-
IT café
A Toyota cégcsoport napjaink vezető gépjárműgyártója. Eladásokat tekintve első helyen áll a világ autógyártó csoportjai között. Ezt a helyet a hibridautók terén elért eredményinek köszönheti.
A Toyota cégcsoport tartozó márkák és érdekeltségek: Daihatsu, Lexus, Yamaha, Scion, Subaru, Hino, Isuzu, Toyota.
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
galervin93
őstag
válasz sequator #17928 üzenetére
Tavasszal volt EGR szelep csere (gyári felújítottat kapott).
Klíma: az elmúlt időszakban viszonylag többet jártam vele "terepen" is (20-30 centis vizes fű is), nem tudom merre van a kivezető cső, esetleg a sok növény, dzsindzsa eldugíthatta?Egy mérés nem mérés, két mérés fél mérés, három mérés - na azzal már kezdhetsz valamit!
-
galervin93
őstag
válasz sequator #17933 üzenetére
"Így egy ideig jobb lehet, de a probléma nem szűnik meg."
Hmmm, ez mondjuk gyanús akkor. De azért megvárom még mit mond a kódkiolvasás, holnap viszem is. Mindenesetre köszönöm a válaszokat, sokat segítettél!OCTAMD
Őszintén szólva fogalmam sincs, én egységsugarú júzer vagyok, beül, indít, megy, leállít, örül. Próbálok infókat összeszedni főleg innen, mire érdemes figyelni, próbálok tudatos fenntartó lenni, megelőző karbantartásokat/javításokat/cseréket csináltatni (pl. a vízpumpát vakon is cseréltem pedig nem produkált hibát, folyadékokat előírt időtartam előtt cserélem pl. az olaj most 8500-nél lesz stb.). Szóval a magam szintjén próbálok jól bánni a kocsival, de egyszerűen nem értek hozzá, nekem "intuitíve" nincsenek ilyen megérzéseim, hogy minek mi baja lehet, én kb. csak a szervizekre meg rátok, itteni infókra hagyatkozom.
Igazából pont ezért/mindezek fényében választottam a Priust is, nem értek a berheléshez, nem is akarok, mert nem vagyok egy műszaki ember, csak azt szeretném, hogy az autó mindig a rendelkezésemre álljon, ha szükségem van rá, és ne hagyjon cserben, pont, nem élvezkedni, nem szórakozni stb. Aztán na, csak bejönnek ilyen tételek, amikbe valamilyen szinten biztosan belejátszik az én hozzá nem értésem is, hiába próbálkozom a lehető legtöbbet/jobbat megadni a járgánynak.Egy mérés nem mérés, két mérés fél mérés, három mérés - na azzal már kezdhetsz valamit!
-
avl
aktív tag
válasz sequator #18032 üzenetére
köszi
szerintem ez a tapasztalat arra rezonalhat, hogy ...felesleges hokuszpokusz, csicsa funkciok (amivel vasarlokat lehet kábítani, ámítani, ...az alapvetö lényeg helyett, mert az nem látványos, hanem sok év alatt derül ki) elhatalmasodtak az idök soran, azaz van egy ilyen trend:minel regebbi az auto, annal kevesebb ilyen a nyugalmi aramfelvetelt fokozo funkcio van benne; 20 eves tipus(ban az akku a motor be sem inditasat) birja leghosszabban, 10 eves siman 2-3-4 hetet; egy vadi uj meg e szempontbol "rizikosabb"
-
-
OCTAMD
őstag
-
KTTech
veterán
válasz sequator #18240 üzenetére
Az jutott még eszembe, hogy az MG1 az közvetlenül az ICE-re kapcsolódik (mert ez a feladata), így nehezen tudna 10K+ fordulaton pörögni, nem?
A Toyota szerint az MG2-nek kellett gyorsnak lennie:
"MG1 starts the engine and generates power to charge both the hybrid battery and the 12V auxiliary battery. MG2, on the other hand, is the larger unit and is used to drive the vehicle through the front wheels. Benefitting from new segment-type coils on the stator, MG2 can deliver 59kW of power and 141Nm of torque at a maximum of 17,000rpm."
www.kttech.hu //A szgépem/fényképezőm configja az adatlapomon
-
OCTAMD
őstag
válasz sequator #18242 üzenetére
1 csíkra nem merül le csak ha rossz már az akkupakk vagy N-ben hagyod és az 25%körúli érték és lefelé.Egyszer úgy hagytam N-ben és megállt ,de utána pár perc múlva újraindult és töltött vagy 7-8percig
Yukyung Viliv S5 3G 32SSD Win7 Home Premium 32bit ,Toshiba Libretto W100-106 62GB SSD Win7 Home Premium 32bit
-
őstag
válasz sequator #18334 üzenetére
Értem én. Bikáztam én is sokszor más autót. Csak az a gond hogy a toyota hybrid (nem tudom hogy mindegyik-e de a 2.5 mindenképpen) érzékeny erre. Ráteszed a fényezetlen csavarra aztán elszáll(hat) az elektronika egy része ha túl közel van valamihez amihez nem kell.
Voltak ilyen esetek, ezért toyota be is írta a hivatalos kezelési könyvecskébe. Meg kijelentette hogy ilyenkor nincs gari. Ezek után én nem próbálom ki hogy a gebasz esélye 0,0001% vagy 10%. Akkor is ha más jó párszor gond nélkül megtette.
-
őstag
válasz sequator #18336 üzenetére
Hát az biztos hogy az emberi találékonyság nem lebecsülhető ha elbaltázni kell valamit (pólus csere). A zsebbikával mondjuk eddig több embert mentettem meg, szóval hasznos ez ha ehhez az autóhoz már csak tényleg nagy gond esetén használnám (nem jön az assistance csak holnap a reptéren pl.). Az mondjuk biztos hogy más autót beindított hybrid autómról soha nem fogok bikázni (ez a zsebbika vételnél is benne volt a pakliban már scrossnál is, egyre érzékenyebb autó elektronikák, plusz saját hülyeségem sem lebecsülhető néha ha nagyon fáradt vagyok).
-
nagyúr
válasz sequator #19028 üzenetére
szia.
"A becslés a korábbi utak alapján számol, ha keveset fogyasztott (pl országúton jártál) és utána mész egy hosszú autópályás szakaszt rendes pályatempóval, ott borul a becslése. "tisztában vagyok vele, hogy általában hogy kéne, hogy működjön, hogy az utóbbi 20-30-50 km alapján saccol, ez okés.
De itt arról volt szó, hogy mentem 3-4 nap alatt a városban 70 km-t, 4,5-5 literes fogyasztással, majd elindultam egy 215 km-es útra vidékre, amiből 170 km autópálya, majd a maradék "gyorsforgalmi". Odaértünk, 7 liter feletti fogyasztást írt ki.
Ott voltunk fél napot, majd este, hazafelé induláskor kiírta, hogy 375 km a megtehető táv, de nem sikerült menni vele csak kb. 160km-t, mert szerinte addigra elfogyott... Azaz rosszul becsült. A gyorsforgalmis / autópályás odaút alapján tudhatta volna nade mindegy, lehet, hogy csak az elején csinálja ezt, aztán majd megtanulja. : )[ Szerkesztve ]
Pleased to meet you - hope you guess my name
-
polonic
félisten
-
KTTech
veterán
válasz sequator #19123 üzenetére
A "közismert" elnevezés Diesel Paticulate Filter teljes nevén - és máshogy is működik, mint a GPF azaz a Gasoline Particulate Filter. Pl. nem igazán van szükség hosszas regenerálásra sem, mivel jóval magasabb a kipufogógáz hőmérséklete, mint a dieseleknek.
Az EGR-nél mondjuk hamarabb lesz mostanság gond a vízhűtővel (átszakad), mint az elkokszosodással egy hibridnél...www.kttech.hu //A szgépem/fényképezőm configja az adatlapomon
-
polonic
félisten
válasz sequator #19123 üzenetére
Ezt tudom, de köszönöm.
A videóban a kipufogógáz pedig egyből a turbót hajtja meg, utána megy a dpf-be, majd az egr-be, ami után már a friss levegővel keveredik és megy a turbó másik oldalára. Tehát, ha azt nézzük a turbónak csak az egyik oldala van úgymond védve. Ez így nem állja meg szerintem. Az az oldal, ami kapja közvetlen a kipufogógázt, amelyik oldala meg van hajtva, az milyen kormos lehet akkor.A priusok és aurisok hibridben lévő motorjaik érintettek az egr kokszolódástól. Videót is találni ezekről, tisztításról én is linkeltem be.
Mivel ebben az új motorokban is van egr, azért vetettem fel, hogy remélem a részecskeszűrő után kapja meg az egr a gázt, ezáltal talán megelőzve ezt a problémát.[ Szerkesztve ]
-
se4ever2
aktív tag
-
No.01
őstag
válasz sequator #19501 üzenetére
Az a 750e-s gyari akkupakk beszerelve annyi vagy az meg erre az osszegre jon ra?
Egyebkent anno nekem azt mondtak meg a szervizesek is, h inkabb kell felni az inverter hibajatol, mintsem az akkupakketol.
Bar szerintuk az is nagyon ritka.Akarki akarmit is mond a Prius meg mindig nagyon megbizhato es ha az olcso uzemeltetes es az A-bol B-be valo helyvaltoztatas a ce akkor keves jobb auto letezik ezen feladatra. Szerintem.
se4ever2:
Nyilvan a rendelkezesre allo keret sok dolgot behatarol, de azzal azert szamolj, h uj akksi ide vagy oda az auto maga mar 310e-t futott.
Bar a kinti (holland) forumon tobb is van ami mar boven 400e sot 500e folott van es meg hasznaljak. (bar ott azert vannak erdekessegek. Anno olvastam, h voltak tagok akik a leeresztett valtotolajat elvittek bevizsgaltatni, h kideruljon mennyire van valojaban elhasznalodva)[ Szerkesztve ]
-
dj79
senior tag
válasz sequator #19501 üzenetére
persze, első körben mi is p3-at kerestünk, de az auris2 azért jött, mert a p3 vonal el volt borulva, ráadásul az auris akkuhűtése nagyságrendekkel okosabban van megoldva, 20 perc alatt kikaptam bármikor a szűrőt, ráadásul 8 éves volt a kocsi, így most januárban még egy év hibridgarit megkapta, ráadásul erősített inverteres példányt kerestem, találtam.
A ct szép, két embernek.
A fb sztorit pont azért dobtam fel, mert konkrétan a bélázás egyszerűen már nem éri meg, csak a hype megy jó ideje, emiatt jelentősen drágult és hát.... szerintem minimum kétséges az eredmény, meg azért jó lenne egy kimutatást látni, hány fiatal hsd-t törnek össze európában, aminek ide kerül az akkupakkja, de ez egy másik történet.
A másik dolog, hogy a p3fl/auris már a módosított hengerfej-tömítést kapta, emiatt is jóval később következik be a probléma, de ez tudomásom szerint itt már nem jellemzően anyaghiba miatt.
A plug-in annyiban szerencsésebb, hogy ugyanolyan km futás mellett nagy valószínűséggel kevesebb a benzinmotor "üzemórája".
A másik pedig az, hogy a li-ion akkuk már nagyon sok éve nagyon sok helyen bizonyítanak, pl amperáknál sem jellemző az erős degradáció, úgy tűnik, hogy csak rossz hőmenedzsmenttel sikerül ezeket mindenhol megölni.[ Szerkesztve ]
-
-
OCTAMD
őstag
válasz sequator #19511 üzenetére
Én nem kértem a Toyota márkaszervizes bevizsgálásból és hogy esetleg hetek múlva elvégzik az ingyenes inverter cserét ,vettem egyet 50000Ft alatt és kicseréltem ,A---K azóta hibátlan
Yukyung Viliv S5 3G 32SSD Win7 Home Premium 32bit ,Toshiba Libretto W100-106 62GB SSD Win7 Home Premium 32bit
-
Tibko8
senior tag
válasz sequator #19594 üzenetére
Köszönöm a részletes választ. Most már csak a kipróbálás maradt hogy hogyan férek el a 186 cm magasságommal
Lada(racing.hu) 2107 "Őrület Ez!" & Reanult Clio IV Grandtour 1.5 dci OnePlus One (CYANOGEN) ---> OnePlus Three(3) ---> OnePlus 7T Pro --> Nothing Phone 1 --> OnePlus 10 Pro 5G /Never Settle/ --> Honor Magic 5 pro
-
OCTAMD
őstag
válasz sequator #19907 üzenetére
Leírtam már ,aki nagyon cserélni akarja az 225000km környékén tegye meg ,de ne legyen balfék hogy 60 meg 90000nél cseréli és eladja 5évesen 130000kmrel,mert csak saját magát szivatja.A múltkor egy fickó 58000kmnél kicseréltette és 61000kmrel árulta az autót,balek
Yukyung Viliv S5 3G 32SSD Win7 Home Premium 32bit ,Toshiba Libretto W100-106 62GB SSD Win7 Home Premium 32bit
Új hozzászólás Aktív témák
- Black&Decker ASI200-XJ autós kompresszor - Még 1,5 év Alza bolti garanciás!
- Új, bontatlan Siguro RC-R301W Rice Master digitális rizsfőző pároló kosárral - Még 2,5 év Alza gari!
- Új, nem használt LUX Testboy TB Profi III LED+ fázisceruza - 1 hét próbagarival!
- Új bontatlan Brother eredeti laminált 24mm szalag TZE-251 fekete alapon fehér felirat
- Gorenje HZS 3366 kombi hűtő
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen