Új hozzászólás Aktív témák

  • Celtis

    veterán

    válasz Swenk #25800 üzenetére

    Vannak a garanciális javításra vonatkozó előírások. Lehetőleg 15 napon belül, de mindenképpen 30 napon belül kell kijavítaniuk.
    Azt nem várhatod el, hogy legyen egy gyorsreagálású egység, aki másnap ott van és javít. Vagy legalábbis nem ezért a vételárért.
    Azért se reklamálj, hogy nem a helyszínen javítanak. Szerintem pl. kifejezetten igénytelen a kanapén szervizelni.

    A hiba természete meg olyannak tűnik, amit nehéz lesz elkapni. Eleve a szervizben járatniuk kell, hogy jön-e a hiba. A szoftverezés pedig sz@rt se fog segíteni.

    Másfelől ez olyan hiba, amivel átmenetileg együtt lehet élni. Inkább megpróbálnám kitalálni hogyan, milyen körülmények között jön elő, illetve felvenném a kapcsolatot a TCL ügyfélszolgálattal, hogy mégis milyen megoldást javasolnak.

Új hozzászólás Aktív témák