- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Felhő alapú adattárolás (Dropbox, stb.)
- Windows 11
- Proxmox VE
- SkyShowtime
- Tarr Kft. kábeltv, internet, telefon
- Linux - haladóknak
- Perelnek a vallásos kripto-piramisjáték miatt
- Milyen routert?
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
Új hozzászólás Aktív témák
-
bigdigit
addikt
válasz tboldi #65698 üzenetére
[link] én meg ezzel érték egyet és pont.
A korábban itt linkelt teszt csak egy szinte átmeneti időszakot ölelt fel. Nem volt -10 fok és ami még fontosabb nem volt pl jégeső vagy jég és ugyanígy 35fok sem. A fizika továbbra is fizika marad ha minden időben el kell indulni. -
tboldi
nagyúr
válasz bigdigit #65702 üzenetére
Áh, kicsit sem gyanús, hogy egy webshop két külön szettet ajánl...
5 éve nyomom 4 évszakossal, ezalatt bőven volt részem jégben és 35 fokban is (oké, utóbbiban lényegesen többször, mert Móváron rendszeresen sóznak télen), soha nem éreztem magam veszélyben. Vagy amikor én kórházban töltöttem a karácsonyt és az újévet, és anyum használta ez idő alatt az autómat, neki sem fordult meg a fejében, hogy more ebbű baj lesz, pedig előfordult, hogy mire visszaért a látogatásból, már belepte a hó az autó teljes egészét.
[ Szerkesztve ]
-
szabonagyur
félisten
válasz bigdigit #65702 üzenetére
A cikk túlzottan sokat általánosít.
A jeges úton igazából a téli gumi sem fog betapadni ha csak jég van az úton és nem ésszel vezet valaki.
Egy jó 4 évszakos legtöbb esetben elveri a közép télieket.
Amúgy szerencse, hogy itthon ez a fő kérdés, hogy ki melyik prémium télit/nyárit rakja fel az autóra, hogy minimális legyen a fékút és nem is az, hogy legyen minta azon a gumin vagy éppen ne 4 különböző fajta/méret legyen felrakva, alul vagy éppen túlfújva.
Amúgy meg mindenki azt vesz amit akart és amiben hisz. Tél alig van már, hegyek szintén az országban minimális, felhasználók nagyon nagy része városban nyomul és évi pár ezret megy. Sokkal inkább legyen 3-4 évente egy új 4 évszakos az autón, mint a 8-10 éves külön szett mert jó van az úgy, van még minta rajta na meg a prémium örökre prémium marad felfogás. De ha valaki letol 20-30 ezret évente és olyanok a körülmények, mellé nagy és nyomatékos az autó akkor okés a télihez ragaszkodás, de átlagra még a 4 évszakos jó.
Én off autóval voltam Horvátországban is, de a Mátrában/Zemplénben is 4 évszakossal különösebb gond nélkül, ésszel vezetve.
Eladó: DUPLO 10978 120 db-s bontatlan
-
dethroner
veterán
válasz ncc1701 #65708 üzenetére
Azért kíváncsi lennék ezeknek a nagy gumiteszteknek a folyamatára. Értem ez alatt hogy a gumi hány km-t fut és milyen körülmények között? Mert az oké hogy egy bekoptatási időszakot/adott km-t lenyomnak vele és utána tesztelik, de hogy a teszt az hány km-ből áll?
Mert én nem hiszem el hogy egy négyévszakos 12 hónap használat után ugyanolyan százalékban veszít a minőségéből, mint egy évszakfüggő.A hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!
-
szabonagyur
félisten
válasz dethroner #65714 üzenetére
Mert én nem hiszem el hogy egy négyévszakos 12 hónap használat után ugyanolyan százalékban veszít a minőségéből, mint egy évszakfüggő.
Mivel folyamatosan fut így persze, hogy jobban elhasználódik, mint ami mondjuk csak 8 hónapot (nyári) vagy 4 hónapot (téli) fut.
De azt se felejtse el senki, hogy ha valaki éve 10ezret fut és 4 év után cserés a 4 évszakos neki akkor 2 szettel gond nélkül elmehet 8 évig is, mivel az állásban is csökken a gumi minősége (sajnos sokakat tudok akik így számolják, hogy km még nincs a gumiban akkor az bőven jó, közben meg beton kemény).
Eladó: DUPLO 10978 120 db-s bontatlan
-
tboldi
nagyúr
válasz szabonagyur #65710 üzenetére
Most vettem a fáradságot én is és elolvastam a cikket. Egy szó jutott eszembe: bullshit.
Tényleg túlzásba viszi az általánosítást, ennyire nem fekete-fehér a dolog, 4S és 4S, nyári és nyári, valamint téli és téli között is lehetnek óriási különbségek. És néhány állítás igényelne némi alátámasztást is, az utolsó mondat meg főleg.
simonjoe:
[ Szerkesztve ]
-
tboldi
nagyúr
válasz szabonagyur #65715 üzenetére
Így van. Hiába éri kevesebb UV, egy szezongumi sem fog elmenni 8 évig, azokat is illene cserélni max. 5-6 év után.
-
Gyöször
senior tag
Ford motorból gumicsontflém. Ki milyen motorolajat használ? Mert az enyém a legjobb ez nem vitás!
ez a háesz aláírás nélkül is hiteles.
-
dethroner
veterán
válasz szabonagyur #65715 üzenetére
Hát tudod, én inkább bízom a két szezont futott évszakfüggő gumikban, mint a 2 télen és 2 nyáron folyamatosan tűző napon és téli fagyban futó gumi minőségében. Mert nem az a lényeg számomra, hogy az új négyévszakos milyen f@szán teljesít egy szinte hómentes télen. Sokkal fontosabb kérdés szerintem, hogy a nyári szezonban az 50-60 fokos aszfalt hónapokon keresztül ha meggyötri, a következő téli szezonban mennyi marad a korábbi legendás teljesítményből. Vagy majd a második nyár utáni őszre, télre mekkora fékút, mekkora kanyarstabilitás marad? Mert erről sehol senki nem beszél. Csak a júzerek, hogy ó öcsém, én már mindenhová négyévszakossal megyek és még sose hagyott cserben. Az lehet, de ettől a kijelentéstől még ne lesz hitelesen összehasonlítva. Meg ott a másik oldal, aki szerint az apja zsigáján csak futózott gumi volt, pedig akkoriba aztán voltak telek, sok hó, mínusz fokok, aztán mégis elment a ruszki vas mindenhová. Lehet, de a sok évtized alatt azért kopnak az emlékek, ami meg megmarad, az megszépül. Tegye fel a kezét aki kiszállna a téligumival felszerelt suzukijából és elcserélné egy futózott gumis zsigára. Na ugye senki, és nem csak azért mert a zsiga nem ér annyit, hanem azért mert érzi mindenki hogy a téligumi több biztonságot nyújt, mint a letűnt idők legendája. Nem szeretem az álszentséget, szóval ha valaki a környezetvédelemre hivatkozva használ négyévszakost, az remélem már csináltatja az igazolványképet a volán/máv bérletéhez, mert ott már beszélhetne környezetvédelemről. Aki autóval jár, szennyez, de ezt megfizettetik velünk, sokszorosan. És nem azért kell a környezetszennyezés miatt adókat, különböző díjakat fizetni hogy ezzel kényszerítsenek ezen szokás elhagyására, hanem azért, mert kell a pénz nekik. Hogy kinek, az most nem fontos. Tehát ne ezért használjon valaki négyévszakost, mert ezzel az állítással még önmagát is becsapja. Ha nem telik 4-5 évente évszakfüggő gumira, ne tartson kocsit. Nem vet fel engem se a pénz, de két kocsinkon van külön évszakos gumiszett. Fura amikor autóra van 5+ millió, de 50 ezer/db gumira már nincs. Az autó pénzbe kerül, nem csak tankolni kell, meg csak azokat a dolgokat tákolni, amik nélkül nem megy a kocsi. Ezért fut annyira roncs, annyi nyugatról behozott 10 évnél öregebb gumi, mert a kocsin spórolnak. Pedig az üzemanyagon kéne. Ha nem telik rá, nem kell használni. Aki rinyál hogy milyen drága a gumi, attól kérdezném, hogy az ember testi épsége mennyit ér? Mert lehet balesetezni téli/nyári gumival is, de ha csak fél métert nyer a fékúton egyszer valaki egy jó gumin, és ezzel nem gázol vadat, embert, nem megy betonoszlopnak, akkor majd kiderül hogy jó üzlet volt-e.
A hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!
-
bigdigit
addikt
válasz dethroner #65720 üzenetére
Ott a pont.
A cikket azért tettem be mert nem volt kedvem ilyen hosszan kifejtett a véleményem.
Majd ha a gumi helyett lesz más anyag ami esetleg kiváltja. Lehet az tőlem gyurma is akár ami minden körülmény között megfelel na majd akkor elhiszem elég egy szett. Ez így csak be van lőve ilyen átmeneti időszakra is .
Aki próbál a körülményekhez képest minnél biztosra játszani az marad a cserénél. Illetve nem játszós autót tart vagy hétvége sofőr.
Egyébként meg pont a Suzukisok általában azok akik szerintem pont nem szoktak gumin spórolni vagy csak én vagyok ilyen nem tudom de pont akik szidják azok szoktak ilyen olcsó esetleg használt gumikat venni. -
benczeb
aktív tag
Sziasztok! Napok óta nézem a Suzuki honlapját, várom az új Swace-t, de még mindig "Hamarosan" üzenet fogad az árazás résznél. Van bennfentes a csoportban, tudja valaki, h mikortól lesz új Swace elérhető? Köszi!
-
ncc1701
veterán
válasz dethroner #65720 üzenetére
Tehét szerinted jobb egy 3 éves 4 északosnál (jobb állapotban van, nem öregedett annyit) egy 6 éves téli-nyári? De miért, ugyanannyit kapott uv-t, hideget, meleget. A valóságban a 3 éves 4 évszakos jobb állapotban van, mint egy 6 éves cserélgetett téli/nyári.
Ja, és még egy szempont: mivel a 4s egyszer fel van téve a felnire, és kalap, onnantól nem ereszti a levegőt annyira, mint az évszakos, mert nincs le-fel téve. -
AMD Power
titán
Nekem mind1 ki mit ír, melyik oldal stb... Én az életben többet nem akarok kerékcserével, téli/nyári szettel szenvedni. Kevés futás meg átlag felhasználás mellé a legracionálisabb döntés egy jó minőségű 4 évszakos gumi.
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
-
simonjoe
őstag
A Splash-en Goodyear Vector minden évszakos gumi van fent. Én azt érzem, h hóban, kanyarokban nem stabil, csúszkál egy kicsit. Ez adódhat a kicsi kocsi "súlytalansága" miatt is. Szóval nekem nem jött be. Mivel a Zasszony megy vele 99%-ban és Ő megfelelőnek ítélte, így nem kap mást csak négyévszakost. Harmadik éve van fent és még azt sem mondhatom, h nagyon kopik. Évente 16-17 ezret fut, kizárólag itthon. A Budai-hegység, a Gerecse és a Vértes szent háromság közepén, az igazság az, h különösebb gond nélkül lehet közlekedni ezen a környéken, akár hóban is. Az vitathatatlan, h sokkal könnyebb kezelni. Évente, amikor nyugi van a gumisoknál, elviszem centíroztatni és letudva. A másiknak (OFF autó VW Passat CC) van két garnitúra évszaknak megfelelő középkategóriás (a nyári Barum, a téli Bridgestone) szett. Nem mondom, h macera, van a cseréhez minden, (akkus kerékkulcs, elektromos emelő stb.) de mivel azzal a kocsival sokat megyünk külföldre télen is, és főleg a hegyekbe, Tátra, Alpok, Dolomitok, számomra megnyugtató, h az évszaknak megfelelő abroncs van fent. Soha nem akadtam még el, láncolni kellett már nem 1x. Azt sem mondom, h a Splash erre képtelen lenne, kicsit szkeptikus vagyok a "mindenre is jó eszközökkel", de igazán nem tudok nagy negatívumokat felhozni ellene, és elfogadom a kompromisszumokat is, így el kellfogadni annak létjogosultságát!
Joe
-
Harkovz
aktív tag
válasz szabonagyur #65710 üzenetére
Én is pont ezért vettem 4 évszakost az Scrossra.Alig megyünk vele 7 ezret egy évben,hamarabb elöregedne a téli minthogy elkopik.Az előző sx4-en 11 év alatt nem kopott el a téli gumi,csak megkeményedett.Azzal együtt adtam el egy éve.
-
MC Pite
veterán
válasz tboldi #65698 üzenetére
Pár napja mentem Bajna Héreget meg ma Dobogókőt a CC2-vel, se a nyári, se a téligumisok nem voltak pariban
4S-ek hangolása, példa: [link]
[ Szerkesztve ]
<ELADÓ:új Bryton Gardia radar 32k> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
SirKero
őstag
Nem tudom , hogy csak neke új és eddig nem vettem észre a lehetőséget de ma az AA az indításnál osztott képernyőn ( Waze +YT Music ) jelent meg.
Most olvastam a rendőrségi hírekben hogy rasszista támadót keresnek, felhívtam őket, erre kiderült hogy nem állásajánlat.....
-
Qtya123
őstag
válasz ncc1701 #65723 üzenetére
Nem feltétlen kapcsolódik az okfejtéshez, de úgy tudom, hogy vannak országok, ahol eléggé elterjedt a négyévszakos. Úgy tudom, hogy ilyen pl az USA, bár csak halványan rémlik.
Oké, nagyon függ az időjárás, hogy melyik állam, de az az egész országra általánosan igaz, hogy nem éppen a 90-100 lóerős autókkal van tele, hanem lényegesen erősebbekkel. -
MC Pite
veterán
válasz Qtya123 #65730 üzenetére
Ott inkább AllSeason(egyszerűbb, nyáriasabb) a jellemző az enyhébb éghajlaton, errefelé inkább 4Season van, de igen, ott azzal adják át az új autókat.
Jönnek is anvideók hogy csúszkálnak a havon ha mégis van.Sajna itthon sokan járnak egész évben télivel - nem hogy nyáron sokkal rosszabb, de még itthon télen is rosszabb mint egy normális négy évszakos!
SirKero: Tudtommal AA update volt, főként a UI-t érintette.
<ELADÓ:új Bryton Gardia radar 32k> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
szabonagyur
félisten
válasz dethroner #65720 üzenetére
Teljesen elferdíted a témát, így részemről lezártnak tekintem.
Egy jó 4 évszakos nem futózott zsiga szintje, aki ezen nem tud túllépni annak felesleges erről papolni, hiszen csak a saját igaza létezik.
Én hiszek neked, vegyen mindenki télit csak mert téli, mindegy hogy milyen hiszen csak azzal nem lehet leesni az útról
Lehet itt papolni a ne vegyen autót, meg cserélje 4-5 évente a semmit futott szezon gumit mindenki de nem ez a valóság, vissza fogják rakni mert a gumis is azt mondja jó az, hiszen abból is pénze van legalább. És ezért is írtuk többen is, hogy éves pár ezer km futásra, bőven jó egy jó 4 évszakos. Sosem írta senki, hogy a hegyekbe síelni, meg évente 10szer a tengerpartra 30.000-es futásra vegyen valaki 4 évszakosat, mert nem kifizetődő.
Ahogy írtam van 4 évszakossal szerelt autóm is, meg külön szettel is, mivel más felhasználás, más igények, mégsem ölök meg vele senkit
Eladó: DUPLO 10978 120 db-s bontatlan
-
tboldi
nagyúr
-
Franky74
tag
válasz szabonagyur #65736 üzenetére
+1
-
dethroner
veterán
válasz ncc1701 #65723 üzenetére
Mindig vadi új gumikon gurulsz? Számoljunk Bélám! Kicsit gonosz leszek és a legrosszabb számaiddal fogok számolni, ne haragudj érte. Vegyük az esetedben megadott 3 éves élettartamot és az éves 30 ezres futás. Ez azt jelenti hogy egy gumiszett alattad 90 ezer km-t gurul. Több cikket is átolvastam, és a legjobban szereplő, legtartósabbnak ígérkező prémium négyévszakos gumiknak bő 50 ezer km-s élettartamot jósoltak. Szóval te nemhogy nem futsz folyamatosan vadi új gumikon, hanem a gumid futásidejének több mint harmadában már kukába való gumin autózol.
Én nem megyek közel sem ennyit, évente 12-15 ezret megyek csak. És ezt 2 szettre leosztva. Télit 5 évente cserélem, a nyárit minden csere alkalmával amúgy is alaposan átnézem, de kb 7-8 év után váltok, akkor is ha jónak tűnik. Szóval én ha lefelezem az éves futást, akkor is max 38 ezret megy a téli és kb 60 ezret a nyári. Kis jóindulattal mondhatjuk azt, hogy amit te egy szettbe beleraksz, azt én kettőbe. De szerintem nem mindegy hogy a téli az utolsó napjaiban 38 ezret futott, míg nálad 90 ezret. Plusz a te esetedben ugye nyúzódik nyáron is, ami szerintem picit magasabb kopási szorzóval számolható mint az 1, tehát télen és nyáron is rosszabb helyzetben vagy, mint aki ugyanannyit fut szezonfüggő gumikon.Tényleg nem érted amit írok/írunk Természetes hogy jobb állapotban van egy 6 éves téli, mint a te 3 éves 4 évszakosod. És a válasz annyira egyszerű. Mert nem kap 60 fokos aszfaltot. Az év hidegebb részén van fent, pont akkor, amikorra a gyártó kitalálta és beállította a keverékét. Amit írsz szempontnak az se egyértelmű, mert sokan vesznek egy plusz szett felnit (amúgy se szeretik sokan az alufelnit koptatni, kockáztatni a padkázást télen), és felnire szerelve vár a sufniban a nem használt szett. Így még a gumist is megspórolom, akárcsak te
#65736szabonagyur Nem ferdítek, csak bizonyítani akartam hogy a négyévszakossal is ki lehet menni a világból, mint a futózott gumival. Sőt, aki nagyon ügyesen bánik a kocsival, az szerintem nyárival is tök jól elvan télen is. De nem mindenki Fittipaldi, a többségünk csak átlagos reflexekkel rendelkezik, akik még a kocsijának a képességeit, vészhelyzetben való viselkedését nem ismeri tökéletesen. Akkor ha lehet egy kicsi terhet levenni a sofőr válláról egy évszakfüggő gumival, miért ne tennénk meg?
És nem a gumis véleményére kell adni, ő csak rakja fel, szedje és vegye el érte a pénzt. Azt majd én eldöntöm hogy mikor váltok. Amíg a saját pöcsömmel játszok a csalánban, addig hagyja a gumis eldönteni nekem, hogy mennyi kockázatot vállalok be az úton.
És a legrosszabb duma alig van tél, semmi hó, nem is járunk hegyekbe, nem is kell téligumi. Mivel a téligumi se hógumi, így nem a hóban való futást kell nézni, hanem hogy pl nulla fok környékén, ha valahol pici foltokban van deresedés, azt jobb eséllyel még sík úton is jobban kezeli a téli, mint a négyévszakos. És nagyon veszélyes az a fajta gondolkodás, hogy éves pár ezer km futásra, bőven jó egy jó 4 évszakos. Nem kell annyit menni, lehet pár km után is bajba kerülni, nincs olyan hogy bőven jó gumi. Az a legjobb, amit meg tudsz fizetni. Nem a gumin kell spórolni, mondván bőven jó lesz az. A gumi tart az úton, a fék pedig megállít. Ezek legyen mindig a kocsin a legdrágább, legjobb minőségben, ezen múlik az az emberi élet, testi épség.
És nem akarok meggyőzni én sem senkit, csak már b@szta a csőröm ez a négyévszakos gumi minden felett istenítése, ezért gondoltam utána kéne járni, mit tudnak pár szezon után ezek a gumik. De hát erre már nem találni teszteket. Tőlem is járhat mindenki olyan gumin amin akar, de remélem nem lesz soha bajom abból, mert valaki sprórolt pár tizest a vásárláskor, meg a gumisnál.[ Szerkesztve ]
A hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!
-
tboldi
nagyúr
-
dethroner
veterán
válasz szabonagyur #65740 üzenetére
Heroinnal sincs semmi tapasztalatom, de logikusan végiggondolva mégse kívánok rá.
Mondom, nem érdekel min gurulsz, de ne ringassuk magunkat abba a tévképzetbe, hogy nem hat rá a nyár és tél viszontagsága#65741tboldi Ferdítesz és olyat sugallsz, amit soha nem írtam. Annyit írtam, hogy az említett gumi szerintem rosszabbul viselkedik az évek alatt kapott terheléstől, mint az évszakfüggő.
#65742tacsk0 Melyik részével nem értesz egyet? Ha tudod, cáfold, szívesen olvasnék már valami valós körülmények között zajlott tesztről. Amíg ilyen nincs, addig számomra a mítosz kategória mindenre jó gumi
A hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!
-
őstag
válasz dethroner #65743 üzenetére
Legyél nyugodtan szkeptikus, de erre szokták azt mondani, hogy a puding próbája az éves.
Ezért gyűjtünk információkat egy fórumon, hátha van valakinek tapasztalata. Aztán lehet mérlegelni, hogy ez alapján érdemes-e kipróbálni. Utána lehet mondani hogy volt fent, 2 év után halálfélelmem volt 0 fok alatt, elkapart, csúszott, nem állt meg stb.
Csak mikor a tapasztalatot próbálod cáfolni, hogy 'nem lehet jó', 'várod a tesztet', az olyan fura..Én értem, hogy szerinted az uv meg hőterhelés annyit ront a szerkezeten, hogy lehetetlen az hogy télen használható legyen. Sőt, az alapvető kétség bennem is emiatt van.
De szerinted a többiek komolyan az életüket kockáztatják hogy igazuk legyen? Nem azzal térítenének, hogy ez egy fos, nehogy kipróbálja valaki mert életveszélyes?
Nem lehet, hogy sikerült egy jobb alapanyagot kifejleszteni ami jobban viseli ezeket a körülményeket? Vagy legalábbis ugyanolyan rosszul mint egy téli az állásban öregedést?Egyébként az állítás kb annyi, hogy adott esetben jobb lehet 3 évente eldobni egy szett 4S-t, mint 6 évente 8db szezonálist. Valószínű hogy a harmadik évre már romlik a 4S, de azt nem lehet objektíven mérni, hogy ez milyen relációban lenne egy 3-4-5-6 éves télivel/nyárival.
A tapasztalatok alapján nincs szignifikáns különbség.Ja: megnyugodhatsz, szerintem nem abból lesz itthon baj, hogy 3 éves 4S gumival neked mennek.. 8-10+ éves gumikkal mozognak autók tízezrei, mert van még minta, ehhez képest ez a fenti téma komoly kis fingreszelés
[ Szerkesztve ]
"... and I hope you have a great day!"
-
tboldi
nagyúr
válasz dethroner #65743 üzenetére
"Ferdítesz és olyat sugallsz, amit soha nem írtam."
Nem mintha te nem ezt csinálnád.
Idézlek a #65739-ből: "már b@szta a csőröm ez a négyévszakos gumi minden felett istenítése"Senki nem istenítette, legalábbis én biztosan nem. Én csak az értelmetlen prekoncepciók ellen próbálok küzdeni, de ahogy látom, inkább kevesebb, mint több sikerrel, úgyhogy nem is erőltetem tovább. Mindenesetre én abban a tudatban fogom egy hónap múlva megnyomni a rendelés gombot 4 db 4 évszakossal a kosárban, hogy igenis jól és felelősen döntöttem.
Amúgy sejtettem, hogy a konkrét kérdésemre nem fog válasz érkezni.
pető bá':
[ Szerkesztve ]
-
simonjoe
őstag
AztaQ..rva!!! Mi folyik itt??
Szeretném halkan megjegyezni, h tegnap a Goodyear Vector négyévszakos 3 éves guma az esőben-kanyarokban, óvatos vezetés ellenére is érezhetően csúszkált. Ma megnézem mekkora a mintázata. Valszeg ekkora (50k) futással csereérett lett. Újfent négy évszakos lesz, de ki kell próbálni más márkát, ez nem jött be(nekem).Joe
-
ncc1701
veterán
válasz dethroner #65739 üzenetére
A 3 év/km-t természetesen ex/has írtam. Akkor cserélem a 4 évszakost, ha a minta mélysége (4mm) már nem megfelelő. Azt is írtam, h nálam ez nem pénz kérdés, mindig az aktuális legjobb 4 évszakost veszem.
Ettől független nekem (és ahogy nézem másnak is) ezzel sok tapasztalatom van, Te pedig csak okoskodsz, innen-onnan összeszedett információkkal, aminek igazságát nem tudod ellenőrizni.Amúgy ha megnézed, micsoda bontószökevények vannak az utakon, akkor megértenéd, h nem az a legnagyobb gond, ha valaki mindig friss, prémium 4 évszakost használ.
[ Szerkesztve ]
-
-
ncc1701
veterán
Új hozzászólás Aktív témák
- Visszapillantó matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Motormatrica szinte minden motorra! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Üzleti és kirakat matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Legrand Netatmo Presence Siren Okos kamera FÉLÁRON
- Autómatrica és prémium minőségű matricák PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen