-
IT café
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Uher
aktív tag
Hát igen, a 316 egy kuriozum volt, 94000km-mel került hozzám, sérülésmentesen, a második tulaj gyakorlatilag nem használta, idös volt és miután meghalt, a lányátol vettem aki megörökölte. (ismerös volt, tényleg idös használta évente 2szer, majdnem 3 honapig tartott még sikerült átiratnom, mert vacakoltak az örökösödési papirokkal).
Egy évig volt nálam, mentem vele 30 000km-et, ezalatt elsö lengéscsillapítot kellett cserélni(még a gyáriak voltak, mielött eladtam a hátsók is megadták magukat).
Full fapad volt, 1989. márciusi volt, 1989 áprilisi elsö magyar forgalomba helyezéssel.
Az 5ösben van legalább 400k-450k km, 2 éve van meg, ezen több mindent kellett cserélni,
viszont tele van extrával amiröl már nem igen mondanék le(klima, aut. váltó srb.)
A következö vagy egy újabb 5ös, vagy egy 7es lenne, az álomnak csak a pénztárca szab határt -
-
MPowerPH
félisten
De nem 6. -ban kell nézni. 0 -ról a top speed -ig, vagy mondjuk 200 -ig. Ahogy bírja. Benyásnál azért vissza kell váltani, szvsz 80 -nál még én is 2. -ben szoktam gyorsítani.
Hülye is lennék 5. -ben erőlködni, mikor benyás akkor megy igazán, ha pörög."80-200ig 6.ba jobban menne az 530 mint az 530d"
Ezt a mondatodat nem is értem... Annak mi értelme lenne?
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
Igen, de ha arra megy az ember, hogy melyik a gyorsabb, akkor a lehető legalacsonyabb fokozatból kell indulni. Teljesen más a benyások és a dieselek karakterisztikája.
Nem mindenképpen kell vissza rakni 2. -ba, de ha 0 -ról gyorsítok, nem fogok 80 -nál 3. -at pakolni, mikor megy 110 -et is.
Dieselek alulról mennek, benyások meg átlagban 3500-4000 -től. Nálam 3500 -on van a nyomatékcsúcs a soros motor miatt, így azért onnan már emberesen húz.Arra akartam rávilágítani, hogy hiába a +200NM, a D -s alul marad. Végsebességben meg a dieselek alapból kicsit gyengébbek azonos ló mellett mint benyás társaik. Azt nem tom miért, de így van.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
Megköszöni, mert szereti. Néha érzem hogy kívánja a magas fordulatot. Így használom, de egy deci olaj nem fogyott még soha. A váltó meg bírja, mert sokkal nagyobb nyomatékra/teljesítményre lett tervezve. Haver mikor 140 -nél a sajátjának 4. helyett véletlen 2. -at látott, minden túlélte pár szelepen kívül. És akkor bőven 10k fölött forgott a motor.
VR6-Fan: 535D márkán belüli ellenfele az 535i, ami szintén dupla turbos. Az meg már ugyan ott, és ugyan úgy rugalmas mint az 535D. Sőtt!!! A benyás esetében egyszerre töltenek a turbok.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
SpeedR
őstag
Egy benzines autóval miért kéne 6.-ban gyorsulni? Ilyen hülyeséget... Főleg, hogy M3-asról volt szó. Ki az a hülye aki 6.-ban akarna vele gyorsulni 80-ról.
VR6-Fan
890kg? Így már érthető... Utcán mennyire használható a gép? Mert az M-es BMW-knek épp az az előnyük, hogy ha akarod akkor kényelmesen elautózol velük jó messzire, mert teljes értékű autó minden szempontból. De ha olyanod van, akkor kimehetsz vele versenypályára is akár és elalázhatod vele a hétköznapi autók 99,9%-át.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen