- Router gondok
- Bittorrent topik
- Kihagyták az NVIDIA-t egy új AI-hálózati szabványból
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Batch programozás
- QNAP hálózati adattárolók (NAS)
- Milyen routert?
- Hamarosan elképesztő mennyiségű áramot fogyasztanak el az adatközpontok és az AI
- Spotify
- Microsoft Excel topic
Új hozzászólás Aktív témák
-
Yushchenko
őstag
Felmerült, hogy az olajszivattyú a rossz. Szerintetek? Cseréje mennyibe kerülhet?
-
Dyno
veterán
válasz barnam_ #6818 üzenetére
Nekem 97-es 1,6.os van, sajnos a középső beltéri lámpa már nem érzékeli ha valamelyik ajtó nyitva van, de attól függetlenül mindegyik világít.
(#6851) Yushchenko: Engem is érdekelne, van egy 97-es 1,6-osom és motorikusan pár cuccost cserélni kéne rajta de szervízbe egyszereűen nem akarom vinnni mert szétrabolják a gatyámat.Nálam olya gondok vannak, hogy mióta hűvősebb van, igaz csak 6km-es távokat megyek,d e baromi sokat kajál 8-9liter, korábban 6-7litert evett, igaz a lambda szonda kivezetése levan törve így nicns a fedélzetire rádugva.Továbbá ha körülbelül félig meddig van csak üzemi hőfokon a motor, baromira rángat 2-esbe aztán mikor bemelegszik jó 2000rpm fölött kettesben sárnyra kap, főleg ha shellnél tankolok, valahogy jobban szereti mint a lukoilos benzint, csakhát 13ft-al drágább literje a shellnél
Igazából nincs itt valaki aki foglalkozik szervízeléssel, vagy ajánlan valakit?Most cseréltetek majd féltengyelyt emg fékbetéteket, de mint kierült motorikusan nem tud segíteni az ipse aki majd megcsinálja.Amit cserélnk gyertyák, gyújtást beállítani, emg a legjobb lenne géppel beállítatnia motort, cakhát ahhoz suzuki szervíz kell, de kérdéses mennyiért vállalják be az ilyet?
bocsi kicsit hosszúra sikeredett.
[ Szerkesztve ]
-
Yushchenko
őstag
Btw 1 hete se vagyok itthon, de valaki jó vastagon megkarcolta a kocsi oldalát kulccsal. Egy 14 éves Suzukit...
-
burasu4
senior tag
-
SzalaiG
addikt
válasz Yushchenko #6854 üzenetére
Miért ilyenek az emberek???
Kipolírozható vagy festendő? -
cellpeti
veterán
Szevasztok!
1993 Suzuki Swift-hez keresnék az első lámpákra "szemöldököt". Esetleg van ilyen valakinek?
Tigris, tigris, csóvafény...
-
Yushchenko
őstag
válasz SzalaiG #6856 üzenetére
ááá szép fehér csík maradt utána, messzíről rikított. Rendeltem egy ilyen fix it pro ceruzát -persze nem itt- ha segít segít, ha nem nem. Most azon gondolkodok, hogyha drágább kocsim lenne, ezt hogyan dolgoznám fel...
-
SzalaiG
addikt
válasz Yushchenko #6858 üzenetére
Írd majd meg mit ér! Ha lehet képpel.
-
t1
addikt
Srácok lenne nektek pár eladó dolgom:
- 13 colos lemezfelni garnitúra 3 szett 15k/szett
- Suzuki Swift gyári O.Z felni normális állapotban gumi nélkül 35k
- Dls hangszoró hátra a szűkítő műanyaggal együtt nem szar hanem minőségi a cucc 2,5k
- Michelin Pilot Exalto 165/60R14 garnitúra nagyon sok mintával 12k
[link]Írjatok Pü-t ha érdekel valami
-
Teszla_
senior tag
válasz Yushchenko #6858 üzenetére
10k-ért rendelted a WS-től? Mert Vaterán 1500-ért utánaddobják. De azt nem tudom, hogy mennyiben tér el az "eredetitől". Mondjuk én egyiknek sem hiszek, de az ezerötöst még ki is próbálnám, azzal sokat nem lehet veszíteni, hacsak nem barmolja szét a festéket. De csak nem.
-
aXXon
senior tag
válasz Yushchenko #6854 üzenetére
Szintén zenész. Az egyik oldalon a fémig, a másikon csak simán "nagyon" ... Dögöljön meg az ilyen, én azt mondom.
"Van, amikor azt hiszed rosszabb már nem lehet. Erre két dolog mindig rácáfol: a Firefox és a magyar kormány ;)" - bartucc // ''Ember Te asztán nem kímélsz senkit, odab@szol a fílingnek!'' by Lev Andropov
-
Yushchenko
őstag
Érthetetlen ez nekem, főleg azért, mert itt Ljubljanaban olyan nagyon szorosan parkolnak az autók, komolyan néha fáj látnom milyen közel állnak egymáshoz, és még semmi baj nem történt egyikkel sem. Otthon meg 10 dömper is elfér a parkolóban, annyi a szabad hely. Soha nem gondoltam volna hogy pár nap otthonlét alatt valaki "vicces gyerek" rajztáblának nézi a 14 éves suzuki oldalát.
Majd a tollról mindenképpen beszámolok mit ért, de ez még bele fog telni 1 hónapba is. -
aXXon
senior tag
válasz Yushchenko #6867 üzenetére
A mellettem lévő "veterán", patika állapotú Alfa Romeót is meggyalázták ugyanekkor. Kiváncsi vagyok mit szólt a tulaj, mikor meglátta. Nekem most fényeztetnem kell egy elemet, nagyon ajánlottak egy festőt, hogy oda menjek, ő majd ügyesen megcsinálja emezeket a karcokat is. Erre azért befizetek, de majd meglátjuk...
"Van, amikor azt hiszed rosszabb már nem lehet. Erre két dolog mindig rácáfol: a Firefox és a magyar kormány ;)" - bartucc // ''Ember Te asztán nem kímélsz senkit, odab@szol a fílingnek!'' by Lev Andropov
-
Yushchenko
őstag
Azt akartam még kérdezni, hogy lehet-e a gumiknak baja attól, ha téli-nyári gumira egy felnit használok? Csak mert nézegettem, és nem igazán tartom reálisnak a használt lemezfelnik árát.
-
aXXon
senior tag
válasz Yushchenko #6869 üzenetére
Elvileg nem, én is egy felniszetten cserélgetem, a céges autóinkon is úgy van, pedig azok új autók.
Mondjuk te extrém kilométert futsz hozzám, meg úgy általában hozzánk képest, úgy hogy neked előbb használódik el majd a futott távtól, mint a fel-le vételtől....
"Van, amikor azt hiszed rosszabb már nem lehet. Erre két dolog mindig rácáfol: a Firefox és a magyar kormány ;)" - bartucc // ''Ember Te asztán nem kímélsz senkit, odab@szol a fílingnek!'' by Lev Andropov
-
aXXon
senior tag
válasz Yushchenko #6871 üzenetére
Hát, ha hetente cserélgetnéd, akkor nyilván, de így... No para
"Van, amikor azt hiszed rosszabb már nem lehet. Erre két dolog mindig rácáfol: a Firefox és a magyar kormány ;)" - bartucc // ''Ember Te asztán nem kímélsz senkit, odab@szol a fílingnek!'' by Lev Andropov
-
hossszú
őstag
Az új Swift sajnos már nem a mi autónk, borzasztóan drága lett.
Árlista:
Suzuki Swift 1.2 GC AC ESP, 3 ajtós - 3 157 000 Ft
Suzuki Swift 1.2 GLX AC ESP, 3 ajtós - 3 582 000 Ft
Suzuki Swift 1.2 GC AC ESP, 5 ajtós - 3 305 000 Ft
Suzuki Swift 1.2 GLX AC ESP, 5 ajtós - 3 699 000 Ft
Suzuki Swift 1.2 GS AAC ESP, 5 ajtós - 4 017 000 Ft
Suzuki Swift 1.2 GS automata AAC ESP, 5 ajtós - 4 229 000 Ft„A kutya az egyetlen a világon, aki jobban szeret téged saját magánál.” Darwin
-
Hix3r
csendes tag
Sziasztok!
Már több mint 10 éves Suzuki WagonR+ össze lett törve egy balesetben, eleje felgyűrűdött, hűtő megrepedt, stb. légzsák nem nyílt ki mondjuk. A javítás a szervíz szerint 500ezer lenne, nincs erre keret most, inkább eladnánk ilyen szervíznek, bontónak, alkatrésznek stb.
Sajnos nem ismerem ennek a piacát, ha valaki tudna segíteni azt megköszönném, hol érdemes kb mennyit érhet stb.
Hátha a Suzuki topikban ismer valaki valakit, vagy járt hasonló helyzetben.
Köszönöm!
"It ain’t what you don’t know that gets you into trouble. It’s what you know for sure that just ain’t so."
-
g4besz
tag
Sziasztok!
A következőben kérném a segítségeteket:
'98-as 1.3-as Swiftben mikor esedékes a váltóolaj csere, illetve milyen olajat és mennyivel kell feltölteni?
Köszi -
g4besz
tag
Szia!
Nálunk a szomszédban már 2 wagonr-t is összetörtek , így az ő esetüket el tudom mondani: kijöttek eléjük, nem ők voltak a hibások, kocsi eleje tört, motor egyben maradt, biztosító 470ezerre hozta ki a kárkorit, 200ezer körül fizetett, így még nem gazdasági TC, és mivel van egy ugyanilyen suzukijuk csak annak a bal oldala sérült, így annak az alkatrészeit felhasználva tudják nekik a kiutalt összegből megcsinálni profi helyen (tehát nem a gányolós, filléres sufniban).
-
Latissimus Dorsi
senior tag
válasz hossszú #6873 üzenetére
A felszereltség sokkal magasabbról indul, mint az előző verziónál. Az a baj, hogy nincs igazi fapad. Bár a fene tudja baj-e Most a GC többé kevésbé egy régebbi glx cd ac felszereltségnek felel meg (Aktív biztonságban sokkal több, kütyükben kevesebb). Így már nem is olyan vészes a különbség.
MOS6510 > Intel P166 > Intel Cel400 > Intel Cel800 > AMD Athlon 2,0 Thunderbird > AMD Athlon 2,5 Barton > Intel Core2 Duo E6600 > AMD Phenom II N970 >Intel Core i5-4300U > Intel XEON E3 1505M v5 > ?
-
ett
aktív tag
válasz hossszú #6873 üzenetére
Igy igaz. Szerintem se er ennyit ez az auto. De ami a vicc megint, hogy kulfoldon olcsobb, mint itthon, gondolom a regado miatt. Peldaul Totiaban az 5 ajtos glx ac az itthoni 3 699 000 ft helyett 285-os arfolyammal szamolva 3 229 905 ft-ra jon ki,(11 333 euro) ami nem kis kulonbseg. A totoknak meg plane jo ar, mivel nekik a korona jo arfolyamon valtott at eurora. Ugyhogy megint mi szivunk, de a gyar eddig sem az itthoni eladasokbol elt meg, jo par eve mar az export a lenyeg.
En peldaul 2008-ban vettem a swiftet, akkor a gs 3 680 000 ft volt a teljes ar, de vegul 2 900 000-ert vittem el, mivel hitelre ment ugye.
Es most a gs otajtos meg 4 017 000 ft itthon, a totoknal meg 3 514 905 ft-ra jon ki(12 333 euro). Na ez a felhaborito. Olcsobb a gs kint mint az en regebbi swiftem 2008-as aron. Az arazassal tehat semmi baj nincs, csak a magyar allam baszik ki megint velunk.Here's a little song I wrote, I hope you learn it note for note. Don't worry, be happy.
-
ett
aktív tag
Mondjuk van orszag ahol dragabb, de a nyugati penztarca siman kibirja, ott meg amugy sincs rossz velemeny a suzukikrol, nem ugy mint itthon. Pedig mar nem olyan rosszak mint regen, sokkal erosebb a karosszeriajuk. Remelem vinni fogjak mint a cukrot, addig legalabb van melom.
[ Szerkesztve ]
Here's a little song I wrote, I hope you learn it note for note. Don't worry, be happy.
-
burasu4
senior tag
Használ valaki E85-el a swift 1-et? Mi a vélemény róla? Lehet 100% tisztán - benzin nélkül - használni?? Valaki tapasztalat, hallomás??
E85[ Szerkesztve ]
-
Teszla_
senior tag
válasz burasu4 #6885 üzenetére
Én még nem mertem kipróbálni E85-tel, de szerintem kizárt, hogy 100%-ban azzal tudj közlekedni bármilyen átalakítás nélkül. Általában a 70% benzin, 30% E85-öt szokták ajánlani első körben, kipróbálásra.
Ezen az oldalon nagyjából ki lehet kalkulálni, hogy egy átalakítóval mikor térül meg az E85-tel járás.[ Szerkesztve ]
-
Teszla_
senior tag
válasz burasu4 #6887 üzenetére
Csak a hsz-edet olvastam, abban meg nem írtad, hogy átalakítóval képzeled el a 100% E85-öt De a lényeg a lényeg.
Ismerősöm átalakító nélkül, egy kis házi alakítással használta 100% E85-tel a 126-os Polskiját, de minimális megtakarítása volt csak és sokszor nehezen indult az autója, ezért visszaállt benzinre. De hangsúlyozom, nem használt átalakítót.
Sokan sokmindent mondanak az E85-ről, jót is, rosszat is. Szerintem ki kell próbálni, az a ~40ezer forint átalakítóra annyira nem nagy összeg és még jól is járhat az ember, de csak hosszú távon és csak akkor, ha sokat megy az autóval. -
Yushchenko
őstag
Abba tudtok segíteni, hogy a nehezen járó zárakkal mit lehet csinálni? A csomagtartót szinte lehetetlen kinyitni kulccsal, de a másik két ajtó is nagyon nehezen jár. Mióta megolajoztam talán még rosszabb. Erre csak a zárcsere lehet a megoldás, vagy van valami csodaspray? Mennyibe kerülhet a csere?
-
hossszú
őstag
válasz Yushchenko #6890 üzenetére
A legjobb csoda spray a WD40, az mindenre jó viszont, ha már kopottak a lamellák a zárban akkor azon már ez sem segit.
[ Szerkesztve ]
„A kutya az egyetlen a világon, aki jobban szeret téged saját magánál.” Darwin
-
hossszú
őstag
válasz Yushchenko #6892 üzenetére
Bontottat nem érdemes venni, nem tudod mi volt az előélete.
„A kutya az egyetlen a világon, aki jobban szeret téged saját magánál.” Darwin
-
aXXon
senior tag
válasz Yushchenko #6890 üzenetére
Nem lehet, hogy a kulcsok vannak elkopva inkább?
Nekem egyébként a bal első szokott rakoncátlankodni, de egy negyed flakon zárolajzó jégoldó és olyan, mint a kés a vajban
"Van, amikor azt hiszed rosszabb már nem lehet. Erre két dolog mindig rácáfol: a Firefox és a magyar kormány ;)" - bartucc // ''Ember Te asztán nem kímélsz senkit, odab@szol a fílingnek!'' by Lev Andropov
-
Dyno
veterán
Sziasztok 97-es 1.6-os suzimra rátudok tenni a gyári lemezfelnire a 165/65R14-es gumi helyett 185/65R14-est?
-
KrAt
veterán
-
-
dany27
őstag
hali
Egy olyan kérdésem lenne hogy van egy 2002es 1.3as swiftünk és nagyon kajálja az olajat. Észre vettem hogy olajos folt van a blokkon egy cső melett csak nem tudom hogy mi az a cső pontosan, Szóval ebben szeretném a segítségetek kérni hogy kiderítsem hogy mi az ott.
Nah vegyük úgy hogy állok a kocsi előtt és az olaj betöltő nyílástól jobbra fent van egy gumi cső ami összeköti a blokkot a felette lévő szerkezettel. Nah és ott ahol a gumicső rácsatlakozik a blokkra, ott olajos! Mimegy azon a csövön?Előre is köszi!
Új hozzászólás Aktív témák
- Erős asztalláb (Steelcase)
- Eladó-Kiadó ingatlan táblák , hogy sikeres legyen az eladás! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Motormatrica szinte minden motorra! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Eladó Családi Ház Nőtincsen 70 négyzetméter Lakó rész + 40 négyzetméter beépíthető rész
- Traktor és kamion matricák széles választékban! PH tagoknak 30% kedvezmény!
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest