- DIGI kábel TV
- Windows 11
- ASUS routerek
- Milyen routert?
- A call centerekbe viszi az AI-t a Microsoft
- Aliexpress tapasztalatok
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- Donald Trump lehet a kriptobajnok elnök az USA-ban
- Nem szavazza meg Musk 56 milliárd dolláros csomagját a norvég állami vagyonalap
- Tarr Kft. kábeltv, internet, telefon
-
IT café
Wise díjak [link]
Új hozzászólás Aktív témák
-
sifarr
senior tag
válasz Gallmix #6010 üzenetére
Azért régebben a wise-nak volt magyar telefonos ügyfél-szolgálata... ennyire nem kellene spórolni...
Volt, de csak munkaidőben, egy műszakban működött. Call centernek viszont csak 24 órában van értelme. Az viszont garantáltan nem érte meg. Műszakonként minimum 2 ember, összességében 12-15. Jó nagy költség, ha kiszámolod.
Ráadásul nem is volt szükséges, indokolt. Az app atomstabilan működik, az utalások, devizaváltások, a bankkártyás vásárlások úgyszintén. A hiba nagyságrenndel kisebb arányú, mint a bankoknál, beleértve a Revolutot is. Köszönhető ez annak is, hogy szűkítettebb a szolgáltatáskínálat, mint a bankoknál.
Ha van is probléma, az legtöbbször nem is rajtuk múlik. Pl. nem jön meg a kártya - posta.
Én jobban örülök az azonos devizás utalási díjak eltörlésének, mint hogy évi százmilliós költséggel magyar call center legyen. Jó a Wise stratégiája: felesleges, nagy költségű szolgáltatás helyett inkább legyen díjcsökkentés.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen