Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • csako

    veterán

    válasz csako #130243 üzenetére

    Érdekességnek folytatom a történetem: augusztus vége előtt beszéltem egy ügyintézővel, mert még akkor sem váltott át a szuper családi alapra, és azt mondta, más megfogalmazással, hogy a számlán elvben jó lesz, de ha nem, reklamáljak...
    Utána szeptember elején hívott a helyi telekom-partner ügyintézője, hogy valami gondja van a leadott eszközök körül, és mikor említettem, hogy már mindent leadtam (a 2 régi boxot és az egy újat is) és, hogy törlődött egy megrendelés, akkor valami beugrott neki, mert már tudta mit kell tennie, ezután 1-2 nappal át is váltott Alapra a díjcsomagom weben.
    Ma pedig reklamáltam, mert a számlán egész hónapra volt a szuper családi és a 2 box ára, én pedig nem akarom egész hónapra fizetni, mikor már kb. a felénél leadtam őket és pl. a webes telekom tv sem nyitotta meg az extra csatornákat (helyesen), csak amik az alapban vannak... Úgyhogy várom a jóváírást :D talán a 1414-es ügyintéző szép üzenetet gépelt helyettem :)

    Holnap országszerte 10 fok várható. Ebből 2 Budapesten, 1 Győrött, 2 Miskolcon...

Új hozzászólás Aktív témák