Új hozzászólás Aktív témák
-
Paxker315
addikt
-
Qtya123
őstag
Ott is van, meg itt is.
Egyébként az a durva, hogy nem csak az árérzékeny emberek üttetnek ki mindent is. Van orvos és régiós vezető ismerős is, akik kiüttették a szűrőt.
Nem anyagi okokból, hanem azzal jöttek hogy hát gyorsabb ezt így elintézni. Odamegy, szűrő ki, computerből ki, GO. Hiba örökre letudva.
Nincs alkatrész rendelgetés, várakozás, stb... Elég szomorú. -
bteebi
veterán
"Ha már a napelemes - kertesházas tábor nagy része átállna, akkor sokat javulhatna a városok levegője."
Vegyük mondjuk a székesfővárost. Valószínűleg 1-200 ezer embernél több nem házban él (és végképp nem napelemesben), hanem lakásban, nagyrészt panelben. Mivel az utóbbiakból van mondjuk 10-15-ször annyi, mint az előbbiekből, ezért a változás marginális lesz. Annyiban mondjuk torzít a kép, hogy a belvárosban - és nyilván lakásban - lakók többsége a tömegközlekedést használja (bár ismerek erre is ellenpéldát), szóval az autós városi közlekedésben relatíve alulreprezentáltak.
Cancel all my meetings. Someone is wrong on the Internet.
-
Vesa
veterán
"Még mindig elég szörnyűnek tűnik ez az érintőgombos / érintéképernyős kezelőfelület..aki használja, mennyire kap agybajt tőle? Megszokható?"
Nagyban függ attól, hogyan van implementálva. Ha ezer almenün keresztül kell eljutni egy funkcióig, az biztosan nem jó. Ha viszont jó a GUI, akkor az ég világon semmi hátrányt nem jelent. A kocsimban gyakorlatilag nincsenek gombok, kivéve az elakadásjelzőt és még 1-2 fontos gombot. Ellenben van egy kiváló hangvezérlés, hozzá sem kell nyúlni menet közben a képernyőhöz, és még gombokat sem kell tekergetni. Csak közlöm szóban az autóval, hogy mit szeretnék, és megcsinálja. Ezzel együtt azt gondolom, ha már gombokat akar valaki, akkor azt úgy kéne megcsinálni mint a BMW iDrive, ami a mechanikus szegmens valaha volt létező legjobb vezérlési rendszere (volt, mert a Neue Klasse érkezésével ezt is kivégzi a BMW). Nem okolható érte, mert helyette egy igen kiváló hangvezérlés lesz az autókban -már jelenleg is van-, ami még sokkal biztonságosabb a tekerőgomboknál is.
"Ez a funkció egyébként kikapcsolható permanensen?"
Típustól függ. Legtöbbször igen. Ami biztosan kikapcsolható, az az adaptív tempomattal történő összekapcsolás, ugyanis csak akkor lassít automatikusan, ha ez aktiválva van. De ez nem kötelező, a vezető állítja be ahogy akarja. Egyéb esetben csak villog a tábla ikon a műszerfalon vagy a HUD-on.
[ Szerkesztve ]
A tudomány a valóság költészete!
-
nagyúr
Tényleg van akkor.
De ugh... ez nagy e-suv, ha sáros lenne, akkor azt hinném, hogy e-terepjáró.
Szubjektív, de borzasztóan néz ki. Árát már meg sem mertem nézni.A témaindító id7 sokkal szebb; persze nem is 7 személyes.
Az szerencse, hogy már nem kell a 7 személyes, ha a mostanit lecseréljük, akkor ilyesmi lenne a cél (akár használt is szóba jöhetne), ha megüti a kényelmi szintet, amit az S-Max hoz.#201LurkerSheik
vagyakat es presztizst vesznek nem racionalisan dontenek.
Azért vagyunk néhányan, akikre ez nem igaz, vagy nem teljesen igaz (ez utóbbi kategória az, amikor az asszonynak keres autót az itteni közönség )B.C. Rich Platinum Warlock eladó 105kHUF
-
senior tag
Ujnal ott a kotelezo szerviz hogy a garid valid legyen, ami nem garantalja hogy nem kell majd szervizbe szaladgalni.
Joval magasabb kgfb, casco dij.Termeszetesen az uj kisebb riziko osszessegeben, de nem 0.
Akkor kezdetnek megfizeti a szalonban, ha ez a prio1 valakinek.Új S23 / S24 / S24+ / S24 Ultra rendelhető! /// People with passion can change the world for the better |||
-
Vesa
veterán
A szoftver meg hagyján, azzal nem szokott gond lenni, viszont egy inverter vagy hajtómű, tud költségeket okozni. Viszont a mechanikai oldal körökkel egyszerűbb, nincs bonyolult motor hengerekkel, szelepekkel, olajjal, turbóval, nincs bonyolult váltó kettostomeguvel, nincs kipufogó rendszer és lehetne sorolni. Féket is kb. 150k km után kell megnézetni, hogy cserés-e már. Barátom kocsijában 130k km után csak azért cseréltek betetet, mert tartott az anyagfaradastol. Kopás alapján meg maradhatott volna.
[ Szerkesztve ]
A tudomány a valóság költészete!
-
Vesa
veterán
Ha megnézed az első generációs EV-ket (1-es Leaf, i3; Ioniq), de akar a Tesla első modelljeit is, mai napig mennek. Pedig ezek már 10-12 évesek. 15 évet gond nélkül elmennek, feltéve persze, ha az előző tulajok megfelelően használták. De ez az ICE esetében is így van. Most pedig már szerelik az újabb technikát, melyek fejlettebbek, tartósabbak. Egy akkupakk a statisztikák szerint, túléli az autót.
A tudomány a valóság költészete!
-
cucka
addikt
A villanyautónál az akksikkal van a legkevesebb baj, meglepően tartósak.
Teslánál láttam erről adatot, 200 ezer kilométer után az akksik jellemzően még tudják az újkori kapacitásuk 90%-át. Függ attól, hogy mennyit gyorstöltöd, meg hogy milyen a kémiája az adott akksinak.Illetve ha mondjuk 300k km után cserélni akarod, a régi akksi még ér pénzt, pl. szigetüzemű napelemes rendszereknél előszeretettel használnak autós akksikat.
-
bteebi
veterán
"Az E Mercit 7 üléses konfigurációban én még soha nem láttam élőben, de képen elég borzalmasnak tűnik, hátrafelé van a +2 ülés"
OMG Akkor ugyanaz, mint a Model S. Sokáig szemeztem vele, mert azt hittem, hogy ugyanolyan benne az ülés konfiguráció, mint az X-ben... de nem. FB-on tudtam meg az egyik teslás csoportban, hogy hogy néz ki... hát ledöbbentem:
Szóval nem, ilyen NEM kell.
"Az a baj, hogy a lapos kombiban nincs hely ennek egyszerűen."
Jogos ez is. De nincs is ezzel semmi baj. Csináljanak kombi hosszban, vagy még nagyobban MPV-t, és akkor mindenki vidám. Egy nagy kombi 470-485 centi, ehhez képest a legtöbb MPV 450-460 centi, de még az akár 7 személyes SUV-ok nagy része is ~460-480 cm. Nevetséges.
#259: "az F350-el konkrétan nincs az a helyzet, amit nem tudsz megoldani, ott mindenesnek is kell az autó"
Ha van egy farmod állatokkal, akkor esetleg elfogadom. De ha amúgy városban élsz - és azért Amerikában is vannak ilyenek -, akkor egyszerűen nevetséges. Vagy még úgy tudnám elképzelni, hogy a csomagtere "convertible" (levehető), és akkor ~személyautó-pickup lenne. De akár olcsóbb a benya, akár nem, ne akarjon már minden paraszt 6 méteres, 3 tonna fölötti monstrummal járni, ami szerintem vagy duplaannyit fogyaszt, mint egy normális, nem kisméretű személyautó.
"Na és akkor itt méginkább elgondolkodtató a korábbi gondolatmeneted, hogy eu piacos autókban mennyire sokszor kellhet kompomisszumot kötni, van 7 ülés, de semmi csomag nem megy be, van csomagtér valamelyest, de cska 5 személy"
Igen, és ez amúgy nagyon gáz szerintem. Legalábbis a 7 személyes autóknál; olyat már nem poénból vesz az ember. De azért vannak kivételek (Audi Q7 505 cm, BMW X7 515 cm, Mercedes GLS (X167) 521 cm ).
[ Szerkesztve ]
Cancel all my meetings. Someone is wrong on the Internet.
-
bteebi
veterán
Ezek is mind jogos felvetések.
Teljesen nyilvánvaló amúgy, hogy a kocsiban gyakorlatilag soha nem hagy az ember nagyobb értéket, csak amíg egy nagyobb méretű nagyobb értéket eljuttatsz A-ból a tőle nagyon messze levő B-be, addig lehetnek problémák. Akár köztes megállóknál, szállásoknál. Ha mondjuk egy hószánt hajtogatnék be a tetőboxba (nyilván nem teljesen valós példa), akkor azt nem biztos, hogy egy 2 napos út átmeneti szállásánál le szeretném venni, hogy aztán másnap reggel, az indulás előtt újra felrakhassam - persze aki lusta, és kockáztatni is szeret, az előbb-utóbb ráfarag.
Cancel all my meetings. Someone is wrong on the Internet.
-
bteebi
veterán
"az egyik parkoló kombiba be van rakva a tetőbox, átlósan, az utastéren belülre"
EZ A TUTI MEGOLDÁS!!!4 Sőt, eleve a gyerekek közé rakom, és akkor még csak le- és felszerelni se kell.
Nekem a UK-ben kilopták a kocsimból a katalizátort. Szétvágták a kipufogónál, 2-3 perc alatt meg is vannak vele. Közel 2 hetet szívtam vele, és összességében (mivel 1 éven belül hazaköltöztünk - na nem emiatt) szerintem vagy 3-500 fontot buktam is miatta.
Cancel all my meetings. Someone is wrong on the Internet.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen