-
IT café
Vodafone (ex UPC Magyarország Kft.) (analóg / digitálisTV, internet, telefon)
Új hozzászólás Aktív témák
-
pkaresz
senior tag
Ma Újra bejelentettem a hibát, a multkorira sem reagáltak, négy igéret semmi megjelenés, vagy infó! Szóra sem méltatnak, ez a leg rosszabb!
Én türelmes vagyok azt hiszem!"Könnyebb valamit jól megcsinálni, mint megmagyarázni, miért lett rossz!"
-
NoOne1976
őstag
válasz kabelmania27 #124100 üzenetére
Majd este megnézem és megírom. Pc-n felesleges elindítani ezeket nekem, mert a hiba nem ott jelentkezik, hanem xboxon, ami közvetlenül vezetékkel van bekötve a CB-be.
-
Adams84
tag
Szerintem (újra) fejetlenség van a Vodafone-nál, mindegyik ügyintéző mást mond, valószínűleg még nincs kialakult egységes álláspont.
(Az áremelés miatt majd megint kap a Vodafone a nyakába egy hatósági vizsgálatot, ahol kiderülhet az igazság és a jogszerűség kérdése is tisztázódhat…) -
Storms
őstag
Vicc az egész cég úgy ahogy. Szégyen 2022-ben, hogy több hónap alatt nem tudták kijavítani a hibákat. Se rendelni nem lehet készüléket, se hosszabítani a szerződést, mindent csak telefonon, amit képtelenek felvenni 20 perc után sem.
Hónapok óta ez megy, tele buggal az oldal. Hulladék az egész.
Be vagy jelentkezve, de angol nyelven kiírja hogy add meg a címed, a készülékeknél.
A 0%-os kedvezmény(0ft) igen csak nevetséges egy ekkora cégtől.
ASUS PRIME Z690-A ■ Core i5 12400 ■ 32 GB DDR4 RAM ■ Intel ARC A750 8 GB GDDR6 ■
-
ledgeri
nagyúr
Én is szomorkodom egy kört: pá 4.3k-s számla... 4.7k-s az új, a difi meg 4.8k, éves szinten... 13. havi számla, YESSS!!!
De még mindig nem kellett fizetnem, azóta is áll a csoportos beszedési megbízás, lol.// #ublockO-HardMode // anti-blockadblock-er // PH! új arculat: 1/ 500 // szeksziboj -nálam van egy pirospontod! // Találtam sárga fényű lézert! (kézit, ceruzaelemest) https://youtu.be/XQnmMjYHgcM //
-
zst
tag
Sziasztok.
2 dolog..
1.: internet, tv, vezetékes telefon. Internet akadozik továbbra is, telefon hol működik hol nem, tv meg naponta kapcsolódási hiba. Kijött a technikus, megnézte a kb 1 hónapja cserélt modem logot (fekete, koax modem), szinte minden nap van offline állapot, volt olyan vasárnap hogy 12 óra offline-t mutatott. Visszanézte a régi fehér CB logját, ott is hasonló. Kicserélte az elosztót. Felmászott a villanyoszlopra, csatlakozás jó. Mondta, hogy bejelenti, mert valószínű az utcában valamelyik oszlopon szar a cucc, mert állítása szerint ezek 1x éves eszközök, az újabbak 5-6 évesek... (vicc). Felhívtam az ügyfélszolgálatot, hogy ez mikor várható, mert már hónapok óta a teljes árat fizetem, de a szolgáltatás egy nulla. Természetesen fogalma sincs... napok, hetek.
2. mobil számla: eddig 5990 huf volt a számla, ma jött az értesítés, hogy 9603 ft lett. Ez 60 %... Kicsit sokallom. Szóval a voda nálam elmehet a sunyiba... Bő nyállal. Undorító... Remélem még idén át tudok menni a T-hez...
-
JoeYi
őstag
válasz NoOne1976 #124087 üzenetére
az enyém így néz ki: https://prohardver.hu/tema/upc_magyarorszag_kft/hsz_124072-124072.html
Az Ariston modemmel (fémcső keresztben a tartója) kiestek pingek, CBN-el 300ms feletti válaszidők, modemen mérve! Sztem nincs olyan játék ami a 100ms feletti válaszokat tolerálná. Mindez lanon is, de wifin még szarabb. Szóval hiába vennék saját wifi AP-t az se oldaná meg...
Én bejelentettem, de eddig még nem történt meg a csoda. Valamikor jönnek újra a héten. Egyben bízok még, hogy a modemet ha ipv6-ról átállítatom ipv4-re akkor talán jobb lesz, mert nem kell neki routinggal szenvedni
-
cocka
veterán
válasz Storms #124108 üzenetére
Másik hasonló kedvencem, a myvodafone felületén desktop böngészőben bejelentkezve, a streaming szolgáltatásoknál kiírja, hogy frissítsd az oldal az árak megjelenítéséhez. Ha frissítesz, akár F5, akár Ctrl+F5 akkor ugye elugrik a streaming fülről, de ha visszamégy megint, akkor nem az árak jelennek meg hanem ugyanazt írja ki, hogy frissíts. LOL
-
cocka
veterán
telefon hol működik hol nem,
Az abból a szempontból jó, hogy legalább tuti az ő rendszerükben van a hiba, mert ott nem magyarázhatják ki, hogy nem gigabites a hálózat, meg rossz a géped, rossz az oprendszered, meg biztos a saját routered a hibás stb..
Mert ott NINCS MIRE fogni! Ha akadozik a telefonszolgáltatás arról a legritkább esetben tehet az előfizető. (max. szar a készüléke, de akkor ha kicseréli és utána jó lesz akkor ennyi)
-
NoOne1976
őstag
válasz kabelmania27 #124100 üzenetére
-
Topikgazda
-
zst
tag
válasz cocka #124124 üzenetére
Itt aztán foghatják arra hogy user hiba... Új kábelezés, új készülékek. Ha hívnak vezetékesen, vagy a hívott szám nem kapcsolható, vagy kicseng, de amint felveszem lebont. Vagy ha mi hívunk akkor egy idő után megszakad. A régi fehér UPC CB-al a gyári programjával tökéletes volt minden. Amint rákerült a fekete szoftvere, na azóta lett elcseszve minden. Sőt még a fekete CB is ugyan azt csinálja. Szóval nem hiszem hogy itt van nálunk a baj.
-
gduck
addikt
válasz tillatrilla #124084 üzenetére
Nem kértem +Sim kártyát. Ma telefonos ügyfélszolgálat sikeresen összevonta.
-
tPedro_
őstag
Sziasztok!
Többen írtatok áremelkedésről, ezért megnéztem a legutóbbi számlámat.
Nálam nem található a többetek által beküldött táblázat, helyette a számla végén 4,5 oldalon keresztül sorolják fel, hogy az egyes szolgáltatások díjai hogyan változnak 23 jan 1-től.pl.: "a TV Comfort díjcsomag Egyéni Előfizetőknek határozatlan idejű szerződéssel elérhető havidíja bruttó 6 699 Ft-ról bruttó 7 170 Ft-ra és a határozott idejű szerződéssel elérhető havidíja bruttó
5 100 Ft-ról bruttó 5 570 Ft-ra, Üzleti Előfizetőknek a határozatlan idejű szerződéssel elérhető havidíja pedig bruttó 6 699 Ft-ról bruttó 7 325 Ft-ra"ez akkor is vonatkozni fog rám, ha jelenleg egy igen akciós csomag részeként jelenleg kevesebben fizetek mint a 6 699 Ft?
[ Szerkesztve ]
-
kezo0
addikt
válasz tPedro_ #124131 üzenetére
Én már majdnem egy hónappal ezelőtt betettem itt egy hsz-ba a számlámon hosszasan részletezett, jan. 1-től életbe lépő árváltozásokról szóló részeket. Ez volt az: [link]
Érdemes elolvasgatni az utána kialakult beszélgetést a témáról. A lényeg, hogy úgy tűnik, mindegy, határozott vagy határozatlan idejű a szerződésed, ill. vannak-e kedvezményeid az adott csomag alapdíjához képest, egy adott csomag ára mindenkinek ugyanannyival fog emelkedni. Vagyis ha egyéni előfizető vagy és TV Comfort csomagod van, az 470 Ft-tal fog drágulni – legalábbis most erre lehet következtetni.
Ami azért is fura, mert így a hűséget vállalt előfizetőknek nagyobb arányú lesz az emelés, mint a határozatlan idejű szerződéssel rendelkezőknek…
Persze biztosat majd csak az első 2023-as számlából fogunk tudni, tekintettel arra, hogy itt a Vodafone-ról van szó.Beam me up, Scotty! There’s no sign of intelligent life down here…
-
zzola
félisten
válasz tPedro_ #124131 üzenetére
Az emelés mindenkire vonatkozik, a mértéke viszont láthatóan nem egységes. Elvileg 9.39%-os emelésnél senkinek nem lehet több. A vodafone one miatt is változni fog a kedvezmény mértéke, egyszóval a január igazán izgalmasnak ígérkezik, szerintem a számlareklamáció robbanni fog!
-
Adams84
tag
válasz kezo0 #124132 üzenetére
Szerintem az eddig nyilvánosságra hozott táblázatok alapján inkább az a valószínű, hogy differenciáltan emelnek az ügyfeleknek. Vannak szolgáltatások, amiknél csak a kedvezményes díjat emelik meg pontosan 9,39%-al, és vannak olyanok is, ahol a listaár emelkedését terhelik rá az ügyfélre (ez utóbbi módszer alkalmazása arányaiban jóval nagyobb emelést jelent az ügyfélnek).
Az eddigiekből talán az látszik, hogy a TV és telefon esetében tartják a max. 9,39%-os emelést, de az internet esetében -bizonyos esetekben- nagyobb mértékű emelést érvényesítenek.Hogy mi alapján szegmentálhatják az ügyfeleket, az eléggé érdekes kérdés ..
Ötletek:
- van / nincs hűséged
- mióta vagy előfizető
- mennyire kedvezményes díjat fizetsz
- összesen hány vezetékes/mobil előfizetésed vanMindenesetre minél több táblázat lesz közzétéve a fórumon, talán annál közelebb jutunk a megoldáshoz
-
SzGee
aktív tag
válasz Adams84 #124141 üzenetére
Ez megint nem állja meg a helyét
én 9,39 % emelést kaptam az internetre is, pedig
- van / nincs hűséged
- mióta vagy előfizető 5 éve
- mennyire kedvezményes díjat fizetsz eléggé, 1600-ról emelték 1750-re
- összesen hány vezetékes/mobil előfizetésed van nincs mobil előfizetésem és vezetékes sincs, csak tv és net, az is egy helyen, összesen 3600 helyett fogok fizetni 3929-et, nem hiszem, hogy ennél sokkal olcsóbban adnak bárkinek is szolgáltatást, mégsem emeltek sokatszóval szerintem a törvényileg megengedett 9,39%-ot lehet emelni, akinek ennél többet emelnek az reklamáljon
[ Szerkesztve ]
If you leave me, can I come, too?
-
Adams84
tag
válasz SzGee #124142 üzenetére
Igen, én is azt gondolom, hogy max. 9,39%-al emelhetik meg az előfizető által ténylegesen fizetett, kedvezményes díjakat.
Viszont ha abból indulunk ki, hogy a Vodafone minden ügyfélnek helyes -a szolgáltató szándékát tükröző- adatokat tartalmazó értesítést küldött a számlán (miért kérdőjeleznénk ezt meg, hiszen nem szoktak problémák lenni a Vodánál ), akkor a differenciált emelés irányába mutat az ügy.
Van olyan fórumtárs, akinek az előbbi verziót erősítette meg az ügyfélszolgálat, és van, akinek az utóbbit ... Gondolom, hogy előbb-utóbb tisztázódik a helyzet.
[ Szerkesztve ]
-
Adams84
tag
válasz Adams84 #124139 üzenetére
Az egyik előfizetési helyen letölthető lett a számla, tűpontosan 9,39%-al emelték mindhárom szolgáltatás díját.
[Díjemelés] -
tPedro_
őstag
Köszi mindenkinek a segítséget, akkor várok türelmesen az aktuális számlára a táblázattal.
-
NoOne1976
őstag
Letölthető lett a számlám. Nálam minden tételt pontosan 9,39%-al emeltek meg, kivéve a két bérelt eszközt, azok maradnak 500 Ft-os áron. Vicces így a telefon 109,39 Ft-ért
Így összességében nálam kisebb az emelés, mint 8%.
Új hozzászólás Aktív témák
● Kötbér kijátszására, annak elkerülésére segítséget kérni szigorúan TILOS!
● Olvasd el az összefoglalót!
● Jelszinteket ide írhatsz!
● Díjnet téma ITT!
● Szolgáltatók összehasonlítása ITT!
● Mobil szolgáltatások ITT!
- TicWatch Pro 2020 okosóra
- Eladó Palit RTX 4070 Dual 12GB GDDR6X videokártya
- Fujitsu Lifebook E546 , 14" Kijelző, I3-6100U, 8GB DDR4, 128GB SSD, WIN 10, Számla, garancia
- Fujitsu Lifebook E544 , 14" Kijelző, I7-4712QM, 16GB DDR3, 128GB SSD, WIN 10, Számla, garancia
- Dell Latitude E6430, 14" HD+ Kijelző, I7-3720QM, 8GB DDR3, 320GB HDD, Nvidia 1GB, WIN 10, Számla,
- Eladó Dell G15 5511, 15 Hónap Gyári Garanciával, Hibátlan Állapotban, Hivatalos Windows 11
- R5 430 2GB DDR5
- Apple iPad (7.generáció) IPS Wi-Fi + Cellular 32GB Tablet DOBOZOS
- Apple iPad (8.generáció) RETINA Wi-Fi 32GB Tablet Dobozos
- Iphone 12 pro max 256gb,akku 100%, hibátlan működés,szép állapot,független
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen