Új hozzászólás Aktív témák
-
L4mie
veterán
Logikus az lenne, ha fogyasztónak minősülne a cég is, aki nem folytat a vásárolt termékkel kapcsolatos kereskedelmi tevékenységet. Egy cégnél is előfordulhat a fenti példa...legalábbis nálunk igen, mindenesetre jó tudni hogy ez esetben nincs ilyen jog, mert legalább elővigyázatos leszek amikor leközelebb beszerzés lesz.
Na sebaj, majd érdekes lesz, ha elállásról lesz szó, addig szerencsére nem okoz gondot.
Dolgok amiket utálok: 1. fórumaláírások, 2. irónia, 3. listák
-
hash99
senior tag
Nos azóta írtak hogy válaszolt a beszállító és berendelték a csereterméket.
A felvetéseiddel nem értek egyet. A kisker vagy a beszállító külsős szervíz akárki feladata két dolog ilyen esetben. Megvizsgálni hogy tényleg hibás e a termék illetve hogy nincs külső beavatkozásra utaló jel. Amit te is írtál nincs meghajolva kupaktalanítva megégve stb. Az hogy egy processzoron belül mi okozta a hibát már nem a garanciális cseréhez tartozó kérdés. Ezt a gyártó kivizsgálhatja magának hogy az esetleges gyártási hibákat javítsa a jövőben.
Onnantól hogy megállapították hogy a termék hibás és külsérelmi nyom idegen kezűség nem látható jogosult vagy a garanciális cserére.
Hogy ők vagy a beszállító mit matekozik utána a gyártóval az már nem az én dolgom. A garanciát nekem jelen esegben az ipon vállalja nem a gyártó.
[ Szerkesztve ]
-
MaxxDamage
félisten
válasz Rawulf #10042 üzenetére
Én a termék (Asus VGA) Cseh szakszervizbe kértem, hogy küldjék, Asus Magyarország javaslata alapján. Vajon oda juttatják el valójában is?
MD
L◄►Clevo® X170SM-G "DTR" Laptop *i9-10900K @ 5GHz (AIO Water System)*2x32GB=64GB 3200MHz CL20 RAM*RTX 3080 16GB MXM*4x2TB=8TB M2 SSD -_- LG® V30+ ThinQ DS 4/128GB "Blue"►Samsung® S20 Ultra 5G◄SM E80 3.5mm Jack►"Szép, a kinek esze nincs, de még szebb, a kinek van."◄►
-
MaxxDamage
félisten
válasz Rawulf #10044 üzenetére
Asus Magyarország szerint, azt mondták (telefonon hívtam őket és mailen keresztül is sokat leveleztem velük) hogy Vigyem vissza ahol vettem és ők majd eljuttatják Cseh szakszervizbe, mert Magyarországon már nincs VGA-ra hivatalos szakszerviz. iPon -nak megírtam, Gari futárt megrendeltem, dokukat kinyomtattam (mindent) és mellékeltem, 35.-én a garanciális eljárást elkezdték. (jött erről is mail) aztán majd többet tudok, ha a futár hozza majd a kártyát, vagy újat (cserét kértem, de ha csak a ventis részt cserélnék, már az jó volna)...ki tudja.
MD
L[ Szerkesztve ]
◄►Clevo® X170SM-G "DTR" Laptop *i9-10900K @ 5GHz (AIO Water System)*2x32GB=64GB 3200MHz CL20 RAM*RTX 3080 16GB MXM*4x2TB=8TB M2 SSD -_- LG® V30+ ThinQ DS 4/128GB "Blue"►Samsung® S20 Ultra 5G◄SM E80 3.5mm Jack►"Szép, a kinek esze nincs, de még szebb, a kinek van."◄►
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen