-
IT café
A Toyota cégcsoport napjaink vezető gépjárműgyártója. Eladásokat tekintve első helyen áll a világ autógyártó csoportjai között. Ezt a helyet a hibridautók terén elért eredményinek köszönheti.
A Toyota cégcsoport tartozó márkák és érdekeltségek: Daihatsu, Lexus, Yamaha, Scion, Subaru, Hino, Isuzu, Toyota.
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
theuprising
tag
300h-nak nincsenek nagy igényeik, sem szervizköltségeik.
Márkaszervizhez egyáltalán nem kell ragaszkodni, nincs mögöttes tartalom ami miatt előnyös lenne hozzájuk menni. Rengeteg olyan szerviz van akik kívül-belül vágják a Lexusokat, sok közülük ex márkaszerviz-vezetők. Toycar, SupraTrend, ToyoTeam stb.
Teljesen ugyanazt fogod kapni jóval olcsóbban, sőt még akár végig is nézheted mit csinálnak.Pl eCVT váltó olajpumpa csapágyas volt egy GS-ben, márkaszerviz ~500k-t kért a javításért ami teljes olajpumpa csere volt. Másik nem márka, de szakszerviz elvégezte a csapágyak cseréjét 70k-ért 1 év garival.
Nekem Reálszisztémával voltak rossz tapasztalataim, kifizettették velem anno pl az RX400h fékfolyadék cseréjét, de nem csinálták meg.
Szóval szvsz
- márkaszerviz nem érdemli ki, hogy ragaszkodj hozzájuk
- az IS300h nem pénztemető -
nagyúr
Én is.
Csak azt akartam mondani, hogy nekem simán belefér 2×250km út. De egy pesti elhagyja a városhatárt, az nekik már kalandozásnak számít, vagy elérhetetlen távolságnak, ráadásul akár 1,5 órába is telhet.
Magyarországon belül nincsenek is távolságok, minden megjárható napon belül."Mindig is első szerettem volna lenni!" - II. János Pál pápa
-
Ck.
addikt
Gondolkodtam Lexusban is, de az évjárat/keret kritériumok alapján csak a CT200h és az IS300 ami belefér.
No.01:
Évi 1-2 alkalom, de mivel a szabadság max 2 hét, így sajnos fontos a minél rövidebb utazási idő, ezért a töltögetés nem lenne túlságosan a segítségemre. REX-es i3 megoldás lehetne, de ott egyrészt a benzintankot kellene hasonló gyakorisággal utántölteni, másrészt pont az elektromosság előnye veszne el egy ilyen hosszabb, 2000 km-es út során.A plugin hybridek esetében megvan a potenciál a rövid távú tisztán elektromos üzemre, ugyanakkor rendszeres töltögetés hiányában hagyományos öntöltő hybridként ugyanúgy lehet használni, a használt piacon pedig jóval kisebb a felára, mint újként.
“A felsorolt propelleres alternativak is erdekes tengelyen mozognak ” - Ezt hogy érted? Persze, szeretek én is élvezetesen autózni, de önmagában a hybrid technológia nem jelenti azt hogy nem lehet, egy kellően erős villany + benzin motor páros esetén ugyanúgy móka lehet a dolog, tény hogy ez nem a Prius-szal fog megvalósulni.
Pontosan én is egyrészt a megbízhatóság, másrészt pedig a jövőbiztosság miatt gondolkodok szintén a hybrid irányban.[ Szerkesztve ]
-
KTTech
veterán
A Golfom 480kg-ot bírt (mk3), manuális váltóval. Automatával már 60kg-al kevesebbet tudott. A kombik szoktak többet bírni.
Az is benne van a dologban, hogy a nagyobb teherbíráshoz keményebb rugók kellenek... A Yaris HSD tud 480kg-ot, de eléggé kemény is, egy Prius vagy Auris (Corolla) sokkal kényelmesebb menetkomforttal rendelkezik.A Golfom eredeti tulaja 1000kg-os cuccokat vitt folyamatosan, ezért át volt alakítva: a Passat sokkal keményebb rugóit kapta meg, így nem ült le a segge. Cserébe üresen elég idétlenül nézett ki... azzal kezdtem, hogy vettem eredeti rugókat bele az egyetlen ami rendszeresen tönkrement a kuplung volt, mert a telepakolás mellett kapott egy utánfutót is megpakolva (1.6, 101LE benzines volt).
www.kttech.hu //A szgépem/fényképezőm configja az adatlapomon
-
Ck.
addikt
183 cm, az utóbbi időben felszedtem egy “keveset”, 120 kg körül vagyok. De a probléma igazából a comb-láb rész hely igénye, ami nem sokat változott fénykorom méretéhez képest, szerintem az nálam kisebbeknek is gondot okozhat egy hasonló vagy e feletti magasság esetén, egy kicsit emberesebb méret során. Nagyon meglepődtem, amikor huppantam volna be és a bal lábam nem érte el a kézifék pedált.
Viszonyításképp BMW E92 coupenál, F30 3-as szedánnál és F10-es 5-ösnél nincs ilyen probléma.Volt szerencséd élőben már mind az IS, mind az NX 300h-hoz beülve, megnézegetve? Tesztvezetés volt már?
[ Szerkesztve ]
-
Global
csendes tag
NSX nem az egyém, egy Barátomé...
De ez nem alap NSX igy néz ki:
1. Scienceofspeed Supercharger 0.85bar (86mm pulley, Kenne Bell)
2. Limanova Intercooler
3. Forged Pistons 90.5mm, 9.5:1
4. ARP Head Stud KIT
5. Scienceofspeed Lost Motion Assembly KIT (VTEC Springs)
6. Cedar Ridge Crankshaft Damper Pulley Shield
7. ScienceofSpeed Billet Camshaft Plugs
8. AEM EMS (OBD1 Engine)
9. Scienceofspeed MAP Sensor 3Bar
10. AEM Inline Wideband UEGO x2 (AFR Sensor)
11. AEM EGT Sensor x2
12. Driving Ambition Racing Radiator
13. Downforce Air Intake Scoop
14. AEM Boost Pressure Gauge
15. AEM Oil Temp Gauge
16. ScienceofSpeed Big Bore Throttle Body
17. Stoptech Big Brake KIT (ST40)
18. Carbotech XP-10 Brake Pads (CT-609)
19. Brake Air Deflector
20. Accusump Oil Accumulator System
21. Scienceofspeed Oil Pan Baffle
22. OS Giken Differential L.S.D. (4.06:1 ratio)
23. KW Variant 3 Suspension
24. ScienceofSpeed Adjustable Anti-Sway Bars
25. Street wheels: Advan RS Dark Gun (Front 17x8.0 ET37, Rear 18x10 ET37)
26. Street Tires: Dunlop Sport9000 225/35R17(Front) Dunlop Sport MAXX 265/35R18(Rear)
27. Track wheels: Work XT-7 Matte Bronze (Front 17x8.0 Rear 18x9.5)
28. Track Tires: Yokohama slick Front 230/610R17 Rear 280/650R18
29. Sparco Ring Steering Wheel 330mm + NSX-R horn KIT
30. Rapid Steering HUB -- Black Matte
31. Comptec Sport Exhaust
32. Comptech Pro Headers
33. Stealth License frame
34. Downforce NSX-R Rear Wing
35. Wing West side skirts
36. SEIBON Carbon Fiber Rear Valance
37. SEIBON Front Spoiler
38. Lexan rear hatch
39. OEM hatch frame
40. Lexan rear hatch scoop
41. CarPC Display (7" TouchScreen)
42. CarPC Computer (ASUS ITX-220 Intel Atom, 30Gb SSD, Windows XP)
43. Electrical Water Pump (Davies, Craig EWP80 / Controller Combo)
44. Scienceofspeed Oil Breather Tank10ms környéke a 0-200
https://vimeo.com/71166074
-
oliwire
őstag
Már fél éve? nem kelendő a típus?
Rendben, köszönöm az infot
Nem ültem még, csak kívülről tetszett meg nagyon Jelenleg egy Ford Focus MK2 van, ahhoz képest szerinted milyen?
187 cm - 82 kg, a Focusban elférek, itt szerinted már nem?[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
Azért ez szépen hangzik, de nem egy és nem két esetben láttam olyat, hogy átszerelésnél megsérült a gumi pereme. Ami azért is para, mert mondjuk 2-3 év múlva nem biztos, hogy kapsz belőle még 2 darabot (mert egyet nem cserélünk, akkor legalább az azonos tengelyen lévők legyenek azonosan kopottak). Persze sokszor a gumisok szépen kipótolják tömítőanyaggal a felszerelésnél aztán a letört darabot, hogy a tulaj ne vegye észre (ha szerencséje van, lehet, hogy sose látja leszerelve a gumit, mert ott hagyja a gumisnál tárolni...).
Egy ilyen eset után rövid úton kijön a matek, hogy mégse érte meg egy felni szetten spórolni...
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
nuke7
veterán
ja, plusz infó, csak akkor van a hang ha sebességben van, olaj a csere periódus kb közepén van, van benne elég... de nyilván csinálunk egy kiolvasást este aztán amikor tudunk, holnap-holnapután megyünk a szerelőhöz, csak gondoltam hátha találkozott valaki hasonlóval.
[ Szerkesztve ]
https://youtube.com/user/nuke7
Új hozzászólás Aktív témák
- Politika
- Kertészet, mezőgazdaság topik
- Szárba szökken a Galaxy Buds 3 Pro
- Konkrét moderációval kapcsolatos kérdések
- Állvány topic
- Kerékpárosok, bringások ide!
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- 3D nyomtatás
- LEGO kompatibilis és alternatív építőkészletek
- Eredeti játékok OFF topik
- További aktív témák...
- Prémium autómatricák kedvező áron! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Üzleti és kirakat matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Üzleted van? Akkor ilyen nyitvatartás matricával dobd fel! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Traktor és kamion matricák széles választékban! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- DAH Solar 405W full black napelemek verhetetlen áron
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen