-
IT café
A Toyota cégcsoport napjaink vezető gépjárműgyártója. Eladásokat tekintve első helyen áll a világ autógyártó csoportjai között. Ezt a helyet a hibridautók terén elért eredményinek köszönheti.
A Toyota cégcsoport tartozó márkák és érdekeltségek: Daihatsu, Lexus, Yamaha, Scion, Subaru, Hino, Isuzu, Toyota.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Ear001
addikt
válasz theuprising #3427 üzenetére
Mik a drága dolgok? Ami Lexus. Mivel ez prémium márka, ezért minden specifikus alkatrész drágább hozzá, mintha csak Toyota lenne. Amúgy jellemző típushibája nincs, de azért ez egy nagy autó nagy motorral, így a fenntartási költségei magasabbak, mint egy Avensisnek.
A Mark Levinson a hifi gyártója de egyben némileg magasabb felszereltségi szint - alapvetően a multimédiás rendszer miatt.
Az akkukat felül lehet vizsgáltatni, gyakorlatilag külön, igen hosszú gari van rá. Hívj fel egy márkaszervízt, ott részletesen elmondják, hogy működik ez. Amúgy nem szoktak elfáradni, a Toyota igen konzervatív módon meríti-tölti a hibrid hajtás akkujait, pont a döbbenetesen hosszú élettartam miatt.
Buktató a nem pontosan ismert előélet lehet. Sok amerikából behozott autónál nem lehet kideríteni a szervízperiódusokat, egy időben igen népszerű volt errefelé elsózni a vízkáros, de működőképesre kikupált kocsikat.
-
diablo1984
veterán
válasz theuprising #3451 üzenetére
Turbó tudja felkapni az olajat, de ha az felkapja az az utolsó szálig benyeli ès mindent visz!
-
molnarpeter
nagyúr
válasz theuprising #3451 üzenetére
Nem tudom, melyik generáció, de inkább gázpedál jeladó potméter
-
rob210
nagyúr
válasz theuprising #3454 üzenetére
Ha foglalkozva van vele szerintem egyáltalán nem rossz motor az.
Van egy két nyűge, de melyiknek nincs?Renault power
-
Wiz Khalifa
addikt
válasz theuprising #3462 üzenetére
Hát annak nem aki egy olyan kocsiból ül át ami:
Manuális váltós, kezdeti szervós (alig segít rá), csak első ell ablak van, nuku klíma, stb... kicsit zajos is és 1.4-es viszonylag erőtlen szerkezet.
Annak az embernek már más tészta. Amúgy nekem is tetszenek a formája stb... de én max hitelre tudnám megvenni. Mondjuk legalább látnám miért dolgozok, élvezném hogy van egy ilyen szép, modern, jól felszerelt fasza konstrukciójú verdám.
Szerintem ha elmegyek egyet megnézni ismerőssel jobban bele fogok szeretni. És ha még ismerősöm vesz is egyet akkor meg végképp bajban leszek...
Amúgy mennyire bírja az 1.5 HSD Sol fajta a hegyek, völgyek útjait? Pl Tátránál, stb... 4-5 személlyel.
[ Szerkesztve ]
Smoke some weed nigga!
-
Ear001
addikt
válasz theuprising #3472 üzenetére
A 3-as Prisuban van ilyen üzemmódváltó gomb, de az semmi mást nem csinál, csak a gázpedál jeladó érzékenységét állítja. Power üzemmódban ugyan akkora taposást nagyobb gázadásnak érzékel a rendszer.
molnarpeter A Priusokban nincs váltó. Egy bolygóműves rendszer van, ami a benzin és elektromotorok közötti kapcsolatot biztosítja. Dodó szerint 90 000 kell benne kenőanyagot cserélni, a márkaszervizek szerint meg nem, mindenki eldöntheti, miben hisz.
-
rob210
nagyúr
válasz theuprising #3493 üzenetére
Próbáld meg itt, nekem eddig minden kipufogós gondomat megoldották, pedig már jó néhány hulladék autót vittem szegényekhez.
Sokan nem foglalkoznak az autójukkal csak az utolsó pillanatban.De ez most nem ide tartozik
Renault power
-
petata
őstag
válasz theuprising #3526 üzenetére
1.8 vagy 2.0 szívóbenzin. Amit holnap tervezek megnézni, az kétezres.
[ Szerkesztve ]
I didn't poison your dinner. I wouldn't do that to food.
-
#89874944
törölt tag
válasz theuprising #3526 üzenetére
Úgy látom Celicában mind 1zz-fe 2004-ig.
Miért kellett felújítani?
[ Szerkesztve ]
-
piqla
őstag
válasz theuprising #3553 üzenetére
igen, sajna, nekem is furcsa.
viszont az is igaz, hogy kutyaval/boxszal nem akarnek allandoan szenvedni, lasd corolla es mazda3.
viszont amikor parkolohelyet keresek, igy is sokszor anyazok egy sima avensisszel, mi lenne egy kombival...
Szereted az állatokat?
-
Dare2Live
nagyúr
válasz theuprising #3555 üzenetére
link hszre még annyit, hogy ez nem az üzemanyagtól van. Hibás konstrukció, toyota még garit is kiterjesztette rá 3ról 8évre.
Az tény, hogyha vki szigorúan tartotta az olajcseréket akkor nem vagy csak késöbb jelentkezett, csakhát Toyota benzinesekre inkább a ha nagyjából tartod a csereperiodust akkor kimegy a világból ami jellemző.hamár téma: benzinesből az 1KR-FE (3 hengeres 1les) is kerülendő. Elődje az 1SZ-FE vagy a 2SZ-FE viszont elképesztően jó konstrukció.
[ Szerkesztve ]
don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...
-
troll81
addikt
válasz theuprising #3581 üzenetére
ezt ajanlottak vagy passat mitevo legyek?? nagyon dicserik a d4d motorokat
-
troll81
addikt
válasz theuprising #3710 üzenetére
venni.legalabb 2 3 ev amit futni kellene nallam. havi 5000 km korul megyek ezert nezem a nagy dieseleket
-
troll81
addikt
válasz theuprising #3715 üzenetére
szia van egy masik is 2007 evjarat 190 000 km szervizkonyv stb.a mai le volt lakva nagyon meg a km fals volt ki volt kopva a konyoklo lukas volt majdnem 130000 km az utolso szerviz bejegyzes de 2013 bol a 175 most akkor nem annyira valos. a d cat itt mindenki ajanlott vetelnek tartja itt semmi kin nincs veluk. vilagositsatok fel legyszives
-
troll81
addikt
válasz theuprising #3717 üzenetére
egy szervizben dolgozo ismerosom ezt ajanlotta a sok autopalya miatt nem 2000 km havonta es semmi baj nincs veluk ha normalis a tulaj ill az a gazolaj ami belemegy itt nem ajanlotta meg senki konkret tipust tudsz irni ami 150 le felett van es diesel es megbizhato?
-
troll81
addikt
válasz theuprising #3719 üzenetére
nem igazan egy kategoria arban van egy keret amit raszantam es abbol kellene kijonni d 5 volvo manual valtoval eleg ritka
-
etejedu
őstag
válasz theuprising #3739 üzenetére
Nem tudom igazán behatárolni, gondolom a motor felöl. 2000-3000 fordulaton. 3-4 sebességben hallotam eddig.
-
etejedu
őstag
válasz theuprising #3752 üzenetére
Corolla E11 1.6 Szerintem elirás volt.
-
paolinho
őstag
válasz theuprising #3758 üzenetére
Köszi szépen a válaszokat, én sem hinném, hogy nem reális az összeg, de más márka kapcsán már hallottam eltérést szervízek között.
Én a független szervízben nem annyira bízom atekintetben, hogy az nem hinném, hogy hozzáférhetne az E-szervízkönyvhöz. Szerintem ez csak a márkaszervízek sajátossága.
Ami a fent belinkelt egység árat illet, az csak a 4 évnél idősebb autókra vonatkozik. -
Land
veterán
válasz theuprising #3778 üzenetére
Ez ugyanolyan tudású, "érezésű" CVT, mint a többi főleg japán autóba rakott CVT váltó vagy másképp viselkedik a Prius/Auris hybridsége miatt?
Csak mert nekem az rémlik Prius használt teszteket olvasva, hogy a kocsi automata váltója a megbízható automaták közé sorolható és nem szokott velük gond lenni. Ha ez megegyezik a többi CVT-vel, akkor talán azokkal sincs több gond.
(Úgy néz ki CVT váltós autót fogok majd venni, ezért kérdezem a megbízhatóságot kutatva.)Pixel 8 8/128 Gb | Sendiy M2 & KZ ED9 & QCY C13 és C17 | Citroen C5 Tourer 3.0 V6 HDI Exclusive
-
Land
veterán
válasz theuprising #3785 üzenetére
Mondjuk nem Toyotát fogok venni és "klasszikus" CVT lesz benne, tehát nem ez a hybrid féle. De mint kiderült ez akkor más szerkezet.
Amiről én írok, annak működéséről olvastam, tehát engem nem zavar a karakterisztikája. Városban jól fog jönni.Pixel 8 8/128 Gb | Sendiy M2 & KZ ED9 & QCY C13 és C17 | Citroen C5 Tourer 3.0 V6 HDI Exclusive
-
audi100td
nagyúr
válasz theuprising #3823 üzenetére
Értem, köszi
-
dh66e
veterán
válasz theuprising #3828 üzenetére
Őket ismerem,de még nem vásároltam soha náluk.Köszi!
-
Satan_Claus
senior tag
válasz theuprising #3828 üzenetére
Az pont hogy rohadt drága. Keress egy Facebook csoportot és ott tudnak segíteni szerintem.
Védd az állatokat! Egyél embert.
-
zsinnyegtet
aktív tag
válasz theuprising #3843 üzenetére
Alvazszam.hu illetve AutoDNA.com de a német autókkal sajnos elég nehezen boldogul. Gondolom tartományonként eltérőek a szabályok vagy a fene tudja. De nekem így is kiderültek a lényeges dolgok...sajna.
A rock and roll az nem egy tánc...
-
zsinnyegtet
aktív tag
válasz theuprising #3849 üzenetére
Köszönöm szépen.
Ezt még szombaton voltam megnézni. Ez az ami 2x volt sérült (Alvazszam.hu szerint).
Úgy néz ki sikerül lekáderezni a Toyota Frey-nél W.Neustadtba ahol vették annó...hátha.A rock and roll az nem egy tánc...
-
tamas.nick
aktív tag
-
KMT
addikt
válasz theuprising #3867 üzenetére
Engem viszont érdekelne. Közkinccsé tehetnéd.
-
KMT
addikt
válasz theuprising #3871 üzenetére
Köszi!
-
lsc
nagyúr
válasz theuprising #3888 üzenetére
Ugyan mondd meg légy szíves a hengerfej hogyan tud megvállasodni?
Az élet kegyetlen .
-
válasz theuprising #3890 üzenetére
A henger vállasodik, nem a hengerfej.
-
razzorr
őstag
válasz theuprising #3888 üzenetére
Akkor nem is olyan vicces ez az olaj zabálás. Viszem majd magammal mindenképpen a szerelő rokont, biztos ami biztos. Remélem találok majd megfelelőt.
Köszi az infókat,hasznos volt. -
r0by
addikt
válasz theuprising #3888 üzenetére
Szegeden tud valaki ilyen szerelőt, aki ezt meg tudja csinálni?
-
lsc
nagyúr
válasz theuprising #3890 üzenetére
Amennyiben egy ilyen kérdéshez szerelő kell akkor nem biztos hogy tanácsokat kellene osztogatnod.
Mod #3893) r0by: Egy normálisan felszerelt műhelynek nem okozhat gondot.
[ Szerkesztve ]
Az élet kegyetlen .
-
Mauzes
őstag
válasz theuprising #4510 üzenetére
Igen, pár éve egy rokonét, nekem nagyon bejött, bivalyerős, nagyon finom hajtás, brutál hifi. 🙂
A csomagtartó mondjuk nem tűnik nagynak, neked nem volt gondod vele soha? Nekem egy babakocsit kell hordoznom, szóval nem tudom.
Meg hát még ha prémium is, mégis csak 10 évest kapok annyiért, amennyiből tudnék egy 3-4 éves családi kombit is venni, ami kevesebbet fogyaszt. És megbízhatónak mondja mindenki, de ha bármi nagyobb gond beakad, az súlyos lesz anyagilag.
-
Satan_Claus
senior tag
-
zazahoho
őstag
válasz theuprising #4666 üzenetére
Köszönöm, megnézzük ez a hiba lenne a legolcsóbb.
Az idő nem magnószalag, amit oda-vissza lehet tekerni. (...) Az idő itt van. Használd ki.
-
Johnny_vT
senior tag
válasz theuprising #4708 üzenetére
Köszönöm a kimerítő választ!
A Lexus-hoz és Mazdához élőben még nem volt szerencsém, de 7. gen 2.0 Accord-ban és 3-as Avensis-ben ültem már. Nekem is az az érzésem, hogy utóbbi elég lagymatag, nagyobb sebességnél bátortalan. Az 2.2 D-CAT volt, reméltem, hogy a nagy(obb) benzines változatok fickósabbak kicsit.
A "haladni is lehet" alatt azt értettem, hogy autópályán ne álljon meg a mutató 150-nél és legyen erőtartaléka e felett is. Évi legalább 2-3-szor át kell szelnem Németországot keresztben (meg vissza) és azt szeretném gyorsan, lehetőleg nyugalomban véghezvinni.
Egyébként részben rátapintottál a lényegre: bár mindegyik felsorolt modellbe szívesen beleülök, a háttérben próbálok önigazolást keresni a Lexus felárra
Szívó V6, hátul kapar, végtelen kényelem, ez a kombináció már nem sokáig lesz jelen az autóiparban sajnos. Az élmény-faktort annál jobban talán csak a BMW-k maxolják ki, de azoktól eltántorít a tényleg brutális szervizszámla. (Accordhoz viszonyítva 2-5-szörös kiadást becsült egy kolléga a másik topikban.)Akkor hát viszonyítási alapod nincs a fenntartási költségekről?
(A végén a mazdás poén nem várt volt, felröhögtem )
[ Szerkesztve ]
- És te hogy neveznél egy baromi gyors, apró, kék izét...?
-
rob210
nagyúr
válasz theuprising #5360 üzenetére
Márkaszervízként jó áron csinálták.
Ez nálam mindenből a drágább alkatrésszel számolva.
ATE fék
Eneos olaj
Knecht szűrők
90e ben áll meg.
Tehát ők, mint számlás szakszervíz jó áron csinálták.[ Szerkesztve ]
Renault power
-
Dare2Live
nagyúr
válasz theuprising #8302 üzenetére
én meghirdetném hahun 400ért aztán ha nem viszik el pl 2hónap alatt lejjebb rakod az árát.
don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...
-
vbbb
őstag
válasz theuprising #8883 üzenetére
Pár gyors kérdés kíváncsiságból: ha pl egy mixet/zenét hallgatsz USB pendrive-ról akkor tudja onnan folytatni ahol abbahagytad vagy előlről kezdi el játszani? 32GB-os USB-ot tud kezelni? Köszi!
Megtaláltam a gyártó oldalán, hogy nekem a GBL3TO1 (bluetooth és a az nélküli változat is) típus elvileg csatlakoztatható gond nélkül a navigátorhoz. Akkor ez körül fogok nézelődni!
[ Szerkesztve ]
-
rbalint88
addikt
válasz theuprising #9019 üzenetére
Azt igy latatlanban mondom, hogy olyan nincs, hogy az egyik csak ezt csinalja, a masik csak azt. Az eszkozprotokollok hatarozzak meg, hogy miket fog csinalni. H a telon nem tudod kikapcsolni, hogy kihangosithasson is (ketlem, hogy ki lehetne), akkor ez ilyen lesz minden eszkozzel. Egyszerubb lenne behuzni a kutyu mikrofonjat vagy atkotni a gyarit a densionba/wefaba.
A kihagyast nem ertem miert csinalja...
Egyebkent kulfoldi ildalon irja a kompatibilis jarmuvek kozott a tiedet is.tboy: a ceges Elantraban az van, egy kalap szart er. A zenet lejatsza nagyjabol turheto minosegben, de abba is bezavarnak az elektromos felsovezetekek, kihangositonak meg arra jo, hogy beleorditok, hogy “vezetek, ha kiszalltam visszahivlak”
[ Szerkesztve ]
-
rbalint88
addikt
válasz theuprising #9027 üzenetére
suzuki splashben a kormányon lévő sima trackléptetővel fel lehet venni és le lehet rakni a hívásokat. az audiban nincs a kormányon gomb, de a rádió trackléptetőivel ugyanúgy működik. Lexusban nem?
-
Szoszo94
őstag
válasz theuprising #9019 üzenetére
IS csoportban ez a megoldás megy most, én is megrendeltem, beszereltem. Tökéletesen működik, kormányról vezérelhető a számléptetés, gyújtásra bekapcsol, indítja a zenelejátszást. Ha hívás érkezik, egyből szüneteltet, átvált a fejegység a gyári BT módra és azon keresztül megy a hívás kihangosítás, majd ha letetted a telefont akkor újra ezen folytatja a zenét. Mondhatni olyan, mintha gyári beszerelésű lenne.
Egyébként a csatlakozás pár másodperc alatt végbemegy, akadozásnak nyoma sincs.
[ Szerkesztve ]
Lexus IS250 Sport Mark Levinson // Renault Mégane II PH2 Grandtour 2.0dCi
-
molnarpeter
nagyúr
válasz theuprising #9039 üzenetére
Telefonon nem lehet állítani, hogy adott párosított eszköz milyen funkcióval bírjon?
-
rbalint88
addikt
válasz theuprising #9039 üzenetére
Lodd ki a gyari kihangositot, felejtesd el a telefonnal, torold ki a kocsi parositott eszkozei kozul a telefonod.
Ha van a kormanyon radiovezerlo gomb, akkor amivel tracket tudsz leptetni elore, azzal tudod felvenni a hivast es amivel tracket lepsz vissza, azzal elutasitani/lerakni. Rakeresve van, a hangero alatti gombok. Probald ki a kedvemert amit leirtam Tippre a zene akadozasa is meg fog szunni. Sajnos a tobb eszkoz kezelese bluetoothon meg tudja akasztani a legtobb eszkozt -
Szoszo94
őstag
válasz theuprising #9039 üzenetére
Így van, ráadásul németből jön úgyhogy nem egy hónap a szállítás és áfa sincs pluszban.
Igen, CD tárra váltva fog szólni ez a cucc.Na, nálam is egyszerre van BT-n a kocsi gyári kihangosítójával és ezzel a cuccal amit linkeltem. Ezért is tud egyszerre váltani, ha hívás jön, na meg nem akad össze sem Ha előbb tudtam volna én is erről, nem szórakoztam volna a külön AUX-os BT vevővel Így tényleg olyan, mintha gyári lenne (leszámítva azt, hogy a kijelzőn CD lejátszást jelez a gyári fejegység, a számok címét sajnos nem - de úgy érzem ez elhanyagolható hátrány)
Lexus IS250 Sport Mark Levinson // Renault Mégane II PH2 Grandtour 2.0dCi
-
molnarpeter
nagyúr
válasz theuprising #9043 üzenetére
Pedig reménykedtem, hátha Nekem is szifon van, mellé Roidmi. Hívás fogadáskor mindig át kell rakjam hangszóróra, mert szegény telefon a transzmitterre küldené, csak azon egyrészt nem megy át semmi telefon hang, másrészt nincs benne mikrofon
-
vzsryl
nagyúr
válasz theuprising #9194 üzenetére
Köszönöm a válaszod!
Számomra nagyon új dologba csapnék bele, ezért minden apró, de hasznos információ jól jön.(#9195) sky11: Szekszárd, Auto-Largo Kft. De ha tényleg ilyen jó szakszervizek vannak pl. BP-n, akkor megéri felautózni érte.
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
vzsryl
nagyúr
válasz theuprising #9197 üzenetére
Nincs facebookom, szóval ez a része nem játszik. Max. asszony belép, aztán ő szórja az infókat.
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
Új hozzászólás Aktív témák
- Raktáron! Új EVSE EV 3 fázisú 11kW-os hálózati töltők elektromos autókhoz, 3 év garanciával!
- Citrusprés - RUSSELL HOBBS
- Prémium autómatricák kedvező áron! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Eladó-Kiadó ingatlan táblák , hogy sikeres legyen az eladás! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Gyönyörű autómatricák azonnal gyors országos kiszállítással! PH-soknak 30% kedvezmény!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen