Új hozzászólás Aktív témák

  • sifarr

    senior tag

    válasz Gallmix #6010 üzenetére

    Azért régebben a wise-nak volt magyar telefonos ügyfél-szolgálata... ennyire nem kellene spórolni...
    Volt, de csak munkaidőben, egy műszakban működött. Call centernek viszont csak 24 órában van értelme. Az viszont garantáltan nem érte meg. Műszakonként minimum 2 ember, összességében 12-15. Jó nagy költség, ha kiszámolod.
    Ráadásul nem is volt szükséges, indokolt. Az app atomstabilan működik, az utalások, devizaváltások, a bankkártyás vásárlások úgyszintén. A hiba nagyságrenndel kisebb arányú, mint a bankoknál, beleértve a Revolutot is. Köszönhető ez annak is, hogy szűkítettebb a szolgáltatáskínálat, mint a bankoknál.
    Ha van is probléma, az legtöbbször nem is rajtuk múlik. Pl. nem jön meg a kártya - posta.
    Én jobban örülök az azonos devizás utalási díjak eltörlésének, mint hogy évi százmilliós költséggel magyar call center legyen. Jó a Wise stratégiája: felesleges, nagy költségű szolgáltatás helyett inkább legyen díjcsökkentés.

Új hozzászólás Aktív témák