogy sikeres legyen az eladás! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Citrusprés - RUSSELL HOBBS
- DAH Solar 405W full black napelemek verhetetlen áron
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen