Noha az Xbox nálunk is több számítástechnikai kiskereskedésben és áruházláncnál megvásárolható, hazánk nem tartozik ezek közé. A Microsoft Magyarország mossa kezeit, hiszen a leányvállalat nem forgalmazza és nem is támogatja a játékgépet. A cég ügyfélszolgálatán úgy tájékoztatták lapunkat, hogy a vásárlóknak a forgalmazóhoz kell fordulniuk csereigényükkel. Sikerre azonban – amint az importőrök sejtetni engedték – ott sem számíthatnak, mert – bár a hazai szabályozás szerint a forgalmazó és a gyártó felelős a termékért – gyakorlatilag lehetetlen feladatnak tűnik a garanciaidőn túli egyedi panaszok érvényesítése.
A Microsoft külön honlapot hozott létre a csereprogram levezénylésére. Ezen a felhasználók a sorozatszám és a gyártási idő megadásával ellenőrizhetik, hibás-e a készülékükhöz adott kábel. Mint az oldalon is hangsúlyozzák: a szoftvercég kizárólag olyan országokba postázza a cserealkatrészt, melyekben a konzol hivatalosan is forgalomba került. A hozzánk legközelebb eső ilyen ország Ausztria; egyelőre tehát úgy tűnik, hogy a magyar vásárlók osztrák ismerőseiken, rokonaikon keresztül tudják leggyorsabban levezényelni a cserét. Különben pedig marad a remény, hogy a hibás alkatrész nem okoz bajt.