Új hozzászólás Aktív témák
-
bul07
nagyúr
válasz MaxxDamage #10020 üzenetére
Igen
Ha jól tudom eladás esetén az új tulaj is rendelheti a garancia futárt a saját nevére címére akkor csak cím változás miatt miért ne lehetne( ͡° ͜ʖ ͡°) Samsung Galaxy A52S / Samsung UE48H6400 / Touran 1.9PDTDI 90LE (2005)(BRU) ( ͡° ͜ʖ ͡°) ---->"A nők pedig olyanok, mint a parkolóhelyek. A jobbak mind foglaltak, a maradék meg vagy rokkant, vagy fizetős..." - By:elfelejtette
-
HUN]Repa
aktív tag
válasz MaxxDamage #10022 üzenetére
Ilyen esetben a GaranciaFutárt csak díj ellenében tudjuk biztosítani.
God save us from the arrows of the Hungarians.
-
MaxxDamage
félisten
válasz MaxxDamage #10028 üzenetére
A futár ma jött a csomagért (mert közbe megjött a másik VGA amit használok) és azt tudja valaki, hogy a 2540Ft -ot mikor kell fizetni? Majd mikor hozza vissza a futár a csomagot?
MD
L◄►Clevo® X170SM-G "DTR" Laptop *i9-10900K @ 5GHz (AIO Water System)*2x32GB=64GB 3200MHz CL20 RAM*RTX 3080 16GB MXM*4x2TB=8TB M2 SSD -_- LG® V30+ ThinQ DS 4/128GB "Blue"►Samsung® S20 Ultra 5G◄SM E80 3.5mm Jack►"Szép, a kinek esze nincs, de még szebb, a kinek van."◄►
-
Rawulf
őstag
válasz MaxxDamage #10043 üzenetére
Ezt csak ők tudnák megmondani, már ha publikus.
Én csak azt tudom, hogy jelenleg elővételben simán eladják a gyárak az összes közepes és komolyabb videokártyáikat."Please state the nature of the medical emergency."
-
mzso
veterán
válasz MaxxDamage #10061 üzenetére
A levelemre amiben érdeklődtem annyit írta, hogy garancia/számla legyen, meg probléma leírás.
Amúgy nem lehet valahol nyomon követni, hogy milyen állapotában van a garanciális ügyintézés? Az oldalon nem találtam semmit. E-mail állapotjelentéssel meg nem jött. Azt sem tudni, hogy eljutott-e hozzájuk.
-
nonsen5e
addikt
válasz MaxxDamage #10080 üzenetére
Az semmi, én December végén adtam le garanciára egy hibás terméket, azóta nem hallottam róla semmit.
Felhívtam őket, azt mondták ők nem tudnak mit mondani, írjak emailt a szerviznek. Írtam is, na ez volt nagyjából 2 hete. Azóta néma csend - még jó, hogy valahol az volt írva, hogy emailre 1-2 órán belül válaszolnak.
Lélekben már lemondtam róla, hogy valaha valamit is visszakapok belőle.[ Szerkesztve ]
D4 klán: HunPH - invért privát rám
-
bul07
nagyúr
válasz MaxxDamage #10083 üzenetére
Már rég nincs megszabva hogy mennyi idő a garanciáztatás, törekednie kell a leggyorsabb ügyintézésre
Ha heti egyszer rákérdez a nagykernél vagy a szeríznél hogy mi a helyzet akkor már törekszikBosszantó de ez van
( ͡° ͜ʖ ͡°) Samsung Galaxy A52S / Samsung UE48H6400 / Touran 1.9PDTDI 90LE (2005)(BRU) ( ͡° ͜ʖ ͡°) ---->"A nők pedig olyanok, mint a parkolóhelyek. A jobbak mind foglaltak, a maradék meg vagy rokkant, vagy fizetős..." - By:elfelejtette
-
HUN]Repa
aktív tag
válasz MaxxDamage #10043 üzenetére
Nem állunk kapcsolatban a gyártókkal, a kereskedelmi láncon megy vissza a gyártó megbízott szervizébe, mi a beszállítóhoz visszük. Ha épp a cseheknél van kapacitás, akkor lehet, hogy épp oda, nem tudom ez miért lényeges egyébként, mit tudnak a csehek, amit mások nem.
