Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • net84

    őstag

    válasz kaller1 #3022 üzenetére

    hááát sok mindent nem tudsz csinálni messziről meg főleg nem...a törvényekben jártasabb kollégák hátha kitalálnak valamit
    De! amikor te elküldted a notidat javításra (az-az amikor megrendelted a szállítást a garanciális javításhoz), elviekben elfogadtad a javítási feltételeket (abban nem vagyok most biztos, hogy számszerüsítve van-e, hogy aktuálisan mennyi a költség, ha mégsem garanciális problémáról van szó - az Asusnál tudom, hogy mail-ben megküldik a teljes ismertetőt.). Ha semmi ilyen papírt, mail-t nem kaptál (és a garfüzetben sincs szó róla), akkor lehet velük veszekedni, de nem valószínű, hogy a notit addig visszakapod...

    Read only...

  • Ariadne

    őstag

    válasz kaller1 #3022 üzenetére

    Ez a veszélye annak, ha nem a kereskedőn keresztül intézed a garanciát.

    Ha Magyarországon vetted, magyar kiskernél, akkor hozzá kellett volna bevinni. Lehet a helyi szervizbe is, talán van is az Acernek ilyenje itthon. Mindkét esetben úgy megy a dolog, hogy leadom a gépet és kapok egy papírt, amire leírták, milyen panasszal vittem be és mikor. Jótállási idő alatt ha azt mondja, te tetted tönkre, ezt be kell bizonyítania (szakvéleménnyel mondjuk), különben köteles javítani, cserélni, stb. Az ilyen szemmel is látható hibánál pedig ha nem tüntette fel az átvéltekor adott papíron, akkor meg különösen így járt a kereskedő.

    Jelen esetben próbálj meg levelezni velük és tiltakozni, jobbat nem tudok. Ja és persze kérdés, hogy a vásárlást követően mikor történik ez az egész, mert 1 éven belül (ha itt vásárolt termék) ugye ott a kötelező jótállás, amit a kereskedőnél érvényesíthetsz, de Acerék ennél többet szoktak, meg kell nézni annak a feltételeit. Esetleg kérd vissza és vidd be a kereskedőhöz, akinél vetted...

    mod: Plusz bólogatok ahhoz, amit net84 írt, ha a garanciafutár vagy hogy híjják az övékét szolgáltatásait veszed igénybe, akkor annak a szabályait kell megnézned, abba egyeztél bele.

    [ Szerkesztve ]

    "In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)

  • ollie

    MODERÁTOR

    válasz kaller1 #3022 üzenetére

    Nem feltétlen kell leönteni a képernyőt valamivel, elég, ha valami folyékony tisztítószerrel tisztítod meg. De akár 1-2 csepp folyadék is előidézhet ilyet, ha épp rossz helyre esik. Na meg ha bármikor - rajtad kívűl - más is használta a laptopodat, könnyen lehet, hogy az az ember a bűnös. De egyébként ez nagyon könnyen javítható, nem kell kicserélni a panelt, csak szét kell szerelni, és a műanyag lapokat szépen eltörölgetni (mikroszálas kendővel). Persze a szétszerelés sem könnyű, az összeszerelés meg pláne nem. (egyébként van is erről cikk a logouton valakitől) Ja és ha szétszeded, ugrott a garancia.

    Szóval sakk-matt. :(

    ***

Új hozzászólás Aktív témák