- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Windows 10
- Ezúttal bennfentes kereskedelemmel vádolják Elon Muskot
- Hamarosan elképesztő mennyiségű áramot fogyasztanak el az adatközpontok és az AI
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- Szilárdtest-akkumulátorokat fejleszt Kína, jöhet az áttörés?
- Synology NAS
- DIGI internet
- PHP programozás
- Invitel (TV, internet, telefon)
-
IT café
A Toyota cégcsoport napjaink vezető gépjárműgyártója. Eladásokat tekintve első helyen áll a világ autógyártó csoportjai között. Ezt a helyet a hibridautók terén elért eredményinek köszönheti.
A Toyota cégcsoport tartozó márkák és érdekeltségek: Daihatsu, Lexus, Yamaha, Scion, Subaru, Hino, Isuzu, Toyota.
Új hozzászólás Aktív témák
-
lsc
nagyúr
válasz diablo1984 #2300 üzenetére
csak az elektromos ha lemerül és fuvarban vagy az ciki.
Az a ciki hogy ilyeneket írsz, ha kicsit is ismernéd a priusz működését akkor ilyen hülyeséget nem írtál volna le. Az elektromos meg nem érdekel, priuszról volt szó végig, ne ferdíts.
Az élet kegyetlen .
-
őstag
válasz diablo1984 #2298 üzenetére
Senki nem mondta, hogy a corolla elromlik, viszont a prius azért kapott tőled:
"cserébe nem húzgál 200kg akkut"
"nem egyszerre, de egyszer tönkremegy."
"persze, de a prius benzines motorja is megnyekken egyszer"
"de mint minden forgó alkatrész az is kopik"De ezek sem tűnnek annyira meggyőző, tapasztalaton alapuló érveknek, inkább riogatásnak.
A bonyolultság igaz lehet, de ez sem feltétlenül jár sokkal nagyobb rizikóval[ Szerkesztve ]
-
rob210
nagyúr
Szerintem ezt hagyjátok abba.
Renault topikban már offba lennétek.
Ez egy segítő fórum!Nem elbizonytalanítani kell a vásárolni szándékozókat, de nem is lehülyézni a kétkedőket.
Mind a két tábor véleménye tartalmaz igazságot.
Csak ezt kultúráltan osszátok meg egymással.Prius: Érvek: Kis fogyasztás, csendes üzem, megbízható szerkezet, olcsó fenntarthatóság extra hiba mentesség esetén.
Ellen érvek: Hosszú távú autókázásra lomha, "kicsi csomagtartó" kategóriáján belül, kettes, hármas esetén már ez sem igaz, szokható vezethetőség, de élvezetesnek nem mondható, extra hiba esetén egy alacsony kategóriás autó árát rá lehet költeni.
Konzekvencia: Vennék, ha lenne rá pénzem, városi autónak mindenképpen. Csak bevizsgált jó állapotú példányt.
[ Szerkesztve ]
Renault power
-
Ragadozó
Ármester
Teljesen igaz, szerintem itt le is lehet zárni a vitát!
De nem csak prius van ami hibrid, Yaris, Auris is jó vétel lehet.
A hajtás láncra 10 év garancia van, a benzines motor pedig nem otto motor, hanem atkinson.
Nincs kuplung, kettős tömegű lendkerék stb.
Mozgó autójavító szolgálat - autóvillamosság, autószerelés
-
Safranek
aktív tag
Sziasztok,
Avensis T25 gyári 16 os alufelnihez melyik kerékőrt ajánlanátok?
Iletve volna még ez
Köszönöm
„Attól tartok, Safranek, hogy maga gúnyolódik velem. Jöjjön közelebb!″
-
addikt
Hali,
2004-es Avensis Kombi VVT-i esetében sokat nyer az ember a 2.0-ssal vagy elég az 1.8-as? Egy cikk szerint nem sokkal megy jobban, de 2 literrel többet eszik. Ez tényleg így van? Illetve 2.0 esetében az a gyári 10,6l / 100km valójában mennyi városban? Olyan rémhíreket is hallottam, hogy eszi az olajat.
Köszi!
Dark Archon | i5-12600KF - RTX 3070 | Canyon Endurace 7 | BF4: DarkArchonHUN
-
lsc
nagyúr
válasz Dark Archon #2310 üzenetére
Az 1,8-as is elég lehet, de ha sokat jársz teljes terhelés körül akkor a 2,0 jobb lehet. Itt [link] nézhetsz fogyasztást, olajfogyasztást nem tudom.
Az élet kegyetlen .
-
addikt
Igazából napi ingázásra kell, de ha úgy van, akkor ritkán cementeszsákokkal is meg lehessen tömni vagy leruccanni Horvátországba. Ezért az évi 1-2 alkalomért viszont én sem gondoltam kifizetni a 2.0-val járó többletet. Amúgy meg átlag családi autónak kell. Köszi a linket!
[ Szerkesztve ]
Dark Archon | i5-12600KF - RTX 3070 | Canyon Endurace 7 | BF4: DarkArchonHUN
-
lsc
nagyúr
-
rob210
nagyúr
válasz Dark Archon #2312 üzenetére
Párom corolla versojában 1.8 van. 1ZFFE ez sem fogyaszt keveset, de itt a nagy kaszni plussz rövid távok miatt.
Ezért is kap 5w30 as olajat, amiből egy csereperiódus alatt kb. 3 decit fogyaszt.
Ennek ellenére jó autó kényelmesen autózható, ha kell megy oda lehet neki lépni, szerintem az avensishez is bőven elég a verso még is csak nagyobb kaszni.
A mi használatunkkal télen 9.2 iszik most, nyáron 8 literből elvan.
De mondom mi rövid távokon használjuk gyerekek suli meló gyerekek suli haza ezt napjában többszőr, mert két gyerek van és nem egyszerre végeznek
Nyáron autópályán 7.5 literrel elvoltunk megpakolva klÍmával.
A 2.0 esről nem tudok nyilatkozni, nincs tapasztalatom.
Renault power
-
addikt
Köszi az infókat. Csereperiódus alatt 1 évre gondolsz, igaz? Tehát egy év alatt 3dl-t kell utántölteni?
Megnéztem egy helyen két kocsit is, az egyik 1.8-as kombi, másik 2.0-s ferdehátú, fekete.
A fekete annyira újszerű (szerelőmet hívtam, hogy nézze meg), hogy van egy kis horpadás a bal hátsó ajtón, hiányzik az összes tartozéka, beázik a csomagtere, párásodnak a hátsó lámpái. A bal oldali ajtó ablakkezelő panelje beesett, mikor hozzányúltunk. "Természetesen" agyonkopott 2004-es gumikkal. Féktárcsák és fékpofák rozsdásak, jó ideje áll már.
A kombi viszonylag jó állapotban van (kitűnőt azért nem lett volna pofám odaírni mondjuk), tartozékai megvannak, sérülés vagy masszív kopás nem látszik. Gumik hasonlók, mint a feketén.
Az érvényes magyar okmányok annyit jelent, hogy mindkét kocsi Németországból hozott (persze, meg orvos páros használta hétvégén bevásárolni), rendszám nincs, de a MO-i papírok benne vannak az árban.
Mindkettő be lett indítva, de annyira nem győzött meg egyik sem, hogy próbakörre menjek. Sz'al az első köröm annyira nem dobott fel, pedig direkt olyan helyeket keresek, amelyeket nem tegnap alapítottak. De az ilyen ügyeskedések néhány 10eFt miatt elveszik az ember bizalmát. Na meg az autók állapotának téves megjelölése a hirdetésben.
Szerelőm szerint magánszemélytől vegyek, Budáról. Meg 1.8-ast, mert az a jobb motor. Ha hozzáteszem, hogy inkább 5 ajtósat szeretnék, nagyobb esélyem van a lottóra is szerintem.
Viszont most jött egy 1.8-as, 5 ajtós Avensis hirdetés, az egyetlen bökkenő, hogy 260e km van benne. Viszont 1,2mFt-ért szinte ingyen van, a kérdés, mennyit kell ráköltenem a csapágyakra, gömbcsuklókra, egyéb kopó alkatrészekre, hogy autó legyen belőle. Olajat bizonyára eszi már.
Ugyanilyen Avensis 4 évvel és 100e km-rel fiatalabban már 2,7mFt. 1,5 millióért már csak rendbe lehet hozni egy kocsit, nem? Szvsz még egy motorcsere is beleférne, ha úgy van.
[ Szerkesztve ]
Dark Archon | i5-12600KF - RTX 3070 | Canyon Endurace 7 | BF4: DarkArchonHUN
-
diablo1984
veterán
válasz Dark Archon #2315 üzenetére
atya ég!
a szerelődnek igaza van, magyar autót vegyél ha már benzinest keresel és magánszemélytől!
német autót nem ajánlom, ha kis futásteljesítményűt akarsz, azokat egytől-egyig visszatekerik, szervízkönyv vagy nuku, vagy hekkelt pecsétek vannak benne az utolsó 1-2 bejegyzés, ami nem toyotás, nehogy ellenőrízni lehessen.....260ezer km-től nem kell félni 120ezernél is már rég minden futómű és fékalkatrész ki lehetett cserélve benne, ezek kopó alkatrészek, gumi biszbaszok, amik elöregednek, ha mennek vele, ha nem. 260ezres motor nem biztos, hogy fos, nekem a yarisomban 273ezer km van, kutya baja, olajat nem eszi, szépen megy, nem füstöl, nem kell még ezeket leírni!
állapotot nézdd a sokat futott autón, abból lehet látni, hogy csak hajtották, vagy költöttek is rá, mert nézhet ki jobban egy 260ezret futott is, mint egy 150ezret futott társa, főleg ha hosszú távon használták és a 150 ezret futottban is van 300ezer.
csereperiódus nem feltétlen 1 év, ha a km-t hamarabb eléred, akkor még annyi sem lehet!
[ Szerkesztve ]
-
diablo1984
veterán
válasz Dark Archon #2315 üzenetére
a kombinak egy 2013-as 127-e km-es km állás a bizonyító erejű a km-ben? 3 év alatt egy német simán belever 150 ezer km-t, arról nem is beszélve hogy a szervízkönyvbe ütött autohaus mandel-es bélyegző is egy magán műhely, nem toyota szakműhely, ilyen bélyegzőt kinnt is bármelyik török/orosz/lengyel/stb-stb kereskedő csinál, ha van szervízkönyv, ezzel szokták lefedni a köztest, toyota rendszerbe sosem kerül be, így ellenőrízni sem lehet...... a jobb első sárvédő és ajó él közötti rés lefelé szűkül, ott is lehetett rajta valami suspus, érdemes lenne rámérni!
a fekete az elektronikus szervízkönnyvel rendelkezik, az inkább lehet reális futású, ráadásul valszeg végig a toyota szervizelte, inkább mondható jónak.
-
rob210
nagyúr
válasz Dark Archon #2315 üzenetére
igen mi évente cseréljük, mert kilométerben is kb. akkorra érik meg a dolog.
De amelyik előbb szokott eljönni erre figyelek.
1 év vagy 10.000km.Én is az 1.8-ast támogatom, nem véletlen mondtam, bár a 2.0 ról csak meséltek ezért mondtam, hogy nem ismerem nem merek róla mondani semmit.
Renault power
-
addikt
válasz diablo1984 #2316 üzenetére
Ez a 260 ezres mintha magánszemély lenne, de speciel ez is valami külföldi rendszámú csoda. Legszívesebben egyébként márkakerből vennék, de 10 éves kocsikkal azok már nem foglalkoznak, 3 millió alatt szinte semmi nincs.
Dark Archon | i5-12600KF - RTX 3070 | Canyon Endurace 7 | BF4: DarkArchonHUN
-
lsc
nagyúr
válasz Dark Archon #2319 üzenetére
Itt azért van 38 db [link], nem hiszem hogy nem lehet találni jót, de azt se várd hogy holnap bemész a szomszéd kereskedésbe és ott lesz álmaid autója. A jóért menni kell.
Az élet kegyetlen .
-
Mr.Knight
csendes tag
Sziasztok!
Régóta olvasgatom a fórumot, jó látni, hogy nem csak Én vagyok elfogult és elégedett a Toyotámmal, hanem más is.
Mostani autómmal szeretnék tapasztalatokat megosztani majd Veletek.
2005 USA Camry 2.4 5 sebességes automata váltó Facelift változat
Tavaly szeptember óta 12.000-et.mentem vele.
Fogyasztásaim autópályán 7.5-8.4 (tempomat 135-140km/h)
Városban 9-10.5
Először nem hittem a szememnek tankoláskor!
Korábban egy 93-as 2.2-es Camrym volt 12 évig
Egy problémám viszont sajnos akadt! P0446-os hibákód miatt időnként előjön a Check Engine, és egyelőre nem nagyon tudunk mit kezdeni Vele a szerelőmmel, mert darabokra szedtünk minden érintett alkatrészt és mindent leteszteltünk, hibátlan azonban időről időre előjön.
Esetleg valakinek hasonló problémája volt a Kaniszter szűrőjével vagy annak elektronikájával?Kórrhhááázzz????
-
addikt
Ha kivesszük belőle a sedan-okat, a német mutyis kocsikat, akkor elég kevés marad. Ami meg marad, az ilyen:
A kereskedés pechjére a rendszámtakaró céglogó leesett elöl, így lefényképeztem a rendszámot és le tudtam kérdezni. De, hogy ennek mi értelme van, én tényleg nem értem. Ki az a balek, aki legalább ennyit nem tesz meg, mielőtt vásárolna? 625Ft-m bánta, de legalább lekértem a saját kocsim adatait is bónuszként.
[ Szerkesztve ]
Dark Archon | i5-12600KF - RTX 3070 | Canyon Endurace 7 | BF4: DarkArchonHUN
-
diablo1984
veterán
válasz Dark Archon #2323 üzenetére
-
KMT
addikt
válasz Dark Archon #2323 üzenetére
Szeretnek tolatni, az biztos.
-
őstag
válasz Dark Archon #2323 üzenetére
A visszatekerés egy dolog, de hogy (és miért?) került bele 100e km két nap alatt?
-
addikt
Ja, könnyen lehet. Adminisztrációs hiba... a dátumban! Ami viszont 100%-ig biztos, hogy a büdös életben nem fog kiderülni, mivel még a Toyota márkaszerviz a 30eFt-s állapotfelméréskor sem tudja megmondani a valós futott km-t.
Ezen kívül úgy néz ki, hogy még valami forgalmi korlátozás is van rajta.
[ Szerkesztve ]
Dark Archon | i5-12600KF - RTX 3070 | Canyon Endurace 7 | BF4: DarkArchonHUN
-
rob210
nagyúr
válasz Benoe77 #2326 üzenetére
Pedig nagyon egyszerű.
Tipikus nepper trükk.
Vesz a nepper magának egy autót amit használni fog, mint nÍvós márkakereskedés, látod toyotával járok.
Meg is nézi valóban keveset futott szép állapotút vesz.
Majd a váráslás után kicseréli a műszeregységet egy akár milyen másikra.
Aztán amikor elege lett belőle, vagy már lóg a bele.
Visszateszi az eredeti szépen gondosan elcsomagolt kilométerórát.
Ez ilyen hihetetlen egyszerű.Renault power
-
addikt
Ez a Corolla Verso milyen? Lényegében alapból egy kombi Corolla, csak, ha úgy van, a csomagtartóban elfér 2 ovis?
[ Szerkesztve ]
Dark Archon | i5-12600KF - RTX 3070 | Canyon Endurace 7 | BF4: DarkArchonHUN
-
diablo1984
veterán
válasz Dark Archon #2332 üzenetére
az egy puffasztott egyterű corolla! tudtommal a sima corollától magasabb a kasztnija is!
-
Trak
addikt
válasz Dark Archon #2332 üzenetére
A Verso egyterű, nem hasonlítanám egy kombihoz. Nekünk Corolla Verso van, nagyon szeretjük.
Két gyerekkel és egy kutyával is bőven elférünk benne, csomagtartóban még sok csomag, ha vidékre megyünk, vagy 1-2 kisebb táska + a babakocsi ha csak kisebb útra.Magasabban ülsz, mint egy kombiban, amit én személy szerint szeretek, és tágasabb is minden szempontból.
Egy Avensis kombival mentünk múltkor helyette 250 km-t, de az asszony azt mondta, hogy Ő többet nem megy azzal a két gyerekkel, csak a Verso-val
Igaz a kombinak nagyobb a csomagtartója, de a benti tér család barátabb a Verso-nál.
A miénk 1.8-as benzines, ezzel már nagyon jól elmegy, megpakolva is.Jó, az Avensis egy 2.2 diesel (170+ lőerő), egészen másképp gyorsul és megy, úgyhogy azért család nélkül azt sokszor jobban szeretem vezetni, szerintem mindenki megérti, hogy miért
[ Szerkesztve ]
''Mielőtt megszólalsz, gondold végig, szebb-e, mint a csend, amit megtörsz vele...''
-
addikt
-
rob210
nagyúr
válasz Dark Archon #2332 üzenetére
Nem ez olyan mint egy grand scenic.
Azaz családi egyterű.
Magasabb mint a corolla, tágasabb mint a corolla, azért is Írtam itt, hogy elég nagy vas.
hátul pedig a sulisok is elférnek 170cm-ig kényelmes utána szükség ülés.
De én is ültem már hátul 190 cmes vagyok igaz csak 30 percet.Renault power
-
Safranek
aktív tag
Reggel nem indult a gépsárkány, lemerült az akku.
Nem csuktam le rendesen a csomagtartót és csomi világítás leszipkázta
(T25 Avensis kombi , 1.8)Ha ki kell venni / cserélni az akksit utána miket kell újra konfigolni?
Köszönöm
„Attól tartok, Safranek, hogy maga gúnyolódik velem. Jöjjön közelebb!″
-
L4mie
veterán
-
Safranek
aktív tag
Köszönöm Nektek.
Rob
És ezt hogy kell csinálni?
(Próbálok előre felkészülni , ne akkor kelljen , mikor hazaértem. )„Attól tartok, Safranek, hogy maga gúnyolódik velem. Jöjjön közelebb!″
-
-
nagyúr
Sziasztok! SUV-ban updatelt már valaki térképet?
-
etejedu
őstag
Sziasztok!
Rövid időn belül szeretnék vásárolni egy használt Toyota Corollát! No nem egy olyan alig pár éveset hanem igazi béka vagy veselámpásat (tanultam valamit), tehát a 1997-2002 közötti évjáratból szemezgetek majd a piacon. Miket nézzek át a kocsin? Hol lehet nagy bibi ami miatt el kell állni a vásárlástól? -
Ragadozó
Ármester
4efe ritkán eszi az olajt, de az első 4zz motorosnál van ilyen.
etejedu: 4efe kevesebbet eszik, de kiolvasni nehezebb, a 4zz-ésen már obd csati van.
Nekem béka lámpásom volt hat évig, 5 ajtós, megbízható autó. Ajtók alját, tornyot már azért érdemes megnézni nincs-e rohadás. A 4efe szíjas vezérlésű, a 4zz láncos, elvileg láncot nem kell cserélni, de hidegen meg kell hallgatni, nem-e zörög...(pár másodpercig fura zaj a motorból).
[ Szerkesztve ]
Mozgó autójavító szolgálat - autóvillamosság, autószerelés
-
lsc
nagyúr
válasz Ragadozó #2347 üzenetére
Akár igazad is lehetne, kár hogy nincs, két 4efe-t használok, az egyiken már meg lett takarítva az olajlehúzó gyűrű hornya azóta 0 olajfogyasztás /kb 270-ezernél, addig már megvolt a 0,5 l 1000 km-nél/, a másik is 250-enél már 0,3-nál jár, itt is le van ragadva az olajlehúzó. Azért mondtam 50-e körül a javítást mert csak egy gyári hengerfejtömítés kell, szétszedésnél a dugókat kivenni, gyűrűhornyokat, olajvisszaeresztő furatokat kipucolni és ennyi a dolog, újabb 250e-ig nincs gond.
Az élet kegyetlen .
-
etejedu
őstag
Ugyanezen időszakból 1997-2003 ig gyártott Avensis lenne a másik típus amit eltudok képzelni, illetve mivel jobban pakolható és jobban felszerelt talán inkább ilyet vennék!
Kérdés hogy 500k ból bevállalható ez a típus? (Persze láttam 1.4 millióért is avensist ami véleményem szerint túlzás)
Úgy 500-700 k körül láttam nagyon jó állapotút. Legalábbis ami a külsőt illeti mert csak a képeket néztem.
Corollából ez már a plafon ár! Kérdés lenne még hogy mi a tapasztalat mennyire alkudható le a kivánt összeg?(#2347) Ragadozó:
-
rob210
nagyúr
válasz etejedu #2349 üzenetére
A korai avensisekkel voltak gondok, de ki lehet fogni belőlük jót.
Egy biztos nagyobb tágasabb mint a corolla és szvsz jobban is néz ki.
Mind a kettőben ültem vezettem, nem egy kategória.
Avensisből viszont 700-alatt nincs azok ipari hulladékok, vagy az évszázad vételei.
Corollából viszont ahogy írod is 700-ért már patikát kapsz.
Azt döntsd el, melyik kategória kell neked.
Meg azt számítsd bele, hogy minden használtautó vásárlás után vannak plusz költségek, tehát a vételár felett maradjon tartalékod, különben lesz egy autód amit csak nézegetsz, mert nem megy.Renault power
Új hozzászólás Aktív témák
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- PlayStation 5
- Milyen TV-t vegyek?
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Melyik tápegységet vegyem?
- World of Tanks - MMO
- Wuthering Waves
- Milyen okostelefont vegyek?
- További aktív témák...
- AKCIÓ! Okos otthon és biztonság - BOLTI ÁR FELÉÉRT!
- Eladó-Kiadó ingatlan táblák , hogy sikeres legyen az eladás! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Visszapillantó matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Citrusprés - RUSSELL HOBBS
- Üzleted van? Akkor ilyen nyitvatartás matricával dobd fel! PH tagoknak 30% kedvezmény!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs