Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Swenk

    tag

    válasz Celtis #25804 üzenetére

    "A szoftverezés pedig sz@rt se fog segíteni."
    Lehet, hogy így van, lehet, hogy a másik szervízes technikusnak van igaza, mert Ő mondta a lehetséges szoftver hibát.

    "Azt nem várhatod el, hogy legyen egy gyorsreagálású egység"
    Természetesen nem várom el, nem is írtam ilyet, hogy azonnal jöjjenek . Jó, ha a cégnek jobban megéri, elszállítani a a tv-t bármi hibája is van, mint egy helyszíni hiba felmérés, ok. Nincs egy hiba szűrés, mielőtt szállítanak? Persze ez a szervíz dolga, Ők tudják.

    "Lehetőleg 15 napon belül, de mindenképpen 30 napon belül kell kijavítaniuk."
    Azt már megtanultam, hogy ha 1 hónap lehet a max javítási idő, akkor min annyi lesz, ha szerencsém van.

    "Szerintem pl. kifejezetten igénytelen a kanapén szervizelni."
    Ez így nagyon hatásosan hangzik, de túlmisztifikálod ezt a dolgot.
    Konkrétan alaplap cseréről volt szó és igen, ehhez nem kellenek laboratóriumi körülmények, egy 50 colos tv esetében.Jól meg is csinálták :)
    Végül, ami nagyon dühít, az a fotózgatás. Mit kell nekem igazolni, kell nekem tudni, hogy mi az az adatlap, és, ha rosszat fotózok le, ugrik a gari, vagy vegyem le még 1x? Mi a fene közöm van nekem a tv adatlapjához?
    Ok, küldöm az emailt, a számlát és a garit beszkennelem mellékletben. Ha ez kevés, akkor megkérdezek tanult jogászokat, hogy ilyenkor mi van.

  • Swenk

    tag

    válasz Celtis #25804 üzenetére

    "Másfelől ez olyan hiba, amivel átmenetileg együtt lehet élni. Inkább megpróbálnám kitalálni hogyan, milyen körülmények között jön elő,"

    Igen, ez így igaz, szerintem is, ezt próbálom tenni én is.

    "TCL ügyfélszolgálattal, hogy mégis milyen megoldást javasolnak."

    Sajnos csak általános megoldásokat tudnak javasolni, /hardreset, feszültség mentesítés 5 percre, gyári visszaállítás/, de azért teszek még egy próbát.

Új hozzászólás Aktív témák