God save us from the arrows of the Hungarians.
-
HUN]Repa
aktív tag
válasz MaxxDamage #10089 üzenetére
Szerinted, ha felhívsz egy nagykert (már ha eléred, és felveszik a telefont) és kérdezeted őket, mi lesz a reakció? Van elég bajuk így is, nem állnak veled szerződésben, nem fognak neked magyarázkodni, néha megjátsz(ott)ák ezt már boltok.
God save us from the arrows of the Hungarians.
-
HUN]Repa
aktív tag
válasz MaxxDamage #10128 üzenetére
Attól, hogy sok panasz van fenn a neten még nem indokolt az, hogy levegyük a kínálatból, különösen azért, mert nem tudod, hogy annyi panasz mennyi eladásból jött össze. Van saját indikátorunk, ez jelenleg 6%-on áll, tehát 100-ból 6 hibás alaplap van, ez nem túl rózsás, de a szériahibától messze van. Egyébként mi is figyelünk erre, ha valamivel fokozott problémák vannak, annak az értékesítését felfüggesztjük. Nemtom ismerős-e valakinek az OCZ Petrol SSD? Na az tényleg az volt, szerintem pár héten belül kb. az összeset visszakaptuk. Most is volt egy csodás memória ami 10-ből több hibás darabot is produkált, na ezt sem áruljuk már.
God save us from the arrows of the Hungarians.
-
MaxxDamage
félisten
válasz MaxxDamage #10130 üzenetére
Közben meglett a hiba forrása és megoldódott.
Írtam e-mailt is. A kártyán hiányzó gari címke/matrica azonban további kérdéseket tesz fel és a 3 év helyett csak 2 év garancia kérdéses is számomra csere darab esetén. (gyári garancia 3 év)MD
L[ Szerkesztve ]
◄►Clevo® X170SM-G "DTR" Laptop *i9-10900K @ 5GHz (AIO Water System)*2x32GB=64GB 3200MHz CL20 RAM*RTX 3080 16GB MXM*4x2TB=8TB M2 SSD -_- LG® V30+ ThinQ DS 4/128GB "Blue"►Samsung® S20 Ultra 5G◄SM E80 3.5mm Jack►"Szép, a kinek esze nincs, de még szebb, a kinek van."◄►
-
MaxxDamage
félisten
válasz MaxxDamage #10138 üzenetére
Asus -al és iPon -al is lebeszéltem mindent.
A 2 év garancia valós, mert nem új terméket kaptam (mivel olyan nincs , mert már rég nincs is gyártva ez a széria) és most boldogan használom a 100% -ban specifikációban gyárilag megfelelő és hibátlan 980 Ti Matrix Platinum kártyám. Szó nélkül cserélték az RGB LED problémás kártyámat (Cseh Szakszerviz , Asus) Köszönöm az iPon -nak a korrekt ügyintézést !MD
L◄►Clevo® X170SM-G "DTR" Laptop *i9-10900K @ 5GHz (AIO Water System)*2x32GB=64GB 3200MHz CL20 RAM*RTX 3080 16GB MXM*4x2TB=8TB M2 SSD -_- LG® V30+ ThinQ DS 4/128GB "Blue"►Samsung® S20 Ultra 5G◄SM E80 3.5mm Jack►"Szép, a kinek esze nincs, de még szebb, a kinek van."◄►
-
bul07
nagyúr
válasz MaxxDamage #10191 üzenetére
Az is eltűnt az új oldallal
Írj emailt
Előbb utóbb csak javítják a dolgokat, de nem értem miért élesbe kell tesztelni egy félkész oldalt
[ Szerkesztve ]
( ͡° ͜ʖ ͡°) Samsung Galaxy A52S / Samsung UE48H6400 / Touran 1.9PDTDI 90LE (2005)(BRU) ( ͡° ͜ʖ ͡°) ---->"A nők pedig olyanok, mint a parkolóhelyek. A jobbak mind foglaltak, a maradék meg vagy rokkant, vagy fizetős..." - By:elfelejtette
-
subaruwrc
félisten
válasz MaxxDamage #10365 üzenetére
megjegyzésbe belefér.
-
tomgabor
senior tag
válasz MaxxDamage #10440 üzenetére
Nekem is kb akkor érkezett be a cucc. Ha tudtam volna hogy a termék kimegy külföldre akkor inkább elálltam volna a vásárlástól. Utoljára akkor volt garanciális ügyintézésem amikor még a Francia úton volt a szerviz, 10 naptári nap alatt megvolt a videokártya cseréje.
[ Szerkesztve ]
-
embe
nagyúr
válasz MaxxDamage #10449 üzenetére
Akkor várok tovább..... Jobbat úgy sem tudok.
Yamaha RX-A2080 Aventage erősítő, Garmin szíjak eladóak: https://n9.cl/ba3pe
-
embe
nagyúr
válasz MaxxDamage #10451 üzenetére
Hatalmas csalódás...pozitív értelemben. Cserélve lett. Bő két alatt lefutott. Ez nagyon pozitív.
Yamaha RX-A2080 Aventage erősítő, Garmin szíjak eladóak: https://n9.cl/ba3pe
-
embe
nagyúr
válasz MaxxDamage #10454 üzenetére
Én augusztus 23.-án kaptam a visszaigazoló emailt, hogy beérkezett a gariztatni kívánt vinyó. Ma reggel a kezemben volt a vadi új csere vinyó.
Ez így király. Így kellene ezt csinálni.....[ Szerkesztve ]
Yamaha RX-A2080 Aventage erősítő, Garmin szíjak eladóak: https://n9.cl/ba3pe
-
embe
nagyúr
válasz MaxxDamage #10456 üzenetére
Remélem neked is hasonlóan pozitív eredménnyel zárul majd, mint nekem!
Sok sikert hozzá!Yamaha RX-A2080 Aventage erősítő, Garmin szíjak eladóak: https://n9.cl/ba3pe
-
sefra11
csendes tag
-
bul07
nagyúr
válasz MaxxDamage #10675 üzenetére
Basic-> csak ipon-nak lehet visszaküldeni garanciáztatni
Gyári-> ipon-nak is vissza lehet küldeni és intézik, vagy a gyártó Magyarországon szerződött hivatalos szervizbe is be lehet vinniPromóció, mondjuk vga esetén esetén esetleg járna játék kód is, na a Basic garanciáshoz nem jár
Gyári szerintem jobb
( ͡° ͜ʖ ͡°) Samsung Galaxy A52S / Samsung UE48H6400 / Touran 1.9PDTDI 90LE (2005)(BRU) ( ͡° ͜ʖ ͡°) ---->"A nők pedig olyanok, mint a parkolóhelyek. A jobbak mind foglaltak, a maradék meg vagy rokkant, vagy fizetős..." - By:elfelejtette
-
zseko
veterán
válasz MaxxDamage #10711 üzenetére
Köszi!
Bár ebből még nem tudtam meg, kell-e adnom akkor egy másolatot, vagy sem Eredetit egyértelmű nem adom oda, hiszen rajta van a többi alkatrész is, mivel nem külön-külön lapon adták, hanem egyen az összeset. Név+címet félig úgy értettem, hogy azt nem szoktam megadni idegennek, a számlán viszont rajta van, de eladni se nagyon szoktam, úgyhogy nem tudom megszokták-e adni vagy sem.
Elég zagyva lett, remélem érthető[ Szerkesztve ]
HR24.hu
-
zseko
veterán
válasz MaxxDamage #10713 üzenetére
Okké, köszi, akkor még jó, hogy nem adtam fel ma Szivem szerint mondjuk a lakcímet kitakarnám (legalábbis az utca, házszámot).
HR24.hu
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen