Új hozzászólás Aktív témák

  • Alaaf Pi

    aktív tag

    válasz pengwin #41 üzenetére

    Ez a csapat már most is ott van és programozza a millió ECU-t. Speciel egy éve küzdök velük rendesen. És ez a csapat fejleszt minimum 10 modellre. Szóval összeadva még mindig drágább a plusz hardver, mint a munkabér.

    A hardver berakás nem csak a költségen áll.
    Modell fejlesztés előtt másfél-két évvel kell eldönteni, milyen cucc kerül az autóba. Itt a teljesítmény, a gyártási volumen, az ár, a minimum 16 évig elérhetőség játszik, plusz egyéb követelmények. Pl. architektúra kompatibilitás. Ezt kell megugrania a beszállítónak. Eme döntés után sok esély nincs változtatni. De az IT hektikusságát nézve, SOP előtt hat évvel mennyire tudnád megtippelni, milyen HW lesz elég gyors, elég erős?

    A jelenlegi cuccok, egy motorvezérlő, kijelző mögötti rádió/Infotainment cucc azért száz eurós szinteken mozog tömeggyártás esetén is.
    S így is láttam idén is motorvezérlő hiány miatt álló gyárat.

Új hozzászólás Aktív témák