- DIGI kábel TV
- Nem szavazza meg Musk 56 milliárd dolláros csomagját a norvég állami vagyonalap
- Tarr Kft. kábeltv, internet, telefon
- Milyen routert?
- Aliexpress tapasztalatok
- Donald Trump lehet a kriptobajnok elnök az USA-ban
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Videó stream letöltése
- Windows 11
- A call centerekbe viszi az AI-t a Microsoft
-
IT café
A Toyota cégcsoport napjaink vezető gépjárműgyártója. Eladásokat tekintve első helyen áll a világ autógyártó csoportjai között. Ezt a helyet a hibridautók terén elért eredményinek köszönheti.
A Toyota cégcsoport tartozó márkák és érdekeltségek: Daihatsu, Lexus, Yamaha, Scion, Subaru, Hino, Isuzu, Toyota.
Új hozzászólás Aktív témák
-
rbalint88
addikt
Kombi, az aurisbol is.
No.01: pedig ennyi. Az Audiban (1.8T, 2004) maszek szervizben, szamla nelkul is 30-35k az olaj es szurocseres kisszerviz es atnezes kedvezmenyes alkatreszarakkal (castrol 5w30 gyari spec 5liter, mann olajszuro, levegoszuro, aktivszenes pollen es a munkadij). A nagy Autos topikba irta valaki, hogy passaton 168k volt az eves szerviz de az elantrara is kihozott egy fuggetlen szerviz egy szamlas 86k-t, ha nem ceges lenne, hanem a sajat zsebemre menne, biztos belealltam volna az ember arcaba... liqui moly olajat kiszamlaztak 36k-ert, barhol megveszed 20-bol...
szoval a markaszervizes 70k hibid check-kel es gari hosszabbitassal nem tunik lehuzasnak annyira. De az is biztos, hogy az osszes kornyekbeli toyota szerviztol bekernek ra ajanlatot es 1-2 nem tul messzi videkitol is. Max arra a ket-harom orara amig csinaljak, kikerek valami tesztautot es elmegyek kajalni, ha annyival olcsobbak, mint a bp-iek.[ Szerkesztve ]
-
vzsryl
nagyúr
GS-t hasonló árban lehet fogni használtan, mint IS-t, szóval lehet, hogy tényleg az lesz a tuti választás számodra. Mindenképp próbálj ki egyet.
Btw. ilyenkor örülök, hogy ilyen pindurkának születtem (170cm). Nekem minden autó megfelelő méretű, ami nagyobb egy MK2-es Swift-nél, pl. egy vasaló swift-ben is már elférek rendesen, de egy új Pug 508-ban már beverem a fejem meg a vállam is, szóval azt Liliputoknak tervezték, pedig papíron közép-kategóriás.
[ Szerkesztve ]
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
Paxker315
addikt
-
-
Ck.
addikt
válasz nandow #13074 üzenetére
Én szeretem nagyon (csak most SUV hisztim van), pedig elég háklis vagyok a legapróbb dolgokra, de nem igazán tudok belekötni. Előtte egy Mercedes S205 C350e, valamint egy BMW F10 520d volt. Ha fele annyira jó autók lettek volna, mint az IS 300h… méretben egyébként a W205 és F30-al van pariban. Akinek azok jók, annak az IS 300h is, akinek pedig azok kicsik, akkor a Lexi szintén az lesz.
-
VaZso
senior tag
válasz nandow #14422 üzenetére
Egyébként csak zárójelben... mai 396Ft-os euró árfolyammal nézve a 17.1 millió a március-áprilisi 370 forintos árfolyam mellett cirka 15.98 millióba kerülne, vagyis csak az árfolyam-különbözet miatt másfél hónap alatt cirka 1.12 millió elolvadt...
Nem vagyok biztos benne, hogy áremelkedés volt a ludas, inkább a forint értékvesztése...
-
KTTech
veterán
válasz nandow #14507 üzenetére
A hangszigetelés = rengeteg súly = sokkal rosszabb fogyasztás és azonos méretet alapul véve kisebb helykínálat.
Mellesleg nem hangosak a Toyoták: a Golf mk3-am (benzin 101LE), Seat Leon MK1 TDi (110LE) és MK2 TDi (140LE PDTDi) is hangosabb volt, mint a Yaris MK3 HSD, ami viszont hangosabb, mint a MK4 HSD... azonos körülmények közt.
Mégis mindben gond nélkül lehúztam sok ezer km-t egyben (is). A légkondi hiánya sokkal fárasztóbb (a Seatokban sajnos nem működött és gazdaságtalan lett volna megjavítani), mint a szélzaj vagy a gördülési zaj...
www.kttech.hu //A szgépem/fényképezőm configja az adatlapomon
-
nagyúr
válasz nandow #14523 üzenetére
A gond itt általában az, hogy a mihez hasonlítják, mert a "kategóriatársak" nehezen meghatározható.
Mint említettem, a Corollát a VW Golf-hoz vagy a Camry-t a Passathoz hasonlítva azért nem fair az összehasonlítás, mert a VW egy bő árkategóriával feljebb van (azonos felszereltségi szinten - ha ez egyáltalán értelmezhető, hiszen pl. a Corolla hibrid sem vethető össze a Golf GTE-vel).
Saját véleményem az, hogy nem lehet a Corollát és a Camry-t úgy nagyjából semmivel se összevetni, talán a sima benzinmotoros Corollákat, egy Skoda Octavia / Hyundati i30 / Kia Ceed-el, esetleg.
Aki Toyotát néz (szerintem) az a megbízhatóság és a Toyota saját igényes(ebb) hozzáállása miatt dönt mellette - vagy a még mindig világelső hibrid hajtása miatt.
Ha valaki csendet szeretne, annak biztos, hogy nem ideális választás.
Teszem hozzá, a Skoda vagy VW sem...Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
nagyúr
válasz nandow #14526 üzenetére
Miért ne lehetne hasonlítani a Superbhez vagy a Mazda 6-hoz?
Össze lehet hasonlítani akár egy Fiat 500-assal is, csak hát mennyire fair, az egy más kérdés.
A Superb iV jöhet szóba a Camry esetén például, de cirka 10-15% árkülönbség van, és a Skoda drágább - ugyanakkor Plug-in Hibrid, tehát valamivel többet is tud.Ültem fullos Suberb iV-ben, a fancy dolgok terén (hangulatvilágítás, fedélzeti számítógép (médiaközpont), műszerfal) egyértelműen jobb, mint a Toyota, de többször is hordja a tulaja a szervizbe (pl. DSG váltó probléma miatt). Zajszint terén nagyjából egy kategória volt érzésre...
A Mazda 6-ból pedig nincs is hibrid - akkor hogy kívánod összehasonlítani? Jóval olcsóbb "sima" motorral, mint a Camry...
De a Camry tekintetében, abban a kategóriában valamennyire elvált egyéb tulajdonságok teljesítése is.
Akkor vegyük a Superb-t és a Passatot. A Passat azonos generáció esetén egyértelműen csendesebb a tapasztalataim szerint, például...Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
KTTech
veterán
válasz nandow #14523 üzenetére
A dupla üveg rengeteg plusz súlyt hoz - ráadásul magában édeskevés. Ahogy a normális alvázszigetelés is (utóbbi lazán megvan 80-90kg), az üvegek sem lennének kevesebbek súlyban.
Márpedig ha a kibocsátási normákat tartani akarják - és nem akarják, hogy szénné adóztassák őket - , minden grammot meg kell fogni.A Toyotánál még azt se lehet eldönteni, hogy milyen felnimérettek szeretnéd az aktuális felszereltségi szintet, pedig az nem befolyásolná a gyártást, nem úgy, mint a külön zajszigetelő elemek...
www.kttech.hu //A szgépem/fényképezőm configja az adatlapomon
-
őstag
válasz nandow #15014 üzenetére
Lexus még nem emelt, legalábbis honlap alapján. Lexus NX 350h Elegance (második felszereltség) tiszta ajándék 18 milláért... Akkor nézegettem az árlistáját amikor executive felszereltség és a style+ között filóztam (executive helyett esetleg), csak akkor még bemutató autó sem volt. De most éppen még kisebb az árkülönbség (gyakorlatilag ugyanannyi mint egy executive+jbl, ami éppen nem is rendelhető).
-
Új hozzászólás Aktív témák
- Azonnali informatikai kérdések órája
- Óra topik
- Politika
- Autós topik
- Azonnali VGA-s kérdések órája
- Xbox Games Showcase 2024 - Az összes bejelentés egy helyen!
- Milyen autót vegyek?
- kraftxld: Diáklaptop - Dell Latitude 3140 - Királyunk ajándéka
- BMW topik
- Egyéni arckép 2. lépés: ARCKÉPSZERKESZTŐ
- További aktív témák...
- Visszapillantó matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Eladó Családi Ház Nőtincsen 70 négyzetméter Lakó rész + 40 négyzetméter beépíthető rész
- Xiaomi Smart Cooking Robot. Teljesen új bontatlan 2 év garanciával!
- Arlo Smarthub VMB4540 Féláron!
- DAH Solar 405W full black napelemek verhetetlen áron
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen