-
IT café
Vodafone (ex UPC Magyarország Kft.) (analóg / digitálisTV, internet, telefon)
Új hozzászólás Aktív témák
-
kezo0
addikt
válasz MiZo1990 #114800 üzenetére
Jók ezek a sablon válaszok arról, hogy papíron hogy néznek ki a dolgok, és el is mennek a fb-csoportban, de azért én kicsit tájékozottabb vagyok ennél (vagy legalábbis így gondolom ), kedves druszám.
Szóval most leírom, hogy mi a helyzet a gyakorlatban.
Még az éjszaka folyamán erőt vettem magamon, és felhívtam a 1270-en a műszaki segítségnyújtást. Az éjszakai hívás azért jó, mert olyankor kb. egyből felveszi egy ügyintéző. A XIII. kerületben meg azért jó lakni, mert az esetek többségében akár már másnapra tudnak technikust küldeni – de ezt, gondolom, te is tapasztaltad már. Most is így volt: akár már ma, azaz szombat délelőtt, tehát csak pár órával a hibabejelentés után tudott volna jönni hozzám egy technikus. És az ügyintéző szerint ha hibás a Cisco box, a technikus mindenképpen egy másik Cisco-ra cseréli ki! Még akkor sem ad helyette Vodafone boxot, ha én kifejezetten azt kérem!
Márpedig én végiggondoltam, és úgy döntöttem, hogy ha most kapnék egy másik Cisco-t, teljes körűen azt is csak kb. egy-két hónapig tudnám már használni az interaktív funkciók megszűnése miatt, így akkor már végképp elodázhatatlan lesz a Vodaboxra cserélés… Szóval a dupla ügyintézést megspórolnám magamnak, és már most lecserélném a Cisco-t egy Vodafone boxra, bármennyire is fáj a szívem a Cisco miatt. Ezt viszont – nehogy már megkönnyítsék a dolgot – nem lehet kérni a műszaki segítségnyújtás jegyében, hanem csak új megrendelésként tudják rögzíteni, az viszont csak hétköznap reggel 8h-tól este 8h-ig (?) érhető el a 1270-en, ezért hétfőn újra fel kell őket hívnom, napközben – nyilván sokkal hosszabb várakozási idővel számolva…
A mostani hibabejelentésemet meg úgy, ahogy van, töröltük a rendszerből.Ami meg az árakat illeti, változatlanul azt gondolom, hogy nem fair, ha az új boxot drágábban adják, mint a régit, hiszen nem tud többet a réginél, sőt, néhány tekintetben kifejezetten korlátozottabban használható annál, akárhányadik eszközként is van náluk regisztrálva. És pláne nem fair a dupla ár, ha meghibásodás miatt nem tudom tovább használni a régi boxot. Persze kaphatnék még most helyette egy másik régit, de két hónap múlva megint csak ott tartanánk, hogy újra kell cserélni, ha ugyanazokat a funkciókat akarom tovább használni, mint eddig. De ez persze csak puffogás itt a részemről, mert nyilván kénytelen leszek benyelni azt a havi plusz 500 Ft-ot az új boxért, mint mindenki más. Csak akkor legalább működne rendesen…
Beam me up, Scotty! There’s no sign of intelligent life down here…
-
pjen
félisten
válasz kezo0 #114806 üzenetére
Uraim kellemesen csalódtam a Vodában. Kettős ügyfél vagyok, van Tv Hd plus és L es net.+ 2db super gó előfizum. A Tv re kb két hete kötöttem 1 év hűséget, a karácsonyi akció keretében kapok 1 forintért egy 82 centis okos Tv t. Asszony super go előfizujára szintén 1 forintért kihoztam egy A32 5G duálsimes telót.igaz két év hűséggel.
-
MiZo1990
aktív tag
válasz kezo0 #114806 üzenetére
Nekem azt az infót adta egy munkatárs, hogy már nincs Cisco. Ezt tudom tovább mondani, ha mégis van, akkor mindenképp jó.
Szerencsére nekem ritkán kell technikus, de amikor kellett, akkor valóban hamar jött.
Pár nap múlva lesz egy éve, hogy kértük a VTV-t a Horizon helyett, akkor 3 hétre rá tudták hozni és beüzemelni. Más végzi a javítást, mint a telepítést és nyilván a javítás előrébb van, mint egy jól működő box cseréje.
Az árazás meg ilyen, van akinek most is ingyen van az első VTV egyéni ajánlattal, az új csomagok mellé meg már ingyen adják az elsőt. -
viktorhu
veterán
válasz cocka #114805 üzenetére
Mert a vodás routerre csatlakozva is szeretné elérni a printert.
Szóval vodás eszköz router módban, ő csinálja a natolást meg a belső dhcp-t. A saját router pedig sima switchként működik AP módban. Ez a legegyszerűbb megoldás. A routerét is el fogja érni, meg a nyomtatót is. Egy belső hálózatként fog működni a kettő.
-
cocka
veterán
válasz kezo0 #114806 üzenetére
két hónap múlva megint csak ott tartanánk, hogy újra kell cserélni, ha ugyanazokat a funkciókat akarom tovább használni, mint eddig.
Mert te azt már előre tudod, hogy a felvétel funkcióját is ki fogják gyomlálni?
A hivatalos kommunikáció szerint a régi boxokról az interaktív funkciókat veszik el. Az élő adásról meg a felvételről nem szól a fáma. Ha ezek is megszűnnek, akkor nyilvánvalóan a kártya korlátozásáról, tiltásáról lehet szó. A kettő meg nem ok-okozat. Tehát nem ártana végre igazat is mondaniuk néha. Ha mennek és sorban letiltogatják a régi boxosok kódkártyáit, az nem a boxok hibája, hanem a boxok további használatának szándékos ellehetetlenítése, teljesen indokolatlanul, mivel Kaont továbbra is lehet majd kérni. Adódik a kérdés, hogy vajon február után is?
Különben megnéztem, Pace-en a műszaki teszt sem fut le, mert a százalékjelzős karikázás végigmegy ugyan, de amikor jönne a videó, akkor ugye kikapcsol, aztán amikor másodjára lefuttatom, akkor belefagy a kérem várjon feliratba, na ott jönne a problémák listázása, de már ez sem megy. Holott ugye a műszaki tesztnek pont az lenne a lényege, hogy leírja a hibákat és azok okait.
Azt is észrevettem, hogy a myvodafone-ból is a TV szolgáltatások listájából kivették a visszanézőt meg nem is emlékszem mi volt még ott, talán Horizon Go meg még valami, ami most nem jut eszembe.
-
kezo0
addikt
válasz cocka #114812 üzenetére
Ha a felvétel lehetőségét meg is hagyják, nekem kell a visszanéző és a 7 napos EPG is. Ezek meg már most is – hónapok óta – csak úgy vannak meg a Cisco-n, hogy néha igen, néha nem. Megelégeltem ezt az állapotot…
Beam me up, Scotty! There’s no sign of intelligent life down here…
-
cocka
veterán
válasz kezo0 #114813 üzenetére
Pace-en meg ugye sose volt se felvétel, se élő adás megállítása vagy visszatekerése, de a a visszanéző és az újrakezdő még pár napja működött, most meg le van tiltva az egész, csak a kódolatlan marhaságok jönnek be.
Szóval a 7 napossal nekem pont nem volt problémám, mert az bejött.
-
Gstyler
senior tag
Hívtak a Vodátol,h lejárt a hüségem és mivel a 300as netet kivezetik, ezért az új szerződésben aláirhatok az 500ra, de több pénzért. Hiába mondtam,h nem szeretnék többet fizetni a jelenleginél, nem kínáltak fel más opciót.
A honlapon meg sem tudom nézni,h milyen csomagok vannak, mert lakcím alapján ott is csak egy nagyobb és drágább verziót dob.Van tapasztalat,h mit lehetne tenni? Mi a helyzet, ha nem írok alá hűséget? Nincs szükségem nagyobb netre, több tvre és pláne nem akarok többet fizetni...
-
Gstyler
senior tag
válasz kabelmania27 #114817 üzenetére
Milyen esetben mondanak jó ajánlatot egyébként?
Egyszer voltam bent boltban is érdeklődni, ott is horror árat mondtak, arra hivatkozva,h nincs másik szolgáltató a lakhelyemen, ami egyrészt nem igaz, másrészt pedig nem túl korrekt hozzáállás... (főleg úgy,h a telefon előfizetéseink is ott vannak)
[ Szerkesztve ]
-
woodworm
veterán
válasz NoOne1976 #114819 üzenetére
Nem teljesen így van. Ha kivezetik a csomagját, akkor az aktuális ajánlatokból választhat. Nem feltétlenül szükséges a nagyobbat (ebben hazudott az ügynök), de simán előfordulhat, hogy a kisebb csomag ára is magasabb a kifutónál. Természetesen dönthet a szerződés felmondásáról is.
-
gduck
addikt
Tegnaptól el vannak szállva kb. az 500Mhz feletti csatik, kockaháború az egész. Ügyfélszolgálat szerint jelszintek jó. Persze, biztos a modem jelszinteket nézték, ami mind 500 alatt van. Kötelező modem frissítés és VTV box újraindítás persze nem gyógyította meg.
Mondjuk a feltöltési 500 felett, amin szerintem azért látszik valami
Fagyban, szerintem sok a 48...
332 - 44
466 - 46
598 - 48Holnap jön a szerelő.
[ Szerkesztve ]
-
Gstyler
senior tag
válasz woodworm #114822 üzenetére
Pont ez a gondom,h nem látom,h A csomag ennyi, B csomag pedig annyi, hanem csak azt az egy ajánlatot, amit ök elém tesznek.
A hirdetéseket persze látni, hogy az új belépők számára milyen kedvezményes árak vannak, de a tizenéves ügyfelekkel furcsa módon bánnak. Nincs már erre vonatkozó rendelet,h nem szabad negatívan diszkriminálni a hűséges ügyfeleket?
-
woodworm
veterán
válasz Gstyler #114824 üzenetére
Ha tényleg kivezetik a meglévő 300-as csomagot az előfizetőktől, akkor automatikusan átsorolnak majd egy másik csomagba. Az új törvények szerint eldöntheted, hogy megfelel vagy sem. Nekünk nemrég a régi gold csomag helyett adtak automatikusan prémium tv csomagot a kivezetés miatt.
Ha jobb ajánlatot szeretnél, akkor a korábban ajánlott 1270-es számot hívod és kiválasztod a lemondás menüpontot, ahol előtte kapsz egy kedvezményes ajánlatot. -
cocka
veterán
válasz MiZo1990 #114820 üzenetére
És miért 3 hónappal azután, hogy erről az egészről még csak egy levelet se küldtek?! Hivatalosan nem vagyok köteles tudni semmiről, csak amiről levélben, esetleg emailben előzőleg tájékoztattak.
Akkor idézem újra a honlapról:
a közeljövőben a régi típusú médiaboxokon nem lesznek elérhetőek az interaktív funkciók, szolgáltatások (például Videóklub, Filmtár, Műsorvisszanéző - megállítható és visszatekerhető élő adás, TV Apps stb.)
Tehát az élő adás és a felvétel nem tartozik ide. Különben ezeket is beleírták volna. Vagy ha igen, akkor nem így kéne ködösíteni, hanem kijelenteni, hogy a boxokat a továbbiakban semmilyen formában nem fogod tudni használni.
A korábban kommunikált 2021. szeptember 28. és október 14. közötti lekapcsolási időszakot, 2022. év elejéire módosítjuk (a pontos megszüntetési dátumról, később közlünk tájékoztatást).
Kérdés, hogy mit értenek "lekapcsolás" alatt. Meglévő előfizetés mellett a kódolatlan élő adásokat azért nehéz "lekapcsolni".
A Horizon médiaboxokon ugyanez, továbbra is 2022. februárjában várható
A Kaonok maradnak vagy mennek a Horizonokkal együtt? Ha ugyanis maradnak és ott nem kedveskednek egy smartkártya letiltással "lekapcsolás" címén, akkor bődületes baromságnak tartom, hogy az amúgy elektronikai hulladékba kerülő régi boxokon miért ne lehetne továbbra is legalább az élő adásokat nézni, ha azok arra alkalmasak, de mindenképpen alkalmasabbak, mint egy Kaon, amit ráadásul plusz 500-ért adnának.
Emiatt szükségessé válik a régi médiaboxok cseréje, egy újabb, modernebb, időtálóbb médiaeszközre, a Vodafone TV-re. Ügyfeleinknek a régi médiabox helyett egy új típusú Vodafone TV médiaboxot biztosítunk igény szerint,
Emiatt => nem ok-okozat, az interaktív funkciók kinyírása esetén és ha a box műszaki állapota nem indokolja, továbbra is nézhetőek maradhatnának az élő adások. Ezt akarni kéne. Miért jobb elkerülhetetlen extra költséget és/vagy egyéb kellemetlenséget okozni az ügyfélnek emiatt?
Mi az idézet vége? IGÉNY SZERINT, tehát ha nem igénylem, akkor nem vagyok köteles elfogadni.A médiaeszközök cseréje kapcsán folyamatosan keressük ügyfeleinket telefonon.
Ezer meg egy lehetőségük lett volna a kiküldés előtt felhívni vagy emailben, postai levélben tájékoztatni. Nem tették, csak kiküldték a boxot azt kezdj vele, amit akarsz.
A leginkább érintettek előfizetőinknek, akiket nem tudunk telefonon elérni,
Nem is akartak elérni.
[ Szerkesztve ]
-
cocka
veterán
Tudod majd akkor lépek valamit, ha kiderül végre, hogy mi a tervük. Addig nem vagyok hajlandó a csapdájukba sétálni meg a hazugságaikat elhinni.
CIB-nél ugyanez a hitegetés ment, hogy x időponttól így nem fogsz tudni online vásárolni meg amúgy meg a PSD2 meg a rák se tudja mi.. azt hopp kiderült a kihirdetett dátum után bő fél évvel, hogy mégis lehetővé teszik a hard tokeneseknek, hogy online is fizethessenek a tokennel
De akik már áttértek a kártyaautentikációs hülyeségre, amire az adott dátumig presszionálták a jónépet, azok már nem fizethetnek csak tokennel (azaz kizárólag azzal -- ó ha neten lenne hangsúly ), tehát megszívták. -
asdf_
veterán
válasz cocka #114826 üzenetére
akkor bődületes baromságnak tartom, hogy az amúgy elektronikai hulladékba kerülő régi boxokon miért ne lehetne továbbra is legalább az élő adásokat nézni, ha azok arra alkalmasak,
Honnan tudod, hogy a mögötte levő rendszerhez lesz-e bármiféle hozzáférésük és esetleg az nem a UPC-é amit nem használhatnak tövább, vagy simán csak nem támogatott már a rendszer. vagy drága, drágább fenttartani, mint az új dobozt? Nekik valahogy tudniuk kell kezelni legalább az előfizetést, tehát díjcsomagot módosítani, nem fizetés esetén kártyát letiltani, véletlen letitltott kártyát feloldani, stb. Az, hogy képes a cucc az élő műsort megjeleníteni, az még édeskeveés a tényleges működéshez.
Mi az idézet vége? IGÉNY SZERINT, tehát ha nem igénylem, akkor nem vagyok köteles elfogadni.
Nem, akkor CI kártyát kapsz, az a másik lehetőség. Plusz darabszámra is vonatkozhat akár.
[ Szerkesztve ]
-
kezo0
addikt
válasz cocka #114826 üzenetére
Most akkor nekem továbbra sem egyértelmű, hogy hány box van jelenleg nálad, és hányért fizetsz. Mert ha a Vodaboxot tényleg a Pace helyett küldték neked (akár kérted, akár nem, ez most mellékes), te meg nem jeleztél nekik vissza, csak azóta is használod mindkettőt, akkor nem értem a csodálkozást, amiért egyszer csak lekapcsolták az egyiket – és nyilván a régit, hiszen annak a leváltására küldték az újat.
Beam me up, Scotty! There’s no sign of intelligent life down here…
-
Ledi
aktív tag
Sziasztok!
Tudja valaki a a vezetékes telefon híváskorlátozás kódjait? Sehol nem találom az oldalon.
Még upc korában beállítottam a híváskorlátozást. Valami *kód# rémlik, de nem tudom a kódot.A myVodafone-ban is fel lehet oldani, de ott azt írja h. 48 óra még feloldják.
-
karesz1978
tag
Sziasztok!
Édesapámék megkaták az uj.boxot kérték h a régi.upcs dolgokat cseréljem ki. Namármost nincs lan kábel a tv mellett, illetve a router is.upc-s. Van ötletetek? Kábelezni nem.akarok, de.sajnos wifit meg nem.tud ez a szr. Ki, hogy oldotta meg?
KöszönömDell inspiron n7110, Intel Core i5-2430M 3ghz turbo CPU, nVidia GeForce 525M 2GB, 8GB RAM, 128GB ssd, 17,3 LED 1600*900 +Hd.
-
pjen
félisten
válasz karesz1978 #114834 üzenetére
Valamilyen adapter kell, power line vagy hasonló. Viszont nem biztos, hogy stabil lesz. Én kábeleztem.Lehet kapni készre szerelt UTP t akár 30 métert is.
-
asdf_
veterán
válasz #72445440 #114836 üzenetére
Oké, ingyen, meg ajándék lónak ne nézd a fogát, de akárhogyis nézzük, ez egy hitachinak matricázott török vestel, HD ready, tehát 1366*768 felbontással, oké, hogy a boltban 70e-ért tolják, de valós értéket azért nem nagyon képvisel. a felét valahol kb, abban a pillanatban, ahogy kihoztad a boltból. Ha épp kell egy a konyhába, vagy egy harmadik helységbe. a gyereknek (annak mondjuk pont jó), akkor jól jön, de inkább tv-nek látszó tárgy mostanság, mint tv az szerintem
-
pjen
félisten
-
kezo0
addikt
válasz #72445440 #114844 üzenetére
Nekem díjnetre jönnek a számlák, minden hónapban letöltöm őket a gépemre, biztos, ami biztos.
pjen: nekem sincs gondom a saját mobilszolgáltatómmal. Persze ha ott lenne a mobilom is a Vodánál, nyilván elfogadnám 1 Ft-ért azt a tévét. Nekem ugyan nem kéne, de talán el lehetne passzolni 40-50 rugóért a Vaterán.
Beam me up, Scotty! There’s no sign of intelligent life down here…
-
Diopapa
addikt
Szerintetek nem lehetne ezt az ügyfélszolgálatos problémát valahogy megkapargatni? Az elmúlt 7 napban 3-4x kellett az ÜFSZ-el beszélnem. Szombaton délután konkrétan 2 óra felett volt a kapcsolási idő, ma reggel 8:10-körül hívtam őket és 1 óra 20 perc után tudtam emberrel beszélni. Tudom, hogy szól a fogyasztóvédelmi törvény, tudom, hogy átmeneti terheltségre hivatkoznak ilyenkor a szolgáltatók, de én azt látom, hogy ez konkrétan már így van kiépítve.
Citizen Diopapa / Commander Diopapa "SC csomag olyan, mint a barackfa, unokáidnak veszed - .tnm / De pálinkát nemlehet főzni belűle - *SkyS1gn"
-
LouiS22
veterán
válasz Diopapa #114849 üzenetére
Bármikor tehetsz bejelentést felettes szerv(ek)nél. CSak hát azzal foglalkozni is kell: megírni, elküldeni, stb. Nyomaszthatod ezzel az országgyűlési képviselődet is.
[ Szerkesztve ]
Mielőtt kérdezel, nézd meg az 1. számú hozzászólást, vagy használd a keresőt, azért van!
Új hozzászólás Aktív témák
● Kötbér kijátszására, annak elkerülésére segítséget kérni szigorúan TILOS!
● Olvasd el az összefoglalót!
● Jelszinteket ide írhatsz!
● Díjnet téma ITT!
● Szolgáltatók összehasonlítása ITT!
● Mobil szolgáltatások ITT!
- TicWatch Pro 2020 okosóra
- Eladó Palit RTX 4070 Dual 12GB GDDR6X videokártya
- Fujitsu Lifebook E546 , 14" Kijelző, I3-6100U, 8GB DDR4, 128GB SSD, WIN 10, Számla, garancia
- Fujitsu Lifebook E544 , 14" Kijelző, I7-4712QM, 16GB DDR3, 128GB SSD, WIN 10, Számla, garancia
- Dell Latitude E6430, 14" HD+ Kijelző, I7-3720QM, 8GB DDR3, 320GB HDD, Nvidia 1GB, WIN 10, Számla,
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen