Új hozzászólás Aktív témák
-
félisten
Sziasztok!
Tudtok nekem javasolni Pest megyében olyan szervízt, aki mindent tud a Punto 2/B-ről?
Két kérdésem lenne feléjük, amikre lehet, hogy ti is tudtok választ adni:
- ha a klíma bedöglött, akkor ki lehet-e venni és a hagyományos fűtés/hűtés így még műxik?
- lehetséges-e az 1.2 8V motort 1.4 16V-re cserélni? Lehetőség szerint egy újabb, EURO4/5 verzióra.Kössz!
Eladó régi hardverek: https://hardverapro.hu/apro/sok_regi_kutyu/friss.html
-
TheProb
veterán
Sziasztok!
Jól rémlik, hogy injektor tisztítónak nem sok értelme van szívócső-befecskendezéses motoroknál? Pl. a Bravom T-Jet-je.
"Boba is Mickey, Mickey is Boba" - Finkle Einhorn | PC Rig: https://pcpartpicker.com/b/bBy48d
-
addikt
válasz hroberto #8255 üzenetére
Én '16-ban meg '17-ben voltam. Lehet sok érdekes kocsit nézni, meg általában mindig hoznak valami érdekességet, amit bemutatnak. Ugye '16-ban a Giulia jelent meg, '17-ben meg a Stelviot mutatták be. Meg most már egyre jobban rámennek, hogy este is legyen valami minőségibb szórakozás is. De a legjobb, ha ismerősök, barátok is vannak lent, nyilván. Az én problémám, hogy az EFOTT-tal ütközni szokott, mint idén is és akkor inkább az utóbbit választom. Meg idén nem is biztos, hogy lesz Alfám akkortájt, szóval még nem tudom mi lesz.
-
addikt
-
IreN!CuS
őstag
Tudnátok megbízható(bb) márkaszervízt ajánlani BP-en és vagy a környékén? Tipo kötelező szervíz lesz lassan esedékes és nekem zero tapasztalatom van velük kapcsolatban, köszi
Smoke weed Everyday :D / Aki beperelte magát és nyert / ".....A fiú barát akkor is barát marad ha berakja ...""Go for the eyes Boo, GO FOR THE EYES!! RrraaaAAGHGHH!!!"
-
félisten
Sziasztok!
Tegnap az a szerencse ért, hogy egy kedves úr levitt a buszig egy Maserati SUV-val. Asszem Levante volt, mert mást nem találok neten.
Nagyon kellemes volt benne ülni, de a design-t leszámítva nem vettem észre laikusként nagy különbséget egy Alfa Stelvio-hoz képest. Abban is csak egyszer ültem.Teljesen elméleti kérdés, hogy milyen pluszt tudnak ezek a luxus márkák egy Alfa szinthez képest? Megbízhatóbbak, jobb anyagok? A felszereltségre gondoltam még, de amikor már egy pözsó 308-ben van minden, amit el tudok képzelni, akkor ebben elbizonytalanodtam.
Csak úgy általánosságban vagyok kiváncsi tök kezdő autósként, hogy mi az amit a sok milla takar.
[ Szerkesztve ]
Eladó régi hardverek: https://hardverapro.hu/apro/sok_regi_kutyu/friss.html
-
addikt
Egyrészt a Tridentet, másrészt minőségibb, prémium/luxusabb anyaghasználat, jobb hangszigetelés, nagyobb teljesítmény, stb., olyan dolgok, amik a luxus kategóriát jellemzik. Elvileg a high-tech-ebb kütyüket is jelentené, bár ebben a Maserati meg úgy en bloc az FCA (vagy hogy hívják most FCAPSAxyz) kissé el van maradva.
-
addikt
Kedves Naplóm!
2020 január 20-at írunk. MY20 Giulia és Stelvio árlista még mindig sehol...
A modellek már 108 napja nem elérhetők... -
addikt
Lehet, hogy csak egy jó bázisévet akarnak csinálni. A rohadt alacsony eladások után majd lehet villogtatni a statisztikát, hogy 120%-al nőttek az eladások
-
addikt
Már él a német oldal és a konfigurátor
-
TheProb
veterán
válasz HussarF #8268 üzenetére
Ez az új mélyzöld szín még mindig az egyik legszebb szerintem. Kíváncsi leszek, hogy ez a semi-facelift lenyomja-e majd a "régi" modellek használt árát. Bár sajnos még mindig nincs sok használtan, és még kevesebb benyás.
Feltett szándékom, hogy a Bravo után egy Júliába üljek majd át.
"Boba is Mickey, Mickey is Boba" - Finkle Einhorn | PC Rig: https://pcpartpicker.com/b/bBy48d
-
addikt
-
TheProb
veterán
válasz Integrale #8271 üzenetére
Hát a PSA-s összebútorozás után azt az amúgy is kis palettát még tovább kurtították ugye... Kb csak a szutykos SUV-ok jönnek, nem hogy Júlia SW. Bár én személy szerint sedan párti vagyok jelenleg.
Azt sajnálom, hogy rengeteg olyan feature került bele ebbe a ráncfervarrásba, amit azért már nagyon alap (ezért is gáz, hogy csak most voltak képesek belerakni és nem akkor mikor megjelent a modell...) és hiányozna. Viszont ki fogja kivárni, hogy ezek elérhető áron legyenek majd használtan... shit
"Boba is Mickey, Mickey is Boba" - Finkle Einhorn | PC Rig: https://pcpartpicker.com/b/bBy48d
-
Integrale
veterán
válasz TheProb #8274 üzenetére
Meg nem butoroztak ossze, meg par ev amig lezajlik teljesen. Es modellt sem vettek meg ki a kinalatbol. (A 4C meg gyartasban van, de csak Amerika szamara, MiTo egyebkent is ezer eves volt mar, a Giuliettaert kar, hogy azt a modern platformot nem hasznaljak ki.
Egyebkent a juniusban bemutatasra kerulo modell a pletykak szerint egy kicsi SUV a PSA padlolemezen.
Igy legalabb bemutataskor mar lehet tisztan villany hajtas.[ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"
-
addikt
megkapták a szalonok az új, MY2020 Giulia és Stelvio árlistákat, ma délelőtt 10:48-kor
Mondjuk az alfaromeo.hu-n nem látok még semmit, de gondolom hamarosan megjelenik -
addikt
Na, már nálam van a lista.
Próbáltam almát az almával hasonlítani, ez alapján nem nagyon kell megijedni, a super felszereltségi szinten van egy fél millió körüli árnövekedés, a Veloce-nél még ennél is kevesebb. -
addikt
-
molnarpeter
nagyúr
válasz HussarF #8284 üzenetére
BMW is elég jól megél a 18d és hasonlókkal. Flottában alig találkoztam Alfával, közben céges eladás a legtöbb új autó... Szóval na, jobb az olcsó változat szerintem, mint a kevés eladás és veszteséges termelés Érdekes lenne összehasonlítani a valós árakat a konkurenciával.
[ Szerkesztve ]
-
addikt
válasz molnarpeter #8285 üzenetére
Itt is van 136 lovas lovas dízel, ami ugye a 100 kW miatt pont optimális flotta/adó szempontból. Ez ugyanaz, mint a 318d. De azért egy ilyen kocsiban az 1.33-as motor már nagyon a vicckategória lenne. A BMW-nek vannak kisebb autói, az 1-es meg a 2-es, amibe még el lehet suvasztani, mert a renomét viszik a nagyobb modellek. De itt nincs más csak Giulia meg Stelvio, nem lenne sztem hosszú távon kifizetődő degradálni ezeket.
[ Szerkesztve ]
-
hobizoli
nagyúr
válasz HussarF #8286 üzenetére
1.33 nem szivo lenne, hanem turbo
azt meg siman lehet ugy csinalni hogy 2000rpm-nel megvan a max 240Nm-nyi nyomateka, es onnan esikennyi nyomatekot annak idejen pl a 2.8-s VR6 motor tudott vagy a 2.5literes 6hengeres BMW, de csak joval magasabb rpm-n
1500rpm alatt meg a benzinest sem szokas hasznalni, mert onnan nem szeret kigyorsitani az sem
[ Szerkesztve ]
több drón kell ;P
-
Galzotya
friss újonc
Üdv tagok!
Adott egy 1.4 16v starjet motoros Grande Punto, a 95 lóerős. Olyan 4000-es fordulat környékén az autó megtorpan, de utána sem húz már valami acélosan. Kapott az autó új gyertyákat, meg lett járatva és ki lett mosva a vvt szelep, ki lett takarítva a fojtószelepház, de sajnos nem segített. Az autóban nincs hibakód. Ha jól tudom, a szívótorokban van egy csappantyú. El tud ez koszolódni, esetleg tud ilyen jellegű hibát okozni? -
Integrale
veterán
válasz HussarF #8286 üzenetére
3-as BMW-ben van 1.5 3 henger, C osztalyban van 1.6 turbo, A4-ben is van 1.4 TFSi, Giuliaban is elferne a kismotor 150 loeros variansa, cserebe a plakatokon lehetne 8-8,9 millio. Sajnos ugy nehez versenyezni a premiumokkal, hogy a C osztaly tavaly 7,9 milliorol indult, amikor a legolcsobb Giulia kozel ketto millioval volt dragabb.
Be kell csalogatni a vasarlot a szalonba, es azt jo arral, tudjak elso sorban. Aztan, hogy utana legombolnak rola meg par ezrest erosebb motorert, es sok extraert cserebe, az mar reszlet kerdes, de legyen valasztek. Mert a 2 motor (+Q) az nem az.[ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"
-
máyköl
veterán
-
Integrale
veterán
válasz hobizoli #8293 üzenetére
Sárnehéznek sem nevezném, ez egy nagyon elcsépelt újságírói kijelentés. Könnyebb, mint azonos (teljesítményű) motorral és hajtással a konkurencia. (E91, A4 Avant).
1380kg az alap 1.8, (E91 1390) és 1430 a TBi, FWD 2.4 JTD szedán 1570, A4 2.7 TDi 1580."Bad reklám is reklám too"
-
addikt
Ott is csak 2008 előtt és kezd kiviláglani, hogy nagyrészt a filléres kiegyenlítőtartály csonk törése okozhatja ott is a hibákat. Nincs vízszintjelző, elmegy a víz, mire felszalad a vízhőfok mutató, elrepesztetted a hengerfejet.
Dugóolvadásról meg diffi bajokról még nem is hallottam, persze minden alkatrész elromolhat. A 159-nek a 2008-ban beütött válság tett be.
Új hozzászólás Aktív témák
- Citrusprés - RUSSELL HOBBS
- Eladó-Kiadó ingatlan táblák , hogy sikeres legyen az eladás! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- DAH Solar 405W full black napelemek verhetetlen áron
- AKCIÓ! KONYHA - HÁZTARTÁSI TERMÉKEK - BOTI ÁR FELÉÉRT!
- Üzleti és kirakat matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezmény!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen